Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ηρωάς μου Ιφιγένεια Μ.. Miley Ray Cyrus Σήμερα θα σας μιλήσω για μία από τις αγαπημένες μου τραγουδίστριες την Μiley Cyrus.
Advertisements

Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής
Activities about sea.. Δραστηριότητες για τη θάλασσα..
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Παπαϊωάννου Ελευθέριος Διοικητής Γ.Ν.ΧΙΟΥ «ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ» Καθηγητής Σχολών ΥΕΘΑ & Σύμβουλος Διαχείρισης Κρίσεων ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Τι είναι arduino ; Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΕΣ Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών Τσελίγκα Αρετή Παπαδοπούλου Ελένη Θυμή Ελένη Βαρδαξής Γιώργος Κοτσάτου Βασιλεία.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Bιβλιο: ΕΙΔΙΚΕΣ -ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ Διακομιχάλης Μ.,Μανδηλας Α.,Κελεντζης Σ., 1.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΠαρΑλληλη ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
ΘΕ 4 ΑΞΙΕΣ/1.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Α΄Λυκείου
Φάμπρη Αναστασία 4930 Χαρίτος Δημήτριος 4936.
εντοπισμός προβλήματος Κώφωση: η πλήρης ή μερική απώλεια της ικανότητας της ακοής. Αποκαλείται «αόρατη αναπηρία», αφού δεν μπορεί κάποιος να την.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγικό Πλαίσιο
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Αντωνιάδη Παναγιώτα 2017.
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
ΚΛΑΣΜΑΤΑ.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Fitness (Χορός+Γυμναστική)
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Η εξέλιξη των αριθμητικών εννοιών και της ‘αίσθησης’ του αριθμού
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Ο ήρωάς μου Μαρίλη Κ..
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Προφίλ Facebook.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Εισαγωγή στην Γνωστική Ψυχολογία
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Ευρυζωνικές εφαρμογές (Broadband applications)
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ρευστά, Πίεση, Άνωση Το φαινόμενο της Πλεύσης-Βύθισης και οι παράγοντες που το επηρεάζουν ΕΦΕΙΑ 8ο μάθημα.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών 2014 - 2015 θAΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΕΣ Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών 2014 - 2015 Τσελίγκα Αρετή Παπαδοπούλου Ελένη Θυμή Ελένη Βαρδαξής Γιώργος Κοτσάτου Βασιλεία

Περιγραφή της καλής πρακτικής. Περιγραφή της συγκεκριμένης καλής πρακτικής και της διαδικασίας εφαρμογής της στο πρόγραμμα του Σχολείου: Το σύνολο του μαθητικού δυναμικού του σχολείου συμμετείχε στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Θαλασσογραφίες» το οποίο υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου και τρίτου τριμήνου στα πλαίσια της Ε.Ζ. με διάχυση στα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα.

Σκοπός της καλής πρακτικής. Σκοπός της συγκεκριμένης καλής πρακτικής, σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ./Α.Π.Σ.: Υλοποίηση προγράμματος στα πλαίσια της Ε.Ζ. και διαθεματικά με αντικείμενα όπως Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Μουσική, Αισθητική Αγωγή. Προσέγγιση σύμφωνα με τους παρακάτω άξονες: η θάλασσα ως περιβάλλον η θάλασσα στον πολιτισμό

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). Στόχοι της συγκεκριμένης καλής πρακτικής, σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ./Α.Π.Σ. που διατρέχουν όλο το πρόγραμμα (ενδεικτικά): Γνωστικοί: Να είναι σε θέση ο μαθητής να επιλέγει, να παρατηρεί, να υποθέτει, να ερμηνεύει, να ορίζει, να επιλύει προβλήματα, να συμπεραίνει και να συσχετίζει έννοιες μεταξύ τους Συναισθηματικοί: Να αποδέχεται, να απορρίπτει, να διερωτάται, να εκτιμά, να είναι ευνοϊκά διακείμενος απέναντι σε άλλους πολιτισμούς και αντιλήψεις

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). Ψυχολογικοί : Να ενισχύει ο μαθητής την αυτοπεποίθησή του, να καλλιεργεί την προσαρμοστικότητα σε διαφορετικά περιβάλλοντα, να αντλεί ικανοποίηση μέσω των δραστηριοτήτων Κοινωνικοί-Ανθρωπιστικοί: Ο μαθητής να συνεργάζεται, να εντάσσεται, να σέβεται και να αποδέχεται τη διαφορετικότητα

Ρόλος του εκπαιδευτικού. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διάρκεια της καλής πρακτικής: Να δημιουργεί όνειρα, προσδοκίες και να εξάπτει τη φαντασία Να καλλιεργεί την κριτική ικανότητα, τη συνεργασία και το σεβασμό, την πίστη στις δυνάμεις του καθενός, τη μαχητικότητα, την ανάληψη ευθυνών και πρωτοβουλιών, τη διαχείριση προβλημάτων που αφορούν στην καθημερινή ζωή Να αντιμετωπίζει τη σχολική πραγματικότητα ως πεδίο μελέτης και πρόκλησης με συνεχείς επιμορφώσεις και όχι διεκπεραιωτικά.

Ρόλος των μαθητών. Ο ρόλος των μαθητών στη διάρκεια της καλής πρακτικής: Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στην οικοδόμηση της γνώσης. Έχουν την ευθύνη για τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν και επιχειρούν να επιλύσουν προβλήματα που τους παρουσιάζονται. Τους παρέχεται χώρος και χρόνος για να εκφραστούν δημιουργικά, να συντελέσουν και οι ίδιοι στη γνωστική και συναισθηματική τους ανάπτυξη. Καθοριστική για αυτήν την πορεία είναι η συνεργασία μεταξύ τους και η ύπαρξή τους μέσα σε ομάδες.

Εμπλοκή τρίτων στην καλή πρακτική. Εμπλοκή των οικογενειών και της κοινωνίας στην καλή πρακτική: Η τοπική κοινωνία των Οινουσσών συμμετείχε στις εκδηλώσεις του σχολείου μας προτείνοντας πολλές φορές και η ίδια θέματα στα οποία θα μπορούσαμε να λάβουμε μέρος (π.χ. καθαρισμός ακτών, επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Οινουσσών). Επαφή και συνεργασία με το ΚΠΕ Χίου και συμμετοχή στο αντίστοιχο πρόγραμμα(Επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Χίου, στο Καρνάγιο στην περιοχή Κοντάρι).

Εμπόδια που παρουσιάστηκαν. Το κυριότερο: Έλλειψη εύρεσης κοινού χρόνου για την εύρυθμη συνεργασία όλων των τάξεων, λόγω της οργανικότητας του σχολείου (τριθέσιο δημοτικό σχολείο, ίδιες απαιτήσεις στην κάλυψη της σχολικής ύλης με οποιοδήποτε άλλο δημοτικό της χώρας, δίχως να έχουν ληφθεί υπόψη οι ιδιαίτερες ανάγκες λειτουργίας του).

Παρουσίαση καλής πρακτικής. 1η ενδεικτική δραστηριότητα: Η θάλασσα στη λογοτεχνία και τη μυθολογία Στόχοι: Επαφή - γνωριμία με διαφορετικούς πολιτισμούς μέσα από διάφορα κειμενικά είδη και διάφορες μορφές τέχνης Αφόρμηση: Η γοργόνα, το γλυπτό της Μ. Παπακωνσταντίνου στην είσοδο του νησιού

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Διερευνητικές ερωτήσεις: - πρότερες γνώσεις σχετικά με το μύθο της γοργόνας όπως και με μύθους σχετικούς με τη θάλασσα από άλλες χώρες

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Δραστηριότητες: - Επεξεργασία μύθου Γοργόνας, αδερφής Μ. Αλεξάνδρου - Μελέτη άρθρων ύπαρξης γοργόνων - Τοιχογραφία σχολείου με θέμα τη θάλασσα και τη γοργόνα - Προβολή ταινίας «The song of the sea» με δημιουργία κόμικς, συγγραφή φανταστικών ιστοριών με θέμα τα Σέλκις καθώς και κατασκευή συλλογικού poster. - Δημιουργία δικού τους βιβλίου «Η Οδύσσεια» βασισμένο στο βιβλίο της Μ. Αγγελίδου «Οδύσσεια, η πολυμήχανη ιστορία» - Προβολή ταινίας «Ο πλανήτης των θησαυρών» και κατασκευή πιονών για το τελικό προϊόν (επιτραπέζιο).

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Αποτίμηση: - Ενθουσιώδης ανταπόκριση στις δράσεις - Κινητοποίηση ενδιαφέροντος - Πλούσια σύνθεση και αναπαραγωγή δικών τους έργων

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 1η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 1η δραστηριότητα Τοιχογραφία στην είσοδο του σχολείου Η γοργόνα μέσα από τους μύθους

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 1η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 1η δραστηριότητα Ενδεικτικές σελίδες - κεφάλαια από το βιβλίο της Οδύσσειας

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 1η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 1η δραστηριότητα “Song of the sea” και σέλκις σε poster και κόμικς

Παρουσίαση καλής πρακτικής. 2η ενδεικτική δραστηριότητα: Η θάλασσα μέσα από την τέχνη Στόχοι: Γνωριμία με την τεχνική της θαλασσογραφίας, με καλλιτέχνες που ασχολήθηκαν με τη θάλασσα και τα καράβια (Σαλβαδόρ Νταλί – ζωγραφική, Σπανουδάκης, Πορτοκάλογλου - μουσική) Αφόρμηση: Πίνακας του Νταλί με τίτλο «Butterfly Ship»

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Διερευνητικές ερωτήσεις: - Πρότερη επαφή με θέμα τη θάλασσα στην τέχνη

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Δραστηριότητες: -Παρουσίαση πινάκων Νταλί με θέμα τα καράβια με τις πεταλούδες και κατασκευή δικών μας από φυσικά υλικά. - Παρουσίαση ζωγράφων που ασχολήθηκαν με την τεχνική της θαλασσογραφίας με κατασκευή δικών μας έργων. - Επαφή με διάφορα μουσικά είδη

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Αποτίμηση: - Ενθουσιώδης ανταπόκριση στις δράσεις - Κινητοποίηση ενδιαφέροντος - Πλούσια σύνθεση και αναπαραγωγή δικών τους έργων

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 2η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 2η δραστηριότητα Τα καράβια του Νταλί με τις χαρακτηριστικές πεταλούδες αντί πανιών αρμενίζουν στην τάξη μας

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 2η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 2η δραστηριότητα Το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του βιβλίου της Οδύσσειας σύμφωνα με την τεχνική της θαλασσογραφίας

Παρουσίαση καλής πρακτικής. 3η ενδεικτική δραστηριότητα: Θάλασσα και επιστήμη Στόχοι: Σύνδεση της έννοιας της θάλασσας με πρακτικές που εφαρμόζουν στην καθημερινή τους ζωή, γνωριμία με τη θαλάσσια βιοποικιλότητα και τα θαλάσσια μέσα μεταφοράς, ανάδειξη σημασίας του θαλάσσιου οικοσυστήματος Αφόρμηση: η παρουσίαση του αντίστοιχου προγράμματος του ΚΠΕ Ομηρούπολης Χίου

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Διερευνητικές ερωτήσεις: Πρότερες γνώσεις σχετικά με τη θαλάσσια πανίδα και χλωρίδα καθώς και τη γεωγραφική τους κατανομή Πρότερη επαφή με δράσεις σχετικές με την προστασία και τη διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Δραστηριότητες: - Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ομηρούπολης Χίου (επαφή με θαλάσσια χλωρίδα και πανίδα) - Επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Χίου (επαφή με είδη καραβιών και γνωριμία με τη δομή τους) - Επίσκεψη στο καρνάγιο στην περιοχή Κοντάρι Χίου (επαφή με την κατασκευή αληθινού καραβιού) - Καθαρισμός ακτών Οινουσσών, καταγραφής δεδομένων, επεξεργασίας τους μέσα από βίντεο σχετικά με την Μέρα Ευρωπαϊκού Καθαρισμού και δημιουργίας κολλάζ - Μελέτη θαλάσσιων μέσων μεταφοράς - Τοιχογραφία τροπικού θαλάσσιου οικοσυστήματος

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Αποτίμηση: - Ενθουσιώδης ανταπόκριση στις δράσεις - Κινητοποίηση ενδιαφέροντος - Ανάπτυξη και καλλιέργεια κριτικής ικανότητας - Πλούσια σύνθεση και αναπαραγωγή δικών τους έργων

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 3η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 3η δραστηριότητα Τοιχογραφίες στην είσοδο του Δημ. Σχολείου Οινουσσών

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 3η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 3η δραστηριότητα Συμμετοχή στο αντίστοιχο πρόγραμμα για τη θάλασσα του ΚΠΕ Ομηρούπολης Χίου

Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 3η δραστηριότητα Ενδεικτικές φωτογραφίες από την 3η δραστηριότητα Καθαρισμός ακτών στις Οινούσσες σε συνεργασία με το Δήμο

Προστιθέμενη αξία/Επεκτασιμότητα της καλής πρακτικής (1/2). Τι ακολούθησε μετά την εφαρμογή της: Σύνθεση και παραγωγή τελικού προϊόντος από το σύνολο των παιδιών: Επιτραπέζιο διαθεματικό παιχνίδι «Αιγνούσας Οδύσσεια» (αυτοσχέδια πιόνια και ταμπλό παιχνιδιού, κάρτες ερωτήσεων, κάρτες παγίδων και θησαυρών) Συμμετοχή όλων των παιδιών την τελευταία μέρα του προγράμματος στο παίξιμο του παιχνιδιού.

Ενδεικτικές φωτογραφίες από το επιτραπέζιο

Προστιθέμενη αξία/Επεκτασιμότητα της καλής πρακτικής (2/2). Διεύρυνση της καλής πρακτικής και σε άλλους τομείς/αντικείμενα εντός και εκτός σχολικού προγράμματος: Αξιοποίηση και εφαρμογή των γνώσεων που αποκόμισαν στο σχολικό πρόγραμμα Υιοθέτηση στάσεων και αντιλήψεων στη γενικότερη καθημερινότητά τους

Αποτίμηση της καλής πρακτικής. Καθοδηγητικά ερωτήματα: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία της; Πώς συνέβαλε στη βελτίωση της διδακτικής πράξης; Ποια είναι η παιδαγωγική της αξία; Πώς συνέβαλε στη σχολική καθημερινότητα;

Συμπεράσματα. Συμπεράσματα από την εφαρμογή της συγκεκριμένης καλής πρακτικής στο Σχολείο σας: Καθολικά συμμετοχική, βιωματική και παιγνιώδης δραστηριότητα Ένταξη στόχων διδακτικής πράξης στη δημιουργία του παιχνιδιού Ανταλλαγή απόψεων και ενίσχυση των φιλικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες Καλλιέργεια κριτικής ικανότητας και συνειδητοποίησης της μάθησης ως δημιουργική και ευχάριστη διαδικασία Αξιοποίηση των θετικών στοιχείων όλων των μαθητών Ανάδειξη παιδαγωγικών, κοινωνικών και πολιτισμικών ωφελειών

Βιβλιογραφικές αναφορές. Σχολικό βιβλίο Μελέτης Γ’ δημοτικού Σχολικό βιβλίο Γλώσσας Γ’ δημοτικού και Στ’ δημοτικού Σχολικό βιβλίο Ιστορίας Γ’ δημοτικού και Στ’ δημοτικού Σχολικό βιβλίο Φυσικής Στ’ δημοτικού Βιβλίο «Οδύσσεια, η πολυμήχανη ιστορία» της Μαρίας Αγγελίδου Συναρπαστικοί μύθοι και θρύλοι, εκδόσεις Σαββάλας The song of the sea, ταινία Ο πλανήτης των θησαυρών, ταινία Μύθος των Σέλκις Μύθος για τη Γοργόνα, αδελφή του Μ. Αλέξανδρου

Βιβλιογραφικές αναφορές. Άρθρα για τη γοργόνα των Οινουσσών, τη γοργόνα της Κοπεγχάγης και τη γοργόνα του Περού Άρθρα για την κωπηλασία, κολύμβηση, τρίαθλο, ιστιοπλοΐα Βιντεάκια για παραολυμπιονίκες κολύμβησης από το YouTube Βιντεάκια σχετικά με τη θαλάσσια ρύπανση της Μεσογείου από το YouTube Βιντεάκια σχετικά με τα ναυτικά ατυχήματα από το YouTube Εγκυκλοπαίδειες Filomathix Εφημερίδες «Οι Ερευνητές πάνε παντού» Το τραγούδι «Αχ θάλασσα μου σκοτεινή» Υλικό από την Ελληνική Φυκολογική Εταιρεία Υλικό από τα ΚΠΕ «Θάλασσα και Μόλυνση» Παγκόσμιος γεωπολιτικός χάρτης