Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΣΧΟΛΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ-

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα στο δρόμο του νόστου του
Advertisements

Η προέλαση του Δούρειου Ίππου στην Τροία
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα από την Τροία μέχρι το νησί των Φαιάκων
1ο Μαθητικό Θεολογικό Συνέδριο / Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου 2015 «Η ζωή και το έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου»
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ERICH FROMM ( )
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΓΧΟΥΣ. Η χαλάρωση είναι μία καλά δοκιμασμένη μέθοδος προσπάθειας ελέγχου του τραυλισμού και ήταν δημοφιλής το 1930 με 1940 στη Βρετανία.
Ενότητα 3 : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) Επτά επί Θήβας : Πόλεμος μεταξύ « αδελφών - εχθρών » Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου Φιλοσοφική.
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
1 ΔΙΑΛΕΞΗ 10η ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ. 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ ΟΡΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ & ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΤΗ.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
Θεωρία περί κοινωνικής κατασκευής. Η θεώρηση περί κοινωνικής κατασκευής έχει ως αφετηρία και βάση την αντίληψη της σύγχρονης φιλοσοφίας περί γλωσσικής.
Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Η επικοινωνία ως ουσιώδης παράγοντας στην ιατρική πράξη.
1 Μηχανικές Ταλαντώσεις. 2 Μελέτη ελατηρίου Θέση Φυσικού Μήκους (ΘΦΜ) Θέση Ισορροπίας (ΘΙ) ΘΙ -Α +Α mg mg = F ελ mg = kℓ 0 F ελ = kℓ 0 mg = F ελ mg =
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σεμινάριο: Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας Παρουσίαση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Θεωρίες Προσωπικότητας: εννοιολογικές διασαφήσεις
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
Βασικά θεωρητικά σημεία της Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας
Οι επιδράσεις των ΜΜΕ- media effects
Βάσεις Δεδομένων Ι Επανάληψη
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)- Συνέχεια
ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α΄ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ - Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ERIKSON [Επιθεώρηση Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού τεύχος / 1996 ] Εισηγήτρια: Κα Χρ.
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Δυναμική της Ομάδας και Επικοινωνία
Προσεγγίσεις στην απόδειξη
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΧΩΝ, «ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΝ» ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
~Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ~
Γέροντας Πορφύριος Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη – Μόρφη Γ2
Τόπος Εγκατάστασης και Κόστος Παραγωγής
Morphologie Lehreinheit 6: HAUSARBEIT-AUFGABEN
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας Δημοτικό Σχολείο Ύψωνα Β’
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
για επιφάνειες και ανοξείδωτα Οικονομική λύση για καθαρισμό επιφανειών
Ναζιστικοί Ολυμπιακοί Αγώνες, Βερολίνο 1936
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Μάρτιν Χάιντεγκερ: Η προέλευση του έργου τέχνης (1935-6)
Ιωαννα μαλατου Κεντρο κοινωνικhς ςτηριξης Δημου κορδελιου-ευοςμου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΟΥΣ INFLUENCE SKILLS
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Θεωρίες Προσωπικότητας
Είναι το Ισλαμικό κράτος (ISIS), κράτος;
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
منطقة العاصمة التعليمية اختبارات الفروض الاحصائية
ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ Θ.Μ.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
Εθνικόν και Καποδιστριακόν
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
Βασικά θεωρητικά σημεία της Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας
ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ;
Ψυχαναλυτική μέθοδος Sigmund Freud ( ): Θεμελιωτής της Ψυχανάλυσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΣΧΟΛΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ- ΜΑΘΗΜΑ : ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ: Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ : κα ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Βασικά (διακριτά) στοιχεία για ΤΑΣΗ προς την αυταρχική προσωπικότητα :  κομφορμισμός -εθνοκεντρισμός- στερεοτυπικός τρόπος σκέψης αγάπη για την πειθαρχία, την τιμωρία, και την υπακοή, υποχωρητικότητα απέναντι στην εξουσία, και βίωση του κόσμου ως αναπόφευκτου πεπρωμένου

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΜΟΡΦΕΣ : Theodor Adorno Max Horkheimer Herbert Marcuse και Erich Fromm. Στη δεύτερη γενιά ανήκει και ο Juergen Hebermas. ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΕΠΙΔΙΩΞΗ

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΜΙΑ ΨΥΧΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ- Ορολογία από Erich Fromm – προγενέστερες μελέτες ΕΡΕΥΝΑ Adorno, Frenkel-Brunswik, Levinson και Sanford γνωστή με το περίφημο βιβλίο τους, «Η Αυταρχική Προσωπικότητα» - για την αυθεντία και την προκατάληψη(1950) - επιδίωξη έρευνας + μεθοδολογία ΕΝΑΥΣΜΑ – άνοδος χιτλερισμού στη Γερμανία (¨η ψυχαναλυτική πτυχή του αντισημιτισμού, τα ψυχολογικά προβλήματα των Αμερικανών στρατιωτών, ο τρόπος δράσης των Aμερικανών «ταραχοποιών»¨ κ.α.) ΕΣΤΙΑΣΗ έρευνας : αιτίες εκούσιας υποταγής σε τέτοια καθεστώτα

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ επίδραση οικογενείας επακόλουθη κοινωνική στάση παιδιού - συσχετισμός με το ¨Εγώ¨ ( από θεωρία Φρόυντ, ¨ το Εκείνο, το Εγώ και το Υπερεγώ¨-Id, Ego, Superego-) -> ( η¨φύση¨ του ποδηλάτη)

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ, όταν : + F scale ,εντός της οικογενείας: σχέσεις εξάρτησης σαφής διαχωρισμός του ρόλου των φύλων εξάρτηση από υλικά αντικείμενα όταν : - F scale ,εντός της οικογενείας: ασφαλής σχέση με τους γονείς …

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ : ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ : …¨potentially fascistic¨ - > ΚΛΙΜΑΚΑ (F-scale) : αντισημιτισμός, πολιτικός  και οικονομικός συντηρητισμός και εθνοκεντρισμός ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ : η δυσφήμιση όσων έτειναν να κάνουν το άτομο να γνωρίσει τον εαυτό και τα προβλήματά του// προθυμία για εξόντωση μειονοτικών ομάδων (Εβραίων,κτλ)

Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Περί σαδομαζοχιστικού μοντέλου… Φρόυντ […]στον φασισμό καθένας ονειρεύεται να δολοφονήσει τον φύρερ και να τον διαδεχτεί (Χορκαχάιμερ).

ΚΡΙΤΙΚΕΣ και ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ Οι σκληροί τύποι γονέων δεν «δημιουργούν» πάντα παιδιά/ άτομα με ροπή προς την προκατάληψη Οι άνθρωποι με προκαταλήψεις δεν έχουν πάντα αυταρχική προσωπικότητα Δεν παρέχει εξήγηση γιατί οι άνθρωποι είναι προκατειλημμένοι κατά ορισμένων ομάδων και όχι κατά κάποιων άλλων Επιπλέον, η αυταρχική εξήγηση της προκατάληψης δεν εξηγεί πώς ολόκληρες κοινωνικές ομάδες(π.χ. οι Ναζί) μπορεί να φέρουν προκαταλήψεις. Αυτό θα σήμαινε ότι όλα τα μέλη μιας ομάδας(π.χ. οι Ναζί) θα έχουν αυταρχική προσωπικότητα, το οποίο είναι μάλλον απίθανο. ( Διαθέσιμο σε : simplypsychology.org/personality-theories ) Οι πολιτιστικές ή κοινωνικές νόρμες φαίνονται να προσφέρουν μια καλύτερη εξήγηση αναφορικά με τις προκαταλήψεις και τις συγκρούσεις από ό,τι οι μεταβλητές της προσωπικότητας. Επίσης, οι Hyman και Sheatsley(1954) διαπίστωσαν ότι το χαμηλότερο εκπαιδευτικό επίπεδο ήταν πιθανώς μια καλύτερη εξήγηση για τις υψηλές βαθμολογίες στο F-scale από ό,τι μια αυταρχική προσωπικότητα

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΤΟΡΝΟ Γ. ΤΕΟΝΤΟΡ, ΧΟΡΚΧΑΙΜΕΡ ΜΑΞ , ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΤΗΣ ΦΡΑΓΚΦΟΥΡΤΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ, 1987 https://www.simplypsychology.org/personality-theories.html  T. W. Adorno, E. Frenkel-Brunswik, D. J. Levinson και R. Nevitt Sanford, The Authoritarian Personality, Harper and Row, Νέα Υόρκη 1950.   B. Watten, «Translating Authority. Adorno’s Cultural Poetics in the Authoritarian Personality»,ZENAF, Universität Frankfurt, Φρανκφούρτη 2006, σ. 6-27.  M. Horkheimer, «Γενικό μέρος» στο M. Horkheimer, E. Fromm και H. Marcuse, Αυθεντία και οικογένεια, μτφρ. Λ. Αναγνώστου), Νήσος, Αθήνα 1995, Μ. Χορκχάιμερ, Το αυταρχικό κράτος, μτφρ. Ν. Πρατσίνης, Ελεύθερος Τύπος, Αθήνα 2000   E. Fromm, «Μελέτη από τη σκοπιά της κοινωνικής ψυχολογίας», στο M. Horkheimer, E. Fromm και H. Marcuse

Σας ευχαριστώ ! Σας ευχαριστώ !