Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
4η θεματική ενότητα Πλασματική μεμβράνη Διαπερατότητα-Επικοινωνία.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Бириктирувчи тукима биокимёси
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι

Οι άνθρωποι της ομηρικής εποχής πίστευαν ότι η Άρτεμις έπαιρνε της ζωές των γυναικών ρίχνοντας τα βέλη της. Με τον ίδιο τρόπο ο Απόλλωνας έπαιρνε των αντρών όταν έφθανε η ώρα να πεθάνουν. Παραδείγματα: I. Ραψωδία Ζ στ. 428, ο θάνατος της μητέρας της Ανδρομάχης από τα βέλη της θεάς II. Ραψωδία Ω στ.602, ο θάνατος των 12 παιδιών της Νιόβης III. Ραψωδία λ της Οδύσσειας, στ 171 συζήτηση Οδυσσέα και Αντίκλειας στον κάτω κόσμο.

Ερυθρόμορφος κρατήρας με το φόνο των Νιοβιδών, Λούβρο

Επίσης στην εποχή του Ομήρου πίστευαν ότι ο Ερμής οδηγούσε τις νεκρές ψυχές στον Άδη. Ερμής ψυχοπομπός, λευκή Αττική λήκυθος

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι

ΜΕΡΟΣ I – Θάνατος Πατρόκλου I. Ο παιδικός φίλος του Αχιλλέα φονεύτηκε από τον Έκτορα με την βοήθεια του θεού Απόλλωνα II. Ο Έκτορας μετά τον θάνατο του Πάτροκλου αφαιρεί τα όπλα (που ουσιαστικά ήταν του Αχιλλέα) και τα φορά III. Οι Αχαιοί συνεχίζουν να προστατεύουν τον νεκρό

I. Ακόμα και τα άλογα που τον έφεραν στη μάχη θρηνούν τον χαμό του (στ ) II. Ο Αχιλλέας ξεσπά σε πικρότατο θρήνο. Τον ακούει η Θέτιδα και θρηνεί μαζί με τις αδερφές της III. Ο Αχιλλέας θέλει εκδίκηση και παρακούει τις συμβουλές της μητέρας του. IV. Έπειτα προστάζει να πλύνουν τα κορμί και όλη την νύχτα θρηνεί με τους Μυρμιδόνες.

I. Στη συνέχεια κόβουν από την Ίδη ξύλα για την νεκρική πυρά II. Τελείται η εκφορά του νεκρού με μεγαλοπρεπή πομπή (μπροστά πάνοπλοι οι Μυρμιδόνες, πίσω οι πεζοί και στην μέση ο Πάτροκλος) III. Σκεπάζουν τον νεκρό με βοστρύχους από τα μαλλιά τους και κόβει και ο Αχιλλέας τα δικά του μαλλιά και τα προσφέρει.

 >. ραψωδία Ψ στ (μτφρ. Ιάκωβου Πολυλά)

I. Στήνεται η πυρά και ο Πάτροκλος ξαπλωμένος είναι τυλιγμένος με ζωικό λίπος II. Μαζί του καίγονται : αγγεία με μέλι και λάδι, πρόβατα, άλογα και 12 Τρώες. III. Το άλλο πρωί, ο Αχιλλέας φροντίζει την περισυλλογή των οστών. IV. Γνωρίζοντας ότι σκοτώνοντας τον Έκτορα έρχεται και ο δικός του θάνατος επιθυμεί να ταφεί δίπλα στον Πάτροκλο

I. Έπειτα Αχιλλέας οργανώνει αθλητικούς αγώνες εις μνήμην του φίλου του: II. Οι μεγαλύτεροι ήρωες των Αχαιών παίρνουν μέρος σε 8 αγωνίσματα: αρματοδρομία, πυγμαχία, πάλη, ακοντισμό, δρόμο, μονομαχία με δόρατα, δισκοβολία, τοξοβολία Με αυτόν τον τρόπο η λύπη για τον νεκρό καταπραΰνεται

ΜΕΡΟΣ II – Θάνατος Έκτορα: I. Ο γιος του βασιλιά της Τροίας σκοτώθηκε από το ξίφος του Αχιλλέα. II. Μετά την παράκληση των Τρώων να πάρουν το νεκρό σώμα του ήρωα:  Αρχικά ο Πρίαμος διατάζει τον λαό να παραμερίσει, ώστε να οδηγηθεί ο νεκρός στο παλάτι και να του αποδοθούν οι καθιερωμένες τιμές

 Ο νεκρός τοποθετείται στην νεκρική κλίνη  Ξεκινά ο θρήνος των θρηνωδών* *Θρηνωδοί είναι οι επαγγελματίες που μοιρολογούσαν τον νεκρό και συνόδευαν τα εξατομικευμένα θρηνητικά άσματα με την κατάλληλη μουσική

 Ακολουθεί ο θρήνος των τριών γυναικών που αγάπησαν περισσότερο τον Έκτορα. Της Ανδρομάχης,της Εκάβης και της Ελένης, οι όποιες σε ένδειξη πένθους ξεριζώνουν τα μαλλιά τους.  Έπειτα οι Τρώες μεταφέρουν ξύλα για την ταφή του νεκρού  Οι προετοιμασίες κρατούν εννέα μέρες.

 Τη δέκατη μέρα τοποθετούν τη σωρό του πάνω στα ξύλα και ανάβουν την νεκρική πυρά  Την ενδέκατη μέρα, οι Τρώες συλλέγουν τα οστά και τα τοποθέτησαν σε χρυσή λάρνακα*  Τα κρύβουν στο βάθος το τάφου και υψώνουν ένα τύμβο *Λάρνακα: οστεοθήκη,φέρετρο

I. Τέλος τοποθέτησαν φρουρούς για να φυλάνε τον τάφο. II. Η τελετή της κηδείας ολοκληρώθηκε με το νεκρόδειπνο στο παλάτι του Πριάμου.

Σύγκρουση Αχιλλέα και Έκτορα. Ερυθρόμορφος κρατήρας

Υστεροφημία:  Στα ομηρικά έπη η κατάκτηση της υστεροφημίας ήταν μια από της βασικότερες επιδιώξεις του ήρωα. Η καλή φήμη και το ένδοξο όνομα κληροδοτούνταν στα επόμενες γενιές. Η κοινωνία διασφάλιζε τις αναμνήσεις για τον νεκρό με την δημιουργία ενός μνημείου το οποίο θα υπενθύμιζε στους ανθρώπους την δράση και τα κατορθώματα του ήρωα.

I. Δηλαδή, πάνω από τον τάφο έριχναν πέτρες και έπειτα ύψωναν ένα τύμβο. Παράδειγμα: I. Ο Σκάμανδρος είχε απειλήσει να θάψει τον Αχιλλέα κάτω από την λάσπη του, ώστε να μην υψωθεί τύμβος και η μνήμη του να σβηστεί γρήγορα

 Μέρος III – θάνατος Αχιλλέα (όπως φαίνεται στην συνομιλία του με τον Αγαμέμνονα στον Κάτω κόσμο): I. Πλύθηκε το σώμα του και αλείφθηκε με μύρο II. Ο θρήνος κράτησε 17 μερόνυχτα III. Έσφαξαν προς τιμήν του παχιά αρνιά και βόδια

I. Στην ομηρική εποχή το τελετουργικό της κηδείας χωριζόταν σε δύο μεγάλες φάσεις: 1. ετοιμασία και έκθεση νεκρού 2. κήδευση νεκρού

I. Στην πρώτη φάση, το σώμα του νεκρού λούζεται, αλείφεται με λάδι και μύρα και σαβανώνεται. II. Στην συνέχεια ο νεκρός τοποθετείται πάνω σε νεκρική κλίνη και γύρω του ξεκινά ο θρήνος των γυναικών και των θρηνωδών. Το στάδιο αυτό ονομαζόταν πρόθεσις III. Κατά την πρόθεση άρχιζε ο εθιμικός θρήνος για τον νεκρό.

I. Ο πατέρας στεκόταν σε κάποια απόσταση, ενώ ο λαός της πόλης ερχόταν για να τιμήσει και να αποχαιρετίσει τον νεκρό II. Συνηθισμένη κίνηση του ανθρώπου που θρηνούσε ήταν το άπλωμα των χεριών του προς το κεφάλι του νεκρού, ενώ οι υπόλοιποι που πλαισίωναν τον εξατομικευμένο θρήνο έτειναν το δεξί τους χέρι σε μια προσπάθεια να αγγίξουν το δεξί χέρι του νεκρού III. Οι γυναίκες ξερίζωναν τα μαλλιά τους σε ένδειξη πένθους

I. Στη δεύτερη φάση γίνονται οι προετοιμασίες για την κήδευση του νεκρού. Συλλέγουν ξύλα για την νεκρική πυρά. Ακολουθεί η εκφορά του νεκρού. II. Έπειτα η σορός παραδίνεται στις φλόγες και το πρωί της επόμενης ημέρας αφού σβήσουν την φωτιά με κρασί συλλέγουν τα οστά του νεκρού III. Ακολουθεί ο ενταφιασμός του, αφού πρώτα τοποθετήσουν τα οστά σε χρυσή λάρνακα

I. Πάνω στον τάφο ρίχνουν χώμα και πέτρες, υψώνοντας έτσι τον τύμβο, ο οποίος θα κρατήσει άσβηστο στους αιώνες το όνομα και την ανδρεία του νεκρού II. Μετά την ύψωση του τύμβου, επιστρέφουν στο σπίτι όπου παρατίθεται πλούσιο γεύμα, το νεκρόδειπνο

 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ;;;;;;;;