ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Advertisements

Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Η περίπτωση της Γερμανίας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Σχέσεις με την Κοινότητα
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401

Ορισμός τουρισμού Ο τουρισμός συνδέεται με τα εξής ζητήματα: Τη μετακίνηση των ανθρώπων. Αποτελεί τομέα οικονομίας. Δημιουργεί καλές σχέσεις μεταξύ των ατόμων και επιδιώκει την ικανοποίηση των αναγκών των ατόμων που επιλέγουν να ταξιδέψουν

Το περιβάλλον του τουριστικού πρακτορείου Εξωτερικό Το ανταγωνιστικό περιβάλλον Το δημογραφικό περιβάλλον Το οικονομικό περιβάλλον Το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον Το τεχνολογικό περιβάλλον Το πολιτικό περιβάλλον Το κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον.

Οι κατηγορίες του τουρισμού Επαγγελματικός και συνεδριακός τουρισμός  Εκπαιδευτικός τουρισμός Τουρισμός κινήτρων Τουρισμός υγείας Εναλλακτικός τουρισμός ή περιπέτειας Εναλλακτικός τουρισμός ή πνευματικός Πολιτιστικός τουρισμός Οικολογικός τουρισμός Τουρισμός αναψυχής Θρησκευτικός τουρισμός Αθλητικός τουρισμός Τουρισμός Backpacking Τουρισμός ειδικού τουριστικού ενδιαφέροντος

ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ Ο τόπος εγκατάστασης του τουριστικού γραφείου αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα. Ο εξοπλισμός του τουριστικού γραφείου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την διενέργεια των δραστηριοτήτων του. Ο ειδικός εξοπλισμός αφορά τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων. Η αναγκαιότητα ύπαρξης ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων διευκολύνει στην εξυπηρέτηση και τον έλεγχο του συνόλου των κρατήσεων. Για το πιο σύστημα κρατήσεων θα επιλέξει κάθε γραφείο διακρίνεται από τις ιδιαιτερότητες που έχει το κάθε σύστημα και τι εξυπηρετεί το κάθε γραφείο.

ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ Πολιτική του τουριστικού μάρκετινγκ αποτελεί το σύνολο ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, οι οποίοι μέσω της στρατηγικής είναι ικανοί να πραγματοποιηθούν. Το τουριστικό προιόν είναι οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται από τους τουρίστες. Ο κύκλος ζωής ενός τουριστικού προϊόντος αποστέλλεται από τα πέντε στάδια τα οποία είναι: Η Εισαγωγή Η ανάπτυξη  Η ωρίμανση Ο κορεσμός Η παρακμή

Στρατηγικές τιμολόγησης των τουριστικών γραφείων Στρατηγικές τιμολόγησης των τουριστικών γραφείων Στόχοι επιχείρησης % αγοράς Max κερδών % αγοράς & max κερδών % αγορές με max κερδών Τιμή χαμηλή Επίτευξη στόχων σε καλό επίπεδο Μη ικανοποιητική επίτευξη κέρδους. Ικανοποιητικό ποσοστό αγοράς & καλά κέρδη Μέγιστη διείσδυση & ικανοποιητικό κέρδος. Τιμή μεσαία Επίτευξη στόχου – μέτριες τιμές σε χαμηλό επίπεδο Ικανοποιητικά κέρδη & υψηλό ποσοστό αγοράς Πολύ καλό ποσοστό αγοράς & ικανοποιητικά κέρδη Μέγιστο κέρδος και μέγιστη διείσδυση Τιμή υψηλή Μη επίτευξη στόχου – ζημιές Υψηλά κέρδη Καλό ποσοστό αγοράς και πολύ καλά κέρδη Αρκετά καλό ποσοστό αγοράς και max κερδών Τιμή πώλησης προϊόντος   Υψηλή Μεσαία Χαμηλή Στρατηγική επώνυμου προϊόντος. Στρατηγική διείσδυσης στην αγορά. Στρατηγική της τιμής ευκαιρίας. Στρατηγική υπερτίμησης προϊόντος. Στρατηγική της μέσης τιμής. Στρατηγική της καλής τιμής. Στρατηγική υπερβολικής τιμής. Στρατηγική υψηλής τιμής. Στρατηγική της χαμηλής τιμής.

Η προώθηση Συγκεντρώνει όλα τα μέσα που χρησιμοποιούνται για να παρουσιαστεί ένα τουριστικό προϊόν στην αγορά και παρέχουν πλήρη ενημέρωση στο κοινό. Βασικός σκοπός της προώθησης είναι η αφύπνιση για ζήτηση του εν λόγο προϊόντος. Οι προωθητικές ενέργειες είναι: Η διαφήμιση. Η προσωπική πώληση. Η προώθηση των πωλήσεων. Η δημοσιότητα.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ο επαγγελματικός τουρισμός ορίζεται η μορφή του τουρισμού που αφορά την προώθηση της επαγγελματικής δραστηριότητας των ατόμων που συμμετέχουν. Διακρίνεται σε:   Γενικό επαγγελματικό τουρισμό Συνεδριακό τουρισμό Εκθεσιακό τουρισμό Ταξίδια κινήτρων. Τα χαρακτηριστικά του είναι: Ο προορισμός καθορίζεται συσχετιζόμενος με τις ανάγκες τις επιχείρησης. Έχει ελάχιστη ευαισθησία στις τιμές. Το μεγαλύτερο μέρος των προορισμών τείνουν σε πόλεις και κωμοπόλεις. Είναι μικρής διάρκειας. Δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα. Δεν υπάρχουν περιθώρια προετοιμασίας ή απόφασης υλοποίησης του. Περισσότερος χρόνος στους χώρους του ξενοδοχείου

Πλεονεκτήματα επαγγελματικού τουρισμού Τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν σχετίζονται με:   Τη διαφήμιση και την προβολή της περιοχής. Με την διοργάνωση συνεδρίων μια περιοχή διαφημίζεται και γίνεται γνωστή στο ευρύ κοινό χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια ούτε και ξοδεύοντας για μια πιθανή πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Την υψηλή τουριστική δαπάνη. Οι τουρίστες των επαγγελματικού τουρισμού ξοδεύουν σαφώς πολύ περισσότερα από ένα απλό τουρίστα. Οι δαπάνες τους μπορεί να είναι σε συχνές μετακινήσεις που καλούνται να κάνουν για τις ανάγκες διεξαγωγής των συνεδρίων. Τα έργα υποδομής. Αφορούν τις κατασκευές που είναι απαραίτητο να γίνουν για να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες διεξαγωγής των συνεδρίων, αναφέρονται στα λιμάνια, αεροδρόμια, οδικό δίκτυο ικανό να εξυπηρετεί στο μέγιστο βαθμό, έργα προστασίας του περιβάλλοντος.

Κατηγοριοποίηση επαγγελματικού τουρισμού Οι επιμέρους παράμετροι του επαγγελματικού τουρισμού σχετίζονται με βάση: Τη χώρα της προέλευσης Το οικονομικό αποτέλεσμα Τη χρήση του ταξιδιωτικού γραφείου Τα μέσα μεταφοράς Τη χρηματοδότηση της μετακίνησης Τη μέση κατά κεφαλή τουριστική δαπάνη Το φύλο των μετακινούμενων Την ηλικία των μετακινούμενων Τον αριθμό των μετακινούμενων Τον επαγγελματικό σκοπό

Ο συνεδριακός τουρισμός Ο συνεδριακός τουρισμός διακρίνεται σε διάφορες κατηγορίες οι οποίοι παρουσιάζονται παρακάτω: Τα επιστημονικά συνέδρια Τα εμπορικά συνέδρια Τα Συνέδρια κομματικού, κοινωνικού και πολιτικού περιεχομένου Τα συνέδρια των διεθνών οργανισμών Οι συσκέψεις Τα Σεμινάρια

Ο τουρισμός κινήτρων Είναι από τις πιο διαδεδομένες μορφές μαζικού τουρισμού που γίνεται για επαγγελματικούς σκοπούς. Ο τουρισμός κινήτρων περιλαμβάνει ένα ταξίδι προς τους εργαζόμενους που έκαναν πετυχημένες προσπάθειες στο να πετύχουν και να ξεπεράσουν τους στόχους που είχαν θέσει. Οι πιο συνηθισμένες μορφές των κινήτρων είναι: Η ηθική επιβράβευση με μορφή εγκωμίου. Η επιβράβευση με χρηματικό έπαθλο. Η επιβράβευση με συγκεκριμένο υλικό αγαθό. Η επιβράβευση με προσφορά ταξιδιού.

Κατηγορίες του τουρισμού κινήτρων Ο τουρισμός κινήτρων διακρίνεται με βάση κάποια κριτήρια ως εξής: Το είδος της επιχείρησης που προσφέρει το ταξίδι. Ο εθνικός ή πολυεθνικός χαρακτήρας και η εθνική ή πολυεθνική συμμετοχή των βραβευθέντων. Τη διάρκεια του ταξιδιού. Το ιεραρχικό επίπεδο των συμμετεχόντων. Τον τομέα απασχόλησης των συμμετεχόντων μέσα στην επιχείρηση.

Οι περιεκτικές θεωρίες της υποκίνησης Η πιο βασική θεωρία της παρακίνησης βασίζεται στις ανάγκες, οι οποίες αποτελούν πολύ σημαντική δύναμη παρακίνησης που μπορεί να δημιουργήσουν μια συμπεριφορά. Ο βαθμός των επιδιώξεων δεν μπορεί να οριστεί με συγκεκριμένα όρια. Ο βαθμός των επιδιώξεων αυξάνεται όσο επιτυγχάνεται ο στόχος και μειώνεται όσο αποτυγχάνει. Ο βαθμός των επιδιώξεων επηρεάζεται από το ύψος της επίδοσης των υπολοίπων μελών της ομάδας που ανήκει το κάθε άτομο.

Εκθεσιακός τουρισμός Αφορά τον τουρισμό όπου οργανώνονται εκθέσεις. Αυτές μπορεί να είναι εμπορικές, γενικές ή κλαδικές. Οι εκθέσεις διακρίνονται σε διάφορες κατηγορίες σύμφωνα με τον τόπο διεξαγωγής τους, τον τόπο προέλευσης των τουριστών σε τοπικές, περιφερειακές, εθνικές και διεθνείς. Είναι συνδεδεμένες με τον επαγγελματικό τουρισμό εσωτερικό ή εξωτερικό.

SWOT Ανάλυση Αποτελεί ένα μεθοδολογικό εργαλείο με το οποίο αποτυπώνονται τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της θέσης του περιβάλλοντος της τουριστικής επιχείρησης. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται σε πίνακες παρακάτω αφορούν τον ανταγωνισμό, την τουριστική ζήτηση, τις υποδομές, την προβολή, το νομικό πλαίσιο και τον ανθρώπινο παράγοντα.

Συμπέρασμα – Προτάσεις Οι προτάσεις βελτίωσης του τουριστικού προϊόντος μπορούν να είναι: Μεγαλύτερη και καλύτερη οργάνωση των συνεδρίων Η ανάληψη αρμοδιοτήτων από τον Ε.Ο.Τ. Συνεργασία του Υ.Χ.Ο.Π και του Ε.Ο.Τ με το Υπουργείο Δημόσιων Έργων για την κατασκευή νέων και μεγαλύτερων ξενοδοχειακών υποδομών. Δημιουργία και αύξηση των θέσεων εργασίας καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου Βελτίωση των συνθηκών στην εξυπηρέτηση των υποδομών μεταφοράς. Ανάπτυξη και καλυτέρευση των ήδη προσφερόμενων υπηρεσιών. Περισσότερα δρομολόγια για να εξυπηρετείται καλύτερα ο ταξιδιώτης. Βελτίωση της εικόνας των λιμανιών και των αεροδρομίων της χώρας μας. Βελτίωση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου. Προσαρμογή των ξενοδοχειακών μονάδων. Προώθηση διαφημιστικής καμπάνιας της χώρας μας. Δημιουργία οργανωμένης συνεδριακής ανάπτυξης σε περιοχές που έχουν επιπλέον υποδομή προσέλκυσης, όπως είναι η Κρήτη – Δελφούς, Αιδηψός – Ιαματικά λουτρά.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ