Μάθηση Εμπειρία η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια σχετικά μόνιμη αλλαγή της κατάστασης του μαθητή Απόκτηση γνώσης Σχηματισμός μνήμης Διαφορετικοί τρόποι Εξοικείωση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σαπούνι συνταγές Μπούρα Αγνή Μουτζούρη Μαρία Πετριτζικλή Ταξία
Advertisements

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ II
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
HY-566 Semantic Web Κατασκευή σχήματος RDFS για την περιγραφή του domain “Songs” Πάτκος Θεόδωρος (ΜΕΤ) Μπικάκης Αντώνης (ΜΕΤ)
Θεμελιώδες αξίωμα αυτής της θεωρίας είναι ότι η μάθηση και η απόκτηση της γνώσης είναι αποτέλεσμα συνεξαρτήσεων ανάμεσα στα ερεθίσματα που δέχεται το.
 Το μπαλέτο (ή μπαλλέτο, αλλά και κλασικός χορός ) είναι είδος χορού, με καταγωγή από την Ιταλία του 15ου αιώνα, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στη σκηνική.
Μουσικά όργανα Τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών.
 Διαπερνούν και ανατρέπουν παραδοσιακά σύνορα (όρια), γεωγραφικά, οι-κονομικά και πολιτιστικά.  Έχουν αλματώδη ρυθμό εξέλιξης.  Προκαλούνται από τις.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μάθηση.
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
Πινάκιο Campana B με εξωνεύον χείλος Τεφρά αγγεία.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγγελική Γενά.
Γιάννης Ρες-Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ1 Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες της πληροφορικής Βασικές θεωρίες μάθησης πως οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό.
ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 7: Παρασκευή σαμπουάν για κανονικά μαλλιά Δρ Φωτεινή Μέλλου, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Ενότητα # 3: Εσωτερικές Επιδράσεις Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Αντίληψη, Απόδοση Αιτιών Συμπεριφοράς, Μάθηση (Perception, Attribution, Learning) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο της Διδακτικής. Σκοπός της Διάλεξης Να μελετηθεί η ανάδυση του γνωστικού πεδίου που οριοθετείται με τον όρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
Αιματολογία ΙΙΙ (Θ) Ενότητα 8: Λέμφωμα Hodgkin Αναστάσιος Κριεμπάρδης Τμήμα Ιατρικών εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γενικά για Παραγωγή Μεταφορά Διανομή και Χρησιμοποίηση 2.Ασφάλειες.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Στα συμπεριφοριστικά μοντέλα διακρίνονται 4 μορφές μάθησης: Κλασσική εξαρτημένη μάθηση Συντελεστική μάθηση Κοινωνική μάθηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 7 : ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Θεωρίες Προσωπικότητας: εννοιολογικές διασαφήσεις
Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή
Γνωσιακή Επιστήμη Εισαγωγή.
Βασικές αρχές της σύγχρονης Γλωσσολογίας: Σωστό ή λάθος;
Μάθηση 1/2 Ψυχολογικό φαινόμενο Ενδεικτικοί ορισμοί:
Το κουτσομπολιό και η φήμη στην κλασική Αθήνα
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
Συμπεριφορισμός και Εκπαίδευση
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Εισαγωγή στη Ψυχολογία
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες
Θεωρίες Μάθησης Τα Βασικά
Μη Γραμμική Θεωρία Ελαστικής Ευστάθειας: Θεμελιώδες Υλικό
Αμνησίες.
Μέθοδοι και Όργανα Περιβαλλοντικών Μετρήσεων
Psychophysics Ψυχοφυσική: χρησιμοποιείται για την μελέτη των ιδιοτήτων/χαρακτηριστικών της αντίληψης και άρα του ίδιου του αντιληπτικού συστήματος (perceptual.
ΜΑΘΗΣΗ.
Ανακοίνωση Το ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Russell ( ) Ανασκόπηση στα άρθρα: A Circumplex Model of Affect (1980), Reality in the Perception of Emotion in Facial Expressions (1987), In.
Beginning Classical Greek II
Σαγώνας Κ1., Κοτσακιόζη Π1., Παφίλης Π2,3., και Ε.Δ. Βαλάκος1
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
Θεωρίες Μάθησης Τα Βασικά
Νέες τεχνολογίες, Νευροβιολογία και Επιστήμες της Συμπεριφοράς
Συμπεριφορισμός ( ) ξεχνάμε τις εσωτερικές διεργασίες του νου και επικεντρονώμαστε στη συμπεριφορά, που είναι το μόνο αντικειμενικά παρατηρήσιμο.
Ἑλληνικὸν Εἰδύλλιον (
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ-ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΜΑΘΗΣΗ & ΜΝΗΜΗ.
Διαταραχές της ήβης- Σπάνια σύνδρομα και εγκυμοσύνη
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ

Το ζήτημα της ενέργειας
Συμπεριφορισμός Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere un’immagine.
elementary classical greek 1 (grk 101)
elementary classical greek 1 (grk 101)
ΤΙΤΛΟΣ.
Απεικονιστικές μέθοδοι λειτουργίας και δομής εγκεφάλου.
Σε αντίθεση με τα αντισώματα ή τους υποδοχείς των Β κυττάρων, που μπορούν να αναγνωρίζουν το αντιγόνο μόνο του, οι υποδοχείς των Τ κυττάρων αναγνωρίζουν.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθηση Εμπειρία η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια σχετικά μόνιμη αλλαγή της κατάστασης του μαθητή Απόκτηση γνώσης Σχηματισμός μνήμης Διαφορετικοί τρόποι Εξοικείωση – Προσαρμογή: παρατεταμένη έκθεση => μειωμένη απόκριση

(1) κλασική εξαρτημένη μάθηση classical conditioning: διεργασία μάθησης στην οποία ένα ουδέτερο ερέθισμα προκαλεί μια απόκριση αφού πρώτα συνδεθεί με ένα ερέθισμα που προκαλεί την απόκριση αυτή φυσιολογικά ανεξάρτητο ερέθισμα: το ερέθισμα το οποίο φυσιολογικά προκαλεί μια αυτόματη απόκριση σε έναν οργανισμό ανεξάρτητη απόκριση: η αντανακλαστκή απόκριση στο ανεξάρτητο ερέθισμα εξαρτημένο ερέθισμα: το ερέθισμα που αρχικά είναι ουδέτερο (δεν προκαλεί απόκριση) και σταδιακά συνδέεται με το ανεξάρτητο ερέθισμα εξαρτημένη απόκριση: μια απόκριση που μοιάζει με την ανεξάρτητη απόκριση αλλά έχει προκληθεί από το εξαρτημένο ερέθισμα

Η συσκευή του Pavlov

Η διαδικασία της κλασικής εξαρτημένης μάθησης

Πρόσκτηση – Απόσβεση – Αυθόρμητη Ανάκαμψη

οι ναρκoμανείς και η ανάγκη σταθερού περιβάλλοντος την ώρα της χρήσης εξαρτημένη μάθηση δεύτερης τάξης γενίκευση (και διαφοροποίηση) 9μηνος Άλμπερτ: μάσκες από ζωάκια -δυνατός ήχος – γενίκευση και σε άλλα ζωάκια ο αμυγδαλοειδής πυρήνας στον εγκέφαλο (αν μπλοκαριστεί στα ποντίκια, δεν έχουμε μάθηση φόβου) γνωστικά στοιχεία: προσδοκία (νοητική διεργασία) εξελικτικά στοιχεία: (1) απέχθεια (ή προτίμηση) τροφής: ταχεία μάθηση ανεπηρέαστη από μακρά διαλείμματα αποτελεσματικότερες η γεύση και η οσμή παρά π.χ. η όραση ταχύτερη σύνδεση με καινούργια ερεθίσματα (2) βιολογική προδιάθεση/ετοιμότητα: η κλασική εξαρτημένη μάθηση λειτουργεί καλύτερα με ερεθίματα που σχετίζονται βιολογικά με τον οργανισμό (π.χ. απέχθεια τροφής στα πουλιά με οπτικό ερέθισμα, φόβος μας για τα ύψη ή το σκοταδι)

Λειτουργική εξαρτημένη μάθηση νόμος του αποτελέσματος: οι συμπεριφορές που ακολουθούνται από ευχάριστα αποτελέσματα τείνουν να επαναλαμβάνονται ενώ αυτές που ακολουθούνται από δυσάρεστα όχι η συμπεριφορά αυτή μπορούσε να παρατηρηθεί, να ποσοτικοποιηθεί και ήταν ελεύθερη από εξηγήσεις που περιλάμβαναν το νου (συμπεριφορισμός) λειτουργική συμπεριφορά: η συμπεριφορά που αναπτύσει ένας οργανισμός και έχει κάποιο αντίκτυπο στο περιβάλλον ενίσχυση (πιο αποτελεσματική) και τιμωρία άρα: μάθηση = μεταβολλή της συμπεριφοράς που προκύπτει από την εμπειρία η μάθηση λαμβάνει χώρο μέσα σε πλαίσια γενίκευση και απόσβεση (πιο περίπλοκη εδώ) διαφορετικά προγράμματα ενίσχυσης λάθος συσχετισμοί – «προληπτικά» περιστέρια Γνωστική Ψυχολογία: κάτι συμβαίνει μεταξύ ερεθίσματος και απόκρισης, δημιουργούνται γνώσεις, πεποιθήσεις και προσδοκίες, και αυτές παράγουν την παρατηρούμενη συμπεριφορά π.χ. ενθουσιασμός ή απογοήτευση με αύξηση ή μείωση της αμοιβής επίσης: λανθάνουσα μάθηση, όπου αποκτάται γνώση (π.χ. λαβύρινθος) αλλά η αλλαγή στη συμπεριφορά εμφανίζεται κάποια στιγμή στο μέλλον δημιουργία γνωστικών χαρτών (χωρικών νοητικών αναπαραστάσεων) μάθηση μέσω παρατήρησης εξελικτικά στοιχεία, αντίθετα με τις προβλέψεις του συμπεριφορισμού εκτός από τη ρητή μπορούμε να έχουμε και άρρητη μάθηση (π.χ. γλώσσα)