ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εθνικό θεματικό δίκτυο «Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας» ΚΠΕ ΦΙΛΙΠΠΩΝ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
4o Δ. Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – Ε 1 ΄ ΤΑΞΗ ΤΣΟΥΜΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Το θέατρο στην Ευρώπη.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
«Ευρώπη, ποδόσφαιρο, κι ελευθερία» Φιλοσοφία διδακτικής πρακτικής (γιατί το ποδόσφαιρο;) Η αγάπη των μαθητών σε αυτό το ομαδικό παιχνίδι αποτελεί έναυσμα.
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Βιολογία Γυμνασίου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Στην καρδιά της Ευρώπης
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΓΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Τ4Ε ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ TEACHERS 4 EUROPE 2016-17 ΟΜΑΔΑ 1 ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ AMBASSADOR T4E

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Τα Παιδιά της Ευρώπης VS Bullying Κολοκυθά Το project υλοποιήθηκε διαθεματικά Τα μέσα και υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: φύλλα εργασίας, έντυπα από την ιστοσελίδα της Ε.Ε., λογισμικό Εργασία σε ομάδες O σκοπός: να μελετήσουμε και να κατανοήσουμε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και τις συνέπειες άσκησης της βίας και να συνειδητοποιήσουμε ότι η Ευρώπη στηρίζει και προάγει την πρόληψη και τη διαχείριση της παιδικής επιθετικότητας. Οι στόχοι: Να γνωρίσουμε την ιστορία της ίδρυσης της Ε.Ε. Να αναπτύξουμε τη δυνατότητα να εντοπίζουμε ομοιότητες και διαφορές των ατόμων και των λαών, Να αναπτύξουμε θετική στάση απέναντι στους Ευρωπαίες συμπολίτες μας και να καλλιεργήσουμε το σεβασμό στους διαφορετικούς πολιτισμούς των λαών της Ευρώπης Να μάθουμε να διαχειριζόμαστε τον θυμό και να μάθουμε διεξόδους Να συνεργαζόμαστε σε ομαδικά και δυ-ομαδικά πλαίσια, να αναπτύξουμε τις επικοινωνιακές μας ικανότητες και να βελτιώσουμε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Teachers 4 Europe, Students 4 World Δρούγκας Στόχος των δράσεων αυτών είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές στην έννοια της κοινωνικής προσφοράς, της αλληλοβοήθειας, της συνεργασίας, της διαφορετικότητας, της αλληλεγγύης. ΣΥΝΘΗΜΑ : « Ώρα για πράξεις και έργα» Δράσεις: Ανταποδοτική ανακύκλωση με προσφορά στο Χαμόγελο του Παιδιού Αναπηρικό καροτσάκι: Προσφορά από ανακύκλωση καπακιών στον Παραπληγικό Σύλλογο Γιαννιτσών Επίσκεψη στο Ογκολογικό Τμήμα της Παιδιατρικής Κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Ανάπτυξη δεξιοτήτων (Τ.Π.Ε.): Χρήση εργαλείων και λογισμικών επεξεργασίας βίντεο, εικόνας και παρουσιάσεων, κειμένων, φύλλων, ζωγραφικής, εννοιολογικής χαρτογράφησης, δημιουργίας πολυτροπικών κειμένων (κείμενο, εικόνα, ήχο, βίντεο), χρήση του διαλόγου για την επίλυση προβλημάτων, τη λήψη αποφάσεων και στοχοθέτηση δράσεων.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Η Ευρώπη παίζει σκάκι Ζαπουνίδης Στόχος των δράσεων αυτών (α) να γνωρίσουν τα παιδιά, παίζοντας με βιωματικές δραστηριότητες και κατασκευές, την ταυτότητα των κρατών μελών της ΕΕ (ονομαστικά και γεωγραφικά με σημαίες και χάρτη) και (β) μέσα από ένα ζωντανό σκάκι να αντιληφθούν την ανάγκη σεβασμού των άλλων κρατών και των κανόνων τους (κινήσεις των κομματιών σκάκι) αλλά και της ελεύθερης κινητικότητας των πολιτών (με τα ίδια τα παιδιά να παίζουν πάνω στην σκακιέρα το ρόλο των κρατών) σε τεράστια σκακιέρα (την Ευρώπη). Κατασκευάσαμε ζάρια που απεικόνιζαν τις σημαίες των χωρών και παίξαμε διάφορα παιχνίδια(π.χ. αναγνώρισης, πόσες φορές θα φέρουν κάποια χώρα κτλ). Επίσης διαμορφώσαμε τον χάρτη αφίσα που μας δόθηκε ώστε κάθε χώρα της ΕΕ να έχει αριθμό και το μετατρέψαμε σε επιτραπέζιο παιχνίδι. Στη συνέχεια φτιάξαμε κάρτες παιξίματος που απεικόνιζαν τη σημαία του κράτους το σχήμα της χώρας και κάποιες πληροφορίες για αυτή(π.χ. Η Ιταλία φημίζεται για τα μακαρόνια και τη πίτσα, η Λιθουανία για το μπάσκετ, κτλ) αλλά και ντόμινο με τις σημαίες των χωρών.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Η Ευρώπη παίζει σκάκι Ζαπουνίδης Με τις ζωγραφισμένες σημαίες των χωρών φτιάξαμε: (α) ηλεκτρονικά παιχνίδια μνήμης με το λογισμικό Memory Game Maker, (β) ηλεκτρονικό τριασδιάστατο πάζλ (με το λογισμικό Jigsaw Maker 2) της σημαίας για κάθε χώρα(αλλά και της ΕΕ) το οποίο μάλιστα συνόδευε ο εθνικός ύμνος κάθε χώρας και (γ) ηλεκτρονικό κουΐζ αναγνώρισης σημαιών και κρατών στη ΕΕ σημαίες με το λογισμικό Ispring. Συναισθήματα Οι περισσότεροι μαθητές υπογράμμισαν το γεγονός πως ήταν χαρούμενοι που έπαιζαν παιχνίδια. Επίσης επειδή ακριβώς το περισσότερο υλικό προήλθε από τα ίδια τα παιδιά (είτε ως ιδέα είτε ως παραγωγή) οι μαθητές αισθάνθηκαν υπερήφανοι και ικανοί. Η δυνατότητα προβολής του έργου τους έδωσε τη δυνατότητα να τα καμαρώσουν και οι γονείς τους αλλά συνάμα συνέβαλε στην περεταίρω διάδοση των αποτελεσμάτων του έργου.

Η εκπαίδευση δεν είναι προετοιμασία για τη ζωή, είναι η ίδια η ζωή   Dewey Ευχαριστώ Πολύ! ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ AMBASSADOR T4E