Μελέτη περίπτωσης παιδιού με ΔΕΠ-Υ (προεξέχοντας ο απρόσεκτος τύπος ) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύνδρομο Rett Σταυρούλα Ψώνη
Advertisements

Module 2: Επιστήμες Υγείας και Θετικές Επιστήμες.
PUBMEDPUBMED Μικρός οδηγός χρήσης Γκουνταβά Ε.. ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗΣ (NATIONAL LIBRARY OF MEDICINE- NLM) • •Ιδρύθηκε.
Aναζήτηση ερευνητικής βιβλιογραφίας
Ήχος Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ.Π.Π.
Κατανόηση των εθιστικών ουσιών και εθισμός:
Παρουσίαση: Πουλημένου Αλίκη Σύλβια Κωτσίδη Αγγελική.
Προωθώντας την ανοικτή πρόσβαση: συνεργασία της ΒΚΠ με τη ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ
ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
ΑΣΚΗΣΗ ΜΙΚΡΟΣΥΣΤΟΙΧΙΑΣ
Ιατρική Ορολογία Medical Terminology Is it really all Greek?
DOAJ / Ο. Αλεξάκη, Ε. Λάππα, Μ. Λουκά (Ιανουάριος 2004) 1 DOAJ (DIRECTORY OF OPEN ACCESS JOURNALS ) ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ.
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
Προβλήματα στη χρήση φορητών συσκευών σε βιβλιοθήκες hybrid libraries: προηγμένα συστήματα και υπηρεσίες πρόσβασης σε φυσικούς-εικονικούς χώρους πληροφορίας.
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Μεταπτυχιακό Μάθημα: Χημεία Μακροκυκλικών Συστημάτων
Κατακερματισμός των ερυθροκυττάρων
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
TIME TO ACT Type 2 diabetes, the metabolic syndrome and cardiovascular disease in Europe
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (Α.Κί.ΔΑ.) Οι ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ στη σχολική ζωή 13 Μαρτίου 2010 Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντινουπόλεως.
Φυσιολογία της στύσεως Παθοφυσιολογία της στυτικής δυσλειτουργίας ΦΛΙΑΤΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MD,FEBU ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Λογισμικά προσομοίωσης για Οδοντιατρική Εκπαίδευση ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΕΖΟΥΛΙ ΜΠΛΕΡΙΝΑ ΣΑΝΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΑΜΠΙΚΟΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΙ.
Ιδέα κλινικής μελέτης Επικ. Καθηγητής Ουρολογικής Ογκολογίας και Ρομποτικής Department of Molecular Medicine and Surgery, Section of Urology Karolinska.
Φλώρα Μπακοπούλου, Παιδίατρος Εφηβικής Ιατρικής Ειδικό Κέντρο Εφηβικής Ιατρικής (Ε.Κ.Ε.Ι.), Ν. Παίδων «Η Αγία Σοφία» Αντισυλληπτικά δισκία κατά τα Εφηβικά.
Καρκίνοι μη εντασσόμενοι στον ορισμό του AIDS
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Αριστέα Φύσσα Δρ. Ειδικής Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής,
Εφαρμογές της Βιολογίας στην Ιατρική
ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
OLIGOSAHARIDI IN POLISAHARIDI
MAŠINSKI FAKULTET U ZENICI
5 Reakcije alkena Hidrogenizacija Halogenovanje Rezonancija.
LIPIDI.
Encimska kinetika Obravnava hitrost, s katero se spreminjajo reaktanti (substrati S) v produkte (P): S → P Hitrost podaja spremembo koncentracije substrata/produkta.
Vježbe iz predmeta Mikroekonomija
VODA U TLU.
Proračun u dinamičkim uslovima (odredjivanje kritičnih napona)
VREMENSKI ODZIVI SISTEMA
Analiza časovnih vrst Točke preloma Napovedovanje Desezoniranje.
Aminokiseline, peptidi, proteini
Vaja: KONVEKCIJA.
JEDNAČINA PRAVE Begzada Kišić.
Imunodeficijencije.
Središte posmika.
KRETANJE TELA U SREDINI SA PRIGUŠENJEM – PROBLEM KIŠNE KAPI
MODIFIKACIJA DRVETA Hemijska građa drveta kao uzrok pojave bubrenja i utezanja Anizotropija drveta.
Polifazna kola Polifazna kola – skup električnih kola napajanih iz jednog izvora i vezanih pomoću više od dva čvora, kod kojih je svako kolo pod dejstvom.
10. PLAN POMAKA I METODA SUPERPOZICIJE
SVEUČILIŠTE U RIJECI GRAĐEVINSKI FAKULTET RIJEKA Odabrana poglavlja inženjerske matematike   Usporedba varijanci dvaju osnovnih skupova PREDAVAČ:
Pirotehnika MOLIMO oprez
6. AKSIJALNO OPTEREĆENJE PRIZMATIČKIH ŠTAPOVA
Σπανάκη Ειρήνη PhD , Ειδική Αγωγή
Tomislav Krišto POSLOVNA STATISTIKA Tomislav Krišto
Kratki elementi opterećeni centričnom tlačnom silom
Auditorne vježbe Detalji u drvenim konstrukcijama
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ:
Kako izmjeriti opseg kruga?
S V J E T L O S T ideje i primjeri
GFP is secreted by various cells including cancer cells.
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕς ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Effect of treatment on tumor vascularity.
Δημητσίκογλου Νικόλαος
HDAC2 knockdown induces apoptosis and autophagic cell death in human gastric cancer cell line. HDAC2 knockdown induces apoptosis and autophagic cell death.
Marica Tadić, mag. paed., DV sunce, fažana
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία (εβδομάδα 6) Μελέτη περίπτωσης παιδιού με ΔΕΠ-Υ (προεξέχοντας ο απρόσεκτος τύπος ) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ (ΕΑΓ50)

Ταυτότητα Πέτρος Κ. Αγόρι 9 ετών τάξη Δ΄ Ενδιαφέροντα: Τάμπλετ, Παιχνίδια, Τηλεόραση, Μπάσκετ ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Οικογενειακό περιβάλλον Αδέρφια: δυο, 12 ετών(ΣΤ΄ Δημοτικού), 15(Γ΄ Γυμνασίου) Επάγγελμα πατέρα: περιστασιακές μικροεπιχειρηματικές δραστηριότητες Επάγγελμα μητέρας: ιδιωτική υπάλληλος Τοκετός: ελαφρά πρόωρος (Σκουντή,2016) Βρεφική-νηπιακή ηλικία: άργησε να μιλήσει (σε ηλικία 2,5 ετών έλεγε μαμά, μπαμπά, Τίνα) (Σκουντή,2016) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Χρόνος έναρξης και διάρκεια συμπτωμάτων ΔΕΠ-Υ Περίπου 4,5 ετών έγιναν αντιληπτά κάποια συμπτώματα από τη νηπιαγωγό. Οι γονείς ήρθαν αντιμέτωποι με την κατάσταση αφού ξεκίνησε ο Πέτρος το δημοτικό. Τα τελευταία τρία χρόνια τα συμπτώματα εμφανίζονται με συνέχεια και αυξανόμενη συχνότητα. (Heward,2011 · Σκουντή,2016) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Σχολικό περιβάλλον Φοίτησε 2 χρόνια στο Νηπιαγωγείο και αμέσως μετά στην Α΄ Δημοτικού. Η φοίτησή του στο σχολείο είναι τακτική. Συμμετέχει με προθυμία σε γιορτές και σχολικές εκδηλώσεις. Αναπτύσσει φιλίες με τους συμμαθητές του και παίζει αρμονικά στο διάλειμμα. Μιλάει ευγενικά στη δασκάλα Δίνει αυτόκλητη βοήθεια στους συμμαθητές του και στη δασκάλα στη τάξη. Πολλές φορές έρχεται στο σχολείο αργοπορημένος. ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Ξεχνάει συχνά τα απαραίτητα βιβλία – τετράδια. Χάνει τις φωτοτυπίες του Σαββατοκύριακου. Χρονοτριβεί για να ξεκινήσει μια εργασία και αρκετές φορές δεν την ολοκληρώνει. Δυσανασχετεί όταν πρόκειται για εργασία παραγωγής γραπτού λόγου. Συχνά δεν ακούει τις οδηγίες της δασκάλας και δεν τις ακολουθεί. Πολλές φορές μοιάζει αφηρημένος ή ασχολείται με διάφορα αντικείμενα π.χ. το χάρακα, το μπλάνκο. Δεν συμμετέχει σε ομαδικές δραστηριότητες χωρίς όμως εναντιωματική συμπεριφορά. Αισθάνεται ικανοποιημένος όταν επιβραβεύεται για τις προσπάθειες που καταβάλλει. (Heward,2011 · Τζιβινίκου,2015) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Κοινωνικό περιβάλλον Διαβάζει με τη μητέρα του στο σπίτι με συνεχείς διακοπές- κουράζεται εύκολα. Δύο φορές την εβδομάδα δέχεται τη βοήθεια μιας δασκάλας. Δεν καταφέρνει να τελειώσει κάτι που αρχίζει. Δεν συγκεντρώνεται για πολλή ώρα. Αρχίζει να λύνει τις ασκήσεις χωρίς να έχει διαβάσει την εκφώνηση. ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Του πέφτουν τα μολύβια ή η γόμα. Συχνά δεν ξέρει τι έχει για διάβασμα και δεν έχει σημειώσει στα βιβλία. Είναι φιλικός, πρόσχαρος και γελαστός. Πηγαίνει με τον πατέρα του για ψάρεμα και τον βοηθά στα μαστορέματα του σπιτιού. (NIH,2008) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Επιπτώσεις Είναι ασυνεπής στις υποχρεώσεις του. Δεν μπορεί να οργανώσει το χρόνο και το χώρο του. Προβάλλει ψευδείς δικαιολογίες. Δέχεται αρνητική ενίσχυση από γονείς και δασκάλους. Βιώνει συχνές εμπειρίες αποτυχίας στο σχολείο. Όταν τον μαλώνουν, κλαίει με λυγμούς. Έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση. (Σκουντή,2016 · Τζιβινίκου,2015) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Επιπτώσεις Παρουσιάζει ήπιες μαθησιακές δυσκολίες στη γραφή την ανάγνωση και λιγότερο στα μαθηματικά (NIH,2008 · Σκουντή,2016). ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Η λεκτική του έκφραση είναι φτωχή σε δομή, περιεχόμενο και λεξιλόγιο. Στην ανάγνωση αργεί να αποκωδικοποιήσει κάποιες συλλαβές σε μεγάλες λέξεις και έχει διακοπτόμενη ροή. Στο γραπτό λόγο δυσκολεύεται σε επίπεδο πρότασης, παραγράφου και σημείων στίξης. Επίσης, στην ολοκλήρωση ελλιπών προτάσεων και λέξεων. Στην ορθογραφία παρουσιάζει σημαντικές δυσκολίες τόσο στη θεματική ορθογραφία όσο και στην καταληκτική. ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Στο γνωστικό τομέα η δυνατότητα συγκράτησης των πληροφοριών στη βραχύχρονη μνήμη είναι περιορισμένη. Μειωμένη είναι η ικανότητα νοηματικής ανάλυσης του κειμένου και απάντησης σε ερωτήσεις κριτικής σκέψης. Στα μαθηματικά δυσκολεύεται κυρίως στην επίλυση σύνθετων προβλημάτων. Γενικά, δεν έχει αναπτύξει μεταγνωστικές τεχνικές (π.χ. οργάνωση του διαβάσματος, προετοιμασία για το γράψιμο μιας έκθεσης κ.ά.) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

Βιβλιογραφία ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ