ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 3η

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στρατηγική Προώθησης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
O έλεγχος της διαφήμισης
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 18 : ΠΡΟΒΟΛΗ IΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Στρατηγική Προώθησης.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Kiosk & Retail.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 3η

Στοιχεία Ενότητας Καταναλωτική Business to Business Εμπορική Λιανικής Πώλησης Χρηματοοικονομική Στρατολόγησης ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τύποι Διαφήμισης Μπορεί κανείς να διακρίνει επτά διαφορετικούς τύπους διαφήμισης. Καταναλωτική (Consumer) Από Επιχείρηση σε Επιχείρηση (Business to Business) Εμπορική (Trade) Λιανικής Πώλησης (Retail) Χρηματοοικονομική (Financial) Άμεσης Ανταπόκρισης (Direct Response) Στρατολόγησης (Recruitment) Θα διαπιστώσετε ότι καθένας από αυτούς τους τύπους διαφήμισης απαιτεί τη δική του αντιμετώπιση σε ότι αφορά τη δημιουργική παρουσίαση και τη χρήση των μέσων επικοινωνίας. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Καταναλωτική Διαφήμιση Υπάρχουν δύο είδη αγαθών που αγοράζονται από το ευρύ καταναλωτικό κοινό: τα καταναλωτικά αγαθά (consumer goods) και τα διαρκή αγαθά (consumer durables), τα οποία μαζί με τις καταναλωτικές υπηρεσίες (consumer services) διαφημίζονται στα μέσα ενημέρωσης. Καταναλωτικά ονομάζονται τα αγαθά που μπορεί να βρει κανείς σε διάφορα καταστήματα και έχουν συνεχείς, επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Τέτοια είναι επίσης και ορισμένα φάρμακα που πωλούνται σε καταστήματα λιανικής. Τα διαρκή αγαθά είναι συνήθως ακριβότερα από τα καταναλωτικά και αγοράζονται λιγότερο συχνά (ρούχα, έπιπλα, ηλ. συσκευές). Οι καταναλωτικές υπηρεσίες (που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν μεγάλη ανάπτυξη), περιλαμβάνουν εταιρίες παροχής υπηρεσιών ασφαλείας, και «καλύτερης ζωής», όπως ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μέσα Καταναλωτικής Διαφήμισης Τα Μέσα στα οποία γίνεται η καταναλωτική διαφήμιση είναι συνήθως αυτά που έχουν μεγάλη απήχηση στον κόσμο και αυτά με τη μεγαλύτερη ακροαματικότητα ή κυκλοφορία. Τα κυριότερα μέσα για την καταναλωτική διαφήμιση είναι ο Τύπος, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, οι υπαίθριες διαφημίσεις (outdoor) και σε μικρότερη έκταση ο κινηματογράφος. Αυτά τα Μέσα υποστηρίζονται και συμπληρώνονται και από το έντυπο υλικό πωλήσεων, τις εκθέσεις και την προώθηση πωλήσεων. Δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε επίσης και τις χορηγίες, και ιδιαίτερα εκείνες που κινούνται στο χώρο του αθλητισμού, μιας και υποστηρίζονται από διαφημίσεις στους αγωνιστικούς χώρους και στις φανέλες των αθλητών. Τέλος, τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκαν χορηγίες και σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, όπου γνωστές εταιρίες ή δημοφιλή προϊόντα «προσφέρουν» εκπομπές και ταινίες. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Διαφήμιση από Επιχειρήσεις σε Επιχειρήσεις (B2B) Σκοπός: Σκοπός αυτής της μορφής διαφήμισης είναι η προώθηση μη καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών, στα οποία περιλαμβάνονται οι πρώτες ύλες, τα εξαρτήματα, οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός. Ελάχιστά από αυτά τα είδη αγοράζονται από το καταναλωτικό κοινό μια και οι καταναλωτές δεν έχουν υπόψη τους τα είδη αυτά. Μέσα Διαφήμισης: Διαφημίζονται κυρίως σε μέσα επικοινωνίας στα οποία δεν έχει πρόσβαση το ευρύ καταναλωτικό κοινό. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά και τεχνικά περιοδικά, οι διάφοροι επαγγελματικοί κατάλογοι, οι εμπορικές εκθέσεις, οι τεχνικές επιδείξεις και τα σεμινάρια. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ειδικά Χαρακτηριστικά B2B Ενώ η καταναλωτική διαφήμιση μπορεί να εμπεριέχει και το συναισθηματικό στοιχείο, αυτού του είδους η διαφήμιση πρέπει να είναι περισσότερο αναλυτική και να περιέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση. Η διαφήμιση B2B γίνεται συνήθως από διαφημιστικές εταιρίες που απευθύνονται σε βιομηχανικούς ή τεχνικούς πελάτες με αποτέλεσμα να έχουν σπάνια και πελάτες που εμπορεύονται μαζικά καταναλωτικά αγαθά. Άρα μιλάμε για εξειδικευμένες διαφημιστικές εταιρίες B2B. Σε αυτό το χώρο, οι διαφημιζόμενοι κάνουν «λίγη» διαφήμιση, η οποία για να είναι αποτελεσματική, «εκτοξεύει» συνήθως τη δαπάνη σε απαγορευτικά επίπεδα. Οι δημόσιες σχέσεις, αν και δεν είναι διαφήμιση, είναι πιθανό να αποδειχθούν αποτελεσματικότερο και οικονομικότερο επικοινωνιακό εργαλείο B2B. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Εμπορική Διαφήμιση Ορισμός: Η εμπορική διαφήμιση απευθύνεται στους διανομείς, του χονδρέμπορους, τους πράκτορες και αντιπροσώπους, τους εισαγωγείς και εξαγωγείς και σε διάφορους τύπους λιανεμπόρων. Τα αγαθά που διαφημίζονται προορίζονται για μεταπώληση. Σκοπός: Σκοπός της διαφήμισης είναι η ενημέρωση των εμπόρων για τα αγαθά που είναι διαθέσιμα για μεταπώληση, είτε υπενθυμίζονται με αυτή κάποια καθιερωμένα προϊόντα, είτε παρουσιάζονται νέες σειρές προϊόντων. Αυτού του είδους η διαφήμιση έχει σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον, και κατ’ επέκταση στοχεύει στην αύξηση των παραγγελιών. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μέσα Εμπορικής Διαφήμισης Πολύ συχνά χρησιμοποιείται η μέθοδος της αποστολής διαφημιστικών φυλλαδίων με το ταχυδρομείο. Σε αυτό το υλικό που αποστέλλεται με το ταχυδρομείο θα μπορούσαν επίσης να περιλαμβάνονται και φωτογραφίες ή άλλο υλικό για τα είδη που διατίθενται, μαζί με κάποιες φόρμες παραγγελιών. Ένα άλλο χρήσιμο μέσο ενημέρωσης είναι οι εμπορικές εκθέσεις που χρηματοδοτούνται (με τη μορφή χορηγίας) από κάποιο εμπορικό περιοδικό ή εμπορικό σύνδεσμο. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ειδικά Χαρακτηριστικά Η εμπορική διαφήμιση προσπαθεί να πείσει τους λιανεμπόρους γι’ αυτά που έχουν να κερδίσουν από την προμήθεια και τη διάθεση του προϊόντος. Άρα υποστηρίζει τη διανομή και προετοιμάζει το δρόμο για την πώληση. Η ζήτηση που δημιουργείται από την καταναλωτική διαφήμιση μπορεί να ικανοποιηθεί μόνο από τη διαθεσιμότητα των αγαθών στα καταστήματα. Αυτό ακριβώς σημαίνουν και οι λέξεις «αρκετό απόθεμα». Αυτή η στρατηγική είναι γνωστή και με τον όρο «σπρώξιμο- τράβηγμα» (push-pull), γεγονός που σημαίνει ότι οι προσπάθειες να πειστεί ο καταστηματάρχης να αγοράσει το προϊόν και να έχει απόθεμα του προϊόντος «σπρώχνουν» το προϊόν στο εμπόριο, ενώ οι προσπάθειες να πειστούν οι καταναλωτές να αγοράσουν το προϊόν «τραβούν» τα αγαθά από το σύστημα διανομής. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Διαφήμιση Λιανικής Πώλησης Αυτή η μορφή διαφήμισης βρίσκεται στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στην εμπορική και την καταναλωτική διαφήμιση. Τα πιο γνωστά παραδείγματα επιχειρήσεων που κάνουν τέτοια διαφήμιση είναι τα πολυκαταστήματα και τα supermarket . Σκοπός: Η πώληση των εμπορευμάτων, η προσέλκυση πελατών στο κατάστημα και η αύξηση της «κίνησης καταστήματος». Η πώληση αγαθών που διατίθενται αποκλειστικά στο κατάστημα. Όπως προϊόντα supermarket «δικής τους ετικέτας» τα οποία συσκευάζουν οι κατασκευαστές τους με την επωνυμία του λιανοπωλητή. Η πώληση του αποθέματος των εμπορευμάτων ενός καταστήματος, πιθανότατα για την προώθηση κάποιων εποχιακών ειδών ή για ειδικές προσφορές (εκπτώσεις). ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μέσα Διαφήμισης Λιανικών Πωλήσεων Τα κυριότερα μέσα στα οποία διαφημίζονται οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου είναι τα εξής: Τοπικές εβδομαδιαίες εφημερίδες Τοπικές καθημερινές εφημερίδες Κινητές διαφημίσεις στα ΜΜΜ και διαφημίσεις σε γήπεδα και άλλους αγωνιστικούς χώρους Αποστολή διαφημιστικών φυλλαδίων με ταχυδρομείο και διανομή πόρτα- πόρτα Τοπικοί τηλεοπτικοί σταθμοί Τοπικοί ανεξάρτητοι ραδιοφωνικοί σταθμοί Βιτρίνες και σημεία πώλησης μέσα στα καταστήματα Εσωτερικές εκθέσεις στα καταστήματα Κατάλογοι προϊόντων supermarket supermarket ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ειδικά Χαρακτηριστικά Η διαφήμιση των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το λιανεμπόριο έχει τέσσερις κύριες πλευρές: Τη δημιουργία μιας «εικόνας» του καταστήματος. Τη γνωστοποίηση της θέσης του. Τη γνωστοποίηση της ποικιλίας ή των ειδικών προϊόντων που διαθέτει. Τη γνωστοποίηση των ανταγωνιστικών τιμών που προσφέρει. Σχεδόν πάντα, αντικειμενικός στόχος της διαφήμισης είναι να πείσει τον κόσμο να επισκεφθεί το κατάστημα. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Χρηματοοικονομική Διαφήμιση Με την ευρεία έννοια του όρου, χρηματοοικονομική είναι η διαφήμιση που κάνουν οι τράπεζες, οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι εταιρίες επενδύσεων. Σκοπός: Αντικειμενικός σκοπός της χρηματοοικονομικής διαφήμισης μπορεί να είναι ο δανεισμός χρημάτων, η σύναψη ασφαλιστικών συμβάσεων κάθε είδους, η αγοραπωλησία μετοχών, χρεογράφων και ομολόγων ή η δημοσίευση οικονομικών αποτελεσμάτων. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Κατηγορίες Χρηματοοικονομικής Διαφήμισης Οι κυριότερες κατηγορίες αυτού του είδους διαφήμισης είναι οι εξής: Οι τράπεζες που διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους. Οι κρατικοί ασφαλιστικοί φορείς και οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες που προσφέρουν προγράμματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και ασφαλιστικά προγράμματα κάλυψης ασθενειών και ατυχημάτων. Εταιρίες έκδοσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Διάφορες ανώνυμες εταιρίες που δημοσιοποιούν τους στόχους τους ή προσελκύουν επενδυτές σε ενδεχόμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ή εισόδου στο χρηματιστήριο. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μέσα Χρηματοοικονομικής Διαφήμισης* Η επιλογή του διαφημιστικού μέσου εξαρτάται από το κοινό που αποτελεί το στόχο κάθε εταιρίας. Οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί έχουν υιοθετήσει τεχνικές marketing βάσεων δεδομένων και έχουν γίνει από τους κυριότερους χρήστες άμεσης επαφής με τους υποψήφιους πελάτες τους, κυρίως μέσω του ταχυδρομείου. Η χρηματοοικονομική διαφήμιση στον Τύπο, και ιδιαίτερα στον επιχειρηματικό και οικονομικό, τείνει να καταλαμβάνει μεγάλους χώρους και να περιέχει αναλυτικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την επεξήγηση των προγραμμάτων και την αύξηση της εμπιστοσύνης των υποψήφιων επενδυτών. Λέξεις κλειδιά σε αυτές τις διαφημίσεις είναι οι έννοιες κέρδος, όφελος, ασφάλεια, εμπιστοσύνη, οικονομική ευμάρεια και φήμη. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Διαφήμιση Στρατολόγησης Αυτή η μορφή διαφήμισης έχει στόχο τη στρατολόγηση προσωπικού (αστυνομία, εν. δυνάμεις, κρατικές υπηρεσίες) και γίνεται συνήθως με διαφημίσεις καταχωρισμένες στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Η διαφήμιση στρατολόγησης χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: Αυτή που γίνεται από τους εργοδότες (είτε φανερώνουν την ταυτότητα τους είτε δίνουν απλώς έναν αριθμό ταχυδρομικής θυρίδας) Και αυτή που γίνεται από γραφεία εύρεσης εργασίας τα οποία αμείβονται με ποσοστά. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μέσα Διαφήμισης Στρατολόγησης* Εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας Εμπορικά, τεχνικά και επαγγελματικά περιοδικά Τοπικές εφημερίδες Δωρεάν εκδόσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Ειδικά Χαρακτηριστικά Σκοπός της διαφήμισης στρατολόγησης είναι η προσέλκυση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αριθμού αξιόλογων αιτήσεων με το μικρότερο δυνατό κόστος. Το πλεονέκτημα της χρήσης κάποιας διαφημιστικής εταιρίας στρατολόγησης ή επιλογής, είναι ότι επιτρέπει τη συλλογή των αιτήσεων με εχεμύθεια και ότι έχει τη δυνατότητα να κάνει μια πρώτη διαλογή ώστε να παραδώσει στους ενδιαφερόμενους εργοδότες ένα μικρότερο κατάλογο με τους καλύτερους υποψηφίους. Θα πρέπει να τονιστεί επίσης ότι αυτές οι διαφημίσεις θα πρέπει να διατυπώνονται με προσεκτικό τρόπο ώστε να μην αποκλείουν κανένα υποψήφιο εξαιτίας του φύλου ή της εθνικότητας του. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ