Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΜΕΣΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ Γεωργία Ρουμπέα Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Καθηγήτρια Δρ Φυσικής Βαρβακείου.
Advertisements

Εργασιακό άγχος Ειρήνη Κορδερά
Ανάπτυξη στην εφηβική ηλικία
Eμπειρογνώμων στις Πολιτικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Καλή δύναμη για τη νέα χρονιά. Η εκτίμησή μας είναι ότι θα είναι ακόμα πιο αποδοτική και επιχειρηματικά προσοδοφόρα από την προηγούμενη. Οι επιχειρήσεις.
Ομάδες που Συμμετείχαν
Εκπαιδευτικοί και εξωτερικοί συνεργάτες που πήραν μέρος στο πρόγραμμα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ:
Κατανομή ηγεσίας: Πραγματικότητα ή σύνθημα;
Α)ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ – ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών Επόπτης Καθηγητής: Ι. Τσαούσης
Συναισθηματικη αγωγη.
Ανάπτυξη στην παιδική ηλικία
Οι Διευθυντές αποτελούν τη σπονδυλική στήλη του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
1 ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΡΑΥΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ & YΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΓΙΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ ΤΖΙΝΑ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, Ed. M., M.
Ορισμοί Ως «συναίσθημα» ορίζεται ο,τιδήποτε νιώθει ένα άτομο όταν αξιολογεί ένα γεγονός με συγκεκριμένο τρόπο και συνήθως συνοδεύεται από χαρακτηριστικές.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Τι έγινε στο Kονέκτικατ ; Μήπως ο θύτης ήταν δυο φορές θύμα;
  Εργογραφία: Η βραδινή ώρα ενός μοναχικού περιπατητή  Λεονάρδος και Γερτρούδη  Πώς η Γερτρούδη μεγαλώνει τα παιδιά της  Κύκνειον Άσμα.
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
“ Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε Μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα παντοτινό τον Ήλιο τον Ηλιάτορα” Τότα Αρβανίτη-Παπαδοπούλου.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Τι είναι Σχέση; Πράξη του «σχετίζεσθαι» μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων Συναισθηματική ή άλλη Σύνδεση Σύνδεση αίματος.
Δημιουργία απλής ψηφιακής βιβλιοθήκης για σχολικές μονάδες σε περιβάλλον WordPress Παλάζης Βασίλης Υποδιευθυντής ΙΕΚ Μυτιλήνης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής,
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 13.1: Δεοντολογία στη νοσηλευτική ψυχικής υγείας Δρ. Χρυσούλα Νταφογιάννη, Επίκουρη Καθηγήτρια.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σεμινάριο: (Β06Σ10) Νοημοσύνη και νοητική υστέρηση: Θεωρίες & μέσα αξιολόγησης Διδάσκουσα:
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 11: Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής,
2 0 ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ : ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:...
Γιαννέκου Χριστίνα Σπυρίδων Αγγελική Φραντζή Γεωργία «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΚΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΆΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ R. TYLER, B.BLOOM,
Έκφραση συναισθημάτων και καρδιαγγειακές παθήσεις: Προσπάθεια διερεύνησης της μεταξύ τους σχέσης Kravvariti, E., Maridaki-Kassotaki, K. & Kravvaritis,
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα οργάνωσης και διαχείρισης αθλητισμού.
Η Συλλογιστική του 21ου Αιώνα για την Ηγεσία και τη Διοίκηση.
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
Διάλεξη 3: Οι ατομικές διαφορές των μαθητών. Νοημοσύνη-Συναισθηματική νοημοσύνη Εαρινό εξάμηνο Αγλαΐα-Λία Σταμπολτζή Ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Ηγεσία Οι ηγέτες γεννιούνται, γίνονται ή εκπαιδεύονται…; Σύγχρονες θεωρίες-ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων Λέξεις κλειδιά: καθοδήγηση, ηγέτης, σύγχρονα μοντέλα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΘΕΑΝΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ.
Ο εργασιακός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Κλασικές Αντιλήψεις για την Ηγεσία και τη Διοίκηση
Διαμεσολάβηση των συγκρούσεων - Διαιτησία
Χριστακόπουλος Ιωάννης Επιστημονικός συνεργάτης ΑΣΠΑΙΤΕ
Μάθημα: Ψυχολογία της Συμπεριφοράς Ενότητα: Συναισθηματική Νοημοσύνη:
Αυτεπίγνωση Created by Freepik.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: «ΒAΣΙΣΟΥ…ΠΑΝΩ ΣΟΥ»
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΪΟΝ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης
Η επίδραση της Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της Συναισθηματικής και Κοινωνικής Αγωγής. Μελέτη περίπτωσης ατόμου σε απεξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες.
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Αυτογνωσία – Αυτοαντίληψη - Aυτοεκτίμηση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Θεωρητικό Μέρος
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
Εργαζόμενη Μνήμη.
Η Μνήμη και η Φυσιολογία της
ΕΤΣΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο Μάθημα:Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Ρ.Καλούρη Εργασία: Παρουσίαση Επιστημονικού Άρθρου από την ΕπιθεώρησηΣυμβουλευτικής και Προσανατολισμού Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο

Σοφία Βλαχάκη, Ανδρέας Μπρούζος, Στέφανος Βασιλόπουλος Επιθεώρηση Συμβουλευτικής – Προσανατολισμού τ.102/2013 Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΩΝ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σοφία Βλαχάκη, Ανδρέας Μπρούζος, Στέφανος Βασιλόπουλος

άραγε σχετίζονται; Συναισθηματική νοημοσύνη - Τρόποι ΛήψηςΑπόφασης άραγε σχετίζονται; Συναισθηματική νοημοσύνη - Τρόποι ΛήψηςΑπόφασης Η σύγχρονη Οικονομική θεωρία αγνοεί την επίδραση των συναισθημάτων στη διαδικασία Λη.Απ Ωστόσο έρευνες από την Νευρολογία αναδεικνύουν τον καθοριστικό τους ρόλο στην Λη.Απ. Τα συναισθήματα παίζουν καθοριστικό ρόλο στη λογική σκέψη και αποτελούν απαραίτητη προυπόθεση για τη λήψη λογικής απόφασης. (Goleman,1998) «αισθάνομαι άρα υπάρχω»

Τι λέει η βιβλιογραφία – έρευνες; Υψηλή Σ.Ν σχετίζεται θετικά με την αυτοαποτελεσματικότητα στη λήψη εκπαιδευτικών-επαγγελματικών αποφάσεων Η αυτοαποτελεσματικότητα έχει υψηλή θετική συνάφεια με τον ορθολογικό τύπο λήψης απόφασης Η αυτοαποτελεσματικότητα έχει υψηλή αρνητική συνάφεια με τον εξαρτημένο τύπο λήψης απόφασης Αυτοαποτελεσματικότητα

Στόχος της έρευνας να διερευνηθεί η συσχέτιση του βαθμού Συναισθηματικής Νοημοσύνης με καθέναν από τους τρόπους λήψης απόφασης Ορθολογικό τρόπο Λη.Α Διαισθητικό τρόπο Λη.Α Εξαρτημένο τρόπο Λη.Α

Υποθέσεις: Υπ1 Αναμένεται θετική συσχέτιση μεταξύ Σ.Ν και ορθολογικού τρόπου Λη.Απ Υπ2 Αναμένεται η Σ.Ν να παρουσιάζει αρνητική συνάφεια με τον εξαρτημένο τύπο Υπ3 Αναμένεται οι γυναίκες να υιοθετούν περισσότερο τον εξαρτημένο τύπο Λη.Απ

Ερωτηματολόγιο για δημογραφικά στοιχεία: φύλο, ηλικία, έτος σπουδών Τι χρησιμοποιήσαμε; Δείγμα : 334 φοιτητές/τριες(47 άνδρες, 286 γυναίκες) Παιδαγωγικό τμήμα Παν. Ιωαννίνων. Μ.Ο ηλικιας 19,9 έτη Κλίμακα Τρόπων Λήψης Απόφασης με τρείς υποκλίμακες για τους τρεις τρόπους Λη. Απ. Ορθολογικό, Διαισθητικό, Εξαρτημένο. Έγκυρο διαγνωστικό εργαλείο. Κλίμακα Σ.Ν . Σύντομη εκδοχή, συνιστάται για την μέτρηση Σ.Ν στο σύνολο της Ερωτηματολόγιο για δημογραφικά στοιχεία: φύλο, ηλικία, έτος σπουδών

Έλεγχος Αξιοπιστίας αποτελέσματα: Έλεγχος Αξιοπιστίας αποτελέσματα: Μέσος όρος Σ.Ν :αρκετά υψηλός Περιγραφικοί στατιστικοί δείκτες των κλιμάκων Ορθολογικός Μ.Ο 7,78 Εξαρτημένος Μ.Ο 5,12 Διαισθητικός Μ.Ο 3,74

Επιβεβαιωθήκαμε! Θετική συσχέτιση μεταξύ Σ.Ν και ορθολογικού τύπου Λη.Απ. Υπ.1 Σχετικά ισχυρή Αρνητική συσχέτιση μεταξύ Σ.Ν και εξαρτημένου τύπου Λη.Απ. Υπ.2 Ισχυρή Αρνητική συσχέτιση μεταξύ ορθολογικού και διαισθητικού τύπου Λη.Απ. Αρνητική συσχέτιση μεταξύ μεταξύ ορθολογικού και εξαρτημένου τύπου Λη.Απ. Υψηλότερος Μ.Ο των γυναικών έναντι των ανδρών για τον εξαρτημένο Τύπο Λη.Απ. Υπ.3

Τι βρήκαμε; η πλειονότητα των φοιτητών Ορθολογικός τύπος, ακολουθεί Εξαρτημένος και λιγότεροι στον Διαισθητικό. Μέσος Ορος Σ.Ν : υψηλός Μία εξήγηση η καλλιέργεια Σ.Ν στις Παιδαγωγικές σχολές. υψηλή Σ.Ν ορθολογικός τύπος Λη.Απ. τα άτομα διαχειρίζονται τα συναισθήματα τους χωρίς να παρασύρονται από αυτά. Υψηλή Σ.Ν μικρότερη πιθανότητα για εξαρτημένο τύπο Λη.Απ. Τα άτομα λαμβάνουν υπόψη και ακούν τη γνώμη των άλλων όχι όμως σε βαθμό που να παραμερίζουν τις δικές τους ανάγκες Τα άτομα που ανήκουν στον ορθολογικό τύπο έχουν λιγότερες πιθανότητες να παίρνουν «εξαρτημένες αποφάσεις» και ακόμα λιγότερες για «διαισθητικές αποφάσεις»

Και ακόμη.... Οι γυναίκες σε σύγκριση με τους άνδρες, περισσότερο εξαρτημένες από το κοινωνικό πλαίσιο στη Λη.Απ. Δομή της ελληνικής οικογένειας; Κοινωνικοί ρόλοι των δύο φύλων; Όσο αυξάνει η ηλικία τόσο μειώνεται η εξάρτηση του ατόμου από το κοινωνικό του πλαίσιο.

Σύμβουλοι.......Προσοχή!!! Καλλιέργεια της Συναισθηματικής νοημοσύνης στους εφήβους προκειμένου να την αξιοποιήσουν για την λήψη καλύτερων δυνατών αποφάσεων γι΄αυτούς.

Δουλειά για τους επόμενους.... Επέκταση της έρευνας και σε φοιτητές άλλων σχολών και πανεπιστημίων Άλλες ηλικιακές ομάδες όπως μαθητές γυμνασίων, λυκείων. Έρευνα με παράμετρο και την αυτο-αποτελεσματικότητα

Σας ευχαριστώ