Αθήνα 9 Φεβρουαρίου 2016 "Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθήνα 9 Φεβρουαρίου 2016 "Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται Αθήνα 9 Φεβρουαρίου 2016 "Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται..." Παρουσιάσεις των ειδικών του προγράμματος «Αριάδνη» Προεδρείο: Λ. Μαρκάκη, Κ. Νικολάου Εισηγητές: Κωτούλας Αθανάσιος, Χασιώτη Αντωνία

Το θέμα μας είναι... Η στάση – η γνώση & η συμπεριφορά στο διαδίκτυο μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή του πρώην Δήμου Κάρλας και ενός Σχολείου του Βόλου

Δήμος Ρήγα Φεραίου Δ.Δ. π. Δήμου Κάρλας: Ριζόμυλος, Στεφανοβίκειο, Κανάλια

Ομάδες Εκπαίδευσης Α΄ Ομάδα Μαθητές της Γ΄& Δ΄ τάξης Δ.Σ. Α΄ Ομάδα Μαθητές της Γ΄& Δ΄ τάξης Δ.Σ. Β΄ Ομάδα Μαθητές της Ε΄& ΣΤ΄ τάξης Δ.Σ.

Α΄ Ομάδα Μαθητές Γ΄& Δ΄ Τάξης

2η Εκπαιδευτική Ομάδα Μαθητές Ε΄& ΣΤ΄Δ.Σ.

Διαπιστώσεις

Μεγαλύτερη απόσταση από την πρωτεύουσα του Νομού, έδειξε, λιγότερη γνώση για το διαδίκτυο από τους μαθητές και τους γονείς τους.

Μεγαλύτερη έκθεση στους κινδύνους του διαδικτύου τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων.

Οι μαθητές στην περιφέρεια του Δήμου Ρήγα Φεραίου, είχαν περισσότερη σχέση με το διαδίκτυο και γνώση μεγαλύτερη για τους κινδύνους του διαδικτύου, από τους γονείς τους!!!

Στους μαθητές του Δ.Ρ.Φ. διαπιστώθηκε ότι είναι πιο εύκολο να τους υποκλέψει κάποιος τον κωδικό πρόσβασης όπου απαιτείται και με ότι αυτό συνεπάγεται.

Οι μαθητές του 10ου Δ.Σ. Βόλου είχαν περισσότερη ενημέρωση - γνώση και καλύτερη διαδικτυακή συμπεριφορά σε σχέση με του μαθητές των σχολείων του Δήμου Ρ. Φεραίου!!!

Οι μαθητές του 10ου Δ.Σ. Βόλου, είχαν δεχθεί σχετικά και με τον αριθμό που φοιτούν στο σχολείο, περισσότερες φορές διαδικτυακό εκφοβισμό από τους συμμαθητές τους και είναι περισσότερο προσκολλημένοι στο είδος των διαδικτυακών παιχνιδιών που παίζονται με πολλαπλούς παίκτες συγχρόνως, σε σχέση με τους μαθητές του Δ.Ρ.Φ.

Συμπεράσματα Οι μαθητές του αστικού κέντρου είναι πιο ενημερωμένοι σε σχέση με αυτούς του περιφερειακού Δήμου του Νομού Μαγνησίας, διότι έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση οι ίδιοι, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί τους, σε διάφορες πηγές ενημέρωσης αλλά και στο ίδιο το διαδίκτυο. Αλλά λόγο της εξοικείωσης τους αυτής είναι πιο επιρρεπής σε κινδύνους που αφορούν τις σχέσεις τους με άλλους χρήστες. (διαδικτυακός εκφοβισμός, εθισμός σε διαδικτυακά παιχνίδια).  

Χρειάζεται η συνέχιση της ενημέρωσης από πιστοποιημένους ειδικούς για το θέμα, στα σχολεία όλων των βαθμίδων, σε όλες τις περιοχές του Νομού Μαγνησίας.  

Είναι βασικό να κατανοήσουμε ότι όλα τα προβλήματα που προβάλλονται σε σχέση με το Διαδίκτυο δεν εμφανίστηκαν τώρα, αλλά προϋπήρχαν του μέσου. Αυτό που άλλαξε είναι ο τρόπος που ένα πρόβλημα μπορεί να μας «χτυπήσει» την πόρτα, μέσα στο ίδιο μας το σπίτι, και μέσα από την οθόνη ενός υπολογιστή.

Σας Ευχαριστώ για την Προσοχή σας!!!