Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 10.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΟΝΤΟΥ, ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΣΕΤ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗΣ.
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
Τα μόρια της ζωής.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Υποπρογράμματα Κεφάλαιο 10ο §§ 10.1 – 10.5.
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Η φοίτηση στο ….
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Диффуз токсик букок 710-ГУРУХ ТАЛАБАСИ КАРИМОВА МУНИСА.
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΟΥΡΑΖΑΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΕΜΠΕΛΙΚΟΣ
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου Δομή ακολουθίας Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου

Εκχώρηση, Είσοδος και Έξοδος τιμών Μεταβλητή←Έκφραση Διάβασε λίστα_μεταβλητών Εμφάνισε λίστα_μεταβλητών ή_σταθερών (ή Γράψε … ή Εκτύπωσε …)

Απαντήσεις α←2*β ΜΟ←(α+β+γ)/3 β←β+2 i←i-(α+β) i←(α+β)/2 Αλγόριθμος Ασκ22 Διάβασε Α Τψ←Α mod 10 Γινόμενο←Α*Τψ Εμφάνισε Γινόμενο Τέλος Ασκ22 Απαντήσεις α←2*β ΜΟ←(α+β+γ)/3 β←β+2 i←i-(α+β) i←(α+β)/2 Εντολή εκχώρησης Μεταβλητή←έκφραση

Απαντήσεις Α(1), Β(0), Α(1), Α(1)

Δομή επιλογής (1)

Δομή επιλογής (2)

Αλγόριθμος Ασκ24 Διάβασε α Αν α mod 2 = 0 τότε επόμενος ← α+2 Αλλιώς επόμενος ←α+1 Τέλος_αν Εμφάνισε επόμενος Τέλος Ασκ24 Αλγόριθμος Τράπεζα Διάβασε ποσό Αν ποσό <=5000 τότε τόκος←1,8/100*ποσό Αλλιώς τόκος←1,8/100*5000+1,5/100*(ποσό-5000) Τέλος_αν σύνολο←ποσό+τόκος Εμφάνισε τόκος, σύνολο Τέλος Τράπεζα

Απάντηση Α,Β(ψευδής),Α,Α,Α,Α Αλγόριθμος Ασκ 26 Διάβασε έτος Αν έτος>=2001 και έτος<=2099 τότε Εμφάνισε “21 ος αιώνας” Τέλος_αν Αν έτος>=2002 τότε Εμφάνισε “Χρήση €” Τέλος Ασκ26 Απάντηση Α,Β(ψευδής),Α,Α,Α,Α

Δομή επιλογής (3)

Αλγόριθμος Ασκ27 Διάβασε παρόντες Αν παρόντες >=1/3*1200 τότε Διάβασε υπέρ Αν υπέρ>1/2*παρόντες τότε Εμφάνισε “υπερψηφίστηκε” αλλιώς Εμφάνισε “καταψηφίστηκε” τέλος_αν Αλλιώς Εμφάνισε “δεν μπορεί να ψηφιστεί” Τέλος_αν Τέλος Ασκ27 Αλγόριθμος Ασκ23 Διάβασε α Αν α >=0 τότε Ν←Α_Μ(α+0,5) Αλλιώς Ν←Α_Μ(α-0,5) Τέλος_αν Εμφάνισε Ν Τέλος Ασκ23

Αλγόριθμος Ασκ28 Διάβασε λεπτά, sms, ΜΒ Χρέωση←50 Αν λεπτά>1000 τότε χρέωση←χρέωση+0,0055*60*(λεπτά-1000) Τέλος_αν Αν sms>1000 τότε χρέωση←χρέωση+0,08*(sms-1000) Αν ΜΒ>1000 τότε χρέωση←χρέωση+0,05*(ΜΒ-1000) Εμφάνισε χρέωση Τέλος Ασκ28

Δομή επανάληψης Όσο … επανάλαβε (1)

Δομή επανάληψης Όσο … επανάλαβε (2) Δομή επανάληψης Όσο … επανάλαβε (2) Αλγόριθμος Παράδειγμα_2_15 Διάβασε όνομα π←0 Όσο όνομα <> “ “ επανάλαβε Διάβασε β1,β2,β3 ΜΟ←(β1+β2+β3)/3 Εμφάνισε ΜΟ π←π+1 Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε π Τέλος Παράδειγμα_2_15

Δομή επανάληψης Όσο … επανάλαβε (3)

Δομή επανάληψης Όσο … επανάλαβε (4) Δομή επανάληψης Όσο … επανάλαβε (4) Αλγόριθμος Ασκ33 Σ←0 Π←0 Διάβασε α Όσο α<>0 επανάλαβε Αν α>50 τότε Σ←Σ+α Π←Π+1 τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε Σ,Π Τέλος Ασκ33 Αλγόριθμος Ασκ34 Διάβασε Ν Σ ←0 Π←0 Διάβασε μέγεθος Όσο Σ+μέγεθος <=Ν επανάλαβε Π←Π+1 Σ←Σ+μέγεθος Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε “Δε χωράει” Αν Σ<Ν τότε Εμφάνισε Ν-Σ Τέλος_αν Εμφάνισε Π Τέλος Ασκ34

Δομή επανάληψης Επανάλαβε … Μέχρις_ότου (1)

Δομή επανάληψης Επανάλαβε … Μέχρις_ότου (2) Αλγόριθμος Ασκ32 Σ←0 Π←0 Επανάλαβε Διάβασε γράμμα Π←Π+1 Αν γράμμα=“A” τότε Σ←Σ+1 τέλος_αν Μέχρις_ότου Σ=3 Εμφάνισε Π Τέλος Ασκ32

Δομή επανάληψης Για … από … μέχρι… (1)

Δομή επανάληψης Για … από … μέχρι… (2) Αλγόριθμος Ασκ29 Για x από 10 μέχρι 50 με_βήμα 0,5 y←4*ΛΟΓ(5+Ε(3*x+2)) Εμφάνισε y Τέλος_επανάληψης Τέλος Ασκ29 Αλγόριθμος Ασκ30 Για x από 100 μέχρι 999 ψ1←x div 100 ψ2←(x mod 100) div 10 ψ3←x mod 10 S←ψ1+ψ2+ψ3 Αν S >= 12 τότε Εμφάνισε x τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Τέλος Ασκ30

Επανάληψη στη δομή επιλογής (1) ΓΗ_Β_ΕΗΥ_0_19376 ΘΕΜΑ Δ Μια ναυτιλιακή εταιρεία εφαρμόζει την τιμολογιακή πολιτική που φαίνεται στον παρακάτω πίνακα, σε ένα μεταφορικό της πλοίο, σε σχέση με τα επιβατικά αυτοκίνητα που μεταφέρονται: Βάρος οχήματος Χρέωση έως και 1500 κιλά 50 ευρώ το όχημα Πάνω από 1500 κιλά 70 ευρώ το όχημα  Ο οδηγός δεν πληρώνει εισιτήριο, ενώ κάθε επιπλέον επιβάτης του οχήματος πληρώνει 15 ευρώ. Να γράψετε αλγόριθμο, ο οποίος: Δ1. Να διαβάζει το βάρος ενός οχήματος και τον αριθμό των επιβατών του (χωρίς τον οδηγό). Δ2. Να υπολογίζει το κόστος για το όχημα αυτό με βάση το βάρος του. Δ3. Να εμφανίζει το συνολικό κόστος των επιβατών και του οχήματος.   Αλγόριθμος ΘΔ Διάβασε β, αε Αν β <= 1500 τότε κ ← 50 αλλιώς κ ← 70 Τέλος_αν σκ ← κ + αε * 15 Εμφάνισε σκ Τέλος ΘΔ

Επανάληψη στη δομή επιλογής (2) ΓΗ_Β_ΕΗΥ_0_19375 ΘΕΜΑ Δ Μία αεροπορική εταιρεία κάνει έκπτωση στους πελάτες της ανάλογα με τα μίλια που έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν. Η έκπτωση γίνεται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:  Διανυθέντα Μίλια Ποσοστό έκπτωσης Από 0 έως και 4000 0 % Πάνω από 4000 10%   Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος: Δ1. Να διαβάζει την αρχική τιμή του εισιτηρίου και τα συνολικά μίλια που έχει ταξιδέψει στο παρελθόν ο πελάτης. Δ2.Να υπολογίζει την τιμή του εισιτηρίου μετά την έκπτωση. Δ3. Να τυπώνει το μήνυμα “ Η τελική τιμή του εισιτηρίου είναι:” και την τελική τιμή. Αλγόριθμος ΘΔ Διάβασε ατ, μ Αν μ <= 4000 τότε ττ ← ατ αλλιώς ττ ← ατ- ατ*10/100 Τέλος_αν Εμφάνισε "Η τελική τιμή του εισιτηρίου είναι:", ττ Τέλος ΘΔ

Επανάληψη στη δομή επιλογής (3) ΓΗ_Β_ΕΗΥ_0_19353 ΘΕΜΑ Δ Το υπουργείο οικονομικών για να ελαφρύνει οικονομικά τις οικογένειες με πολλά παιδιά εφάρμοσε μια φορολογική πολιτική όπου, ανάλογα με το πλήθος των παιδιών μιας οικογένειας αφαιρεί ανάλογο ποσό από το φόρο που θα πληρώσουν, με βάση τον παρακάτω πίνακα:   Αριθμός παιδιών Ποσό αφαίρεσης φόρου 0 έως και 2 0 ευρώ 3 και άνω 1000 ευρώ Να αναπτύξετε έναν αλγόριθμο ο οποίος για μία και μόνο οικογένεια και με την υπόθεση ότι ο φόρος της είναι πάνω από 1000 ευρώ: Δ1. Να διαβάζει το φόρο που πρέπει να πληρώσει καθώς και το πλήθος των παιδιών της. Δ2. Να εμφανίζει το μήνυμα «είναι πολύτεκνη οικογένεια», μόνο στη περίπτωση που έχει από 3 παιδιά και πάνω. Δ3. Να υπολογίζει το τελικό ποσό φόρου που πρέπει να πληρώσει η οικογένεια. Αλγόριθμος ΘΔ Διάβασε φόρος, απ Αν απ >= 3 τότε Εμφάνισε "είναι πολύτεκνη οικογένεια" φόρος ← φόρος - 1000 Τέλος_αν Εμφάνισε φόρος Τέλος ΘΔ