ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Οργάνωση και Αρχιτεκτονική.
Advertisements

ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥ Βιολογία Α’ Λυκείου Επιμέλεια: Δημήτριος Θεοδωρίδης, Φυσικός.
ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Χρυσάγης Νικόλαος MSc ., PhD Καθηγητής ΠΚΑ - Φυσικοθεραπευτής Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής.
ΆΝΟΙΑ Ντόλκερας Γιώργος 4 ο έτος Ιατρική Λαρισας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Φυσιολογία της Συμπεριφοράς Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Ιατρικής.
Νέα Δεδομένα και Εξελίξεις στον Προγεννητικό Έλεγχο Χρήστος Α. Αρναούτογλου Κέντρο Προγεννητικής Διάγνωσης τ. Επιμελητής Εμβρυομητρικής Ιατρικής, University.
Ασυνήθιστοι τρόποι κληρονομικότητας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος –Νεογνολόγος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής.
Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΘΑΛΗΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΚΟ»
ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
H Φιλοσοφία του Σχετικισμού (Relativismus) Η Φυσική και οι φοιτητές του Τμήματος Φυσικής Στράτος Θεοδοσίου Αναπληρωτής καθηγητής.
Integrated Water Resources Management (IWRM) Η ολοκληρωμένη διαχείριση των υδάτινων πόρων (ΟΔΥΠ) είναι μια συστηματική διαδικασία για την αειφόρο ανάπτυξη,
Ενταξιακές Πρακτικές Τις τελευταίες δεκαετίες, παρατηρείται μια αύξηση του αριθμού των παιδιών με αναπηρίες που φοιτούν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων
Συγγραφή εργασιών Το επιστημονικό άρθρο.
Ορισμός της Νοητικής Υστέρησης.
Το παιδί με καρκίνο.
Τροφικά επίπεδα των ειδών ψαριών
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ
به نام خدا.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΣ Β.
Μάθημα 6ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥ ΖΗΣΗΣ ΜΗΤΣΙΟΣ Μαιευτήρας Γυναικολόγος
ΛΕΠΤΟ ΕΝΤΕΡΟ Μη Νεοπλασματικές Παθήσεις
« Το Πένθος στη ζωή του Παιδιού, Το Σχολείο ως Πλαίσιο Στήριξης »
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2010
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
Κυτταρογενετική Άσκηση 3 εργαστηριακού οδηγού Γ ΤΑΞΗ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
Kυτταρογενετική Ανάλυση καρυοτύπου.
Σχεδίαση Λογισμικού Διδάσκων: Κων/νος Κώτης (BSc, PhD)
ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ 1. ΧΡΩΜΟΣΩΜΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ
Νομοθεσία /Δεοντολογία Νοσηλευτικού Επαγγέλματος
Κύτταρο-πυρήνας-χρωμοσώματα-γονίδια-DNA
Καθηγητής Aστέρης Χουλιάρας Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Αργυρόπουλος Θεόδωρος Νοσηλευτής Τ.Ε. MSc PhD ©
Kindergarten of Arkitsa, Greece Adoniou Vasiliki.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Αισθητηριακές Διαταραχές
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
11/13/2018 ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ.
به نام خدا بیوشیمی هورمون‌ها دکتر احمدی.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Κεφάλαιο 5 Ο πρώτος νόμος σε ανοικτά συστήματα (σε όγκους ελέγχου)
Υπολογιστικά Φύλλα Διαχείριση Κελιών
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κεφάλαιο 2 Οργάνωση και Γραφική Απεικόνιση Μεταβλητών.
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΦΑΡΜΑΚΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Ψηφιακές ΕΙΣΟΔΟΙ/ΕΞΟΔΟΙ και Διακοπές
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
Εργασία στο μάθημα της Πληροφορικής Σχολείο:9ο Γυμνάσιο Τρικάλων Σχολικό έτος: Τάξη:Α2’ Υπεύθυνος καθηγητής: Μπουλογεώργος Στέφανος.
ΓΕΝΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
Holy is the Lord.
Constructing a Triangle
Β. Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ  ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΑΜΕ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΘΕΑΤΡΟΥ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΩΡΟΥ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΗ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ  ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Ο Σύλλογος ΑΜΕΑ Αργολίδας ανταποκρίθηκε με μεγάλη χαρά στο κάλεσμά μας.  Ο αριθμός των παιδιών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα αυτό ήταν δώδεκα. Εννέα αγόρια και τρία κορίτσια ηλικίας δεκαοχτώ μέχρι είκοσι πέντε ετών με αναπτυξιακές διαταραχές (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Νοητική Υστέρηση και Σύνδρομο Down).

 « Το Νησί των Συναισθημάτων », η ιστορία πάνω στην οποία στηρίχθηκε το εργαστήρι μας ήταν μια ιστορία του Μάνου Χατζηδάκι για την αγάπη και την αντοχή της στο χρόνο.  Στόχος να νιώσουν και να γνωρίσουν τα συναισθήματα και τις συναισθηματικές καταστάσεις.

Η δομή που ακολουθήθηκε ήταν: 1) Παιχνίδια γνωριμίας 2) Προθέρμανση- Εισαγωγή 1ης έννοιας (τι είναι νησί;) 3) Αφήγηση πρώτου μέρους παραμυθιού με κούκλες- Εισαγωγή κεντρικού θέματος (γνωρίζω τα συναισθήματα) 4) Αφήγηση δεύτερου μέρους με κινητικές ασκήσεις 5)Αφήγηση τρίτου μέρους με παίξιμο ρόλων 6) Αφήγηση τελευταίου μέρους χρησιμοποιώντας διάδρομο συνείδησης 7) Σύνδεση με την πραγματικότητα δίνοντας συνθήκες (παιχνίδι με την καρέκλα)- ζωγραφική 8) Αναστοχασμός με τηλεφωνικές συνδιαλέξεις.

 ΦΟΥΓΑΡΟ  Για τη διαμόρφωση του χώρου χρησιμοποιήσαμε χρωματιστά τούλια τόσο για να τον οριοθετήσουμε όσο και για να τον κάνουμε καλαίσθητο. Στους τοίχους κολλήσαμε κάρτες με τις ονομασίες των συναισθημάτων και των συναισθηματικών καταστάσεων.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !