Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Ο Ιησούς Χριστός δεν συνέγραψε τίποτε που ν’ αφορά σε αυτόν και τη διδασκαλία του, ούτε όρισε κάποιον μαθητή του να κάνει αυτό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ Ο Ιησούς Χριστός δεν συνέγραψε τίποτε που ν’ αφορά σε αυτόν και τη διδασκαλία του, ούτε όρισε κάποιον μαθητή του να κάνει αυτό. Αντίθετα άλλοι ιδρυτές θρησκειών συνέγραψαν ή υπαγόρευαν σε μαθητές τους τη διδασκαλία τους. 2. Σημαντικό στοιχείο είναι η δυνατότητα απομνημόνευσης που έχουν οι ανατολικοί λαοί. Η εκπαίδευση των νέων είχε ήδη το στοιχείο της απομνημόνευσης των ραβινικών αποφθεγμάτων. Οι ακροατές του Χριστού αισθάνονταν ως καθήκον τη διατήρηση της διδασκαλίας του. 3. Ο λόγος διδασκαλίας του ήταν περιεκτικός και σαφής π.χ. Πνεύμα ο Θεός και τους προσκυνούντας Αυτόν εν πνεύματι και αληθεία δει προσκυνείν. Ο πλέον αγράμματος μπορεί να κατανοήσει και ν’ απομνημονεύσει την αλήθεια για τον Θεό σε αυτήν την φράση.

Για το τι πρέπει να κάνει ο άνθρωπος: Όσα αν θέλητε ίνα ποιώσι υμίν οι άνθρωποι, ποιείτε και υμείς αυτοίς ομοίως. Δεν χρειάζεται πλατειασμός ή θεωρίες για την κατανόηση ενός τέτοιου θέματος. 4. Μέρος επίσης της διδασκαλίας υπάρχει περίπτωση να λησμονήθηκε και να μην καταγράφηκε στα Ευαγγέλια. 5. Τα Ευαγγέλια αν και γράφτηκαν με χρονική διαφορά, έχουν λεκτικές διαφοροποιήσεις ή διαφοροποιήσεις περιεχομένου, δεν παρουσιάζουν όμως αντιφάσεις στη διδασκαλία του Χριστού. 6. Ο Χριστός δίδαξε στα Αραμαϊκά, τα Ευαγγέλια γράφτηκαν στα Ελληνικά. Υπάρχουν αρκετοί «εβραϊσμοί» σ΄αυτά. Ένα τέτοιο στοιχείο είναι ο «παραλληλισμός των μελών» της εβραϊκής ποίησης: Οι έσχατοι έσονται πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι. Δεύτερο στοιχείο της διδασκαλίας του είναι η απλότητα του λόγου του. Δεν είναι ρήτορας. Είναι η αυτο - αλήθεια και δεν προχωράει σε συλλογισμούς για να δείξει την αλήθεια. Τρίτο στοιχείο είναι ότι χρησιμοποιεί όλα τα είδη του κηρύγματος. Η γλώσσα προσαρμόζεται ανάλογα με την περίσταση (ακροατήριο)

Η χρήση της Σωκρατικής μεθόδου όταν θέτει ερωτήσεις για να προετοιμάσει κάποιο θαύμα, για να διηγηθεί μια Παραβολή, για να ελέγξει ή για να οδηγήσει τους ακροατές σε κάποιο συμπέρασμα. Χρησιμοποιεί ακόμη εικόνες, παρομοιώσεις και συγκρίσεις. 7. Οι Παραβολές. Παραβολή: η σύγκριση και αντιπαραβολή δυο πραγμάτων. Στα Εβραϊκά η λ. μασάλ (παραβολή) σημαίνει το απόφθεγμα, την απλή παροιμία, την αλληγορική διήγηση ή μεταφορά. Έχει ομοιότητες με τον μύθο. Διαφέρει στο ότι παρουσιάζει υψηλά θρησκευτικά νοήματα και δεν χρησιμοποιεί ως πρωταγωνιστές τα ζώα. Διαφέρει επίσης από την αλληγορία που χρησιμοποιεί μεταφορικές εικόνες. Το είδος αυτό ήταν γνωστό και στους Εβραίους. Το συναντάμε στην Π.Δ. (έλεγχος Νάθαν στον Δαβίδ κ.α.) και στους Ραβίνους. 7. Περιεχόμενο διδασκαλίας