Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νεολαία και κινητό τηλέφωνο: μια κοινωνικό-πολιτιστική προσέγγιση
Advertisements

Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Ηλίας Σιαμαήλας Προϊστάμενος Διαχείρισης Αποθηκών & Αποθεμάτων.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Abraham Maslow (1908 – 1970) – Ψυχολόγος Του άρεσε να υποβάλλει στους μαθητές του την ερώτηση: «Ποιος από εσάς θα γίνει ο μεγάλος ζωγράφος, ο ποιητής,
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας
Το δίλλημα του μάνατζερ Πως ο μάνατζερ θα ΄΄βάλει΄΄ τους διαφορετικούς ανθρώπους της επιχείρησης στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων του οργανισμού;
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Βιοηθική και Δεοντολογία στην Φυσικοθεραπεία Ενότητα 7: Οι αντιλήψεις & ο ρόλος εργασίας των επιστημόνων υγείας H περίπτωση του νοσοκομείου Πατησίων Γεωργία.
1 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ Εμμ. Κ. Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς 2013.
«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
ΑΝΑΓΚΕΣ Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας.
Διαδικασίες Λήψης Αποφάσεων Καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.
Το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο της Διδακτικής. Σκοπός της Διάλεξης Να μελετηθεί η ανάδυση του γνωστικού πεδίου που οριοθετείται με τον όρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ.
1. Ιστορία της Νοσηλευτικής Πρωτόγονοι λαοί Η νοσηλευτική στους αρχαίους πολιτισμούς Η «μετά Χριστόν» νοσηλευτική Σύγχρονη Ελληνική Νοσηλευτική 2. Η έννοια.
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Δρ Σοφία Αράβου-Παπαδάτου π. Πρόεδρος Συλλόγου Φίλων του Ραυτοπούλειου Κληροδοτήματος Κοινωνική.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τηλ.:
Ακαδημαϊκός τρόπος γραφής & λογοκλοπή Schools of Hospitality & Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά και στον κ. Δημήτρη Κόγκα Renata Tsaousi,Coordinator.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ (MOTIVATION) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ (MOTIVATION) Κάποια άτομα δουλεύουν περισσότερο από άλλα, κάποια άτομα είναι πιο αποδοτικά, άλλα άτομα.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Δημητρίου Ανθή Εργοθεραπεύτρια.  Οι κυριότερες σύγχρονες βιωματικές μέθοδοι και τεχνικές εμψύχωσης ομάδων πήραν μορφή και εξελίχθηκαν στο πλαίσιο του.
Παρακίνηση Εργαζομένων
ΥΓΕΙΑ-ΑΣΘΕΝΕΙΑ.
Μάθημα 6ο Κινητοποίηση Προσωπικού
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Έκθεση βιβλίου: Εικονογράφηση του 1821 μέσα από το ιστορικό βιβλίο
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Βασικά θεωρητικά σημεία της Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εισαγωγή στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η Θεωρίες Κινήτρων
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών
Άσκηση 2.
Βασικοί παράγοντες που καθορίζουν το επίπεδο παρακίνησης του ατόμου
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ
Έννοιες Παρακίνησης.
Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες
Παραθέσεις και Παραπομπές
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και Σχολική Μονάδα.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ Ή ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ.
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (MANAGEMENT) ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΥ-ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟΥ ΑΣΘΕΝΗ
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
Κεφάλαιο 2: Η Ιστορία της Διοικητικής Σκέψης
Βασικά θεωρητικά σημεία της Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας
Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Δημιουργία Ομάδων Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Ορισμός Ομάδας Ομάδα εργασίας είναι ένα σύνολο ατόμων τα οποία είναι αλληλοεξαρτώμενα και επιδρά το ένα στο άλλο για την επίτευξη κοινών στόχων και εκπλήρωση σκοπών. Οι ομάδες αποτελούν τον θεμελιώδη λίθο της συμμετοχικής διοίκησης Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Ορισμός Ομάδας (ι) Τα μέλη της ομάδας : 1. Νοιώθουν ότι είναι μέλη της ομάδας και αποδέχονται τα άλλα μέλη 2. Αποδέχονται κανόνες που αφορούν θέματα κοινού ενδιαφέροντος και συμμετέχουν σε ένα σύστημα αλληλοσυνδεόμενων ρόλων Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Αναγκαιότητα Συγκρότησης Ομάδων Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον και έχει έμφυτη την ανάγκη ένταξης σε ομάδες. Με την συμμετοχή σε μια ομάδα ο άνθρωπος ικανοποιεί τις παρακάτω ανάγκες του: 1. Συνδιαλλαγή και κοινωνική επαφή 2. Ασφάλεια και σιγουριά στους κανόνες αποδέχεται ως μέλος της ομάδας 3. Αναγνώριση και επιτυχία κοινού στόχου Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Στάδια Συγκρότησης Ομάδας Συγκρότηση Ομάδας (γνωριμία των μελών, αναγνώριση των χαρακτηριστικών, τα μέλη είναι σφιγμένα και δεν εκφράζονται) Στάδιο των συγκρούσεων (τα μέλη διεκδικούν τον χώρο τους προσπαθώντας να επιβληθούν στους υπολοίπους) Διαμόρφωση κανόνων (ο άτυπος αρχηγός θέτει τους κανόνες) Στάδιο απόδοσης (η ομάδα συνεργάζεται και αποδίδει Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Αποτελεσματική Ομάδα Ανάπτυξη κοινών αποδεκτών στόχων Ενδιαφέρουσα ατμόσφαιρα χωρίς ένταση ή πλήξη Ευελιξία και προσαρμογή των στόχων όταν απαιτείται Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Αποτελεσματική Ομάδα (Ι) Εναρμόνιση στις ατομικές και ομαδικές ανάγκες (Θεωρία του Maslow) Επιλογή κοινά αποδεκτών διαδικασιών στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων Συμφωνούν και δεσμεύονται όλοι στην επίτευξη της απόφασης Ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Αποτελεσματική Ομάδα (ΙΙ) Σωστή κατανομή ευθυνών Αξιοποίηση γνώσεων και ικανοτήτων των μελών Ανάπτυξη συνοχής και ελευθερίας έκφρασης Ενημέρωση στο αντικείμενο της εργασίας των μελών Ανάπτυξη της αυτοκριτικής Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Μορφές Ηγεσίας στην λειτουργία των Ομάδων Μορφές Ηγεσίας στην λειτουργία των Ομάδων Αυταρχικός Διατηρεί αποστάσεις από την ομάδα και την κατευθύνει με εντολές. Υπαγορεύει στους υφισταμένους του τι, πως και πότε να το κάνουν Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης

Μορφές Ηγεσίας στην λειτουργία των Ομάδων Μορφές Ηγεσίας στην λειτουργία των Ομάδων Αδιάφορος Παρέχει πληροφορίες στην ομάδα αλλά δεν επιδεικνύει ενδιαφέρον για τις δραστηριότητές της. Μένει απαθής και αδιάφορος. Οι υφιστάμενοι επιτρέπεται να κάνουν ότι θέλουν ακόμα και να ορίζουν τις δικές τους τακτικές, μεθόδους και στόχους Δημιουργία Ομάδων ΟΔΒΕ/Γ. Καμπουρίδης