Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Το Τουβλο.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Διαχείριση της σχολικής τάξης
BULLYIN G. “Το bullying αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ. Ο Τσάρλυ, ο Κοκκινομάλλης κι ο Πρέστον ένιωσαν μεγάλη έκπληξη όταν ο κύριος Έντουαρτς ήρθε να τους αναζητήσει στην αίθουσα κράτησης. Ο Τσάρλυ.
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
5. Ο Οδυσσέας στην Ιθάκη.
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Τρόποι αντιμετώπισης Ποιος είπε ότι η βία είναι μόνο σωματική;
Το Σχολειό μου.
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό Ο Μελής στο διαδίκτυο Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό

Ήταν μία διαφορετική μέρα στην αρκουδοχώρα Ήταν μία διαφορετική μέρα στην αρκουδοχώρα. Το αρκουδάκι, ο Μελής, ξύπνησε νωρίς, για να προλάβει να φάει πρωινό και να φύγει για το σχολείο. Είχε νικήσει στους Ολυμπιακούς αγώνες και ήταν πολύ χαρούμενος!

Όταν έφτασε στο σχολείο τον περίμενε μία μεγάλη έκπληξη! Η δασκάλα και οι συμμαθητές του είχαν ετοιμάσει μια γιορτή για τη μεγάλη νίκη του!

Στο σχολείο είχαν έρθει κι άλλα ζώα του δάσους για να γνωρίσουν απο κοντά το αρκουδάκι νικητή!

Όμως, ένας συμμαθητής του, ο Σίφης, δε χαιρόταν όσο τα υπόλοιπα ζωάκια Όμως, ένας συμμαθητής του, ο Σίφης, δε χαιρόταν όσο τα υπόλοιπα ζωάκια. Έδειχνε θυμωμένος και καθόταν μακριά απ’ όλους.

Μετά το τέλος της γιορτής, ο Σίφης πλησίασε τον Μελή και του είπε: «Μπράβο Μελή για τη νίκη σου! Θα σε συμβούλευα να στείλεις μία φωτογραφία σου στην εφημερίδα “Τα νέα του δάσους” για να γίνεις ακόμη πιο γνωστός σε όλα τα ζώα του δάσους. Στάσου δίπλα στο δέντρο να σε φωτογραφίσω με το κινητό μου».

Την άλλη μέρα οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στην τάξη τους Την άλλη μέρα οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στην τάξη τους. Η δασκάλα τους είπε ν’ ανοίξουν τους υπολογιστές για να ξεκινήσουν το μάθημα.

Ξαφνικά όλα τα αρκουδάκια ξέσπασαν σε γέλια Ξαφνικά όλα τα αρκουδάκια ξέσπασαν σε γέλια. Στις οθόνες των υπολογιστών εμφανίστηκε η φωτογραφία του Μελή με περίεργα ρούχα… και μετά από λίγο εξαφανίστηκε.

Ο Μελής πρόλαβε να δει τη φωτογραφία και στεναχωρημένος και με δάκρυα στα μάτια κάθισε στην καρέκλα του χωρίς να μιλά.

Η δασκάλα του Μελή δεν είχε καταλάβει τι συνέβη και συνέχισε το μάθημά της. Παρατήρησε όμως, ότι ο Μελής καθόταν χωρίς να προσέχει όσα γίνονταν στην τάξη.

«Εάν το μάθουν οι γονείς μου τι θα κάνω;» Όταν γύρισε στο σπίτι, ο Μελής δεν είχε όρεξη για φαγητό και πήγε κατευθείαν στο δωμάτιό του. Πολλές σκέψεις περνούσαν από το μυαλό του..... «Πω, πω!! Τι ντροπή!» «Εάν το μάθουν οι γονείς μου τι θα κάνω;» «Όλο το σχολείο γελάει μαζί μου» Τρέμω να ανοίξω αύριο τον υπολογιστή ».

Το απόγευμα, την ώρα του διαβάσματος, χτύπησε ξαφνικά το κινητό του Το απόγευμα, την ώρα του διαβάσματος, χτύπησε ξαφνικά το κινητό του. Ο Μελής διάβασε το μήνυμα του Σίφη που τον απειλούσε ότι θα έστελνε τη φωτογραφία του στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου, αν δε του έδινε το μετάλλιό του. Σίφης Αν δε μου δώσεις το μετάλλιό σου, θα δείξω τη φωτογραφία σου σε όλα τα παιδιά του σχολείου.

Την επόμενη μέρα στο σχολείο, ο Μελής δεν ήθελε να μπει στην αίθουσα των υπολογιστών. Φοβόταν ότι θα εμφανιστεί για ακόμα μία φορά η φωτογραφία του. Δεν ήξερε τι να κάνει. Ένιωθε ντροπιασμένος αλλά και πολύ θυμωμένος με αυτό που του έκανε ο Σίφης.

Η δασκάλα βλέποντας το Μελή έξω από την αίθουσα τον πλησίασε για να μάθει τι συμβαίνει. Ο Μελής της ανέφερε όλα όσα είχαν γίνει και η δασκάλα του είπε να μην ανησυχεί και ότι θα βρουν μαζί μία λύση.

Αμέσως μετά, η δασκάλα φώναξε το Σίφη για να ακούσει τι τον έκανε να φερθεί έτσι και τι σκέφτεται να κάνει για να διορθώσει το λάθος του.

Την επόμενη ώρα, η δασκάλα αποφάσισε να μιλήσει και να συζητήσει με τους μαθητές της για το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού και να προτείνουν όλοι μαζί τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης. Η δασκάλα τελείωσε τη συζήτηση τονίζοντας στα παιδιά πόσο σημαντικό είναι να μιλούν πάντα για τέτοια περιστατικά στους δασκάλους και στους γονείς τους.

Μετά τη συζήτηση ο Μελής ένιωθε ευδιάθετος, ασφαλής και χαρούμενος Μετά τη συζήτηση ο Μελής ένιωθε ευδιάθετος, ασφαλής και χαρούμενος. Επέστρεψε στο σπίτι του ξανά με χαμόγελο!

Τέλος

Προτεινόμενες ερωτήσεις για συζήτηση στην τάξη: α) Τι ενέργειες έκανε ο Σίφης για να εκφοβίσει τον Μελή; β) Πώς πιστεύετε ότι ένιωθε ο Σίφης και γιατί οδηγήθηκε σε αυτή τη συμπεριφορά; γ) Πώς ένιωσε ο Μελής βλέποντας τη φωτογραφία του στο διαδίκτυο; δ) Θα μπορούσε να είχε κάνει κάτι ο Μελής για να προφυλαχτεί; ε) Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι συμμαθητές του για να τον βοηθήσουν; Το βιβλίο και το σχέδιο με το λουλούδι βρίσκονται στα παρακάτω link: https://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages.clipartpanda.com%2Fopen-book-outline-clipart-open-book-outline-md.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.clipartpanda.com%2Fcategories%2Fopen-book-outline-clipart&docid=8doS6VpvHBSkSM&tbnid=GPqnHBc668NCHM%3A&vet=1&w=299&h=240&bih=638&biw=1366&ved=0ahUKEwizrabI8cjQAhXjNJoKHXC8DJcQMwgcKAEwAQ&iact=mrc&uact=8 https://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages.clipartpanda.com%2Fpurple-flower-border-clipart-purple_flower_abstract_png_by_hanabell1-d6jxl8x.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.clipartpanda.com%2Fcategories%2Fpurple-flower-border-clip-art&docid=d1Yw_C6L7peGtM&tbnid=mKIh5fImmPfSlM%3A&vet=1&w=1024&h=1003&bih=589&biw=1366&ved=0ahUKEwjng5eN26_QAhVIOxoKHb33CCwQMwhXKCkwKQ&iact=mrc&uact=8#h=1003&imgdii=mKIh5fImmPfSlM%3A%3BmKIh5fImmPfSlM%3A%3BLbU_408eQeUdrM%3A&vet=1&w=1024 Μουσική: Βαγγέλης Παπαθανασίου: Hymn Η επεξεργασία στις ζωγραφιές των μαθητών έγινε με το πρόγραμμα Picfull photo editor Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Καραμπά Γεωργία (Κοινωνική Λειτουργός) και Καλλία Ελένη (Ψυχολόγος)

Συμμετέχοντες Μαθητές