1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος Ομ. Καθηγητής Σχολικοί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ… ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣΕΞΟΥΣΙΑΕΔΑΦΟΣ.
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
Αθήνα Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Στέλιος Αδάμου Β. Δ
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Αγωγή του πολίτη Ιφιγένεια Ηλιάδου Στ΄2.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
«ΜΙΝΙ ΒΟΛΕΙ: Παράγοντας βιωσιμότητας, ανάπτυξης, αθλητικής αριστείας» GMAIL. COM.
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ” ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ. Α΄ ΦΑΣΗ Το κάθε Λύκειο μετέχει με δύο (2) μαθητές- μαθήτριες σε κάθε αγώνισμα. Δικαίωμα συμμετοχής έχει και τρίτος μαθητής- μαθήτρια κατά αγώνισμα.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ Σ.Ε.Γ.Α.Σ.
Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής Θράκης
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
Εργασία για τον όμιλο Γυμναστικής Επιμελητής καθηγητής: Αθανασόπουλος Λάμπρος Θέμα εργασίας: Θετικά αθλητισμού.
ΘΕΜΑ: Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΓΟΕΙΔΩΝ ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Α. Βαφειάδης Προϊστάμενος Μονάδας Α2' Δημόσιες Υποδομές & Ευρυζωνικότητα.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Λειτουργίες διοίκησης
ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
1η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΜΑΘΗΤΙΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΆ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ &ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ.
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
Υπηρεσιακα συμβουλια - συνελευσεισ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
Πανελλαδική έρευνα σωματείων ΣΕΓΑΣ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 2018.
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος Ομ. Καθηγητής Σχολικοί αγώνες ΜΑΘΗΜΑ

2 Σημαντικότητα των Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων Μεγάλος αριθμός μαθητών/τριων που λαμβάνουν μέρος σ’ αυτές Ευκαιρία που δίδεται σε αθλητές όχι πολύ υψηλών επιδόσεων να βιώσουν τον αγώνα Ενίσχυση των δεσμών του σχολείου

3 1.Διότι από τις αυλές των σχολείων ξεκινά η μύηση όλων των πολιτών στις αθλητικές δραστηριότητες 2.Διότι από το σχολείο και τους μαθητές/τριες προσδοκούν όλοι να αντλήσουν αθλητές και 3.Διότι όπου και να εργαστούμε δήμοι, αθλητικά σωματεία κλπ. κάποια στιγμή θα εμπλακούμε με τη διοργάνωση των σχολικών αγώνων. Λόγοι για τους οποίους είναι χρήσιμη η γνώση της οργάνωσης των σχολικών αγώνων

4 ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ Προγραμματισμός Οργάνωση Στελέχωση Διοίκηση – άσκηση εξουσίας Αξιολόγηση ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Σκοπός και στόχοι Χρονικός ορίζοντας Περιεχόμενο Κόστος Σκοπός Η διοργάνωση των σχολικών πρωταθλημάτων έχει σκοπό τη δημιουργία ευκαιριών για την ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων των μαθητών στον αθλητισμό, τη συνολική καλλιέργεια της προσωπι- κότητάς τους, τη συνέχιση της αθλητικής παράδοσης της χώρας μας καθώς και την εκπροσώπισή της σε διεθνείς μαθητικές αθλητικές συναν- τήσεις. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

5 Τέσσερεις αναγκαίες συνθήκες 1.Η ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων των μαθητών/τριών στον αθλητισμό 2.Η συνολική καλλιέργεια της προσωπικότητας των. 3.Η συνέχιση της αθλητικής παράδοσης της χώρας μας 4.Η εκπροσώπηση της χώρας μας σε διεθνείς αθλητικές συναντήσεις

6 Στόχοι Σωματικοί – ψυχοκινητικοί 1.Καλλιέργεια και ανάδειξη των φυσικών ικανοτήτων και κινητικών δεξιοτήτων των μαθητών. Συναισθηματικοί 1.Καλλιέργεια κοινωνικών αρετών όπως: ομαδικό πνεύμα, συνεργασία, συμμετοχή, επικοινωνία, αλληλοβοήθεια, αυτοεκτίμηση, αυτοπειθαρχία και αυτοπεποίθηση. 2.Διαμόρφωση στάσεων αποδοχής των κανόνων και των αποφάσεων των κριτών. 3.Βίωση της ψυχαγωγίας και της χαράς που πηγάζει από τη συμμετοχή στον αγώνα. 4.Ανάπτυξη της αγωνιστικότητας και του συναγωνισμού. 5.Δημιουργία βιωμάτων που συνδέονται με την υψηλή επίδοση και την νίκη του καλύτερου. 6.Καλλιέργεια ηθικών αρετών όπως σεβασμός του αντιπάλου, φίλαθλο πνεύμα, συνετή αντιμετώπιση της νίκης και της ήττας. Γνωστικοί 1.Καλλιέργεια της αγάπης για τον αθλητισμό και τον πρωταθλητισμό. 2.Προτροπή για ενεργό αθλητική δράση και δια βίου άσκηση. 3.Κριτική αντιμετώπιση των αρνητικών φαινομένων που εμφανίζονται στον αθλητισμό. 4.Εμβάθυνση στη γνώση των κανονισμών, της στρατηγικής και της τακτικής των αθλημάτων και αγωνισμάτων.

7 Χρονικός ορίζοντας Μακροπρόθεσμος: Μεσοπρόθεσμος: Βραχυπρόθεσμος: 1 έτος

8 Περιεχόμενο Δημοτικό Ομαδικά Καλαθοσφαίριση (μίνι) Πετοσφαίριση (μίνι) Χειροσφαίριση (μίνι) Ποδόσφαιρο (5Χ5) (μαθητές) Ατομικά Κλασ. Αθλητισμός Δρόμος σε αν. έδαφος Κολύμβηση Ενόργανη Γυμναστική Λύκειο Ομαδικά Καλαθοσφαίριση Πετοσφαίριση Χειροσφαίριση Ποδόσφαιρο (μαθητές) Ατομικά Δρόμος σε αν. Έδαφος Κλασ. Αθλητισμός Κολύμβηση Ενόργανη Γυμναστική Αντισφαίριση Επιτρ. Αντισφαίριση Άρση Βαρών Πάλη (μαθητές) Γυμνάσιο Ομαδικά Καλαθοσφαίριση Πετοσφαίριση Χειροσφαίριση Ποδόσφαιρο (μαθητές) Ατομικά Κλασ. Αθλητισμός Δρόμος σε αν. έδαφος Κολύμβηση Στο εσωτερικό πρωτάθλημα των σχολείων οι μαθητές μπορούν να διαλέξουν και κάποια άλλη αθλητική δραστηριότητα με την προϋπόθεση ότι υπάρχει η δυνατότητα (εγκαταστάσεις) να γίνει το πρωτάθλημα

9 Κόστος (σχολικό έτος ) Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗΒ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γενικό Λογιστήριο Κράτους Υπουργείο Παιδείας Γενικό Λογιστήριο Κράτους Υπουργείο Παιδείας Υπουργείο Παιδείας (συμπληρω ματικά ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ € δρχ.

10 ΟΡΓΑΝΩΣΗ Λαμβάνεται υπόψη Διοικητική διαίρεση της χώρας (13 περιφέρειες) Νομοί Δ/νσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης (58 Δ/νσεις) Αθλητικές εγκαταστάσεις Χρόνος Οι Διεθνείς Σχολικοί Αγώνες Οικονομικός προϋπολογισμός

11 ΟΡΓΑΝΩΣΗ Λύκειο Ομαδικά Καλαθοσφαίριση (Α+Β+Γ Φάση) Πετοσφαίριση (Α+Β+Γ Φάση) Χειροσφαίριση (Α+Β+Γ Φάση) Ποδόσφαιρο (μαθητών) (Α+Β+Γ Φάση) Ατομικά Δρόμος σε ανώμαλο έδαφος (Α+Γ Φάση) Στίβος (Α+Β+Γ Φάση) Κολύμβηση (Α+Β+Γ Φάση) Ενόργανη Γυμναστική (Α+Γ φάση) Αντισφαίριση (Α+Β+Γ Φάση) Επιτραπέζια αντισφαίριση (Α+Β+Γ Φάση) Άρση βαρών (Μαθητών & Μαθητριών) (Β+Γ φάση) Πάλη (μαθητών) (Β+Γ φάση) Α Φάση = Νομός, Β Φάση = Όμιλος νομών, Γ Φάση = Πανελλήνιοι

12 Όμιλοι ομαδικών αθλημάτων στη Β΄ φάση 1 ος Όμιλος Υποόμιλος 1α Ηρακλείου Λασιθίου Ρεθύμνου Χανίων Υποόμιλος 1β Αθηνών Α΄ Αθηνών Δ΄ 2 ος Όμιλος Υποόμιλος 2α Αρκαδίας Αχαΐας Ζακύνθου Ηλείας Κεφαλληνίας Λακωνίας Μεσσηνίας 3 ος Όμιλος Υποόμιλος 3α Αιτωλοακαρνανίας Άρτας Θεσπρωτίας Ιωαννίνων Κερκύρας Λευκάδας Πρέβεζας Φωκίδας 4 ος Όμιλος Υποόμιλος 4α Δράμας Έβρου Ξάνθης Ροδόπης 5 ος Όμιλος Υποόμιλος 5α Γρεβενών Ημαθίας Καστοριάς Κοζάνης Σερρών Φλώρινας 6 ος Όμιλος Αθηνών Β Αττικής Ανατολικής Βοιωτίας Ευβοίας Ευρυτανίας Φθιώτιδας 7 ος Όμιλος Δωδεκανήσων Κυκλάδων Λέσβου, Πειραιά, Σάμου, Χίου 8 ος Όμιλος Κύπρου Υ ποόμιλος 3β Καρδίτσας Λάρισας Μαγνησίας Τρικάλων Υποόμιλος 2β Αθηνών Γ΄ Αττικής Δυτικής Αργολίδας Κορινθίας Υποόμιλος 5β Θεσσαλονίκης Ανατολική Πέλλας Πιερίας Υποόμιλος 4β Θεσσαλονίκης Δυτικής Καβάλας Κιλκίς Χαλκιδικής

13 Αριθμός αγώνων Α’ Φάση: Απλώς αποκλεισμός Β’ Φάση: Απλώς Αποκλεισμός Γ’ Φάση: Οι 8 ομάδες γίνονται δύο όμιλοι και παίζουν με το σύστημα των γύρων. Όλοι με όλους. 6+6 = 12 αγώνες. Οι δύο νικητές από κάθε όμιλο παίζουν μεταξύ τους χιαστεί η 1 η του πρώτου Ομίλου με την 2 η του δεύτερου. 2 αγώνες. Μετά παίζουν οι νικητές για την 1 η και 2 η θέση και οι ηττημένοι για την 3 η και 4 η. Αγώνες σύνολο 16.

14 Συγκρότηση ομάδων α) Όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν, εκτός αν έχουν υπερβεί το όριο των απουσιών β) Η ηλικία δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 18 ετών και μικρότερη των 14. Στην πάλη υπάρχει ειδική διάταξη (δύο όμιλοι και ) γ) Το έτος πρώτης εγγραφής στο Λύκειο. Για τα ομαδικά αθλήματα ο μαθητής/τρια πρέπει να φοιτά στο Λύκειο από την Α’ τάξη και μην έχει έλθει αργότερα από μετεγγραφή πριν ορισμένων εξαιρέσεων δ) Ύπαρξη δελτίου σε αθλητικό σωματείο για την άρση βαρών, πάλη και ενόργανη γυμναστική. Την επιλογή των ομάδων κάνει ο Καθηγητής Φυσικής Αγωγής μετά από εισήγηση του μαθητικού συμβουλίου. Εάν υπάρχει διχογνωμία μεταξύ καθηγητή και μαθητικού συμβουλίου τη συγκρότηση την κάνει ο σύλλογος διδασκόντων αφού λάβει υπόψη τις διαφορετικές απόψεις.

15 ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Η στελέχωση είναι κατά ένα μεγάλο μέρος προκαθορισμένη από τα άτομα τα οποία κατέχουν συγκεκριμένες θέσεις στη διοίκηση. Συγκροτείται στο Υπουργείο Παιδείας κάθε Σεπτέμβριο με απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας επιτροπή με περίπου 17 μέλη ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ (Κ.Ο.Ε.Σ.Α) Δ/ντή Φ.Α. του ΥΠΕΠΘ, Πρόεδρο Προϊστάμενο Γ’ Τμήματος Αθλητικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Φ.Α. του ΥΠΕΠΘ Αντ/εδρο Προϊστάμενο Β’ Τμήματος της Δ/νσης Φ.Α. του ΥΠΕΠΘ ως μέλος Προϊστάμενο Α’ Τμήματος της Δ/νσης Φ.Α. του ΥΠΕΠΘ ως μέλος Δ/ντη σπουδών Α/θμιας και Β/θμιας του ΥΠΕΠΘ ως μέλη Δύο προϊσταμένους Γραφείων Φ.Α. ως μέλη Επτά καθηγητές Φ.Α. ειδικούς στα διάφορα αθλήματα ως μέλη Ένα καθηγητή Φ.Α. που υπηρετεί στη Δ/νση Φ.Α. του ΥΠΕΠΘ ως γραμματέα Ένα υπεύθυνο των οικονομικών Επιλογή προσωπικού Ανάθεση καθηκόντων Επιμόρφωση Επιλογή προσωπικού

16 Προϊστάμενο του Γραφείου Φ.Α. ως πρόεδρο Δ/ντη Β/θμιας, ως Α’ αντιπρόεδρο Δ/ντη Α/θμιας, Β΄ αντιπρόεδρο Σχολικό σύμβουλο Φυσικής Αγωγής ως επόπτη Καθηγητές Φ.Α. που υπηρετούν στην Β/θμια (2-5) ανάλογα με το μέγεθος του νομού Καθηγητές Φ.Α. που υπηρετούν στην Α/θμια (1-4) ανάλογα με το μέγεθος του νομού Ένα καθηγητή ή διοικητικό υπάλληλο ως γραμματεία και υπεύθυνο για τα οικονομικά (Χ.Ε.Π.) ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ (Ο.Ε.Σ.Α) Σε κάθε νομό συγκροτείται επιτροπή που αποτελείται από τους παρακάτω

17 Καθήκοντα Κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής Σχολικών Αγώνων: 1.Συντονισμός Οργανωτικών Επιτροπών Σχολικών Αγώνων των Νομών 2.Οργάνωση της τελικής φάσης (Γ΄ φάσης ) 3.Προβολή των αγώνων της τελικής φάσης 4.Εποπτεία όλων των σχολικών αγώνων 5.Εκδίκαση των ενστάσεων σε δεύτερο βαθμό 6.Ακύρωση αγώνων σε περίπτωση παραβάσεων της προκήρυξης 7.Επικύρωση των αποτελεσμάτων της τελικής φάσης 8.Η έγκριση διεξαγωγής αγώνων σε αθλήματα μη ενταγμένα στο πρόγραμμα των σχολικών αγώνων 9.Η επιλογή διαιτητών της Γ΄ φάσης 10.Και άλλα Ανάθεση καθηκόντων

18 Συγκρότηση τριών τριμελών υποεπιτροπών 1.Υποεπιτροπή ενστάσεων 2.Υποεπιτροπή οικονομικών υποθέσεων 3.Υποεπιτροπή προβολής

19 Καθήκοντα Οργανωτικών Επιτροπών Σχολικών Αγώνων: 1.Η σύνταξη των προκηρύξεων διεξαγωγής των αγώνων, εξασφάλιση αθλητικών χώρων και του απαιτούμενου υλικού και η μέριμνα για την άρτια διεξαγωγή των αγώνων 2.Ο ορισμός διαιτητών, κριτών, ιατρών κλπ. 3.Η προσπάθεια για καθολική συμμετοχή των μαθητών 4.Η εκδίκαση ενστάσεων σε πρώτο βαθμό 5.Η συνεργασία με αθλητικούς συλλόγους της περιοχής 6.Η δημοσιοποίηση των αγώνων στα ΜΜΕ της περιοχής 7.Η γενική εποπτεία των αγώνων στην περιφέρεια τους 8.Η κοινοποίηση στα σχολεία των αποφάσεων, εγκυκλίων της Δ/νσης Φυσικής Αγωγής του ΥΠΕΠΘ 9.Η συμπλήρωση στατιστικών δελτίων 10.Κοινοποίηση των αποτελεσμάτων στη Δ/νση Φυσικής Αγωγής του ΥΠΕΠΘ 11.Διαχείριση οικονομικών 12.Και άλλα

20 Επιμόρφωση Αυτοί οι οποίοι στελεχώνουν τις διάφορες επιτροπές γνωρίζουν σε μεγάλο βαθμό τα καθήκοντα τους. Σε πολλές περιπτώσεις όμως διοργανώνονται επιμορφωτικές συναντήσεις με θέματα όπως: Τροποποιήσεις κανονισμών Γνωστοποίηση της εγκυκλίου της οργάνωσης των αγώνων ή τροποποιήσεις αυτής Θέματα συντονισμού των αγώνων

21 ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ Απολυταρχική Δημοκρατική Μη παρέμβασης Η άσκηση της εξουσίας καθορίζεται από το θεσμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση, όπου συνήθως ο προϊστάμενος μιας υπηρεσίας αποφασίζει. Ο προϊστάμενος όμως του γραφείου Φυσικής Αγωγής μπορεί να συγκαλεί όλους όσους εμπλέκονται στη διοργάνωση των αγώνων και να συζητά μαζί τους θέματα της διοργάνωσης, της επιλογής προσώπων για τις διάφορες επιτροπές κ.ά.

22 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Αρχική Διαμορφωτική Τελική Όσον αφορά τη συμμετοχή (από τις καταστάσεις συμμετοχής) Όσον αφορά τις επιδόσεις (από τα φύλα αγώνων) Όσον αφορά το κόστος (από τον προϋπολογισμό του ΥΠΕΠΘ ή κάθε Γραφείου Φυσικής Αγωγής) Όσον αφορά οργανωτικά προβλήματα (με ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, δημοσιεύματα εφημερίδων)

23