Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Advertisements

6/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Static Random Access Memory.
Net Book Advent 10.1’’ Intel Atom N GHz 1024MB RAM DDR2 HDD 120GB Camera + Mic On Board Wireless + Bluetooth Windows XP Home Greek Εγγύηση 1 Έτους.
Ιστορία Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Η 1 η Γενιά Υπολογιστών O H.Y. ENIAC ENIAC, short for Electronic Numerical Integrator And Computer, was the.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Η Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας (ΚΜΕ) Ο ρόλος της ΚΜΕ είναι τόσο σημαντικός, που καθορίζει πώς πρέπει να είναι οργανωμένο όλο το άλλο υλικό που συνδέεται.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ Αρχιτεκτονική Υπολογιστών.
Βασικές έννοιες της αρχιτεκτονικής των Η/Υ. Τι θα μάθουμε σήμερα: Να αναγνωρίζουμε τα κύρια μέρη του εσωτερικού ενός Η/Υ και να αναφέρουμε το ρόλο και.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
ETailer Kit Lenovo IdeaPad Lenovo Internal. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Όνομα-Επώνυμο
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
Πληροφορική Ενότητα 2 (Μέρος B): Είδη μνήμης. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Υπολογιστικά συστήματα: Στρώματα
Δομή προσωπικού υπολογιστή
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το εσωτερικό του υπολογιστή
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 4: Δομή ενός υπολογιστικού συστήματος
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης
Tο υλικό του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Εξέλιξη Υπολογιστικών Συστημάτων
Η Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Alt Ctrl Delete. Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ και ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β΄ ΕΠΑΛ ΚεφΑλαιο 2: ΠροδιαγραφΕΣ ΥλικοΥ Η/Υ 2.11 Σκληρός Δίσκος.
Τίτλοσ μαθηματοσ: Το υλικό του υπολογιστή
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Το υλικό του υπολογιστή
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Εισαγωγή στην Πληροφορική και στην διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων
Μνήμη RAM, rom, cache ….
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Τεχνολογικεσ εξελιξεισ στο υλικο υπολογιστων
Τα βασικά μέρη του Η/Υ.
Λειτουργία Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας
Με τι ασχολείται η πληροφορική; Η πληροφορική μελετά με επιστημονικό τρόπο: 1.Τον αποτελεσματικό τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών με τη βοήθεια του υπολογιστή.
Το υλικό του Υπολογιστή
Εφαρμογές Πληροφορικής
2.5 Ψύξη Όλα τα μέρη και οι συσκευές ενός υπολογιστικού συστήματος που χρησιμοποιούν ηλεκτρικό ρεύμα για τη λειτουργία τους εκλύουν θερμότητα.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το Υλικό του Υπολογιστή
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Ι
Κεφάλαιο 2ο - Το Υλικό του Υπολογιστή
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΑ :ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Τα θέματα μας σήμερα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Υλικό και λογισμικό
ΠΟΛΙΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΣΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΤΖΙΑΤΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΨΟΥΡΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Γ2.1 Η Λειτουργική Σχέση του Υλικού και του Λογισμικού
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Υλικό - Λογισμικό Υλικό (Hardware) Λογισμικό (Software)
Ενότητα Γ2.4α (Σύγκριση και επιλογή υπολογιστικού συστήματος)
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Πως συγκρίνουμε και πως επιλέγουμε υπολογιστικά συστήματα
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος 2015-2016 Καθηγήτρια:Μαυροματάκη Σταυρούλα

Θέμα : Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Μαθητής :Γιώργος Κόλλιας

Ορισμός: Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι μια μηχανή κατασκευασμένη κυρίως από ψηφιακά ηλεκτρονικά κυκλώματα και δευτερευόντως από ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα, και έχει ως σκοπό να επεξεργάζεται πληροφορίες. Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι ένα αυτοματοποιημένο, ηλεκτρονικό, ψηφιακό επαναπρο­γραμ­ματιζόμενο σύστημα γενικής χρήσης το οποίο μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα βάσει ενός συνόλου προκαθορισμένων οδηγιών, των εντολών που συνολικά ονομάζονται πρόγραμμα. εκπαιδευτικό λογισμικό, προγράμματα – εργαλεία κ.α.).

Ιστορική Εξέλιξη Ο Τζον Νάπιερ το 1614 επινόησε μηχανή για υπολογισμό λογαρίθμων. Ο Γουίλλιαμ Ότρεντ το 1625 επινόησε τον λογαριθμικό κανόνα. Ο Μπλεζ Πασκάλ το 1642 κατασκεύασε μηχανή για προσθαφαιρέσεις. Ο Ζοζέφ Μαρί Ζακάρ επινόησε το 1801 μια υφαντική μηχανή για να πλέκει διάφορα σχέδια, και τα υφάσματα που γίνονται με αυτό τον τρόπο ύφανσης φέρουν μέχρι σήμερα το όνομά του. Με αλλαγή των μεταλλικών καρτών άλλαζε το σχέδιο της πλέξης.

Το 1848 ο Τζορτζ Μπουλ επινόησε την άλγεβρα που φέρει το όνομά του: Άλγεβρα Μπουλ. Εφαρμογές της βρίσκουμε σε κάθε πρόγραμμα Η/Υ. Ο Βρετανός μαθηματικός Τσαρλς Μπάμπατζ το 1871 σχεδίασε την Αναλυτική μηχανή του. Το 1890 ο Χέρμαν Χόλεριθ σκέφθηκε να χρησιμοποιήσει χάρτινες διάτρητες κάρτες, χρησιμοποιώντας την ιδέα του Ζακάρ, με διατρήσεις που να συμβολίζουν γράμματα και αριθμούς, για να επιτύχει μικρότερους χρόνους επεξεργασίας της κρατικής απογραφής των Η.Π.Α., με μεγάλη επιτυχία. Ο Βάνεβαρ Μπους το 1930 έφτιαξε τον διαφορικό αναλυτή που χρησιμοποιήθηκε κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο

Τρόπος Λειτουργίας: Όταν μιλάμε για υπολογιστές και τι αυτοί είναι, πάντα σκεφτόμαστε ότι αυτό το κουτί κάνει υπολογισμούς.Στην πραγματικότητα, αυτή είναι η πιο σημαντική λειτουργία του. Μια ειδική μορφή πληροφορίας που επεξεργάζεται ο υπολογιστής,είναι οι εντολές τους. Αυτές είναι εντολές τις οποίες οι προγραμματιστές δίνουν στον υπολογιστή για να του πουν τι να κάνει. Η γλώσσα, την οποία κατανοεί ο υπολογιστής και που ονομάζεται γλώσσα μηχανής(machice language), είναι πολύ πολύπλοκη και δύσκολο να κατανοηθεί, κάτι που εξηγεί γιατί κρυφή από τους κοινούς χρήστες.Το κύριο ενός υπολογιστή, το οποίο και επεξεργάζεται την πληροφορία είναι ο επεξεργαστής.

Το Hardware είναι το σύνολο των συσκευών που που αποτελούν τον υπολογιστή. Επεξεργαστής (Central Processing Unit, CPU) Είναι ο "εγκέφαλος" του υπολογιστή. Εκτελεί όλες τις εντολές του χρήστη, εκτελεί όλα τα προγράμματα, συντονίζει όλα τα υπόλοιπα υποσυστήματα, κάνει τους περισσότερους από τους υπολογισμούς.

Μνήμη RAM (Random Access Memory) Στη μνήμη βρίσκονται όλα τα προγράμματα που έχουν ξεκινήσει και εκτελούνται ανά πάσα στιγμή. Η RAM μπορεί να διατηρήσει τα δεδομένα της μόνο όσο ο υπολογιστής είναι ανοιχτός. Μόλις σβήσει, οτιδήποτε δεν έχει αποθηκευτεί στο σκληρό δίσκο, χάνεται οριστικά. Σκληρός Δίσκος (Hard Disk Drive, HDD) Πρόκειται για ένα μαγνητικό μέσο αποθήκευσης στο οποίο βρίσκονται όλα τα εγκατεστημένα προγράμματα και είναι αποθηκευμένα όλα μας τα αρχεία. Σε αντίθεση με τη μνήμη RAM, ακόμα και με κλειστό τον υπολογιστή και εκτός ρεύματος, ο σκληρός δίσκος διατηρεί όλα του τα δεδομένα.

Κάρτα Γραφικών Η Κάρτα γραφικών αναλαμβάνει τον υπολογισμό όλου του περιεχομένου επί της οθόνης, από τα παράθυρα των Windows μέχρι το πιο απαιτητικό παιχνίδι. Καθώς αναλαμβάνει βαριές δουλειές, διαθέτει τον δικό της, ειδικό επεξεργαστή (Graphic Processing Unit, GPU) και ξεχωριστή μνήμη από του συστήματος. Κάρτα Ήχου Η κάρτα ήχου συνδέεται με τα ηχεία ή έναν εξωτερικό ενισχυτή, για να μεταφέρει όλους τους ήχους από τον υπολογιστή. Επίσης, διαθέτει υποδοχή για μικρόφωνο, για μαγνητοφώνηση.

Κάρτα Δικτύου (ενσύρματου ή ασύρματου) Επιτρέπει στον υπολογιστή να συνδεθεί με το router για να έχουμε πρόσβαση στο Internet ή και σε ένα τοπικό δίκτυο. Μητρική Πλακέτα (Motherboard) Πρόκειται για τη μεγάλη πλακέτα πάνω στην οποία "κουμπώνουν" όλες οι παραπάνω συσκευές, η οποία επίσης φροντίζει για την απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ τους.

Ποιο είναι το μέλλον των υπολογιστών ; Πενήντα εννέα χρόνια έχουν περάσει από τον πρώτο υπολογιστή μεγέθους σαλονιού με δυνατότητες χειρότερες από το κομπιουτεράκι του κινητού σας. Πρόσφατα φύγαμε εντελώς από την μονολιθική αρχιτεκτονική στους επεξεργαστές. Μέχρι σήμερα έχουμε δει τετραπύρηνους επεξεργαστές για τον υπολογιστή του σπιτιού μας, ενώ οι 8πύρηνοι είναι κοντά. Η Intel, έχει ανακοινώσει πως σε μερικά χρόνια θα κυκλοφορούν επεξεργαστές με τόσους πυρήνες για να καλύψουν επαγγελματικές ανάγκες, κάτι που σημαίνει πως σε ακόμα μερικά χρόνια, γιατί όχι να μην έρχονται σιγά σιγά και στα σπίτια μας.

Πώς θα μοιάζουν τα μελλοντικά PC μας; Ωραία η θεωρία, αλλά στην πράξη τι θα βλέπουμε εμείς; Η Nec Design το 2006 στο Τόκιο παρουσίασε έναν υπολογιστή που είχε ενσωματωθεί σε μερικά στυλό. Το ένα θα μπορούσε να προβάλει μια εικόνα, κάποιο άλλο ένα εικονικό πληκτρολόγιο κτλ. Με βάση αυτό και το τι γίνεται τελευταία με τα λειτουργικά αφής σε pda και smartphones, νομίζω λίγο πολύ καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει.

Φανταστείτε τα σαν μια πολύ καλύτερη έκδοση των σημερινών smartphones Θα πλησιάζετε τη συσκευή στο αυτοκίνητο και αυτό θα ξεκλειδώνει θα παραγγέλνετε καφέ με ένα κλικ και θα προβάλλετε παρουσιάσεις στους συνεργάτες σας μέσω του ενσωματωμένου projector

Αν σκεφτείτε πως μπορεί να είναι ενσωματωμένη σε ένα καπέλο, οι δυνατότητες είναι πάρα πολλές. Θα μπορεί να μας βρίσκει πληροφορίες για ένα προϊόν που παρατηρούμε στο super market, όπως παρόμοιες τιμές, κριτικές και διαθεσιμότητα μέσω ίντερνετ και να την προβάλλει στιγμιαία στο χέρι μας ή πάνω στο ίδιο το προϊόν. Επίσης, θα φωτογραφίζει και θα αποθηκεύει κάποιο αξιοθέατο που κοιτάμε αν εμείς σχηματίσουμε ένα τετραγωνικό πλαίσιο με τα δάχτυλα μας στο σημείο που θέλουμε να βγάλουμε φωτογραφία. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Intel υπολογίζει πως σε 20 χρόνια από τώρα θα έχουμε τσιπάκια στον εγκέφαλο μας για διάφορες λειτουργίες.

Ευχαριστώ που με παρακολουθήσατε!!! Πηγές: Πηγές:http://en.wikipedia.org/wiki/Moore's_lawhttp://www.crews.org/curriculum/ex/compsci/articles/history.htm http://news.cnet.com/2100-1006_3-6119618.html http://www.wisegeek.com/what-is-an-ssd.htm http://www.computerworld.com/s/article/334799/Future_shock_The_PC_of_2019 http://www.engadget.com/2010/02/11/keio-university-and-toshiba-ready-tiny-1tb-ssds-for-2012/ http://www.techspot.com/news/32353-SanDisk-to-boost-SSD-write-speeds-by-100x.html http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_computer http://techzoogle.com/future-innovations-the-pen-computer/ http://www.youtube.com/watch?v=-2Kn2HKCWqs&feature=fvw