Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αθλητισμός και βία.
Advertisements

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Το Χιπ- Χοπ δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 4 στοιχεία: 1) Ο στίχος 2)O χορός - γνωστός ως Μπρέικ.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Ερευνητική εργασία Α τριμήνου: Προκοπίου Αλέξανδρα Περπερή Ζωή
Eric Grohe Miller Ο Eric Grohe είναι ένας εκπληκτικός καλλιτέχνης από αυτούς που ζωγραφίζουν στους τοίχους και τους κάνει αληθινά έργα τέχνης.
Graffiti maniacs.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
GRAFFITI: ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
The Alchemists Δήμου Αλεξάνδρα Καψάλη Ευθυμία Καψάλης Αλέξανδρος Κουκώνης Θανάσης Αθανασίου Άρτεμις.
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
 Τέχνη – Έκφραση - Αντίδραση.  Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και κυρίως σε τοίχους, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών. 
Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\ Θ Σχολείο Π. Τ. Δ. Ε Α. Π. Θ Ε ’
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΔΙΑ ΒΊΟΥ ΜΆΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Εκπαίδευση Ενηλίκων.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Αφήγηση αφήγηση.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
Θεωρούμε σχεδόν ιδανική TDR μορφή για είσοδο και γραμμή μεταφοράς με συγκεντρωτικές ασυνέχειες στο κέντρο της που εμφανίζονται ως παράλληλη χωρητικότητα.
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Eric Grohe Miller Ο Eric Grohe είναι ένας εκπληκτικός καλλιτέχνης από αυτούς που ζωγραφίζουν στους τοίχους και τους κάνει αληθινά έργα τέχνης.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Η έμπνευση των ονομάτων τους
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
Απαντάτε μόνο για όσα ακούτε!! #yolo_turboswag_attack_attack
Patrick Commecy France
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
Εκπαίδευση και μειονότητες
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του κράτους Όλοι όσοι ασχολούνται με το Graffiti το θεωρούνε τέχνη. Πολλοί είναι όμως και αυτοί που μιλούνε για βανδαλισμό. Με τον καιρό όμως μειώνονται οι απόψεις για βανδαλισμό και αυξάνεται όλο και περισσότερο ο αριθμός αυτών που τα θαυμάζουν και τα θεωρούν έργα τέχνης.

Το Graffiti σήμερα : Σήμερα το Graffiti συνδέεται με το hip – hop. Στην Ευρώπη τα πρώτα δείγματα σύγχρονου πολιτικού Graffiti τα συναντάμε στα γεγονότα του Μάη του Αντίστοιχη ήταν κατά τις δεκαετίες ’60 και ’70, η εξέλιξη του rock n’ roll Graffiti στο λονδρέζικο Subway.

Το Graffiti στη σύγχρονη Ελλάδα : Στη κατοχική Ελλάδα, στη μεταπολεμική περίοδο και ιδιαίτερα στη χούντα το σύνθημα πήρε τη μορφή της αντίστασης. Σήμερα ρατσιστικά, οικολογικά, αναρχικά συνθήματα, συνθήματα γηπέδου, θρησκευτικά, συνεχίζουν την παρουσία τους, στους τοίχους των ελληνικών πόλεων. Το Graffiti ανδρώθηκε στην Ελλάδα από κλειστές ομάδες ( crew ), οι οποίες δημιούργησαν τα πρώτα Graffiti στα τρένα του ΗΣΑΠ και του ΟΣΕ στις αρχές του ’90. Τα πρώτα ακούσματα της ραπ μουσικής, το πρώτο hip – hop, η έλευση των περιοδικών, των βιβλίων και των σπρέι, τους έδωσαν την δυνατότητα να αποκτήσουν ένα ακόμη δέλεαρ.

Πώς αντιμετωπίζεται σήμερα : Το Graffiti συνεχίζει τον δρόμο του και στην Ελλάδα με εκδηλώσεις, νέες ομάδες να δημιουργούνται και με προσωπικές πρωτοβουλίες να ομορφαίνουν χώρους μακριά από τη δημοσιότητα. Άλλοι το θεωρούν βανδαλισμό, άλλοι τέχνη και άλλοι Graffiti. Η τέχνη του δρόμου ( street art ) είναι ένας παράξενος όρος που αναφέρεται στο πλαίσιο της πραγματολογικής του σημασίας, σε ένα υβρίδιο που ξεκινά από τις παρυφές του Graffiti και φτάνει στην εξελιγμένη του μορφή, σε « εκθαμβωτικές » φιλόδοξες τοιχογραφίες που κοσμούν από μάντρες εργοστασίων, γκαλερί και αλάνες, μέχρι πρώτα και δεύτερα εστιατόρια του Κολωνακίου αλλά και φουαγιέ ξενοδοχείων. Στα μέσα περίπου της δεκαετίας του ’90, αρχίζει και εντάσσεται σταδιακά στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής δραστηριότητας.

Η τέχνη του δρόμου στα πρώτα της στάδια στην Ελλάδα οργανώνεται εξωακαδημαϊκά και με σαφείς ταξικές καταβολές στο πλαίσιο των δύο θεμελιακών κοινωνικών τάξεων : αυτής των κυρίαρχων και αυτής των κυριαρχημένων. Η ίδια η επιφάνεια της εικόνας είναι αναπόσπαστα ενωμένη με το πλαίσιο που την περιβάλλει.

Οι εικόνες των καλλιτεχνών του δρόμου καταγγέλλουν με έναν τρόπο διαχυτικό, η καταγγελία εμποδίζει και στηρίζει, από τον τρόπο μέχρι την αφήγηση και το περιεχόμενο του έργου. Είναι και άλλες φορές πάλι που βλέπει κανείς στις τοιχογραφίες των καλλιτεχνών την διάθεση μιας σάτιρας. Θα έλεγε κανείς πως διαφαίνεται μία γελοιογραφική διάσταση των μορφών που χρησιμοποιούνται. Όπως η άποψη που συνδέει στενά τον θάνατο με την θλίψη είναι αφελής, έτσι και η άποψη που συνδέει το θίασο με όλους τους θιασώτες είναι εξίσου αφελής. Ο Βολταίρος το είπε καλά : « Εκείνο που είναι ωραίο για τον βάτραχο είναι η βατραχίνα του ».

Συμπερασματικά : Το σύγχρονο Graffiti είναι ένα είδος έκφρασης και περάσματος μηνυμάτων, αλλά και ένα είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του κράτους. Το Graffiti ασκείται από όλες τις ηλικιακές και κοινωνικές ομάδες και απ ’ αυτούς που « χτυπάνε » θεωρείται τέχνη και όχι βανδαλισμός. Κραυγές αποτυπωμένες συνήθως με σπρέι από ομάδες νέων που ευθυμούν να δώσουν το στίγμα τους στην ανώνυμη μουντάδα της πόλης. Πολλοί είναι αυτοί που δεν τους αρέσουν ενώ άλλοι τα θαυμάζουν και τα βλέπουν ως μικρά έργα τέχνης.

Σύντομα, η νέα αυτή τέχνη φόρμα βελτιώθηκε, το Graffiti ξέφυγε από τα όρια της συμμορίας και εντάχθηκε στην ποπ κουλτούρα. Νέοι βρήκαν ανακούφιση στο νέο μέσο που τους παρείχε έναν δημιουργικό νέο τρόπο να εκφραστούν. Επειδή η street art δεν ακολούθησε τους ακαδημαϊκούς θεσμούς, δεν υπήρχαν όρια και δεσμεύσεις. Οι καλλιτέχνες είχαν την απόλυτη ελευθερία να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό στυλ και φόρμα.

Και το καλύτερο, για πολλούς, είδος Graffiti (street art), το οποίο προκαλεί την μεγαλύτερη εντύπωση από κάθε άλλη μορφή τέχνης είναι το 3D Graffiti. Στην Ελλάδα δυστυχώς σπάνια γίνονται, όμως στο εξωτερικό υπάρχουν θαυμάσιοι καλλιτέχνες που δημιουργούν απίστευτες εικόνες που μοιάζουν σαν να είναι αληθινές και συμβαίνουν μπροστά σου.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ « Το graffiti σήμερα » « Το graffiti σήμερα »