Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Advertisements

Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Παρουσίαση Προγράμματος
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Εργαλείο αφήγησης για τη δημιουργία podcast - Audacity
Dissemination & Exploitation Activities
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
EL Greek.
BIG ISSUES IN SMALL HANDS
Λογισμικά Παρουσίασης
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Η Ευρώπη συνοπτικά 1) © Ευρωπαϊκή Ένωση 2) © fotolia/Dionisvera.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων

ΔΙΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑ2 ΤΙ, ΓΙΑΤΙ, ΠΟΙΟΣ, ΠΟΤΕ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ

● Αναγνωρισιμότητα οργανισμού ● Νέες ευκαιρίες για επέκταση του σχεδίου και των αποτελεσμάτων (κοινοποίηση λύσεων και τεχνογνωσίας) ● Δυνατότητα να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες του προγράμματος Erasmus+ και άλλοι φορείς ● Δημιουργία νέων Συμπράξεων ● Διαμόρφωση/ άσκηση επιρροής μελλοντικών πρακτικών και πολιτικών ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ;

Στα υλικά αποτελέσματα μπορεί να περιλαμβάνονται για παράδειγμα: ● μία προσέγγιση ή ένα πρότυπο για την επίλυση κάποιου προβλήματος ● ένα πρακτικό εργαλείο ή προϊόν, όπως εγχειρίδια, αναλυτικά προγράμματα σπουδών, εργαλεία εκπαίδευσης εξ αποστάσεως ● ερευνητικές εκθέσεις ή μελέτες ● οδηγοί ή μελέτες περιπτώσεων ορθών πρακτικών ● εκθέσεις αξιολόγησης ● ενημερωτικά δελτία ή έντυπα ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ;

Στα άυλα αποτελέσματα μπορεί να περιλαμβάνονται για παράδειγμα: ● γνώση και εμπειρία που αποκτούν οι συμμετέχοντες, οι σπουδαστές ή το προσωπικό ● αυξημένες δεξιότητες ή επιτεύγματα ● βελτιωμένη πολιτισμική συνείδηση ● βελτίωση γλωσσικών δεξιοτήτων ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ;

● τελικοί χρήστες των δραστηριοτήτων και των παραδοτέων σας ● ενδιαφερόμενοι, εμπειρογνώμονες ή επαγγελματίες του τομέα και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη ● φορείς λήψης αποφάσεων σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο ● ο Τύπος και τα ΜΜΕ ● το ευρύ κοινό ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟΣ ;

● την Πλατφόρμα Διάδοσης ● τους ιστότοπους του σχεδίου ή των διοργανωτών ● συναντήσεις και επισκέψεις σε σημαντικούς ενδιαφερομένους ● ειδικές ευκαιρίες συζήτησης, όπως συνεδρίες πληροφόρησης, εργαστήρια, σεμινάρια, κύκλους μαθημάτων κατάρτισης, εκθέσεις, παρουσιάσεις ή επανεξέταση από ομολόγους ● στοχευμένο έγγραφο υλικό, όπως εκθέσεις, άρθρα σε εξειδικευμένο Τύπο, ενημερωτικά δελτία, δελτία τύπου, έντυπα ή φυλλάδια ● οπτικοακουστικά μέσα και προϊόντα όπως το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, το YouTube, το Flickr, βίντεο κλιπ, podcast ή εφαρμογές ● μέσα κοινωνικής δικτύωσης ● δημόσιες εκδηλώσεις ● ονοματοσήμανση και λογότυπα του σχεδίου ● υπάρχουσες επαφές και δίκτυα. ΠΩΣ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;

ΠΡΙΝ από την έναρξη υλοποίησης του σχεδίου κατάρτιση προσχέδιου προγράμματος διάδοσης και αξιοποίησης καθορισμός της αναμενόμενης επίδρασης και των παραδοτέων σχεδιασμός του πώς και σε ποιον θα απευθύνονται τα αποτελέσματα της διάδοσης και αξιοποίησης. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ υλοποίησης του σχεδίου ενημέρωση της πλατφόρμας διάδοσης με πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με το σχέδιο και τα αποτελέσματά του επικοινωνία με σχετικά μέσα π.χ. σε τοπικό ή περιφερειακό επίπεδο πραγματοποίηση τακτικών δραστηριοτήτων όπως συνεδρίες πληροφόρησης, κατάρτιση, παρουσιάσεις, επανεξέταση από ομολόγους εκτίμηση της επίδρασης στις ομάδες-στόχους συμμετοχή άλλων ενδιαφερόμενων φορέων με σκοπό τη μεταφορά των αποτελεσμάτων σε τελικούς χρήστες/νέους τομείς/πολιτικές. ΜΕΤΑ την υλοποίηση του σχεδίου συνέχιση περαιτέρω διάδοσης (όπως περιγράφεται παραπάνω) ανάπτυξη ιδεών για μελλοντική συνεργασία αξιολόγηση των επιτευγμάτων και της επίδρασης επικοινωνία με σχετικά μέσα επικοινωνία με φορείς χάραξης πολιτικής κατά περίπτωση ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

● Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα που αφορούν στον ιστότοπο των διοργανωτών του σχεδίου (ενημερώσεις, επισκέψεις, αναζητήσεις, παραπομπές) ● Αριθμός συναντήσεων με σημαντικούς ενδιαφερόμενους ● Αριθμός συμμετεχόντων που λαμβάνουν μέρος σε συζητήσεις και συνεδρίες πληροφόρησης (εργαστήρια, σεμινάρια, επανεξέταση από ομολόγους), μέτρα παρακολούθησης ● Παραγωγή και κυκλοφορία προϊόντων ● Κάλυψη από τα ΜΜΕ (άρθρα σε ενημερωτικά δελτία εξειδικευμένου Τύπου, δελτία τύπου, συνεντεύξεις κ.λπ.) ● Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ● Συμμετοχή σε δημόσιες εκδηλώσεις ● Δεσμοί με υπάρχοντα δίκτυα και διεθνικούς εταίρους, μεταφορά πληροφοριών και τεχνογνωσίας ● Επίδραση σε μέτρα περιφερειακής, εθνικής, ευρωπαϊκής πολιτικής ● Ανατροφοδότηση από τελικούς χρήστες, άλλους ενδιαφερόμενους, ομολόγους, φορείς χάραξης πολιτικής ΠΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!!