State Diagrams.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 ΤΜΟΔ Πανεπιστήμιο Αιγαίου Paper “…. ” Χίος [ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ] [Ονόματα] 8 0 Εξάμηνο ΤΜΟΔ.
Advertisements

Επιλογή LAN Management-IPv4
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό εξάμηνο
HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ
HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ
Δαμιανός Χατζηαντωνίου Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
1/6/2012 FASTER LOGO FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions You are expected to prepare a ppt presentation for each.
UML (Unified Modeling Language)
Copyright © 2006 – Quality & Reliability SA PL/SQL TRIGGERS ΜΕΡΟΣ 1.
HY454 : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΥΦΥΩΝ, ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΔΙΕΠΑΦΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ.
Προβλήματα Προσχεδιασμού. ΤO ΠΡOBΛHMA TOY BOΣΚOY (1) Αναπαράσταση του προβλήματος Δομή δεδομένων - Κατάσταση: – state(_, _, _,_) Θέση βοσκού, λύκου, προβάτου,
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Σχεδιασμός Λογισμικού ATM loop Print_input_message (” Welcome - Please enter your card”) ; exit when Card_input ; end loop.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Προσθήκη στη Λίστα «Αγαπημένα»: View Favorites, feeds and history Add to Favorites Name + Create In Add Διαγραφή Σελιδοδείκτη:
7 th Lyceum Larissa Comenius Project II International meeting, March 19th-20th 2012 Larissa, Greece.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
ΔΗΜΟΣ Ι.Π. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗΣ & ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΟΥΣ (ΤΕΒΑ/FEAD)»
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
1 State Diagrams. 2 Τα διαγράμματα καταστάσεων (State diagrams) χρησιμοποιούνται: Για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός συστήματος Για να βοηθήσουν στην.
Η θεωρία επιλογών καταναλωτή κεφάλαιο 21 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part of.
Επανάληψη και λυμένα θέματα του μαθήματος «Βάσεις Δεδομένων ΙΙ» για τη διδασκαλία του στo Τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας. Διδάσκων: Χ. Σκουρλάς,
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
 Το 6 ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε πριν από 25 χρόνια. Αποτελείτ αι από 255 μαθητές και 32 δασκάλους.
Δικτυακά Μοντέλα Διεργασιών
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Νοσηλευτικής
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Διαγράμματα Κλάσεων Ανάλυση Συστημάτων 2007.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Τὸ ἆθλον, ἄθλου prize.
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
“Κατασκευή εφαρμογής διαχείρισης προγράμματος διδασκαλίας εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με έλεγχο της ακεραιότητας, προσπέλασης και ασφάλειας των δεδομένων”
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Βάσεις Δεδομένων Εισαγωγή για το Εργαστήριο Δρ. Τιάκας Ελευθέριος
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Activity Diagrams.
Kids’ Athletics Seminar
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
U.S.A Ηλίας Μιχάλης Αλέξης.
Έκθεση του Ψεκαστή σε Γεωργικά Φάρμακα Ασφάλεια Χρήσης
Transition : automatique à 6’ ou manuelle.
Η ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ «ΑΝΩΜΑΛΙΑ»
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
JANUARYFEBRUARYMARCHAPRILMAY BASIC CHEVRON PROCESS SMARTART Consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore Event Title Consectetur.
Εισαγωγή στους Η/Υ και στο περιβάλλον της Compaq Visual Fortran
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Σύστημα για Online Αγορές
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
«Επιδημιολογία + Δημόσια Υγεία»
Agriculture and Natural Resources
後製影視設計 南台科技大學 課程資訊 課程名稱 後製影視設計 課程編碼 F0D33901 系所代碼/名稱 0F / 資傳系 開課班級
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

State Diagrams

State Diagrams Τα διαγράμματα καταστάσεων (State diagrams) χρησιμοποιούνται: Για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός συστήματος Βοηθούν στην κατανόηση πολύπλοκων χαρακτηριστικών ή ροών εργασίας εξειδικευμένων περιοχών του συστήματος. Τα διαγράμματα καταστάσεων αναπαριστούν τη δυναμική συμπεριφορά ολόκληρου του συστήματος ή ενός μέρους του συστήματος. Η δημιουργία ενός διαγράμματος καταστάσεων συνήθως είναι προαιρετική.

State Diagrams Τα διαγράμματα κατάστασης (state diagrams) χρησιμοποιούνται για να αναπαραστήσουν τη συμπεριφορά ενός συστήματος, ενός μέρος ενός συστήματος, μιας κλάσης ή μιας περίπτωσης χρήσης.  Τα διαγράμματα αυτά περιγράφουν όλες τις πιθανές καταστάσεις ενός αντικειμένου καθώς πραγματοποιούνται διάφορα γεγονότα.  Κάθε διάγραμμα συνήθως αναπαριστά τα αντικείμενα μιας κλάσης και παρακολουθεί τα διαφορετικά στάδια των αντικειμένων μέσα στο σύστημα. 

State Diagrams Μια κατάσταση (state) είναι μια συνθήκη ή μια περίπτωση στην οποία βρίσκεται ένα αντικείμενο κατά τη διάρκεια ζωής του. Το αντικείμενο σε αυτήν την κατάσταση: ικανοποιεί κάποια συνθήκη, εκτελεί κάποια δραστηριότητα ή περιμένει για την πραγματοποίηση κάποιου γεγονότος. Ένα αντικείμενο παραμένει σε μια κατάσταση για κάποιο χρονικό διάστημα.

State Diagrams Μια κατάσταση αποτελείται από τα παρακάτω μέρη: Όνομα (Name): Το όνομα της κατάστασης Ενέργειες Εισόδου/Εξόδου (Entry/Exit effects): Ενέργειες που εκτελούνται κατά την είσοδο ή κατά την έξοδο από την κατάσταση Δραστηριότητες (Do activities): Ενέργειες που πραγματοποιούνται όσο ένα αντικείμενο είναι σε μια κατάσταση μεταξύ των ενεργειών εισόδου και εξόδου. Υποκαταστάσεις (Substates): Οι υποκαταστάσεις μιας κατάστασης

State Diagrams Μια μετάβαση (transition) είναι μια σχέση μεταξύ δύο καταστάσεων, η οποία δείχνει ότι ένα αντικείμενο σε μια κατάσταση θα εκτελέσει συγκεκριμένες ενέργειες και θα μεταβεί στην επόμενη κατάσταση όταν πραγματοποιηθεί ένα συγκεκριμένο γεγονός και ικανοποιηθούν συγκεκριμένες συνθήκες. Μια μετάβαση έχει 5 μέρη: Κατάσταση προέλευσης (Source state), Γεγονός ενεργοποίησης (Trigger event): ενεργοποιεί τη μετάβαση από τη μια κατάσταση στην άλλη. Συνθήκη ελέγχου (Guard condition): μια συνθήκη, η οποία ελέγχεται όταν ενεργοποιηθεί το γεγονός που οδηγεί στη μετάβαση. Επίδραση (Effect): Μια ενέργεια που μπορεί να πραγματοποιηθεί στο αντικείμενο του διαγράμματος κατάστασης ή σε κάποιο άλλο αντικείμενο που σχετίζεται με το πρώτο. Κατάσταση στόχου (Target state).

State Diagrams Σύνθετη κατάσταση (Composite State): Μια σύνθετη κατάσταση χρησιμοποιείται όταν θέλουμε να μοντελοποιήσουμε διάφορες καταστάσεις (υποκαταστάσεις) που λαμβάνει ένα αντικείμενο όταν αυτό ήδη βρίσκεται σε κάποια κατάσταση.

State Diagrams Ιστορική κατάσταση (History State): Μια ιστορική κατάσταση χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με μια σύνθετη κατάσταση για να κρατάει την τελευταία κατάσταση που ήταν ενεργή μέσα στη σύνθετη κατάσταση, σε περίπτωση που κάποιο γεγονός διακόψει την εκτέλεση της σύνθετης κατάστασης.

State Diagrams Ορθογώνια κατάσταση (Orthogonal State): Μια ορθογώνια κατάσταση χρησιμοποιείται όταν θέλουμε να μοντελοποιήσουμε την ταυτόχρονη λήψη διαφόρων καταστάσεων (υποκαταστάσεις) που λαμβάνει ένα αντικείμενο όταν αυτό ήδη βρίσκεται σε κάποια κατάσταση.

Στοιχεία Διαγραμμάτων Καταστάσεων State Diagrams Στοιχεία Διαγραμμάτων Καταστάσεων Σύμβολο Αρχική Κατάσταση - Initial State: Αυτό αναπαριστά το αρχικό σημείο ή την πρώτη δραστηριότητα της ροής. Επίσης, αυτή η κατάσταση συχνά καλείται ψευδο-κατάσταση "pseudo state“, γιατί η κατάσταση δεν έχει μεταβλητές που να την περιγράφουν. Κατάσταση - State: Αναπαριστά την κατάσταση ενός αντικειμένου σε μια χρονική στιγμή.

Στοιχεία Διαγραμμάτων Καταστάσεων State Diagrams Στοιχεία Διαγραμμάτων Καταστάσεων Σύμβολο Μετάβαση - Transition: Ένα βέλος που αναπαριστά τη μετάβαση του αντικειμένου από τη μια κατάσταση σε μια άλλη. Το γεγονός και η ενέργεια που προκαλεί τη μετάβαση της κατάστασης του αντικειμένου αναγράφονται πάνω από το βέλος. Ιστορικές Καταστάσεις - History States: Μια ροή μπορεί να απαιτεί για ένα αντικείμενο να μεταβεί σε μια κατάσταση αναμονής και με την ενεργοποίηση ενός συγκεκριμένου γεγονότος να μεταβεί στην κατάσταση που βρίσκονταν πριν από την κατάσταση αναμονής – την τελευταία ενεργή κατάστασή του.

Στοιχεία Διαγραμμάτων Καταστάσεων State Diagrams Στοιχεία Διαγραμμάτων Καταστάσεων Σύμβολο Γεγονός και Ενέργεια - Event and Action: Η ενεργοποίηση μιας μετάβασης ονομάζεται Γεγονός ή Ενέργεια. Κάθε μετάβαση πραγματοποιείται εξαιτίας της ενεργοποίησης ενός γεγονότος ή μιας ενέργειας. Τελική Κατάσταση - Final State: Το τέλος ενός διαγράμματος κατάστασης αναπαρίσταται με το σύμβολο της τελικής κατάστασης. Η τελική κατάσταση αποτελεί επίσης μια ψευδο-κατάσταση – “pseudo state”.

State Diagrams Όλα τα διαγράμματα κατάστασης αρχίζουν Με μια αρχική κατάσταση εκκίνησης του αντικειμένου που μοντελοποιείται. Αυτή είναι η κατάσταση του αντικειμένου όταν αυτό δημιουργείται.  Μετά την αρχική κατάσταση του αντικειμένου το αντικείμενο αλλάζει καταστάσεις. Οι συνθήκες που βασίζονται στις δραστηριότητες μιας κατάστασης του αντικειμένου μπορούν να επηρεάσουν την επόμενη κατάσταση του αντικειμένου.

State Diagrams – Παραδείγματα Παραδείγματα διαγραμμάτων καταστάσεων: Σύστημα διαχείρισης πωλήσεων Σύστημα διαχείρισης μαθημάτων μιας σχολής Σύστημα διαχείρισης πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης Σύστημα διαχείρισης φοιτητών & σεμιναρίων ενός πανεπιστημίου

State Diagrams - Εκτέλεση παραγγελίας σε μια εταιρία πωλήσεων – Αντικείμενο «Παραγγελία» Παράδειγμα: Εκτέλεση παραγγελίας μιας εταιρίας πωλήσεων Το αντικείμενο «Παραγγελίας» (Order) όταν βρίσκεται στη κατάσταση «Έλεγχος» (Checking) πραγματοποιεί τη δραστηριότητα «Έλεγξε τα προϊόντα» (Check Items). Μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας το αντικείμενο μεταβαίνει στην επόμενη κατάσταση σύμφωνα με τις συνθήκες που ικανοποιούνται π.χ. (όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα ή ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο). Εάν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο η παραγγελία ακυρώνεται (Cancelled).  Εάν όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα τότε η παραγγελία αποστέλλεται. Όταν το αντικείμενο μεταβαίνει στην κατάσταση «Αποστολή» (Dispatching) πραγματοποιείται η δραστηριότητα «άρχισε τη διανομή» (Initiate Delivery). Μετά την ολοκλήρωση αυτής της δραστηριότητας το αντικείμενο μεταβαίνει στην κατάσταση «Απεσταλμένα» (Delivered).

State Diagrams - Εκτέλεση παραγγελίας σε μια εταιρία πωλήσεων – Αντικείμενο «Παραγγελία»

State Diagrams - Σύστημα Διαχείρισης Μαθημάτων μιας Σχολής – Αντικείμενο «Μάθημα» Παράδειγμα: Σύστημα Διαχείρισης Μαθημάτων μιας Σχολής Το αντικείμενο «Μάθημα» (Course) αλλάζει καταστάσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του, από τη στιγμή της δημιουργίας μαθήματος μέχρι τη στιγμή της διαγραφής του μαθήματος. Τα γεγονότα που πραγματοποιούνται στο αντικείμενο «Μάθημα» είναι τα ακόλουθα: Δημιουργία νέου μαθήματος - Create course: προσθέτει πληροφορίες για το μάθημα ή ενημερώνει ένα υπάρχον μάθημα. Προσθήκη θεμάτων - manageTopic: προσθέτει θέματα σε ένα μάθημα. Ανάθεση καθηγητών – assignTutorToCourse: Δίνει τιμή στη μεταβλητή καθηγητής του αντικειμένου «Μάθημα». Κλείσιμο – Close: Τέλος προσθήκης ή τροποποίησης πληροφορίας για το μάθημα.

State Diagrams - Σύστημα Διαχείρισης Μαθημάτων μιας Σχολής – Αντικείμενο «Μάθημα» Course Οι δύο καταστάσεις μέσα στο νέο μάθημα είναι άσχετες με τη δημιουργία του νέου μαθήματος για αυτό περιέχονται μέσα στο νέο μάθημα Close

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης – Αντικείμενο «Τίτλος» Παράδειγμα: Σύστημα διαχείρισης πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης Το αντικείμενο τίτλος «Item» λαμβάνει τις ακόλουθες καταστάσεις: Το αντικείμενο βρίσκεται στην κατάσταση «Διαθέσιμο» (Available) όταν ο αριθμός των κρατήσεων είναι μικρότερος από τον αριθμό των διαθέσιμων αντιτύπων. Όταν αυξάνεται ο αριθμός κρατήσεων ώστε ο αριθμός των κρατήσεων να είναι ίσος με τον αριθμό των αντιτύπων, το αντικείμενο μεταβαίνει στην κατάσταση «Μη διαθέσιμο» (Reserved). Όταν το αντικείμενο βρίσκεται στην κατάσταση «Μη Διαθέσιμο» (Reserved) και αυξάνεται ο αριθμός των κρατήσεων, τότε το αντικείμενο μεταβαίνει στην κατάσταση «Μη διαθέσιμο».

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης – Αντικείμενο «Τίτλος» Όταν το αντικείμενο βρίσκεται στην κατάσταση «Μη διαθέσιμο» (Reserved) και μειώνεται ο αριθμός κρατήσεων αλλά ο αριθμός κρατήσεων παραμένει μεγαλύτερος ή ίσος με τον αριθμό των αντιτύπων τότε το αντικείμενο μεταβαίνει στην κατάσταση «Μη διαθέσιμο» (Reserved). Όταν το αντικείμενο βρίσκεται στην κατάσταση «Μη διαθέσιμο» (Reserved) και μειώνεται ο αριθμός κρατήσεων ώστε ο αριθμός κρατήσεων να γίνει μικρότερος από τον αριθμό των αντιτύπων τότε το αντικείμενο μεταβαίνει στην κατάσταση «Διαθέσιμο» (Available).

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης – Αντικείμενο «Τίτλος»

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης φοιτητών & σεμιναρίων ενός πανεπιστημίου – Αντικείμενο «Σεμινάριο» Παράδειγμα: Σύστημα διαχείρισης φοιτητών & σεμιναρίων ενός πανεπιστημίου Το αντικείμενο σεμινάριο «Seminar» λαμβάνει τις ακόλουθες καταστάσεις: Προτείνεται Προγραμματίζεται Ανοίγει για κράτηση θέσεων Γεμίζουν οι θέσεις οπότε οι επόμενοι φοιτητές γράφονται σε λίστα αναμονής Κλείνει το σεμινάριο Τέλος, ανά πάσα στιγμή το σεμινάριο μπορεί να ακυρωθεί

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης φοιτητών & σεμιναρίων ενός πανεπιστημίου – Αντικείμενο «Σεμινάριο»

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης φοιτητών & σεμιναρίων ενός πανεπιστημίου – Αντικείμενο «Σεμινάριο»

State Diagrams – Σύστημα διαχείρισης φοιτητών & σεμιναρίων ενός πανεπιστημίου – Αντικείμενο «Σεμινάριο»

State Diagrams –Αντικείμενο «Φοιτητής» Παράδειγμα: Αντικείμενο Φοιτητής Ένας φοιτητής πρέπει να περάσει πρώτα από το βασικό επίπεδο (Basic Level) και μετά από το αναβαθμισμένο επίπεδο για να αποφοιτήσει. Στο βασικό επίπεδο, ο φοιτητής δίνει πέντε εξετάσεις. Κάθε εξέταση μπορεί να δοθεί μέχρι 2 φορές. Εάν ό φοιτητής πετύχει και στις πέντε εξετάσεις περνάει στο αναβαθμισμένο επίπεδο. Στο αναβαθμισμένο επίπεδο, ο φοιτητής δίνει πέντε εξετάσεις. Κάθε εξέταση μπορεί να δοθεί μόνο μια φορά. Εάν ο φοιτητής πετύχει και στις πέντε εξετάσεις αποφοιτάει, ενώ αν αποτύχει έστω και σε μια απορρίπτεται.

State Diagrams –Αντικείμενο «Φοιτητής»