ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΟΦΟΥ.  Ένα πετρόκτιστο οικοδόμημα το οποίο προσφέρει ιδανικές συνθήκες διαμονής. ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΟΦΟΥ ΔΥΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ.
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΜΑΛΙΑΚΩΣΤΑΣ & ΥΙΟΙ 4 STARS HOTEL.
Ο στόχος του Ξενοδοχείου είναι να αναπτύξει και να ενισχύσει το πελατολόγιο χωρίς να χάσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Να αύξηση της κρατήσεις της.
2.1. Ορισμός ξενοδοχειακού προϊόντος.  Το ξενοδοχείο προϊόν είναι κάθε αγαθό και υπηρεσία που πωλεί ένα ξενοδοχείο, το οποίο αποτελεί -από την πλευρά.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ORIENT EXPRESS.
Κλιματιστικά μηχανήματα Χρησιμοποιούμε τα κλιματιστικά μηχανήματα στις ζεστές,καλοκαιρινές μέρες για να δροσιστούμε.Όμως προκαλούν προβλήματα στην υγεία.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΟΙΚ/ΚΩΝ & ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΑ.Λ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΘΕΜΑ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΤΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ» Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
VoiceXML Presentation. Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ. ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
NATiVuS.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
GREEK II LECTURE 5 MRS DOXA EFSTATHIOU. ANSWERS 1. ΣΩΣΤΟ 2. ΣΩΣΤΟ 3. ΛΑΘΟΣ 4. ΛΑΘΟΣ 5. ΛΑΘΟΣ 6. ΣΩΣΤΟ 7. ΣΩΣΤΟ 8. ΣΩΣΤΟ 9. ΣΩΣΤΟ 10. ΛΑΘΟΣ.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 5: Ξενοδοχειακά καταλύματα Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 5: Λειτουργίες, κριτήρια επιλογής και οικονομικές επιπτώσεις των GDSs Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
ΣΤΟΧΟΣ Θέλω να φτιάξω σπίτι για την οικογένειά μου σε ένα χρόνο. ΜΕΣΑ  Διαθέτω γωνιακό οικόπεδο 500 τ.μ. και απεριόριστο budget.  Ο συντελεστής δόμησης.
Click to edit Master subtitle style 1 ο Συνέδριο Αλ-Ανών και Αλατίν Κέρκυρα 2016 Θέμα – Πρόοδος Όχι Τελειότητα Ξενοδοχείο Divani Palace, Κανόνι, Κέρκυρα.
Τι σημαίνουν τα αστέρια των ξενοδοχείων;. Ένα Αστέρι  Σε γενικές γραμμές μικρά ξενοδοχεία, τα οποία διευθύνονται από τους ιδιοκτήτες τους.  Τα ξενοδοχεία.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Διοικητική Πρακτική 3ο μάθημα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Τσαγκαράκης. Καθορισμός Τιμών Υπνοδωματίων (1/6) Οι κατώτατες τιμές των ξενοδοχειακών επιχει- ρήσεων καθορίζονται με Υπουργικές.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Kokopeli’s cave Farmington, New Mexico
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Τσιμεράκη Βαρβάρα ACCT, MSc
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος Παππάς

11. Ποια είναι η διάκριση των υπνοδωματίων ανάλογα με α. τον αριθμό κλινών β. τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον πελάτη

α. τον αριθμό κλινών Μονό ή μονόκλινο δωμάτιο ή single room : Δωμάτιο με ένα μονό κρεβάτι, το οποίο δίνεται σε ένα μόνο άτομο Δίκλινο δωμάτιο ή twin room: Δωμάτιο με δυο μονά κρεβάτια, κατάλληλο για δυο άτομα Διπλό δωμάτιο ή double room: Δωμάτιο για 2 άτομα με ένα διπλό κρεβάτι

α. τον αριθμό κλινών Double – double ή twin double room ή διπλό δίκλινο δωμάτιο: Δωμάτιο με διπλά κρεβάτια ή δύο queen κρεβάτια, κατάλληλο για δύο ή περισσότερα άτομα Triple room ή τρίκλινο δωμάτιο: Δωμάτιο το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει τρία άτομα είτε με ένα διπλό κρεβάτι και ένα πτυσσόμενο κρεβάτι είτε δύο μονά κρεβάτια και ένα πτυσσόμενο κρεβάτι

α. τον αριθμό κλινών Quadruple room ή τετράκλινο δωμάτιο: Δωμάτιο για τη φιλοξενία τεσσάρων ατόμων, μπορεί να έχει δύο διπλά κρεβάτια και δύο μονά κρεβάτια Family room ή οικογενειακό δωμάτιο: Δωμάτιο με τουλάχιστον ένα διπλό κρεβάτι και ένα ή περισσότερα μονά κρεβάτια, κατάλληλα σχεδιασμένο για να φιλοξενήσει μια μικρή οικογένεια

α. τον αριθμό κλινών King room: Δωμάτιο με μεγάλο (king) κρεβάτι, για τη φιλοξενία ενός ή δύο ατόμων ή μιας μικρής οικογένειας

β. τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον πελάτη Economy: Δωμάτιο σε οικονομική τιμή, συνήθως με βασικές παροχές όπως air condition, τηλεόραση και άλλες ανέσεις Standard: Δωμάτιο σε μέτρια τιμή, εξοπλισμένο με βασικές παροχές και ανέσεις όπως air condition, είδη καλλοπισμού, τηλεόραση, κρεβάτι, κομοδίνο κα

β. τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον πελάτη Deluxe:Ένα δωμάτιο με πιο πολυτελές και ευρύχωρο με ανέσεις ανώτερης ποιότητας, το οποίο πωλείται αρκετά υψηλότερη τιμή από τα standard δωμάτια Studio: Μικρό δωμάτιο το οποίο περιλαμβάνει παροχές όπως πχ κουζίνα και κρεβάτι ενιαία. Ονομάζεται και executive room

β. τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον πελάτη Connecting rooms ή συνδεόμενα δωμάτια: Δύο ή περισσότερα δωμάτια τα οποία συνδέονται με εσωτερικές πόρτες μεταξύ τους, έτσι ώστε οι ένοικοι να μεταβαίνουν από το ένα δωμάτιο στο άλλο χωρίς να χρειάζεται να βγαίνουν από τα δωμάτιά τους Adjacent or adjoining rooms ή γειτονικά ή διπλανά δωμάτια: Δωμάτια το ένα δίπλα στο άλλο τα οποία δεν συνδέονται με εσωτερική πόρτα

β. τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον πελάτη Suites ή σουίτες: Δωμάτια με ένα σαλόνι ή καθιστικό που συνδέονται με μια η περισσότερες πλήρως εξοπλισμένες κρεβατοκάμαρες με όλες τις ανέσεις

12. Με βάση τον κανονισμό σχέσεων ξενοδόχου πελατών, σε ποιες περιπτώσεις ο ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί τη μίσθωση δωματίου σε πελάτη;

Ο ξενοδόχος σύμφωνα με τον κανονισμό των σχέσεων του με τους πελάτες δικαιούται να αρνηθεί τη μίσθωση δωματίων όταν ο πελάτης:  Είναι καταφανώς ασθενής με νόσο μεταδοτική που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία των υπόλοιπων πελατών του ξενοδοχείου  Διατελεί σε μέθη

12. Με βάση τον κανονισμό σχέσεων ξενοδόχου πελατών, σε ποιες περιπτώσεις ο ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί τη μίσθωση δωματίου σε πελάτη;  Δεν καταβάλει τη συμφωνηθείσα προκαταβολή εφόσον ζητείται για την εγκυρότητα της κράτησής του  Δεν προπληρώσει μια τουλάχιστον βραδιά εφόσον είναι walk-in και του έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο από τον υπάλληλο υποδοχής  Δεν έχει κάνει κράτηση και ο υπάλληλος ισχυρίζεται ότι όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου είναι καταλυμένα

13. Εξηγήστε τι σημαίνουν οι όροι: α) A CHEVAL β) WALK IN γ) VIP δ) NET RATE

13. Εξηγήστε τι σημαίνουν οι όροι: α) A CHEVAL: Εναλλακτική ονομασία των boutique Hotels, μικρών ξενοδοχείων τα οποία προσφέρων υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε ανάλογες τιμές β) WALK IN: Ο περαστικός πελάτης, δηλαδή ο πελάτης ο οποίος έρχεται στην υποδοχή, ζητώντας δωμάτιο χωρίς να έχει κάνει κράτηση. Συνήθως του ζητείται η προπλήρωση μιας βραδιάς ως εγγύηση

13. Εξηγήστε τι σημαίνουν οι όροι: γ) VIP: (Very Important Person) Χαρακτηρισμός για πελάτες του ξενοδοχείου, οι οποίοι λόγω της ιδιότητάς τους (πχ πολιτικοί, ηγέτες χωρών, διάσημοι καλλιτέχνες κα) χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης από τη διοίκηση και το προσωπικό του ξενοδοχείου (πχ αυξημένα μέτρα ασφαλείας, ειδικά διαμορφωμένες σουίτες κα)

13. Εξηγήστε τι σημαίνουν οι όροι: δ) NET RATE: Είναι η καθαρή τιμή, δηλαδή η καθαρή τιμή που εισπράττει το ξενοδοχείο από τα ταξιδιωτικά γραφεία και έχει προσυμφωνηθεί μεταξύ τους. Στην τιμή αυτή δεν περιλαμβάνεται η προμήθεια (Commission) του πρακτορείου, το οποίο προσαυξάνει τις τιμές του βάσει του NET RATE αναλόγως και τις πολιτικής που ακολουθεί