Πίνακες και αλφαριθμητικά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το αλφαριθμητικό (string)
Advertisements

Συλλογές, Στοίβες και Ουρές Σε πολλές εφαρμογές μας αρκεί η αναπαράσταση ενός δυναμικού συνόλου με μια δομή δεδομένων η οποία δεν υποστηρίζει την αναζήτηση.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Πολυδιάστατοι Πίνακες, Δομές, Ενώσεις
Πίνακες-Αλφαριθμητικά
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
ΜΑΘ3122/106 Γλώσσα Προγραμματισμού
Προγραμματισμός Ι Πίνακες •Ο πίνακας είναι μία συλλογή μεταβλητών ίδιου τύπου, οι οποίες είναι αποθηκευμένες σε διαδοχικές θέσεις μνήμης. Χρησιμοποιείται.
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα:Να γραφεί πρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο κείμενο, να απαριθμεί τις εμφανίσεις των ψηφίων 0-9, τα λευκά διαστήματα.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
Μάθημα : Βασικά Στοιχεία της Γλώσσας Java
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πίνακες Κλάσεις και Αντικείμενα.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΤΥΠΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 3.
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη C Ακέραιοι.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
Γράφημα TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Συνδυαστικό αντικείμενο που αποτελείται από.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κλάσεις και Αντικείμενα Αναφορές.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 4: Συμβολοσειρές και Δομές Ελέγχου. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Μέθοδοι Μέθοδοι Δημιουργοί, Υπερφόρτωση και Υπέρβαση Μεθόδων.
Βασικά στοιχεία της Java
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 6: Πίνακες και Παράμετροι στην main. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 2: Μεταβλητές και Τύποι Δεδομένων. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κλάσεις και Αντικείμενα.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 10: Αφηρημένες τάξεις. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ «Εισαγωγή στον οντοκεντρικό προγραμματισμό (βασική εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας)» Ρουσσάκης Ιωάννης, ΤΕΙ Κρήτης,
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού - Μέθοδοι ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014:
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ασκήσεις στην Java-XML
Εργαστηριακό σεμινάριο Χειμερινό εξάμηνο
Δεδομένα, μεταβλητές, υπολογισμοί
Κλάσεις και αντικείμενα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Εισαγωγή στη Java (Μέρος Α’)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
[Μονοδιάστατοι πίνακες]
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πίνακες και αλφαριθμητικά Java – Βοηθητικό Υλικό

Πίνακες με μια διάσταση Ομαδοποίηση τιμών του ίδιου τύπου Τα στοιχεία του πίνακα σημειώνονται με κοινό όνομα και συνοδεύονται από ένα δείκτη Ο δείκτης είναι ένας ακέραιος αριθμός ή μια ακέραιη έκφραση τοποθετημένος μέσα σε αγκύλες

Δήλωση πίνακα Με το ίδιο τρόπο που δηλώνονται και οι μεταβλητές Με το ίδιο τρόπο που δηλώνονται και οι μεταβλητές float [] number ή float number [] Τα στοιχεία σε ένα πίνακα είναι όλα του ίδιου τύπου

ή δήλωση και καταχώρηση Καταχώρηση πίνακα C = new int [5]; ή δήλωση και καταχώρηση int C [] = new int [5];

Απόδοση αρχικών τιμών στον πίνακα 1ος Τρόπος C[2]=3; System.out.println (C[2]); 2ος Τρόπος Float numbers [] ={1.5f, 0.0f, 5.83f} 3ος Τρόπος Float numbers1 [] =numbers; Για να βρούμε το πλήθος των στοιχείων ενός πίνακα χρησιμοποιούμε το όνομα του πίνακα, μια τελεία και τη λέξη length. C.length

1ο Παράδειγμα Να δημιουργηθεί πίνακας ακεραίων με όνομα samples, ο οποίος να δέχεται είκοσι στοιχεία. Κάθε στοιχείο να παίρνει μια τυχαία τιμή από 1 έως 49 και να τοποθετείται στον πίνακα. Στη συνέχεια να γίνεται εκτύπωση των τιμών του πίνακα.

Λύση class RandomArray { public static void main (String [] args) int samples[] = new int [20]; int number; for (int i =0; i<20; i++){ Samples[i]=0; } for (int i=0;i<20;i++){ number = (int) (Math.random ()*49)+1; samples[i]=number; } for (int i=0; i<samples.length;i++) System.out.println(samples[i]) ;

Πίνακες πολλών διαστάσεων Για να προσδιοριστεί η θέση κάθε στοιχείου απαιτούνται δύο αριθμοί ένας για τη γραμμή Ένας για τη στήλη Μ[3][4] Δηλώνονται, καταχωρούνται και παίρνουν αρχικές τιμές με τον ίδιο τρόπο, όπως και οι πίνακες μιας διάστασης

2ο Παράδειγμα Να δημιουργηθεί ένας πίνακας τύπου int, ο οποίος να έχει 4 γραμμές κ 5 στήλες. Το στοιχείο σε κάθε θέση να προκύπτει ως άθροισμα της γραμμής και της στήλης

Λύση classTwoDimArray { Public static void main (String[] args) int [][]M; M=new int [4][5]; for (int row=0; row<4; row++){ For (int col=0; col<5; col++){ M[row][col]=row+col; } for (int row=0; row<4; row++){ for(int col=0; col<5; col++){ System.out.println(M[row][col]+ ””); System.out.println(); }

Ταξινόμηση Ταξινόμηση με επιλογή Ταξινόμηση με τη μέθοδο της φυσαλίδας