Ερμηνείες Εικόνων του Πίνακα : Γκερνικα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερμηνείες Εικόνων του Πίνακα : Γκερνικα Ερμηνείες Εικόνων του Πίνακα : Γκερνικα

Αρχικά Κάποιοι λένε ότι όλες οι μορφές είναι άσπρες για να φανεί ότι υπάρχει ακόμα ζωή μέσα τους ενώ το φόντο είναι μαύρο ακριβώς για να δείξει τον θάνατο και τον τρόμο που υπάρχει κατά τη διάρκεια ενός πολέμου.

Ταύρος Σύμφωνα με πολλούς συμβολίζει τον Φασισμό , συγκεκριμένα τον Ισπανό Δικτάτορα Φράνκο και τον Γερμανό Δικτάτορα Χίτλερ Ο ίδιος ο Πικάσσο είπε ότι ο ταύρος στο έργο του σήμαινε κτηνωδία και σκοτάδι αφού για πρώτη φορά είδε ταυρομαχίες όταν 3 ετών και του είχε μείνει ως μια εικόνα τρομοκρατίας Άλλες ερμηνείες λένε ότι ο ταύρος με το άλογο συμβολίζουν τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στα δύο φύλα

Η μητέρα και το παιδί Η μητέρα παρουσιάζεται με ανάσκελα το κεφάλι και μισάνοιχτο στόμα κρατώντας ένα μωρό παιδί με κρεμασμένο το κεφάλι και τα χέρια του. Επειδή η μητέρα κοιτάζει προς τα πάνω μερικοί πιστεύουν πως “μιλάει” με το θεό για την ατυχία της στη ζωή και περιμένει για κάποιο θαύμα Με το μισάνοιχτο στόμα (που δηλώνει κραυγή),εκφράζει ο ζωγράφος τον πόνο και την δυστυχία της μητέρας για την αναπόφευκτη μοίρα του παιδιού της αλλά και της ιδιας. Από την κορμοστασιά του παιδιού,συμπεραίνουμε ότι εκείνο είναι νεκρό πριν καν αρχίσει να “ζει”.

Στρατιώτης Παρατηρούμε ότι ο στρατιώτης βρίσκεται νεκρός και διαμελισμένος στο πάτωμα. Λέγετε ότι ο Πικάσο σχεδίασε επίτηδες τον πολεμιστή με το ένα χέρι από τη δεξιά και το άλλο από την αριστερή πλευρά, έτσι ώστε η στάση αυτή να θυμίζει τη σταύρωση Γιαυτό μερικοί πιστεύουν πως τα στίγματα που υπάρχουν στο αριστερό χέρι είναι παρόμοια με αυτά που είχε ο Ιησούς και συμβολίζουν τους μάρτυρες.(τους αθώους πολίτες που θυσιάστηκαν σε αυτή τη περίπτωση) Στο δεξί χέρι παρατηρούμε ένα σπαθί, πάνω στο οποίο βρίσκεται ένα λουλούδι. Το λουλούδι συμβολίζει την ελευθερία που αποζητούν οι αθώοι άνθρωποι της Γκερνικα.

Ευχαριστούμε για τη προσοχή σας Καμιά από αυτές τις ερμηνείες δεν είναι από τον ίδιο τον Πικασσο αφού ήθελε ο καθένας που έβλεπε το έργο του να το ερμηνεύσει όπως εκείνος επιθυμούσε Ευχαριστούμε για τη προσοχή σας Παπακανδεράκη Ελπίδα Παπαδάκης Πέτρος Σαμπροβαλάκη Κυριακή Πιτσούλη Μαρία