Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 1: Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας Ἐθνικὸ καὶ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
By Sanjay and Arvind Seshan
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Κλίμακα PEGI.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
Πως λειτουργεί ο αισθητήρας απόστασης;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου Περίληψη των MyBlocks Οδηγός βήμα-βήμα για την δημιουργία MyBlocks με εισόδους και εξόδους By: Droids Robotics

Σκοποσ μαθηματοσ Να μάθεις πώς να δημιουργείς ειδικά blocks στο προγραμματιστικό περιβάλλον των EV3 ( MyBlocks). Να μάθεις τον λόγο για τον οποίο τα MyBlocks είναι χρήσιμα. Να μάθεις πώς να κατασκευάζεις MyBlocks με εισόδους και εξόδους. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Τι einai to myblock Το MyBlock είναι ένας συνδυασμός ενός ή περισσότερων blocks τα οποία εσύ δημιουργείς και μπορούν να ομαδοποιηθούν σε ένα block. Τα MyBlocks είναι ουσιαστικά δικά σου ειδικά blocks στο NXT ή το EV3. Μόλις δημιουργήσεις ένα Myblock μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε διάφορα προγράμματα. Όπως και όλα τα blocks στο EV3, τα MyBlocks μπορεί να έχουν και αυτά εισόδους και εξόδους. Τα δύο παραπάνω blocks είναι παραδείγματα MyBlocks: Move_Inches λέει στο ρομπότ να κινηθεί όσες ίντσες εμείς εισάγουμε. Turn_Degrees λέει στο ρομπότ να στρίψει όσες φορές εμείς εισάγουμε. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Αυτό σε βοηθάει να τον διαβάζεις και να κάνεις αλλαγές πιο εύκολα. Γιατι χρειαζοναται; Γιατί με τα MyBlocks ο κώδικάς σου θα φαίνεται ετσι: Αντί για αυτό…. Αυτό σε βοηθάει να τον διαβάζεις και να κάνεις αλλαγές πιο εύκολα. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Ποτε χρησιμοποιουμε myblocks Όποτε το ρομπότ πρόκειται να επαναλάβει την ίδια διαδικασία μέσα σε ένα πρόγραμμα. Όταν ο κώδικας επαναλαμβάνεται σε άλλο πρόγραμμα. Για να οργανώσεις και να απλοποιήσεις τον κώδικα. π.χ. Έχεις 2 διαφορετικές εκδοχές ενός προγράμματος και το αρχικό μέρος και των δύο προγραμμάτων είναι ίδιο. Συμπυκνώνοντας το όμοιο κομμάτι σε ένα MyBlock, σου επιτρέπει να «καθαρίσει» ο κώδικας και στα 2 προγράμματα. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Συζητηση: Τι κανει eνα χρησιμο myblock; Σημείωση: Δημιουργώντας ένα MyMblock με εισόδους και εξόδους μπορεί να το κάνει πολύ χρήσιμο. Αλλά, θα πρέπει να προσέξεις να μην το κάνεις ιδιαίτερα περίπλοκο. Ερώτηση: Κοίταξε τα παρακάτω MyBlocks. Πιο είναι κατά την γνώμη σου πιο χρήσιμο για να κινηθεί ένα ρομπότ; 1) Move2Inches (Moves the robot two inches)/ Προχώρα 2 ίντσες ( Το ρομπότ κινείται 2 ίντσες) 2) MoveInches with an inches and power input/ Προχώρα ίντσες ( Με είσοδο για ίντσες και ισχύ κινητήρα). 3) MoveInches with inches, power, angle, coast/brake, etc. Inputs/ Προχώρα ίντσες με είσοδο για ίντσες, ισχύ, γώνια, coast/brake και άλλα. Απάντηση: Move2Inches ίσως χρησιμοποιηθεί συχνά αλλά θα σε αναγκάσει να δημιουργήσεις άλλα blocks για άλλες αποστάσεις. Αυτό θα είναι δύσκολο για να τα αναβαθμίσεις και να τα διορθώσεις αν χρειαστεί αργότερα. MoveInches με είσοδο για ίντσες, ισχύ, γωνία, coast/brake και άλλα ίσως φαίνεται πιο βολικό αλλά μπορεί να μην χρειαστούν ποτέ αυτοί οι είσοδοι. MoveInches με είσοδο για ίντσες και ισχύ κινητήρα είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή για όλες τις περιπτώσεις. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Συνοψη: πως να δημιουργησεις ενα myblock Βήμα 1: Επέλεξε τα Blocks τα οποία θεωρείς ότι θα ξαναχρησιμοποιήσεις. Πήγαινε Tools επέλεξε My Block Builder. Βήμα 2: Γράψε όνομα και διάλεξε εικονίδιο και όρισε εισόδους και εξόδους. Βήμα 3: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το block σου όποτε θέλεις – βρίσκεται στην γαλαζοπράσινη καρτέλα. Οι επόμενες διαφάνειες δείχνουν βήμα-βήμα την διαδικασία για την δημιουργία ενός MyBlock με εισόδους και εξόδους. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Επελεξε τα blocks kai στο tools επελεξε My block builder Προσοχή: Μην επιλέξεις τις σταθερές. Είσοδοι/ έξοδοι θα δημιουργηθούν αυτόματα βάση των «καλωδίων» που εισέρχονται και εξέρχονται στον επιλεγμένο κώδικα. Σε αυτό το παράδειγμα θα προκύψουν 2 είσοδοι και 0 έξοδοι. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Επελεξε τα blocks kai στο tools επελεξε My block βuilder Θα έχεις τη δυνατότητα να θέσεις παραμέτρους και μέσα από το μενού του MyBlock Builder. Μπορείς να προσθέσεις περισσότερες εισόδους/ εξόδους αν χρειάζεται. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Ονομασε το Myblock και επελεξε εικονιδιο

Ορισε την εισοδο 1: ονομα, Τυποσ και μορφη 2 3 5 4 © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Επελεξε εικονιδιο © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Ορισε την εισοδο 2: ονομα, Τυποσ και μορφη 5 2 3 4 1 © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Επελεξε εικονιδιο © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Προσθεσε παραπανω εισοδουσ/ εξοδουσ Πάτησε το “+” για να προσθέσεις επιπλέον εισόδους/ εξόδους. Πάτησε το“x” για να διαγράψεις εισόδους/ εξόδους. Προσοχή: δεν μπορείς να διαγράψεις εισόδους/ εξόδους που δημιουργούνται αυτόματα. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Ορισε τις παραμετρουσ της εξοδου 2 3 4 1 Εάν έχεις κάποια έξοδο όρισε τώρα τις παραμέτρους της εξόδου. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Επελεξε εικονιδιο © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

Πατησε το κουμπι της εξοδου © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

My Block στην γαλαζοπρασινη καρτελα © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)

CREDITS Αυτός ο οδηγός δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan και Arvind Seshan από την Droids Robotics και μεταφράστηκε από τον Πλακιά Γεώργιο. Περισσότερα μαθήματα διαθέσιμα στο www.ev3lessons.com Εmail συγγραφέα : team@droidsrobotics.org Email μεταφραστή : Plakias Georgios plakiasge@gmail.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)