Περιεχόμενα: Εισαγωγή:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
A bit of Greece.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Εφαρμογές Πληροφορικής
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Εισαγωγή στο Blackboard
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ BSc ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Slideshare.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Παρουσίαση από [Όνομα]
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία σε απευθείας σύνδεση (online) για τις Kοινωνικές Eπιχειρήσεις

Περιεχόμενα: Εισαγωγή: Η σημασία της Επικοινωνίας σε Απευθείας Σύνδεση (online) για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο Ενότητα 2: Κοινωνική δικτύωση σε απευθείας σύνδεση για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

Εισαγωγή: Η σημασία της Επικοινωνίας σε Απευθείας Σύνδεση (online) για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις (1) Στη σημερινή αγορά του σκληρού ανταγωνισμού, οι κοινωνικές επιχειρήσεις αναπτύσσουν αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων τους. Η διασφάλιση αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι απαραίτητη για κάθε κοινωνική επιχείρηση ώστε να εκτελέσει οποιαδήποτε δραστηριότητα, κερδοσκοπικού και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Αλλά για να πετύχει σε αυτό το θέμα, πρώτα απ’όλα θα πρέπει να καθορίσει τη στρατηγική της επικοινωνίας, η οποία είναι ένας σαφής ορισμός του ‘ποιος είσαι’ και ‘τι προσφέρεις’. Τίποτα περισσότερο. Και τίποτα λιγότερο. Παρακάτω παρουσιάζονται ορισμένες ενδείξεις για το πώς να ενισχύσετε την προσέγγισή σας ως προς την επικοινωνία: Δηλώστε ποιοι είστε και να είστε συνεπείς. Προσδιορίστε λέξεις και φράσεις που χαρακτηρίζουν την κοινωνική σας επιχείρηση. Τι εκφράζει η τρέχουσα εταιρική σας ταυτότητα; Ποια θέματα αναδύονται; Να θυμάστε πως η κοινωνική σας επιχείρηση είναι πολύ περισσότερo από ένα λογότυπο. Είναι η σύνδεση που έχετε με το βασικό ακροατήριό σαςκαι περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τον οργανισμό σας και το έργο του. Μία ανάλυση SWOT μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Δημιουργήστε το μήνυμά σας. Αρχικά, θέλετε να μεταδώσετε το μήνυμα και να αναγνωρίσετε την ουσία της κοινωνικής σας επιχείρησης, δηλαδή το μήνυμά σας θα πρέπει να επικοινωνεί την αποστολή και το όραμα της. Επισημάνετε τα οφέλη και ελαχιστοποιήστε τις προκλήσεις για το κοινό σας. Να γνωρίζετε το ακροατήριό σας. Που απευθύνεστε; Ποιος μπορεί να σας βοηθήσει με την αποστολή σας; Μερικές φορές θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους αλληλεπιδρούν με τον οργανισμό μας, αλλά είναι απαραίτητο να θέτετε προτεραιότητες. Προσδιορίστε τα τρία κύρια ακροατήριά σας. Ποια είναι τα δημογραφικά στοιχεία τους και ποια είναι τα κίνητρά τους; Στη συνέχεια, προσδιορίστε τι θέλετε από κάθε ακροατήριο. Δημιουργήστε μια λίστα των βασικών παραγόντων που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τις ανάγκες, τις προοπτικές και τις περιοχές βελτίωσης για τον οργανισμό σας.

Εισαγωγή: Η σημασία της Επικοινωνίας σε Απευθείας Σύνδεση (online) για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις (2) Διαδώστε το μήνυμά σας. Προσδιορίστε τις καλύτερες δραστηριότητες μάρκετινγκ για την προώθηση της επιχείρησής σας. Βεβαιωθείτε πως προσφέρουν τη σωστή προσέγγιση ώστε να φτάσουν το βασικό κοινό σας. Οι δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνουν εκδόσεις των μέσων ενημέρωσης, e-mail, χορηγίες ή ειδικές εκδηλώσεις. Επίσης, η δημιουργία ενός ενημερωτικού δελτίου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε τους ενδιαφερόμενους για τα πρόσφατα επιτεύγματα, τρέχοντα έργα και τους μελλοντικούς στόχους της Κοινωνικής Επιχείρησης. Η επικοινωνία είναι καθήκον και ευθύνη. Ο επικοινωνιακός τομέας της επιχείρησής σας θα είναι τόσο αποτελεσματικός, όσο τα άτομα που εργάζονται γι’αυτόν: βεβαιωθείτε ότι κάθε μέλος του προσωπικού, της επιτροπής και του προγράμματος εθελοντισμού κατανοεί τα κύρια σημεία των μηνυμάτων της κοινωνικής επιχείρησης και ξέρει πώς να τα επικοινωνήσει . Αξιολογήστε. Βεβαιωθείτε πως έχετε εξετάσει όλες τις πτυχές της εταιρικής σας ταυτότητας. Ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε ακροατηρίου; Είναι συνεπείς; Επιβεβαιώστε ότι κάθε μέρος ενισχύει τη σταθερότητα της πλατφόρμας επικοινωνίας. Είναι σημαντικό να αξιολογείτε τις επιτυχίες σας και τις κρίσιμες προκλήσεις σε τακτική βάση, ώστε να αντιμετωπίζονται τα εμπόδια, να γίνονται γνωστές και να αξιοποιούνται περαιτέρω οι επιτυχίες, και ότι το βασικό ακροατήριο εμπλέκεται. Να είστε ειλικρινείς σχετικά με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν και να τις πραγματοποιείτε. Οργάνωση έναντι σκοπού. Οι περισσότερες κοινωνικές επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην προώθηση της οργάνωσής τους, αντί για το σκοπό. Παρόλο που η οργάνωση είναι απαραίτητη, δεν καταφέρνει να δημιουργήσει προσωπική σύνδεση με το ακροατήριο. Είναι σημαντικό το ακροατήριο να κατανοήσει το όραμα της κοινωνικής σας επιχείρησης και όχι μόνο τη δομή της. Οι οργανισμοί που έχουν ως κεντρικό γνώμονα το σκοπό τους ανακαλούνται πιο πολύ στη μνήμη του ακροατηρίου· και η προσπάθεια που καταβάλλουν για αποτελεσματική χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης (social media) είναι λιγότερη.

Εργαλεία και Πόροι περιεχομένου Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (1) Εργαλεία και Πόροι περιεχομένου 1 SEO Εργαλεία και Πόροι 2 Οπτικοακουστικά Εργαλεία και Πόροι 3

Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (2) 1) Εργαλεία και πόροι περιεχομένου Επιτυχία έναντι υπέρβασης. Οι κοινωνικές επιχειρήσεις μπορεί να κάνουν το λάθος να θέτουν ως προτεραιότητα την εμβέλεια της προσέγγισης του ακροατηρίου, ενώ χτίζουν διαδικτυακές κοινότητες. Τα εργαλεία προγραμματισμού για διαφημίσεις στο Twitter και το Facebook θεωρούνται καταπλητικές και εύκολες λύσεις για να προσελκυθεί μεγάλος αριθμός χρηστών. Αυτό όμως δεν βοηθά απαραίτητα στην προσέλκυση του ακροατηρίου-στόχος, το οποίο είναι σημαντικό για τη διατήρηση της διαδικτυακής κοινότητας. Εάν υπάρχει υπερβολική ποσότητα πληροφοριών, είναι πιθανό να παρερμηνευτεί ο αριθμός του ακροατών που προσελκύονται πραγματικά. Όσο πιο σχετικό, ενδιαφέρον, και ελκυστικό είναι το περιεχόμενο που κοινοποιείτε ή δημοσιεύετε, τόσο το κοινό σας θα σας βλέπει ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και όχι μόνο ως ένα πάροχο προϊόντος ή υπηρεσίας. Αυτή η αντίληψη χτίζει εμπιστοσύνη, βοηθά με το branding, και ενισχύει τις πελατειακές σας σχέσεις. Η επιμέλεια του περιεχομένου είναι η πρακτική της αναζήτησης και κοινοποίησης περιεχομένου που είναι σχετικό με τους χρήστες σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του Wordpress blog σας, του e-mail marketing με Mailchimp, της ιστοσελίδας σας και άλλων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) . Το κλειδί για την επιτυχή ανάπτυξη περιεχομένου είναι να βρείτε πληροφορίες που είναι χρήσιμες για το κοινό σας, είναι μοντέρνες και συνεπείς με το εμπορικό σας σήμα. Να ενημερώνετε το blog που έχετε τακτικά! Δύο φορές την εβδομάδα ή και περισσότερο είναι ιδανικό, αλλά εάν μπορείτε αρχικά να δεσμευτείτε για μια φορά τη βδομάδα ή δύο φορές το μήνα, τότε να το κάνετε! Ένα blog που ενημερώνεται τακτικά δείχνει πως η εταιρία είναι ενεργή και έχει πολύτιμες πληροφορίες να μοιραστεί. H Google θα εμφανίζει το site περισσότερο, καθώς θα έχει τακτικές ενημερώσεις. Ένα εργαλείο για την αποτελεσματική και επιτυχή χρήση του blogging είναι η πλατφόρμα CoSchedule.

Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (3) Υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία για να σας βοηθήσουν να βρείτε και να μοιραστείτε σε απευθείας σύνδεση εξαιρετικό περιεχόμενο. Το BuzzSumo θα σας βοηθήσει να βρείτε γρήγορα και εύκολα τις πιο δημοφιλείς δημοσιεύσεις πάνω στο θέμα που σας ενδιαφέρει. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τοποθετήσετε τις σχετικές λέξεις κλειδιά για να κάνετε αναζήτηση θέματος. Storify. Μπορείτε να πάτε στο Storify και να αναζητήσετε «ιστορίες» που έχουν δημιουργήσει άλλοι χρήστες για να μοιραστείτε με το ακροατήριο σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τις δικές σας ιστορίες από το δικό σας λογαριασμό κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) , να επιμελείτε στην ουσία το δικό σας περιεχόμενο. Scoop.It. Εάν χρησιμοποιείτε τη δωρεάν έκδοση αυτού του προγράμματος, μπορείτε να εισάγετε ένα θέμα που είναι σχετικό με το ακροατήριο σας, και θα σας παρέχει δημοφιλή άρθρα καθώς και άρθρα που θα ενδιαφέρουν τους ακόλουθούς σας. Θα είστε σε θέση να τις μοιραστείτε μέσω των δύο προφίλ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) . Είναι όλα πολύ ενδιαφέροντα προγράμματα για να προσθέσουν αξία στην ιστοσελίδα σας και στο περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) σας. Το ακροατήριο σας θα εκτιμήσει το εύρος του σχετικού περιεχομένου που θα έχετε επιμεληθεί.

Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (4) 2) SEO Εργαλεία & Πόροι  Η τοποθέτηση ιστοσελίδας ή Search Engine Optimization (SEO) είναι η διαδικασία προσαρμογής των στοιχείων μιας ιστοσελίδας για να επιτευχθεί η βέλτιστη κατάταξη μέσα σε μηχανές αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις αναζήτησης. Δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη δράση στο Search Engine Optimization που πρέπει να κάνει μια ιστοσελίδα για να κατατάσσεται σε υψηλότερη θέση, αλλά είναι μάλλον ο συνδυασμός πολλών στοιχείων που συνεργάζονται. Η καλή τοποθέτηση ιστοσελίδας στην μηχανή αναζήτησης είναι σημαντική για την αύξηση της κυκλοφορίας στην ιστοσελίδα σας, για το lead generation και/ή για τις πωλήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται κάποια ενδεικτικά βήματα για να βελτιώσετε τη θέση σας στη μηχανή αναζήτησης: Δομή Ιστοσελίδας. Μια σταθερή δομή ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντική. Η δημιουργία μίας ιστοσελίδας που είναι εύκολο κανείς να τη διαβάσει και να πλοηγηθεί μέσω των μηχανών αναζήτησης είναι απαραίτητη. Για να δομήσετε την ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να σκέφτεστε σαν μια μηχανή αναζήτησης «αράχνη», η οποία διαβάζει την ιστοσελίδα σας σαν να είναι βιβλίο: ξεκινάει από πάνω αριστερά, τη διαβάζει όλη και στη συνέχεια κινείται προς τα κάτω. Επομένως, να δίνετε προτεραιότητα σε ό,τι τοποθετήσετε κοντά στην κορυφή της σελίδας (γι’αυτό και τα λογότυπα είναι τις περισσότερες φορές σε αυτή τη θέση). Metatags: Τα Metatags βρίσκονται στον πηγαίο κώδικα HTML μιας ιστοσελίδας που ορίζει γενικές πληροφορίες για μια ιστοσελίδα. Κάποιες πληροφορίες σαρώνονται επίσης από πύλες, καταλόγους και μηχανές αναζήτησης και είναι επίσης εισηγμένη στην περιγραφή της ιστοσελίδας, όπως <title>, <keywords> και <description>. Προσθήκη δεδομένων στις εικόνες: με την ετικέτα < alt > < title> και λέξεις-κλειδιά.

Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (5) Βελτιστοποίηση: Πρέπει να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά σας. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό βήμα, καθώς λανθασμένα στοχευμένες φράσεις μπορεί να οδηγήσουν σε κίνηση που δεν σχετίζεται με το προϊόν. Μόλις έχετε στόχους για τη λέξι-κλειδί σας, έχετε δημιουργήσει περιεχόμενο και στήσει την ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να προχωρήσετε στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας. Όπως προαναφέρθηκε, μια «αράχνη» δίνει σημασία σε ό,τι εντοπίζει ψηλότερα στη σελίδα, άρα είναι έξυπνο να ξεκινάτε τις προτάσεις με στοχευμένες φράσεις. Βέβαια, η πρόσθεση λέξεων-κλειδί για την προσθήκη αξίας στη σελίδα γενικά δεν δουλεύει. Ο όρος «πυκνότητα της λέξης-κλειδί» αναφέρεται στο ποσοστό του περιεχομένου που αποτελείται από στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Ο κανόνας είναι ο εξής: βάλτε τις λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο όσο πιο πολύ μπορείτε (θα πρέπει όμως να διαβάζεται εύκολα από τους άλλους χρήστες). Εσωτερική σύνδεση. Για να σιγουρευτείτε ότι η ιστοσελίδα σας διαθέτει πλήρες ευρετήριο, θα πρέπει οι αράχνες να βρίσκουν εύκολη διαδρομή μέσα στην ιστοσελίδα σας. Οι σύνδεσμοι κειμένων λειτουργούν σαν κείμενο-άγκυρα (οι πραγματικές λέξεις που χρησιμοποιούνται για τη σύνδεση με μια συγκεκριμένη σελίδα). Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα sitemap (χάρτη για την ιστοσελίδα) σε όλες τις εσωτερικές σελίδες σας, και συνδέστε σε αυτό την αρχική σας σελίδα, ώστε να αυξηθεί η ευρετηρίαση. Δοκιμές από άτομα: Έτσι, έχετε τώρα την ιστοσελίδα σας, είναι βελτιστοποιημένη και έχετε πλοήγηση. Το επόμενο βήμα είναι να την παρουσιάσετε σε κάποιον που δεν την έχει ξαναδεί. Ποιο μέρος του περιεχομένου είναι χρήσιμο για το κοινό σας; Ζητήστε τους να βρουν συγκεκριμένες ενότητες και να δείτε πόση ώρα τους παίρνει. Ζητήστε από κάποιον άλλο να σερφάρει απλώς στη σελίδα και να δει ποια links κλικάρουν και ρωτήσε τους γιατί τα επέλεξαν. Παρακολούθηση: Θα πρέπει να παρακολουθήσετε τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης για τις στοχευμένες φράσεις. Επίσης, θα πρέπει να επανεξετάσετε τα στατιστικά σας για να δείτε από πού έρχεται η κίνησή σας και τι όρους αναζήτησης χρησιμοποιούνται για να σας βρουν.

Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (6) Δημοσίευση στοχευμένων δελτίων τύπου – Με την πάροδο του χρόνου, οι κοινοποιήσεις ενημερώσεωω σχετικά με τις δραστηριότητες της κοινωνικής σας επιχείρησης θα σας κάνουν γνωστούς και θα ενισχύουν την παρουσία σας σε απευθείας σύνδεση. Επενδύστε σε PPC… αν είναι δυνατόν – Η διαφήμιση «Pay-per-click» είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Εξετάστε την περίπτωση να ξεκινήσετε μία εκστρατεία με το Google Adwords ή χρησιμοποιώντας το Facebook Ads for Business για να προσελκύσετε κάποιο αρχικό ακροατήριο. Ωστόσο, βεβαιωθείτε πως χρειάζεται πραγματικά να προωθήσετε ένα προϊόν ή μια δράση μάρκετινγκ, αλλιώς θα ξοδέψετε χρήματα χωρίς απόδοση της επένδυσης (ROI). Σκεφτείτε τη συμβατότητα με κινήτα τηλέφωνα– Η τελευταία ανανέωση του Google θα τιμωρήσει τις ιστοσελίδες που δεν είναι συμβατές με κινήτα τηλέφωνα. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι εύκολη στη χρήση και στην ανάγνωση σε όλες τις φορητές συσκευές: smartphones, δισκία, κ.λ.π. Η ενίσχυση της παρουσίας σας σε απευθείας σύνδεση μπορεί να είναι χρονοβόρα, αλλά η προσπάθεια αξίζει για τη βραχοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη προοπτική της επιχείρησής σας!

Ενότητα 1: Τα διαθέσιμα, σε απευθείας σύνδεση, οπτικοακουστικά και ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας) εργαλεία και πόροι για την ενίσχυση της παρουσίας των Κοινωνικών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο (7) 3) Οπτικοακουστικά Εργαλεία & Πόροι Μια καλή παρουσίαση μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε και να επηρεάσει ανθρώπους και αν τη δημοσιεύσετε στο scribd.com ή σε παρόμοιες πλατφόρμες παρουσιάσεων, θα ενισχύσετε τη διαδικτυακή σας παρουσία. Εδώ είναι μερικά δωρεάν εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν: Το Prezi είναι ένα χρήσιμο εργαλείο δημιουργίας παρουσιάσεων σε απευθείας σύνδεση που σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε εικόνες (μερικές πηγές εικόνων είναι οι σελίδες freepik.com, flaticon.com, flicker.com), βίντεο, αντικείμενα ή απλό κείμενο, και να προσθέσει κίνηση χρησιμοποιώντας ένα ευρύ φάσμα επιδράσεων. Υποστηρίζει όλες τις μεγάλες κινητές και επιτραπέζιες πλατφόρμες και σας επιτρέπει να εκτελέσετε τις παρουσιάσεις σας. Οι τελικές παρουσιάσεις μπορούν επίσης να ανταλλάσονται κατ’ευθείαν μέσω του Prezi σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα. Το Zoho Show είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο που συμπεριλαμβάνει όλα όσα χρειάζεστε για να σχεδιάσετε παρουσιάσεις και είναι διαθέσιμο είτε σε δωρεάν είτε σε επί πληρωμή έκδοση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετεε ένα από τα προσχεδιασμένα πρότυπα ή να εισάγετε τις δικές σας PowerPoint παρουσιάσεις και να τις επεξεργαστείτε σε απευθείας σύνδεση. Το Zoho Show σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να δημοσιεύσετε τις παρουσιάσεις σας σε διάφορες μορφές συμπεριλαμβανομένου HTML, PDF και PowerPoint. Knovio. Αυτή η δωρεάν πλατφόρμα βασίζεται σε βίντεο και σας επιστρέπει να προσθέσετε βίντεο σε ένα μικρό παράθυρο δίπλα στην κεντρική σας παρουσίαση. Μπορείτε είτε να διαβάσετε ολόκληρη την παρουσίαση για το κοινό σας είτε να προσθέσετε επεξηγήσεις σχετικά με επιλεγμένα σημεία για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των παρουσιάσεων σας. Το Knovio σας επιτρέπει να εισαγάγετε υπάρχουσες παρουσιάσεις PowerPoint ή να δημιουργήσετε καινούργιες, και σας δίνει όλα τις βασικά στοιχεία που απαιτούνται για τη δημιουργία διαδραστικών παρουσιάσεων.

Ενότητα 2: Κοινωνική δικτύωση σε απευθείας σύνδεση για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις (1) Όλοι χρησιμοποίούν τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης (social media) σήμερα (κάποιοι καλύτερα από άλλους). Οι κοινωνικοί επιχειρηματίες, ιδίως, εκμεταλλεύονται το ακροατήριο, την ταχύτητα και την εμβέλεια που παρέχουν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) για την αποτελεσματικότερη διάδοση των νέων γεγονότων. Η «κοινωνική επιχειρηματικότητα» αφορά όλες τις πρακτικές, καινοτόμες και βιώσιμες προσεγγίσεις προς όφελος της κοινωνίας. Γιατί λοιπόν θα πρέπει οι κοινωνικοί επιχειρηματίες να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media);   Επικοινωνία: Το δίκτυο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) είναι ένα ισχυρό εργαλείο που επιτρέπει στους ανθρώπους, στα εμπορικά σήματα και στις εταιρίες να αλληλεπιδρούν με το ακροατήριο-στόχο με ένα ουσιαστικό, εξατομικευμένο και βοηθητικό τρόπο. Σήμερα, καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς ισχυρή παρουσία σε απευθείας σύνδεση, και οι κοινωνικοί επιχειρηματίες το αναγνωρίζουν. Οι κοινωνικοί επιχειρηματίες μπορούν να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) για διάφορους σκοπούς, όπως την ευαισθητοποίηση ή την αύξηση του κοινού τους. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) για να αντλήσουν κεφάλαια και να προσελκύσουν και άλλους στο σκοπό τους. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) είναι πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε επιχείρηση, ακόμα και αν είστε στο χώρο που ασχολείται με την αλλαγή της κοινωνίας! Είναι αποδοτικό: Η δικτύωση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) είναι ένα εργαλείο χαμηλού κόστους, που επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνούν με ένα ευρύ κοινό. Οι κοινωνικοί επιχειρηματίες μπορούν να μοιραστούν ουσιαστικές ιστορίες και να αναφέρουν τις δραστηριότητές τους. Σε πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram, Pinterest και Twitter, μπορείτε να μοιραστείτε τις φωτογραφίες του εαυτού σας ή της υπόλοιπης ομάδας εν δράσει, ώστε να δημιουργηθεί μια σύνδεση με το κοινό σας, οι οποίοι παράλληλα θα ανακαλύπτουν το έργο της επιχείρησής σας. Αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι για μία επιχείρηση. Σημείωση: Το κλειδί είναι να προσδιορίσετε τον ακριβή τρόπο που οι κοινωνικοί επιχειρηματίες μπορούν να επικοινωνούν το βασικό τους μήνυμα. Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) μπορούν συχνά να δελεάσουν με αριθμούς, αλλα είναι το θέμα είναι κάτι παραπάνω από αριθμούς. Και ακόμα κι αν είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτά τα διαδικτυακά εργαλεία, συνιστάται επίσης να τα χρησιμοποιήσετε σωστά!

Ενότητα 2: Κοινωνική δικτύωση σε απευθείας σύνδεση για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις (2) Παρακολούθηση των κοινωνικών καναλιών (κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media)) – Πάντα να παρακολουθείτε τις αναρτήσεις των άλλων χρηστών για την επιχείρησή σας σε διάφορα κοινωνικά κανάλια. Ευχαριστείστε τους χρήστες που σας επαινούν και αντιμετωπίστε κάθε αρνητικό σχόλιο ή ανησυχίες. Υπάρχει μια πραγματική τέχνη σε αυτό – αν αποφύγετε να ασχολείστε μόνο με το αντιπαραγωγικό πίσω-εμπρός. Το Hootsuite είναι το καλύτερο εργαλείο παρακολούθησης των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) . Να είστε ενεργοί στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) – Κοινοποιήστε περιεχόμενα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) που είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας, και διαβάζετε και σχολιάζετε τι κοινοποιούν οι άλλοι. Ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την παραμονή στην κορυφή του μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media) είναι το Buffer. Δημιουργήστε το εμπορικό σας σήμα. Είναι ένας τρόπος να ενισχύσετε το SEO της μάρκας της επιχείρησής σας. Σας επιτρέπει να δηλώνετε στη μηχανή αναζήτησης ιστοσελίδες της επιλογής σας, είτε είναι προφίλ στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (social media) , blog, ή επαγγελματικές σελίδες. Δημιουργώντας το εμπορικό σας σήμα βεβαιώνεστε ότι θα είναι οι πρώτες σελίδες που θα εμφανίζονται όταν κάποιος πληκτρολογεί το όνομά της επιχείρησής σας στο Google, με την επιλογή να μην εμφανίζονται αρνητικά αποτελέσματα, έπειτα από πληρωμή.