ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
΄΄Το σύστημα του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων΄΄
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Οι χρόνοι του ρήματος.

Η επιλογή γίνεται στην παρακάτω εικόνα του ποντικιού: ΟΔΗΓΙΕΣ Στις ασκήσεις που ακολουθούν επιλέγουμε με το δείκτη του ποντικιού μας τη σωστή πρόταση. Η επιλογή γίνεται στην παρακάτω εικόνα του ποντικιού:

1) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Παρατατικό ; Θα τρέχω στην αυλή. Έτρεχα στην αυλή. Τρέχω στην αυλή.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

2) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Αόριστο ; Κλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου. Κλείδωσα την πόρτα του σπιτιού μου. Θα κλειδώσω την πόρτα του σπιτιού μου.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

3) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Παρακείμενο ; Ο Φάνης διάβαζε ένα βιβλίο. Ο Φάνης έχει διαβάσει ένα βιβλίο. Ο Φάνης είχε διαβάσει ένα βιβλίο.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

4) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Ενεστώτα ; Ο ήλιος λάμπει στον ουρανό. Ο ήλιος θα λάμπει στον ουρανό. Ο ήλιος έλαμπε στον ουρανό.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

Το απόγευμα θα γράψω τις προτάσεις. 5) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Μέλλοντα Διαρκείας ; Το απόγευμα θα γράψω τις προτάσεις. Όλο το απόγευμα θα γράφω. Έχω γράψει τρεις σελίδες.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

Θα μιλάω μέχρι να κουραστώ. 6) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Μέλλοντα Στιγμιαίο ; Θα μιλάω μέχρι να κουραστώ. Θα μιλήσω με τον καθένα σας χωριστά. Εγώ μίλαγα αλλά αυτός δε με άκουγε.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

Όταν έφτανες εγώ είχα φύγει. 7) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Υπερσυντέλικο ; Θα έχετε πολλά να πείτε. Έχω κάτι να σου πω. Όταν έφτανες εγώ είχα φύγει.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

Στις πέντε το πρωί θα πάμε για ψάρεμα. 6) Σε ποια από τις παρακάτω προτάσεις το ρήμα είναι στον Συντελεσμένο Μέλλοντα ; Στις πέντε το πρωί θα πάμε για ψάρεμα. Στις πέντε το πρωί θα έχω φύγει. Στις πέντε το πρωί είναι ακόμη νύχτα.

Λάθος ! Προσπάθησε ξανά ! Πίσω

Μπράβο! Πολύ σωστά. Επόμενη ερώτηση

ΤΕΛΟΣ