Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
΄΄Το σύστημα του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων΄΄
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας» Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»

Στόχοι κεφαλαίου Απαρίθμηση, περιγραφή στοιχείων επικοινωνίας Αναφορά ικανοτήτων που χρειάζονται για αποτελεσματική επικοινωνία Βελτίωση προσωπικών ικανοτήτων επικοινωνίας

Ενότητα 1. Η σημασία της επικοινωνίας Ενότητα 1. Η σημασία της επικοινωνίας Η Επικοινωνία είναι καθοριστική για την ανάπτυξη ‘σχέσεων’ Προβλήματα στις προσπάθειες επικοινωνίας οφείλονται σε λανθασμένους χειρισμούς στη διάρκεια της επικοινωνιακής σχέσης Η σημασία της επικοινωνίας προσεγγίζεται μέσα από παραδείγματα

Δραστηριότητες Ενότητας 1. Δραστηριότητα 1. Μελέτη δύο παραδειγμάτων αναποτελεσματικής επικοινωνίας και εντοπισμός των αιτίων Δραστηριότητα 2. Σχολιασμός ενός συνόλου θετικών και αρνητικών σχολίων για ένα διδάσκοντα, με βάση τις εμπειρίες μας

Ενότητα 2. Η διεργασία της επικοινωνίας Ενότητα 2. Η διεργασία της επικοινωνίας Δομή επικοινωνίας. Πομπός-Μήνυμα-Δέκτης Στοιχεία Επικοινωνίας Ευκρίνεια και Πληρότητα των μηνυμάτων Τα λεκτικά και τα μη λεκτικά μηνύματα Το σύστημα αντιλήψεων της πραγματικότητας Το πλαίσιο της επικοινωνίας Χώρος, χρόνος, συνθήκες, παρουσία άλλων, προηγούμενα γεγονότα 5. Η σημασία των συναισθημάτων (συγκ. αντιδράσεις του εσωτ. μας κόσμου απέναντι σε σκέψεις καταστάσεις κλπ) 6. Τα δύο επίπεδα των μηνυμάτων (πληροφορίες και σχέσεις) 7.Αυτοεκτίμηση και αλληλοεκτίμηση

Δραστηριότητες Ενότητας 2. Δραστηριότητα 3. Εξέταση σημασίας της πληρότητας και σαφήνειας μηνυμάτων μέσα από την περιγραφή μιας εμπειρίας μας σε φίλους και παρατήρηση του τι κατάλαβε ο καθένας Δραστηριότητα 4. Παρατήρηση και σχολιασμός εικόνων που αφορούν καταστάσεις επικοινωνίας Δραστηριότητα 5. Περιγραφή τριών άγονων περιπτώσεων επικοινωνίας, από προσωπικές μας εμπειρίες που προκλήθηκαν από προσκόλληση των πρωταγωνιστών σε στερεότυπες αντιλήψεις Δραστηριότητα 6. Επανεπεξεργασία της δραστηριότητας 2 (σχολιασμός σχολίων για διδάσκοντα), υπό το πρίσμα του πλαισίου επικοινωνίας

Ενότητα 3. Ικανότητες που χρειάζονται για την επικοινωνία Ενότητα 3. Ικανότητες που χρειάζονται για την επικοινωνία Εδραίωση της αυτοεκτίμησης Έκφραση των συναισθημάτων Αποδοχή και κατανόηση του άλλου Εξοικείωση με τη ‘γλώσσα του σώματος’ και τα επίπεδα των μηνυμάτων Ενεργητική ανταλλαγή μηνυμάτων Εναρμόνιση μηνυμάτων – σκέψεων – συναισθημάτων - πράξεων

Δραστηριότητες Ενότητας 3. Δραστηριότητα 7. Εντοπισμός των συναισθημάτων που διακατέχουν τους πρωταγωνιστές σε 2 περιστατικά που δίνονται Δραστηριότητα 8. Ακρόαση διαλόγου τριών συναδέλφων στο χώρο εργασίας και σχολιασμός σημείων και προβλημάτων στην επικοινωνία. Δραστηριότητα 9. Προβολή επιλεγμένης παλιάς ελληνικής ταινίας και μελέτη της σημασίας της ‘γλώσσας του σώματος’ Δραστηριότητα 10. Σχολιασμός μιας σκηνής σε χώρο εργασίας για μελέτη των δύο επιπέδων επικοινωνίας (πληροφορία-σχέση)

Ενότητα 4. Διαπραγμάτευση - Εμψύχωση Ενότητα 4. Διαπραγμάτευση - Εμψύχωση Διαπραγμάτευση Η Επικοινωνία αξιοποιείται στη διαπραγμάτευση με τους παρακάτω τρόπους: Συνύπαρξη Θεώρηση δυσκολιών σαν προβλημάτων προς επίλυση Πρωτοβουλία συνδιαλλαγής Εμψύχωση Η επικοινωνία βοηθά στην εμψύχωση με τους παρακάτω τρόπους: Συμβάλλει στη διαμόρφωση δημιουργικών σχέσεων Υποκινεί προς επίτευξη στόχων Συμβάλλει στη συνειδητοποίηση της δυναμικής της αλληλοεκτίμησης

Δραστηριότητες Ενότητας 4. Δραστηριότητα 11. Επανεξέταση της δραστηριότητας 5 (3 περιπτώσεις άγονης επικοινωνίας) κάτω από το πρίσμα των εννοιών της διαπραγμάτευσης και της εμψύχωσης. Πως η επικοινωνίας θα μπορούσε να γίνει επιτυχής.