EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Advertisements

3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Γυμνάσιο Παλουριώτισσας Advanced School Ευαγγελία Ζαβρίδου, ΒΔ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ (EDUCATIONAL SOCIAL MEDIA)
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία
Δαργέντα Λένα D.E.A. , Paris IV Enseignante de FLE
Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΝ 100 εργαλεία διαδικτυακά ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Σμαράγδα Μ. Φαρίδου, Θεολόγος Δημήτριος Κ. Χατζημιχαήλ, Φιλόλογος Αλεξάνδρα Χ. Μάρα, Νομικός. ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Ψηφιακό Σχολείο, χρήση των Τ.Π.Ε., κοινωνικά δίκτυα στη μαθησιακή διαδικασία + Ειδική Αγωγή
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Κεφάλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Ευάγγελος Δημ. Μακρυβέλιος
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης»
γράψτε το Θέμα Εργασίας
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
  ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο: «Αναβαθμίζοντας το δημόσιο σχολείο»
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Δημιουργια Κουιζ στον AppInventor
Σχέδιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Erasmus+ (2018) Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων (ΚΑ1) Κινητικότητα εκπαιδευόμενων και προσωπικού (ΚΑ101) τομέα Σχολικής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ EDMODO;

Το Edmodo είναι μια ασφαλής, κοινωνική πλατφόρμα εκπαίδευσης για δασκάλους, σπουδαστές, και σχολεία. Παρέχει έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο σε μια τάξη ώστε να επιτευχθούν: η σύνδεση, η συνεργασία, ο διαμοιρασμός αρχείων, η υποβολή, λήψη, και αξιολόγηση εργασιών, οι σχολικές ανακοινώσεις, η πρόσβαση στους βαθμούς, η επικοινωνία με τους κηδεμόνες, κ.λπ. Ο στόχος του είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να εκμεταλλευτούν τη δύναμη των κοινωνικών μέσων, και να προσαρμοστεί κατάλληλα η ηλεκτρονική τάξη, ώστε να παρέχει τις βέλτιστες υπηρεσίες για κάθε μαθητή.

ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Είναι μια δωρεάν υπηρεσία Χρησιμοποιείται ήδη από χιλιάδες εκπαιδευτικούς και μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρει.

ΜΑΘΗΤΗΣ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΣΧΟΛΕΙΟ Ο εκπαιδευτικός μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε συνεργασία με τους μαθητές του, οι οποίοι οργανώνονται σε ομάδες, προκειμένου να μοιράζονται μαζί του πληροφορίες, ενημερώσεις, μαθησιακό υλικό και αναθέσεις εργασιών. Επίσης μπορεί να οργανώσει ομάδες γονέων για να επικοινωνεί μαζί τους, και να παρακολουθούν αυτοί την πορεία των παιδιών τους.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΡΗΣΤΩΝ Για να γραφτεί ένας μαθητής σε ένα μάθημα, θα πρέπει να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Edmodo αλλά επιπλέον να γνωρίζει και τον κωδικό του μαθήματος που θα του έχει δώσει ο καθηγητής του.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ Έτσι, το Edmodo προσφέρει ένα προστατευμένο περιβάλλον δημοσιεύσεων, όπου οι καθηγητές και οι μαθητές μπορούν επιπλέον να διαμοιραστούν σημειώσεις, συνδέσμους, αρχεία, εργασίες, ημερολόγια και να ανακοινώσουν γεγονότα χωρίς να έχουν εξωτερικοί χρήστες δικαιώματα πρόσβασης.

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ Δεν υπάρχει κάποιο όριο στο μέγεθος των μηνυμάτων που μπορούν να αποστείλουν οι χρήστες, με αποτέλεσμα τα μέλη των ομάδων να μπορούν εκφραστούν ελεύθερα χωρίς να περιορίζονται όσον αφορά το μέγεθος των μηνυμάτων τους.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Οι καθηγητές έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν ομάδες για κάθε μία από τις τάξεις τους και να επιβλέπουν ξεχωριστά την εξέλιξη των δραστηριοτήτων. Σε κάθε ομάδα ανατίθεται ένας μοναδικός κωδικός, τον οποίο ο καθηγητής γνωστοποιεί στους μαθητές του ώστε να έχουν πρόσβαση στην ομάδα. Με αυτόν τον τρόπο, οι ομάδες που δημιουργούνται είναι αυτοδύναμες και προστατευμένες από δράσεις τρίτων προσώπων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναζητήσει και άλλους εκπαιδευτικούς, να τους προσθέσει στις επαφές του, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν και να ανταλλάσσουν εμπειρίες, γνώμες και να αλληλοϋποστηρίζονται.

Συνοπτικά, μπορείτε: 1. Να επιστρέφετε από οπουδήποτε, στην αρχική σας σελίδα. 2. Να δημιουργείτε διαφορετικό ημερολόγιο για κάθε ομάδα. 3. Να κρατάτε τις βαθμολογίες των εργασιών των ομάδων. 4. Να δημιουργείτε τη βιβλιοθήκη με τους φακέλους σας. 5. Να συμπληρώνετε και διαχειρίζεστε το προφίλ σας. 6. Να διαχειρίζεστε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας. 7. Να στέλνετε ένα μήνυμα – σημείωση σε μια ομάδα, να αναθέτετε μια εργασία σε μια ομάδα και να οργανώνετε μια ψηφοφορία. 8. Να επισυνάπτετε στο μήνυμά σας αρχεία, συνδέσμους ή υλικό από τη βιβλιοθήκη σας. 9. Να διαχειρίζεστε τις ρυθμίσεις μιας ομάδας που εσείς δημιουργήσατε (πχ. διαγραφή ομάδας, κλείδωμα κωδικού ομάδας κ.λπ.) έχοντας κλικάρει πρώτα στο όνομά της. 10. Να βλέπετε όλες σας τις δημοσιεύσεις ή ανά κατηγορία. 11. Να διαχειρίζεστε τα μηνύματά σας (επιλογή, διαγραφή, επεξεργασία κτλ.). 12. Να βλέπετε όλα τα μέλη της ομάδας και να τα διαχειρίζεστε ατομικά (δείτε βαθμούς, αφαιρέστε μέλη κ.λπ.). 13. Να αναζητείτε εκπαιδευτικούς και δείτε ποιος από το εκπαιδευτικό σας ίδρυμα είναι στο Edmodo. 14. Να ζητάτε υποστήριξη από την κοινότητα του Edmodo.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: Πραγματοποιήστε εγγραφή ως μαθητής, με κωδικό ομάδας: dt3wdn (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ) Απαντήστε στην ηλεκτρονική ψηφοφορία: «Θέλετε οι εξετάσεις να γίνονται με ανοικτά ή με κλειστά βιβλία;» Πληκτρολογήσετε και αποστείλετε ένα μήνυμα στην ομάδα σας, επισυνάπτοντας ταυτόχρονα & ένα αρχείο. Προσπαθήστε να παραδώσετε την εργασία που σας έχει ανατεθεί.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: Το edmodo είναι ένα πολύ καλό (δωρεάν) εργαλείο που βοηθά και τους μαθητές και τους καθηγητές, καθώς μπορούμε να είμαστε «δίπλα» τους, κάθε στιγμή, από οποιοδήποτε σημείο. Μέσα από τις ομάδες οι μαθητές μαθαίνουν να επικοινωνούν & να συνεργάζονται. Οι χρονολογημένες εργασίες, τα τεστς και οι (άμεσες) βαθμολογίες είναι από τα μεγάλα πλεονεκτήματα που παρέχει το edmodo.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: Η δυνατότητα επικοινωνίας με τους γονείς είναι αρκετά σημαντικό πλεονέκτημα. Η δυνατότητα συνεργασίας με εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου (εάν έχουν γραφτεί δυο συνάδελφοι από το ίδιο σχολείο) αλλά και από άλλα σχολεία της Ελλάδας ή του εξωτερικού είναι ένα πολύ καλό χαρακτηριστικό που μπορεί να μας προσφέρει πολλά. Η υποστήριξη που παρέχουν οι δημιουργοί του και οι συνεργάτες τους είναι εντυπωσιακή. Σε όσα προβλήματα, ερωτήσεις, παρατηρήσεις και υποδείξεις τους έχουν υποβληθεί, οι απαντήσεις τους είναι σχεδόν άμεσες.