Εθισμός στο Διαδίκτυο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Εισήγηση στα πλαίσια Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με τίτλο Θετική Σκέψη και Δράση στην Εκπαιδευτική κοινότητα «Ψυχική.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Εθισμός στο διαδίκτυο.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η «αποπλάνηση» μέσω Διαδικτύου
Τι σημαίνει Διαδικτυακός Εκφοβισμός ;
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Εθισμός στην Τεχνολογία
Cyber-Bullying-kills
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Το επικίνδυνο παιχνίδι Μπλε Φάλαινα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Συνέπειες από τον εθισμό στο διαδίκτυο Εργασία: πελεκασησ κ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ για ΓΟΝΕΙΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθισμός στο Διαδίκτυο

Τι είναι ο εθισμός στο διαδίκτυο; Ο «εθισµός» στο διαδίκτυο είναι ένας όρος που προκαλεί προβληματισμούς στην επιστημονική κοινότητα. Εν τούτοις έχουν παρατηρηθεί αρκετές περιπτώσεις παιδιών, εφήβων και ενηλίκων που δαπανούν πάρα πολλές ώρες στο διαδίκτυο σε σηµείο που αυτό παρεµβαίνει στην προσωπική τους ζωή.

Πως θα καταλάβω εάν πράγματι δαπανώ υπερβολικά πολλές ώρες στο διαδίκτυο; Εάν απαντήσεις θετικά στις περισσότερες από τις παρακάτω ερωτήσεις τότε µάλλον δαπανάς υπερβολικά πολλές ώρες στο διαδίκτυο: Τσακώνεσαι συχνά µε τους γονείς σου εξαιτίας των πολλών ωρών που ασχολείσαι µε το διαδίκτυο; Νιώθεις κενό, ανησυχία, άσχηµη διάθεση ή και επιθετικότητα όταν δεν είσαι συνδεδεµένος ή όταν οι γονείς σου προσπαθούν να σου περιορίσουν τη χρήση του διαδικτύου; Νιώθεις ενθουσιασµό, χαρά, ικανοποίηση µόνο όταν είσαι στο διαδίκτυο; Όταν δεν είσαι συνδεδεµένος σκέφτεσαι συνεχώς τις διαδικτυακές σου δραστηριότητες (π.χ. παιχνίδια); Λες συνήθως ψέµατα προς τα µέλη της οικογένειας και τους φίλους σου για το χρόνο παραµονής σου στο διαδίκτυο; Θέλεις να περνάς συνεχώς όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο; Έχεις παραμελήσει την οικογένεια ή/και τους φίλους σου επειδή θέλεις να δαπανάς συνεχώς όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο; Έχεις παραμελήσει τις δραστηριότητές σου (π.χ. χόµπυ) για χάρη του διαδικτύου; Έχεις αλλάξει τις συνήθειες διατροφής και ύπνου λόγω της ενασχόλησης µε το διαδίκτυο; Έχει µειωθεί η επίδοσή σου στο σχολείο εξαιτίας των ωρών που δαπανάς στο διαδίκτυο;

Τι μπορώ να κάνω για να περιορίσω τη χρήση του διαδικτύου; Καταρχάς είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε εάν υπάρχει και κάτι άλλο που µπορεί να µας δυσκολεύει συναισθηματικά και συνεπώς να ενισχύει την ενασχόληση µας µε το διαδίκτυο. Εάν, για παράδειγμα, τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα που σου δημιουργεί άγχος, ένταση, αρνητικά συναισθήματα, µοναξιά κ.λπ., τότε πρέπει να το αναγνωρίσεις και να το αντιμετωπίσεις ζητώντας βοήθεια! Θέσε µόνος/µόνη σου στόχο για τις ώρες που θα δαπανήσεις στο διαδίκτυο και µην περιµένεις από τους γονείς σου να το κάνουν αυτό για σένα! Για παράδειγµα, µπορείς να χρησιµοποιήσεις ένα ξυπνητήρι που να σου υπενθυµίζει πότε πρέπει να σταµατήσεις, µπορείς να δεσµευτείς ότι θα κλείνεις τον υπολογιστή ή το κινητό συγκεκριµένες ώρες κάθε βράδυ και να µπαίνεις στο διαδίκτυο αφού έχεις τελειώσει µε τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σου! Ενίσχυσε τις ικανότητες στις διαπροσωπικές σου σχέσεις και επέκτεινε το δίκτυο των φίλων σου! Πολλές φορές όταν νιώθουμε απομονωμένοι από φίλους και συνομηλίκους τείνουμε να σπαταλάμε περισσότερες ώρες στο διαδίκτυο. Όσο πιο πολλές κοινωνικές σχέσεις έχεις στην πραγματική ζωή, τόσο λιγότερο θα χρειάζεσαι το διαδίκτυο! Βρες υγιείς δραστηριότητες που σου αρέσουν στην πραγµατική ζωή προκειµένου να γεµίσεις τον ελεύθερο χρόνο σου!των φίλων σου! Ποδόσφαιρο, µπάσκετ, χορός, ζωγραφική, γυµναστική, µουσική είναι µερικές µόνο ασχολίες που θα σε βοηθήσουν να ξοδεύεις λιγότερο χρόνο στο διαδίκτυο αλλά και να αποκτήσεις καινούργιους φίλους!

Να θυμάσαι… ..εσύ είσαι υπεύθυνος για τη συµπεριφορά σου, ..εσύ είσαι υπεύθυνος για τη συµπεριφορά σου, και µόνο εσύ µπορείς να την ελέγξεις!

Τι µπορώ να κάνω ως γονέας εάν το παιδί µου αντιµετωπίζει πρόβληµα µε τη χρήση του υπολογιστή; Είναι σημαντικό να µη χρησιμοποιούμε την πρόσβαση στο Διαδίκτυο ως ανταμοιβή µιας καλής συµπεριφοράς του παιδιού ή να απαγορεύουμε την πρόσβαση στον υπολογιστή ως τιμωρία. Πρέπει να έχουμε υπόψη µας ότι εάν τα παιδιά αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα στην πραγματική ζωή (π.χ. άγχος, κατάθλιψη, δυσκολίες στις κοινωνικές σχέσεις) τείνουν να ξοδεύουν συνεχώς περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο. Ας εξερευνήσουμε τις δικές µας διαδικτυακές συνήθειες, καθώς ως γονείς αποτελούμε από τα πιο σημαντικά πρότυπα προς µίµηση. Καλό είναι να έχουμε τους υπολογιστές που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο µακριά από τα υπνοδωμάτια των παιδιών και σε κοινόχρηστους χώρους, ώστε να επιβλέπουμε τις ώρες που δαπανούν.

Τι µπορώ να κάνω ως γονέας εάν το παιδί µου αντιµετωπίζει πρόβληµα µε τη χρήση του υπολογιστή; Ειδικά για τα παιδιά µικρής ηλικίας είναι καλό να εγκαταστήσουμε φίλτρα γονικού ελέγχου σε όλες τις συσκευές που συνδέονται στο διαδίκτυο. Τα φίλτρα δεν αφορούν µόνο στο µπλοκάρισµα ή στο κλείδωµα ακατάλληλου υλικού, αλλά αποτελούν και ένα εργαλείο που µπορεί να βοηθήσει στη θέσπιση συγκεκριμένων ορίων καθώς τα παιδιά αναπτύσσονται και µεγαλώνουν. Ας ενθαρρύνουµε τα παιδιά να ασχολούνται µε νέες δραστηριότητες και χόµπι που δεν περιλαµβάνουν τον υπολογιστή και ας ενθαρρύνουµε τις κοινωνικές τους αλληλεπιδράσεις. Η έκθεση των παιδιών σε ποικίλα ερεθίσµατα και η συµµετοχή τους σε καλλιτεχνικές, αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες είναι ένας πολύ καλός τρόπος που θα τα βοηθήσει να υιοθετήσουν έναν ισορροπηµένο και δηµιουργικό τρόπο ζωής.

Παρόλα αυτά αν τα συμπτώματα επιμένουν καλό είναι να ζητήσουμε άμεσα βοήθεια από κάποιον ειδικό!