ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
΄΄Το σύστημα του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων΄΄
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Η ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΗΘΙΚΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ. ΈΝΝΟΙΑ

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΟ. ΒΙΩΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑΤΑ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΕ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΓΑΛΗΝΗ.

ΑΙΤΙΕΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ Α)ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Π.Χ. ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΝΕΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ Ή ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΞΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ.

Β)ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Β)ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΕΡΦΟΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ο ΝΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ. Γ)Ο ΕΝΤΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

ΜΟΡΦΕΣ γνήσια

νόθη

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ. ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΦΑΝΕΡΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ Η/Υ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ( ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Κ.Ά).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΑΓΧΟΣ. ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

ΤΕΛΟΣ