Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Advertisements

Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Συμμετρία & Σχετικότητα στον κόσμο μας Κατερίνα Ζαχαριάδου.
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟI LORENTZ
η τροχιά το υλικού σημείου είναι ένας κύκλος
Σύνθεση κινήσεων.
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
2ο΄ Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
ΓΕΩΛΟΓΙΑ Η ΓΗ ΣΠΥΡΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Εισαγωγή στο Μαγνητισμό
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.  Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ( ΧΡΟΝΟΣ) ΜΠΑΤΣΙΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: « Ο χρόνος » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΜΠΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Α.Ε.Μ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ. Παράδοξο χαρακτηρίζεται κάθε φαινόμενο το οποίο φαίνεται ν’ αντιβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής, επειδή.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χατζηφώτης Αντώνιος Α.Ε.Μ Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η Διδασκαλία του χρόνου
ΧΑΡΜΑΝΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΣΩΤΗΡΙΑ Α.Ε.Μ:3910
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
Ο άξονας και η περιστροφή της Γης – Ημέρα και Νύχτα
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Διδασκαλία της ώρας Τσορμπάρη Αρετή ΑΕΜ:3908 Χρόνος.
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Η διδασκαλία του χρόνου
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΦΩΣ & ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
H διδασκαλία του χρόνου
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Σύνθεση κινήσεων.
Ταλαντώσεις Όλες οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις του βιβλίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783 « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 1

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο ΧΡΟΝΟΣ Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, θεωρούμενη ως σύνολο".2 Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου. Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος "κυλάει" με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση - από το παρελθόν προς το μέλλον. Η κίνηση γενικότερα ούτε μπορεί να διακοπεί αλλά και ούτε να αντιστραφεί στην έννοια του χρόνου. Παρά ταύτα, όπως εξηγεί η ειδική θεωρία της σχετικότητας, αυτή η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί με ασύλληπτα μεγάλες ταχύτητες. Ένας άλλος στερεότυπος ορισμός για τον χρόνο είναι "ένα μη χωρικό γραμμικό συνεχές στο οποίο τα γεγονότα συμβαίνουν με εμφανώς μη αναστρέψιμη τάξη". Πρόκειται για μείζονα έννοια η οποία λειτουργεί τόσο ως θεμελιώδης οντότητα, όσο και ως σύστημα μέτρησης. Με τον χρόνο ασχολήθηκε τόσο η φιλοσοφία όσο και η επιστήμη, διαμορφώνοντας ενίοτε αντιφατικές απόψεις για το νόημά του. Επί της ουσίας οι διαφοροποιήσεις δεν αφορούν στις μονάδες μέτρησης του χρόνου αλλά στο αν ο χρόνος ως οντότητα είναι δυνατόν να μετρηθεί ή αποτελεί τμήμα του μετρητικού συστήματος. « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 2

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ; Για την φυσική ο χρόνος είναι διάσταση που επιτρέπει σε δύο ταυτόσημα γεγονότα που συμβαίνουν στο ίδιο σημείο στον χώρο, να διακρίνονται μεταξύ τους. Το διάστημα ανάμεσα σε δύο τέτοια γεγονότα σχηματίζει τη βάση της μέτρησης του χρόνου. Για γενικούς σκοπούς η περιστροφή της γης γύρω από τον άξονά της παρέχει τις μονάδες μέτρησης της ημέρας ώρες και η τροχιά της γύρω από τον ήλιο (ουσιαστικά η φαινόμενη πορεία του ήλιου που παράγεται από τις ιδιαιτερότητες της γήινης τροχιάς) τις ημερολογιακές μονάδες. Όσον αφορά στη χρήση του χρόνου για επιστημονικούς σκοπούς, τα διαστήματα χρόνου καθορίζονται -όπως προαναφέρθηκε- με όρους συχνότητας μιας ιδιαίτερης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Ήδη από την εποχή της δημοσίευσης της ειδικής θεωρίας της σχετικότητας το 1905, θεωρήθηκε ότι ο Άλμπερτ Αϊνστάιν εγκατέλειψε την έννοια του απόλυτου χρόνου. Σε αυτό το εννοιολογικό πλαίσιο ο απόλυτος χρόνος εννοείται ως ο χρόνος που κυλά ισοδύναμα και ανεξάρτητα από την κατάσταση κίνησης του παρατηρητή. Οι επιδράσεις της διαστολής του χρόνου και η κατάρρευση του απόλυτου ταυτόχρονου σημαίνουν ότι υπό αυτή την έννοια ο απόλυτος χρόνος δεν μπορεί να εφαρμοστεί στη μέτρηση ενός χρονικού διαστήματος. « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 3

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΄΄Διαβάζοντας΄΄ την ώρα λεπτοδείκτης < λεπτό + δείκτης λεπτοδείκτης αρσενικό ο μεγάλος δείκτης του ρολογιού, αυτός που δείχνει τα λεπτά της ώρας ωροδείκτης < ὡροδείκτης στην καθαρεύουσα < ὥρα + δείκτης ωροδείκτης αρσενικό η μικρότερη από τις δύο βελόνες ενός ρολογιού -εκείνη που δείχνει την ώρα « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 4

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Επεξήγηση « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 5 Ο λεπτοδείκτης δείχνει τα λεπτά της ώρας ενώ ο ωροδείκτης την ώρα. Επίσης, όταν ο δείκτης είναι στο δώδεκα η ώρα διαβάζετε ακριβώς. Η ώρα έχει 60 λεπτά και μία ημέρα 24 ώρες. Την ώρα την διαβάζουμε από τα δεξιά προς τα αριστερά.

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Διαδικασία « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 6 Τουίτι μόλις φτάσαμε και προλάβαμε τον Ταζ πως θα μάθουμε τι ώρα είναι για να καταλάβουμε πόση ώρα κάναμε από τότε που ξεκινήσαμε; Είναι απλό Μπαγκς η ώρα που ξεκινήσαμε ήταν 10 και δέκα. Σε αυτό το ρολόι υπάρχουν οι αριθμοί από το 1 μέχρ το 12 αλλά και πως διαβάζονται σε λεπτά. Η ώρα που φτάσαμε είναι 2 και μισή ή αλλιώς 2 και 30 λεπτά οπότε κάναμε ακριβώς 4 ώρες και 20 λεπά.

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Επίλογος « Ο ΧΡΟΝΟΣ » 7