By Sanjay and Arvind Seshan

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μιχάλης Βαφόπουλος, vafopoulos.org Η Ανοιχτή Γενιά είναι εδώ; Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike.
Advertisements

Μιχάλης Βαφόπουλος, vafopoulos.org ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 1: Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας Ἐθνικὸ καὶ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Κλίμακα PEGI.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

By Sanjay and Arvind Seshan Επιτάχυνση By Sanjay and Arvind Seshan Μετάφραση: Φαρμάκης Θρασύβουλος

Στόχοι μαθήματος Μάθετε τι σημαίνει «επιτάχυνση» Μάθετε πώς και πότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιτάχυνση Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε την εντολή χρόνου(Timer Block) Προϋποθέσεις: Σύνδεση δεδομένων (Data Wires), Οι εντολές μου (My Blocks) με πληροφορίες εισόδου (Inputs) και εξόδου (Outputs) © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Γιατί να χρησιμοποιήσω την επιτάχυνση Η επιτάχυνση της ταχύτητας είναι πολύ χρήσιμη σε προγράμματα που θέλουν μεγάλες ταχύτητες Συνήθως, εάν το ρομπότ αρχίσει να κινείται με πολύ μεγάλη ταχύτητα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να «σπινάρει». Αυτό μπορεί να επηρεάσει την θέση (αρχική ή τελική) του ρομπότ. Με την επιτάχυνση, το ρομπότ μας θα ξεκινήσει αργά και θα ανεβάσει ταχύτητα σταδιακά με τον χρόνο (πατήστε δίπλα για βίντεο) © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Νέο εργαλείο: Εντολή χρονομέτρησης Η εντολή χρονομέτρησης χρησιμοποιείται για να μετρήσουμε τον χρόνο Το βρίσκουμε στην κίτρινη καρτέλα (καρτέλα αισθητήρων στο πρόγραμμα του ΕV3. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μέχρι 8 χρονόμετρα ταυτόχρονα Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντολή για να μηδενίσουμε το χρονόμετρο Μπορούμε να πάρουμε την τιμή χρονομέτρησης ανα πάσα στιγμή Εάν συμμετέχετε στους διαγωνισμούς του FLL, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την χρονομέτρηση για να μετρήσετε τον χρόνο σας ή για την επιτάχυνση στο συγκεκριμένο μάθημα Κωδικός χρονομέτρου Έξοδος χρόνου που έχει παρέλθει © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Επιτάχυνση σε 4 απλά βήματα 1. Μηδενίστε το χρονόμετρο 2. Σε μια επανάληψη, διαβάστε τα δευτερόλεπτα που έχουμε παρέλθει και πολλαπλασιάστε τα με το 20. 3. Συνεχίζοντας μέσα στην επανάληψη, πάρτε το αποτέλεσμα της πράξης και συνδέστε το στην ταχύτητα μιας εντολής κίνησης. 4. Ρυθμίστε την επανάληψη ώστε να γίνει 5 φορές © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Πρόγραμμα επιτάχυνσης Code by Mesa Robles Robotworks. Modified by Droids Robotics © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016/ Translated by Thras Farmakis ATOM

Δοκιμασία επιτάχυνσης Βήμα 1: Προσπαθήστε να φτιάξετε ένα πρόγραμμα επιτάχυνσης που δέχεται 2 δεδομένα, τον συνολικό χρόνο της επιτάχυνσης και την ταχύτητα με την οποία θα επιταχύνει το ρομπότ μας Δημιουργήστε μια δική σας εντολή (My Block). Βήμα 2: Δώστε εντολή στο ρομπότ σας να επιταχύνει και να κινηθεί μέχρι μια μαύρη γραμμή. © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Δημιουργώντας την εντολή μου A Επιλέγετε όλες τις εντολές εκτός της εντολής σταματήματος κίνησης και πηγαίνετε στο μενού Εργαλεία(Tools)- Δημιουργήστε την εντολή μου (My Block builder) Βάλτε 2 εισόδους δεδομένων: Μια είσοδο για το πόσο γρήγορα θα γίνεται η επιτάχυνση και μια δεύτερη για τον χρόνο Ανατρέξτε στο μάθημα Δημιουργία εντολής (My Blocks with Inputs & Outputs) εάν χρειάζεστε βοήθεια με τις ρυθμίσεις του μενού δημιουργίας B © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Συνδέστε την εντολή σας Πόσο γρήγορα θέλετε να επιταχύνεται Ανα πόσα δευτερόλεπτα θα γίνεται η επιτάχυνση Συνδέστε το “Πόσο γρήγορα θέλετε να επιταχύνεται ” στην θέση β της μαθηματικής πράξης και τα δευτερόλεπτα του χρονομέτρου στην θέση α. Το αποτέλεσμα της πράξης θα πρέπει να συνδεθεί με την ταχύτητα της εντολής κίνησης. Code by Mesa Robles Robotworks. Modified by Droids Robotics © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Λύση δοκιμασίας επιτάχυνσης Code by Mesa Robles Robotworks. Modified by Droids Robotics © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Θέματα προς συζήτηση Τι είναι η επιτάχυνση? Απάντηση : Επιτάχυνση είναι η σταδιακή αύξηση της ταχύτητας. Που με βοηθάει? Απάντηση : Η επιτάχυνση μπορεί να ομαλοποιήσει την κίνηση ενός ρομπότ ειδικά όταν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μεγάλες ταχύτητες στο πρόγραμμα μας. © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Επόμενο βήμα Σκεφτείτε που αλλού θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την εντολή χρονομέτρησης. © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM

Credits Αυτό το μάθημα δημιουργήθηκε από το Mesa Robles Robotworks (mesarobotworks@gmail.com) Οι Sanjay και Arvind Seshan πρόσθεσαν περιεχόμενο για να εμπλουτίσουν το αρχικό μάθημα (team@droidsrobotics.org) Η μετάφραση έγινε για το Εκπαιδευτικό Κέντρο ΑΤΟΜ από τον υπεύθυνο καθηγητή Φαρμάκη Θρασύβουλο (facebook @atom4edu) Περισσότερα μαθήματα στο www.ev3lessons.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © 2016 EV3Lessons.com, Last edit 7/18/2016 / Translated by Thras Farmakis ATOM