Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
΄΄Το σύστημα του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων΄΄
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ Μεγάλες αλλαγές γίνονται στην αρχιτεκτονική τον τρόπο δηλαδή με τον οποίο χτίζονται τα κτίρια και κυρίως οι ναοί . Τα κτίρια χτίζονται με συμμετρία , τα ξύλινα μέρη των κτιρίων αντικαθίστανται από μάρμαρο και πέτρα, επίσης αλλαγές γίνονται και στον τρόπο με τον οποίο χτίζονται οι τοίχοι των κτιρίων Οι ρυθμοί οι οποίοι επικρατούν σε όλη την Ελλάδα είναι δυο : ( Ρυθμός τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά με τα οποία κατασκευάζονται τα έργα μιας συγκεκριμένης εποχής )

Ο Ιωνικός ρυθμός

Ο Δωρικός ρυθμός

χαρακτηριστικά Ιωνικού ρυθμού Αέτωμα Ζωοφόρος Κιονόκρανο κίονας Βάση Κρηπίδα χαρακτηριστικά Ιωνικού ρυθμού

χαρακτηριστικά Δωρικού ρυθμού Αέτωμα Τρίγλυφο μετόπη Κιονόκρανο Κίονας Κρηπίδα χαρακτηριστικά Δωρικού ρυθμού

Παρατηρώ τους δυο ρυθμούς και βρίσκω σε τι μοιάζουν και σε τι διαφέρουν.

Τα κτίρια του Ιωνικού ρυθμού είναι όμορφα διακοσμημένα Τα κτίρια του Δωρικού ρυθμού δεν είναι διακοσμημένα είναι λιτά

Στον ιωνικό ρυθμό ο κίονας στηρίζεται πάνω στη βάση Στο Δωρικό ρυθμό ο κίονας πατάει πάνω στην κρηπίδα

Το κιονόκρανο του δωρικού ρυθμού είναι απλό Το κιονόκρανο του ιωνικού ρυθμού έχει έλικες

Αέτωμα δωρικού ρυθμού Αέτωμα ιωνικού ρυθμού

Ναός της Αφαίας Αθηνάς στην Αίγινα

Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο στην Αττική

Ναός Αθηνάς Νίκης

Ναός της Αθηνάς Σουνιάδος ( αναπαράσταση )

ΑΡΧΑΪΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΤΥΠΟΙ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ Ο ΚΟΥΡΟΣ Η ΚΟΡΗ

ΚΟΥΡΟΣ Άγαλμα με τη μορφή νεαρών αγοριών που είναι συνήθως γυμνά. Οι ντυμένοι Κούροι αποδίδουν συνήθως θεούς ή αξιοσέβαστα πρόσωπα. Στέκονται με προβολή του αριστερού ποδιού μπροστά και το λύγισμα των χεριών. Οι διαστάσεις του σώματος είναι κανονικές και έχουν ένα μειδίαμα ( μορφασμό γέλιου ) στο πρόσωπο.

ΚΟΡΕΣ Αγάλματα που αναπαριστούν νεαρές κοπέλες ντυμένες με ωραία φορέματα και εντυπωσιακή κόμμωση Είναι στολισμένες με κοσμήματα, φορούν χιτώνα με πτυχώσεις Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του προσώπου το ελαφρό μειδίαμα ( χαμόγελο )

ΚΕΡΑΜΙΚΗ Η κεραμική άρχισε να αναπτύσσεται στην Κόρινθο . Η ανάγκη της μεταφοράς των εμπορευμάτων με την σύγχρονη ανάπτυξη του εμπορίου έκαναν επιτακτική την ανάγκη της ανάπτυξής της. Τα αγγεία είναι ζωγραφισμένα με εικόνες ζώων ή τεράτων της μυθολογίας Σε μερικά από αυτά υπάρχουν και διάφορες σκηνές από την μυθολογία

Δυο ρυθμοί επικρατούν Ο μελανόμορφος ( μελανή μορφή ) Ο ρυθμός αυτός εξελίχθηκε από τους αγγειοπλάστες της Κορίνθου Το χαρακτηριστικό του είναι ότι οι μορφές είναι μαύρες ενώ το υπόλοιπο μέρος του αγγείου είναι ερυθρό ( κόκκινο ) Αν παρατηρήσουμε τα αγγεία θα δούμε ότι τα περιγράμματα των μορφών είναι χαραγμένα με ένα μυτερό αντικείμενο Ο ρυθμός χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή αγγείων και στην Αθήνα

Ο ερυθρόμορφος ( ερυθρή – κόκκινη- μορφή ) Ο ρυθμός αυτός εξελίχθηκε από τους αγγειοπλάστες της Αθήνας Το χαρακτηριστικό του είναι ότι οι μορφές είναι ερυθρές – κόκκινες- ενώ το υπόλοιπο μέρος του αγγείου είναι μελανό- μαύρο.