Πανδομική Α.Ε.Τ.Β.Ε. Πρόταση πωλήσεων <έτος>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανδομική Α.Ε.Τ.Β.Ε. Πρόταση πωλήσεων <έτος> Πανδομική Α.Ε.Τ.Β.Ε. Πρόταση πωλήσεων <έτος> Στέλλα Κωστίδου Ανώτερη Αντιπρόεδρος, Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου <έτος>

Εκτελεστική σύνοψη Η ιδέα Η ευκαιρία Η δυναμική Απογραφή λιανικής τη στιγμή που απαιτείται Η ευκαιρία Μειωμένα γενικά έξοδα Αυξημένη ικανοποίηση πελατών Η δυναμική

Τι θα καλύψουμε σήμερα Μια αναθεώρηση των τρεχόντων προϊόντων και κερδών μας Έρευνα πωλήσεων <έτος> Προτεινόμενα νέα προϊόντα Κόστος προβλέψεων απόδοσης επένδυσης Όροι και προϋποθέσεις Στρατηγική και χρονοδιάγραμμα Ανάγκες πωλήσεων και μάρκετινγκ Ερωτήσεις και απαντήσεις

Τα τρέχοντα προϊόντα μας Κάμπινγκ Σακίδια Σακίδια πλάτης Οικογενειακές σκηνές κάμπινγκ Στρώματα ύπνου από αφρό Σακίδια με εσωτερικό σκελετό Μαγειρικά σκεύη Πακέτα ξηράς τροφής Ορειβασία Ιμάντες πρόσδεσης Ορειβατικά παπούτσια Κράνη Γάντια καταρρίχησης Τσάντες για σκοινιά Κρίκοι ασφαλείας Γκέτες

Κέρδη προηγούμενου έτους (σε εκατομμύρια)   <έτος> Έσοδα 10,1 27,7 50,0 Κόστος αγαθών 1,8 3,1 4,6 Μεικτό κέρδος 8,3 24,6 45,4 Συνολικά έξοδα 3,03 8,1 15,3 Κέρδος προ φόρων 5,27 16,5 30,1 Κέρδος προ φόρων ως ποσοστό εσόδων 64,6% 59,6% 60,2%

Έρευνα πωλήσεων <έτος> Πελάτες Το <έτος> προβλέπεται να προσελκύσει 920,700 νέους πελάτες Το 27% των καινούριων πελατών έχουν γίνει σταθεροί πελάτες Συναλλαγές Το 75% των πελατών έχουν αγοράσει τουλάχιστον 1 μη εκπτωτικό αντικείμενο πέρα από ένα εκπτωτικό αντικείμενο

Προτεινόμενα νέα προϊόντα Εξοπλισμός επιβίωσης Αθλητική ένδυση Σπορ ένδυση Ποδήλατα εκτός δρόμου Εξοπλισμός και πετονιές αλιείας Κανό και μονόκωπες λέμβοι

Κόστος προβλέψεων απόδοσης επένδυσης Απόδοση επένδυσης

Όροι και προϋποθέσεις Όροι και προϋποθέσεις #1 Όροι και προϋποθέσεις #2 Όροι και προϋποθέσεις #3 Όροι και προϋποθέσεις #4 Όροι και προϋποθέσεις #5

Στρατηγική Στρατηγική Τακτική #1 Τακτική #2 Τακτική #3

Πρόγραμμα Υιοθέτηση προγράμματος 3Τ <έτος> Υλοποίηση 4Τ <έτος> Αξιολόγηση 3Τ <έτος> Προσαρμογή 4Τ <έτος>

Ανάγκες πωλήσεων και μάρκετινγκ Ταχύτερο κλείσιμο πωλήσεων Παρουσίαση σύνθετων εννοιών γρήγορα και με σαφήνεια Αξιοποίηση πληροφοριών βάσης δεδομένων (αριθμοί πωλήσεων, τοποθεσίες πελατών κ.λπ.)

Ταχύτερο κλείσιμο πωλήσεων Ανάγκη και λύση #1 Ανάγκη και λύση #2 Ανάγκη και λύση #3 Ανάγκη και λύση #4 Ανάγκη και λύση #5

Παρουσίαση σύνθετων εννοιών γρήγορα και με σαφήνεια Παρουσίαση σύνθετων εννοιών γρήγορα και με σαφήνεια Ανάγκη και λύση #1 Ανάγκη και λύση #2 Ανάγκη και λύση #3 Ανάγκη και λύση #4 Ανάγκη και λύση #5

Αξιοποίηση πληροφοριών βάσης δεδομένων Ανάγκη και λύση #1 Ανάγκη και λύση #2 Ανάγκη και λύση #3 Ανάγκη και λύση #4 Ανάγκη και λύση #5

Ερωτήσεις και απαντήσεις