Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ
Sales force & Task force Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ

2 Sales Force είναι το παραγωγικό δίκτυο της
εταιρίας .

3 φέρνουν εις πέρας τους στόχους τους ανεξάρτητα από τις συνθήκες .
Task force είναι οι άνθρωποι του δικτύου που φέρνουν εις πέρας τους στόχους τους ανεξάρτητα από τις συνθήκες .

4 ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ-ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ
Η επίτευξη του στόχου βασίζεται στα κίνητρα που έχει το άτομο. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ- ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΙΝΗΤΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ-ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ

5 Κοινό στοιχείο των εσωτερικών και εξωτερικών
κινήτρων είναι το αίσθημα ευχαρίστησης που φέρνει η εκπλήρωση τους.

6 Τα εξωτερικά κίνητρα είναι συνδεδεμένα με την
αναγνώριση από το κοινωνικό σύνολο.

7 ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ : 1) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
2) ΔΙΟΙΚΗΣΗ 3) ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

8 περιβΑλλον Πολιτική και οικονομική κατάσταση Κλίμα στο χώρο εργασίας Επιρροές από το οικείο περιβάλλον

9 ΔΙΟΙΚΗΣΗ Καλή ή κακή συνεργασία manager και ασφαλιστικού συμβούλου.

10 Η προσωπική ψυχολογική κατάσταση του ασφαλιστικού συμβούλου είναι καθοριστική για την διατήρηση των κινήτρων του.

11 ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ Τα εσωτερικά κίνητρα είναι συνδεδεμένα με τις προσωπικές αξίες του ατόμου.

12 ΑΞΙΕΣ Οι αξίες δίνουν στον άνθρωπο το αίσθημα της ευψυχίας.

13 Η εστίαση στα εσωτερικά κίνητρα οδηγεί το άτομο στις υψηλότερες βαθμίδες της πυραμίδας του Maslow.
ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

14 …επιτυγχάνοντας έτσι διπλό σκοπό :
Την επιτυχία του έργου που έχει αναλάβει Και αίσθημα επίτευξης ενός ανώτερου σκοπού!

15 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ :Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ
Το αίσθημα επίτευξης ενός ανώτερου σκοπού δημιουργεί τον ενθουσιασμό που κάνει την διαφορά. (Γηθέω : είμαι υπερήφανος για τις πράξεις μου)

16 Τα εσωτερικά κίνητρα δεν επηρεάζονται εύκολα από τις εξωτερικές συνθήκες , οικονομικές , προσωπικές και εργασιακές , καθώς οι προσωπικές αξίες όπως η δημιουργικότητα , η αγάπη για τη δικαιοσύνη , για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο ή ο σεβασμός στον άνθρωπο , δεν αλλοιώνονται εύκολα.

17 Η ΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ :
Πρωτίστως επιτυγχάνεται με την κατάλληλη εκπαίδευση η οποία βασίζεται σε παιδεία.

18 Το υποκινητικό περιβάλλον παίζει σπουδαίο ρόλο στην προσπάθεια του ατόμου να στραφεί στα εσωτερικά του κίνητρα. Ο manager μπορεί να δημιουργήσει υποκινητικό περιβάλλον με δυο τρόπους : 1) Το Προσωπικό παράδειγμα του και 2) Το προσωπικό και ειλικρινές ενδιαφέρον του , για τον ασφαλιστικό σύμβουλο.

19 Αντίθετα , όσο δυσχεραίνουν οι συνθήκες του εξωτερικού περιβάλλοντος τόσο δυναμώνει η εστίαση του ατόμου στις αξίες που το στηρίζουν . Με αυτόν τον τρόπο ισχυροποιούνται τα κίνητρα του αντί να πλήττονται, Και διατηρεί την πίστη του στον στόχο ακλόνητη.

20 Ενα περιβΑλλον υποκινητικΟ :
Ανανεώνει το ενδιαφέρον για παραγωγή στους παλαιούς κα έμπειρους συνεργάτες , καθώς οργανώνουν την παραγωγή τους υπό νέα οπτική γωνία . Μετατρέπει το επάγγελμα σε λειτούργημα Βελτιώνει τα αποτελέσματα Κρατάει το ηθικό σταθερά υψηλό, Ενώνει τους συνεργάτες σε ομάδα με αίσθημα κοινής ευθύνης και περηφάνιας.

21 Υπάρχει μια αναφορά στο βιβλίο του Ηροδότου, το οποίο είναι αφιερωμένο στη μούσα της αστρονομίας, την Ουρανία, όπου στο εδάφιο 8.26 αναφέρονται τα λόγια που είπε ο Πέρσης στρατηγός Τριτανταίχμης ύστερα από τη ναυμαχία στο Αρτεμίσιο (480 π.Χ.), όταν άκουσε διάφορους λιποτάκτες να διηγούνται πως οι Έλληνες που γιόρταζαν τότε ακριβώς τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αγωνίζονται σε αυτούς με βραβείο ένα απλό στεφάνι ελιάς.

22 ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Ο στρατηγός τούτος κατηγόρησε ευθύς αμέσως το Μαρδόνιο γιατί τους έφερε να πολεμήσουν στην Ελλάδα. ''Παπαί, Μαρδόνιε, κοίους επ άνδρας ήγαγες μαχησομένους ημέας, οι ου περί χρημάτων τον αγώνα ποιεύονται, αλλά περί αρετής''. Αλίμονο, Μαρδόνιε, με ποιους άνδρες μας έφερες να πολεμήσουμε, που δεν κάνουν τους αγώνες τους για χρήματα, παρά για την αρετή.

23 ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΗΘΙΚΟ ΦΕΡΝΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Κατέβασμα ppt "Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google