Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
COMENIUS!!!!. Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι?
Advertisements

JOHANES KEPLER BILD VON JOHANES KEPLER. BIOGRAFIE Geboren im Jahr 1571 (in Weil ) Gestorben im Jahr 1630 (in Regensburg ) Studiert: Theologie, Mathematik,
Επιμορφωτικό σεμινάριο Παραγωγή προφορικού λόγου
Bundesrepublik Deutschland ομοσπονδιακή δημοκρατία της Γερμανίας
+ Cyprus Project + Cyprus Project + Cyprus Project + Das Comenius Projekt der EU “ The Olympics” zwischen dem Archbishop Makarios III Lyceum, Nicosia und.
Gotthold Ephraim Lessing Παραδεισοπούλου Βερονίκη Χανοπούλου Μαργαρίτα Τζήμου Βάσω Σαββίδου Φωτεινή Παπαδοπούλου Αντωνία.
WEIL Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel.
Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist.
„Austausch von tradionellen Bräuchen, Liedern, Tänzen und Spielen” zwischen der Volksschule Straß und der Schule ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
PROJEKTARBEIT IN DEUTSCH INTERVIEWS MIT LEHRERN ☺
H ΧΑΛΚΙΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ CHALKIDA UNTER DER TÜRKISCHEN HERRSCHAFT To κάστρο μας – Unsere Burg.
Die Berliner Mauer Urban Grčar, 4.e. Πότε ? Την δεκαετία του 60.
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
1.Nein, ich habe keine Lust. 2.Findest du Deutsch nicht gut? 3.In den anderen Fächern bin ich nicht so gut. 4.Nicht weit von hier. 5.Morgen ist kein Unterricht.
Sehenswürdigkeiten in München Επιμέλεια Αντώνης Χαλκιώτης Schuljahr Projekt der Klasse C2 Υπεύθυνη τμήματος: Γκουβά Παρασκευή.
VERKEHRSZEICHEN VERKEHRSREGELN UND MODALVERBEN. WAS MUSS MAN HIER MACHEN?
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 3: Technische Texte - Einführung Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 5: Inselstreit – China erhöht den Druck im Streit mit Japan Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen.
Morphologie Übersicht - 3: Morphe, Allomorphe Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Komposition und Derivation Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Übersicht 2: Wortbildungstrategien Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Lehreinheit 1: Γενική Εισαγωγή, Μόρφημα, Είδη Μορφημάτων Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής: Επιμορφωτικό Εργαστήριο ΙΤΥΕ, Αθήνα, Εισηγητής: Γ. Περπερίδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα.
ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Αναλυτικότερη παρουσίαση. Seite 2 Το Συνοπτικό Πρόβλημα Προκύπτει από δύο στοιχεία: α) τα τρία πρώτα Ευαγγέλια παρουσιάζουν αξιοσημείωτες.
Η κρίση στα Βαλκάνια Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
Το Γερμανικό Επιμελητηριακό Σύστημα Claus Munkwitz Γενικός Διευθυντής του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Περιοχής Στουτγκάρδης 1.
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
Οστρακισμός Μέρος Β’ : η Αθήνα της πρώιμης Δημοκρατίας. Τοπογραφία.
΄ Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας & Θεωρίας της Επιστήμης Σύλβα Χαραλάμπους Κύρια ερευνήτρια Ελληνικό Ινστιτούτο.
1 Ο Τόπος Εγκατάστασης της Γεωργικής Παραγωγής §Θεωρία Heinrich von Thũnen όπως αυτή εξελίχθηκε από τους Hoover, Dunn, Lősch, Isard §Σκοπός της θεωρίας.
„So viele Sprachen Einer kann, so viele Mal ist er ein Mensch“
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η Κρητική Σχολή Η Επτανησιακή Σχολή
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Ορισμός και έργο της αγωγής
2005 Παγκόσμιο έτος Φυσικής 100 χρόνια από «τότε» που συνέβη «κάτι».
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Το καρπούζι, η Διδακτική και ο τέντζερε Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
Πολιτικές διαστάσεις της κρίσης του 1929
Morphologie Lehreinheit 6: HAUSARBEIT-AUFGABEN
Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας;
Lehrbuchbegleitende Einführung in Platons Sprache und Philosophie
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Τι είναι το γραφείοΝεολαίας;
Όνομα: Θεόδωρος Μαυρουδής Τάξη: Ε’
Παύλος Μωραΐτης 18 Ιανουαρίου 2010 Αντίο Παύλο.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ VON NEUMAN
ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Die unsterbliche Seele nach Platon
Θεωρίες Ερμηνείας των Μύθων
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Περί φυσικής του φωτός Πρωί στα Λευκά Όρη Εμμ. Β. Δρακάκης.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Digitale Unterrichtsszenarien auf der Basis des Fremdsprachencurriculums Dafni Wiedenmayer.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Γιατί να μάθω γερμανικά;
Der Dionysoskult und die „Zungenredner“
Οι κυριότεροι ιστοριογράφοι φορμαλιστικής κατεύθυνσης
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
2014年述职报告.
Kontrastive Phraseologie ii
phraseologie Phraseodidaktik III MARIOS CHRISSOU
Phraseologismen in Lexikon und Text
Phraseologie einleitung MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016

Νέο Εξεταστικό Σύστημα Για το σχολικό έτος 2015 – 2016 άλλαξε ο τρόπος εισαγωγής στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Στη Γ’ Λυκείου οι μαθητές επιλέγουν μια από τις τρεις Ομάδες Προσανατολισμού και εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε 4 ή 5 μαθήματα. Οι Ομάδες μαθημάτων Προσανατολισμού είναι: Οι Ομάδες Προσανατολισμού x Ανθρωπιστικών, Νομικών & Κοινωνικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής xxxx Τα μαθήματα της ομάδας Προσανατολισμού είναι πέντε, αλλά δεν είναι όλα Πανελλαδικά Εξεταζόμενα. Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού οδηγεί σε τρία Επιστημονικά Πεδία, από τα οποία κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει έως και δύο.

Ομ ά δ ε ς Πρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΒ΄ Λ υκ ε ί ο υΟμ ά δ ε ς Πρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΒ΄ Λ υκ ε ί ο υ Ομά δ ε ς Πρ ο σ α ν α το λ ι σ μο ύΓ΄ Λ υκ ε ίο υΟμά δ ε ς Πρ ο σ α ν α το λ ι σ μο ύΓ΄ Λ υκ ε ίο υ Θε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Θε τ ι κ ώ νΣπ ο υ δ ώ νΘε τ ι κ ώ νΣπ ο υ δ ώ ν Σπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μ ί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ςΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μ ί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς Αν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ώνΣπ ο υ δ ώ νΑν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ώνΣπ ο υ δ ώ ν Αν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ών, Ν ο μ ι κ ώ ν& Κ ο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΑν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ών, Ν ο μ ι κ ώ ν& Κ ο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ1 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ2 ΙΣΤΟΡΙΑ2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ2 ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ2 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ2 ΣΥΝΟΛΟ15

Οι Σχολές και τα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ κατηγοριοποιούνται σε πέντε Επιστημονικά Πεδία που καταγράφονται στον πίνακα που ακολουθεί. Ένας υποψήφιος μπορεί: εξεταστεί σε τέσσερα μόνο μαθήματα και να δηλώσει σχολές του αντίστοιχου Επιστημονικού Πεδίου, ή να εξεταστεί σε πέντε μαθήματα και να δηλώσει σχολές από δύο Επιστημονικά Πεδία. Σημειώσεις: Επιστημονικά Πεδία ƒ Για κάθε Επιστημονικό Πεδίο δύο από τα τέσσερα μαθήματα θα έχουν αυξημένη βαρύτητα στον υπολογισμό των μορίων. Επομένως, αν ένας υποψήφιος εξεταστεί σε πέντε μαθήματα τότε το σύνολο των μορίων που θα συγκεντρώσει θα είναι διαφορετικό για το κάθε Επιστημονικό Πεδίο. Ορισμένα Τμήματα απαιτούν εξέταση και σε επιπλέον ειδικά μαθήματα, όπως Σχέδιο, Ξένη Γλώσσα, Αρμονία κ.λπ. ή εξέταση σε αθλήματα. ƒ

Σχολές & Τμήματα: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Ιστορίας-Αρχαιολογίας, Πολιτικών Επιστημών, Δημόσιας Διοίκησης, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Θεολογίας, Ξένων Γλωσσών, Κοινωνιολογίας κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Ηλεκτρολόγων, Μηχανολόγων, Πολιτικών, Αρχιτεκτόνων, Χημικών Μηχανικών, Επιστήμης Υλικών, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λπ. καθώς και Μαθηματικών, Φυσικής, Πληροφορικής, Χημείας κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Φαρμακευτικής, Βιολογίας, Διατροφής & Διαιτολογίας, Βιοτεχνολογίας, Νοσηλευτικής, Λογοθεραπείας, Φυσικοθεραπείας, Γεωπονίας κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης και Προσχολικής Ηλικίας, (Δασκάλων και Νηπιαγωγών), Ειδικής Αγωγής, ΤΕΦΑΑ (Γυμναστική Ακαδημία), κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Οικονομικών Χρηματοοικονομικών, Ναυτιλιακών, Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσων, Λογιστικής κ.λπ. καθώς και Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών κ.α. 5ο Ε π ι σ τ. Π ε δ ί ο : Επ ισ τ ή μ ε ς Ο ι κο ν ο μ ί ας & Π λ η ρο φ ο ρ ι κ ή ς 4ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Ε π ι σ τ ή μ ε ς4ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Ε π ι σ τ ή μ ε ς 3ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς3ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς 2ο Ε π ι σ τ. Πε δ ί ο :Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς κ α ι Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς2ο Ε π ι σ τ. Πε δ ί ο :Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς κ α ι Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς 1ο Ε π ι σ τ. Π ε δ ί ο : Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς, Ν ο μ ι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Ε π ι σ τ ήμ ες

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ5 ΙΣΤΟΡΙΑ3 ΛΑΤΙΝΙΚΑ3 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ15

Με ε ξ έ τα σ η σ ε τέ σ σ ε ρ α μ α θ ήμ α τα Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΑν θ ρ ω π ι σ τ ι κ ώ ν,Νο μ ικ ώ ν& Κο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΑν θ ρ ω π ι σ τ ι κ ώ ν,Νο μ ικ ώ ν& Κο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Τα μ α θ ή μ α τ α β α ρ ύ τ η τ α ς ε ί ν α ι τ α Αρ χ α ί α Ε λ λ η νι κ ά κα ι η Ισ τ ορ ί α γι α τ α δ ύο α υτ ά Ε π ι σ τ η μ ο ν ι κ ά Π ε δ ί α. Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Οι υποψήφιοι λόγω χαμηλότερων συντελεστών στα μαθήματα βαρύτητας (Νεοελληνική Γλώσσα και Βιολογία Γενικής Παιδείας) θα έχουν απώλεια μορίων στο Πεδίο αυτό. Η Βιολογία Γενικής Παιδείας καλό είναι να εξεταστεί ως 5 ο μάθημα και το Πεδίο αυτό να είναι συμπληρωματικό για τους υποψηφίους. Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς Νο μι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Επ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Λατινικά

Με ε ξ έ τα σ η σ ε π έ ν τε μ α θ ήμ α τα Πρ ό σ β α σ η μ ό ν ο σ ε Σ χ ο λ έ ς ά λ λ ω ν Π ε δ ί ω ν μ ε σ χ ε τ ι κ ά π ε ρ ι ο ρ ι σ μ έ ν ε ς ε π ι λ ο γ έ ς ( δ ε ν π ρ ο τ ε ί ν ε τ α ι ) : Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Βιολογία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς Νο μι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Επ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Λατινικά Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς Νο μι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Επ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Λατινικά Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ5 ΦΥΣΙΚΗ3 ΧΗΜΕΙΑ3 ΒΙΟΛΟΓΙΑ2 ΑΕΠΠ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ15

Με ε ξ έ τα σ η σ ε τέ σ σ ε ρ α μ α θ ήμ α τα Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Τα μ α θ ή μ α τ α β α ρ ύ τ η τ α ς ε ί ν α ι τ α Μα θ η μ α τ ι κ ά κα ι η Φυ σ ι κ ή. Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Τα μ α θ ή μ α τ α β α ρ ύ τ η τ α ς ε ί ν α ι η Βι ο λ ο γ ί α κα ι η Χη μ ε ί α. Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Ιστορία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία (Προσανατολισμού) Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΤε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά (Προσανατολισμού)

Με ε ξ έ τα σ η σ ε π έ ν τε μ α θ ήμ α τα Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Δί ν ετ α ι η δ υ ν α τ ό τ η τ α σ τ ο υ ς υ π ο ψ η φ ί ο υ ς ν α ε ξ ετ α σ τ ο ύ ν κ α ι σ ε 4 μ α θ ή μ α τ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύ + Έ κ θ εσ η : & Θ ε τ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ς Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΤε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά (Προσανατολισμού) Βιολογία (Προσανατολισμού) Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία (Προσανατολισμού) Ιστορία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΤε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά (Προσανατολισμού) Ιστορία Γενικής Παιδείας

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ5 ΑΟΘ3 ΙΣΤΟΡΙΑ3 ΑΕΠΠ2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ15

Με ε ξ έ τα σ η σ ε τέ σ σ ε ρ α μ α θ ήμ α τα Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ςΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς *ΑΕΠΠ: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Πληροφορική) Τα μα θή μα τ α βα ρύτ ητ α ς γι α τ ο Π εδί ο Ο ι κ ον ομί α ς κ α ι Πλ ηρο φ ορι κ ή ς εί να ι τα Μαθη μ ατι κ ά κα ι οι Α ρ χές Ο ι κο ν ομι κ ή ς Θε ω ρ ί α ς. Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Οι υποψήφιοι λόγω χαμηλότερων συντελεστών στα μαθήματα βαρύτητας (Νεοελληνική Γλώσσα και Βιολογία Γενικής Παιδείας) θα έχουν απώλεια μορίων στο Πεδίο αυτό. Η Βιολογία Γενικής Παιδείας καλό είναι να εξεταστεί ως 5 ο μάθημα και το Πεδίο αυτό να είναι συμπληρωματικό για τους υποψηφίους. Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Ιστορία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ)* Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Με ε ξ έ τα σ η σ ε π έ ν τε μ α θ ήμ α τα Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς μο ρ ί ω ν )μο ρ ί ω ν ) Πρ ό σ β α σ η μ ό ν ο σ ε Σ χ ο λ έ ς ά λ λ ω ν Π ε δ ί ω ν μ ε σ χ ε τ ι κ ά π ε ρ ι ο ρ ι σ μ έ ν ε ς ε π ι λ ο γ έ ς ( δ ε ν π ρ ο τ ε ί ν ε τ α ι ) : Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Ιστορία Γενικής Παιδείας Βιολογία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αΕπ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι α Επ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Επ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Ιστορία Γενικής Παιδείας

Orientierungsfach Humanistische Wissenschaften Hauptfächer Neugriechische Sprache Altgriechisch Kat. Geschichte Kat. Die Schüler müssen zusätzlich zu den drei Hauptfächern ein oder maximal zwei weitere von den unten aufgeführten Fächern wählen. Latein Kat. Mathematik Gen. Pedias Biologie Gen. Pedias Die Wahl der Fächer erlaubt den Schülern entsprechend in folgenden Fakultäten zu studieren: Humanistische Wissenschaften Pädagogik Gesundheits- wesen

Orientierungsfach Naturwissenschaften Hauptfächer Neugriechische Sprache Physik Kat. Chemie Kat. Die Schüler müssen zusätzlich zu den drei Hauptfächern ein oder maximal zwei weitere von den unten aufgeführten Fächern wählen. Mathematik Kat. Geschichte Kat. Biologie Kat. Die Wahl der Fächer erlaubt den Schülern entsprechend in folgenden Fakultäten zu studieren: Naturwissen- schaften PädagogikGesundheits-wesen

Orientierungsfach Wirtschlaftslehre und Informatik Hauptfächer Neugriechsiche Sprache Mathematik Kat. Informatik Kat. Die Schüler müssen zusätzlich zu den drei Hauptfächern ein oder maximal zwei weitere von den unten aufgeführten Fächern wählen. Witschaftslehre Kat. Geschichte Gen. Pedias Biologie Gen. Pedias Die Wahl der Fächer erlaubt den Schülern entsprechend in folgenden Fakultäten zu studieren: Naturwissen- schaften Pädagogik Gesundheits- wesen