ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Πολυξένη Κ. Μπίστα Σχολική Σύμβουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΟΛΗ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ :
Advertisements

Η οδύσσεια… θεωρήσεις, μεθοδολογικές προσεγγίσεις σχεδιασμού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΚΡΙΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Ε ΘΝΙΚΟ Κ ΕΝΤΡΟ Δ ΗΜΟΣΙΑΣ Δ ΙΟΙΚΗΣΗΣ & Α ΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Ε ΘΝΙΚΟ Κ ΕΝΤΡΟ Δ ΗΜΟΣΙΑΣ Δ ΙΟΙΚΗΣΗΣ & Α ΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Μπούντα Ελένη.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Θεωρία και Πράξη
Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση και οικονομική ανάπτυξη : Η οργάνωση των πρώτο-ομοσπονδιών στην αρχαία Ελλάδα Πολιτική, Δημοκρατία και Οικονομική Ανάπτυξη Στην προηγούμενη.
Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση και οικονομική ανάπτυξη : Η οργάνωση των πρώτο-ομοσπονδιών στην αρχαία Ελλάδα Πολιτική, Δημοκρατία και Οικονομική Ανάπτυξη Στην προηγούμενη.
Οι Επιδράσεις των Πολιτιστικών Οργανισμών στο Κοινό τους 10 η Εβδομάδα 10 η Εβδομάδα.
Ευρωπαϊκή Διακυβέρνηση / 5 Οι κρίσεις στην ιστορία της ευρωπαϊκής ενοποίησης μέσα από το πρίσμα του νεολειτουργισμού. Από την κρίση με την Συνθήκη για.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1. © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 2 ΜΜΕ και δημοφιλής κουλτούρα  δημοφιλής κουλτούρα (popular culture): θεάματα,
Τα είδη της διδασκαλίας
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
Τα κίνητρα συμμετοχής στην οργανωσιακή πολιτειακή δομή της Ομοσπονδίας: Μαθήματα προς την ΕΕ Μελετούμε τις βασικές αρχές της ομοσπονδιακής οργάνωσης και.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία Ενότητα 7η: Η έννοια του ομιλιακού ενεργήματος. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Ι Διάλεξη 4η Πολιτισμός και κοινωνικοποίηση του ατόμου Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΕΣΗ Ως ΜΕΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ ΕΛΕΝΑ, ΔΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ: Στοιχεία & Περιπτώσεις Αποικιοποίησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης στις ΗΠΑ Μωυσής Μπουντουρίδης Πανεπιστήμιο Πάτρας.
Θεωρία περί κοινωνικής κατασκευής. Η θεώρηση περί κοινωνικής κατασκευής έχει ως αφετηρία και βάση την αντίληψη της σύγχρονης φιλοσοφίας περί γλωσσικής.
Η Δημόσια Σφαίρα 1. Η δημόσια σφαίρα έχει εξιδανικευτεί και αποτελεί πλέον μέτρο για την ποιότητα και έκταση της δημοκρατίας στα ΜΜΕ. Η δημόσια σφαίρα.
Η διαπολιτισμική εκπαίδευση
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΝΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ (ΘΝΚΚ)
Η έννοια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης
Δημιουργώντας τις προϋποθέσεις
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 2 3/2017
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Κριτική κοινοτική εργασία (1/7)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΜΕΤΑΝΕΩΤΕΡΙΚΩΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 3 Γενεαλογία και ταξινόμηση των πολιτευμάτων.
Η έννοια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ: ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
Ιφιγένεια Βαμβακίδου, Καθηγήτρια Ιστορίας ΠΤΝ ΠΔΜ
Εβδομάδα 8
Πλαίσιο Οργανωσιακής Μάθησης σε ΜΚΟ Δρ. Παναγιώτα Βάθη Επ. Συνεργάτης
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/2
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/2
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ-ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Οδεύοντας προς τον Εκδημοκρατισμό της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Πολυξένη Κ. Μπίστα Σχολική Σύμβουλος

Εξορθολογισμός Παραφράζοντας τον Habermas Δυνατότητα για διαφωτισμένη πράξη και όχι για τεχνικό έλεγχο της πράξης

Στόχοι ΙΕΠ Να προωθηθεί η ανακαλυπτική-διερευνητική και η κοινωνική μάθηση Να υπάρξει χρόνος για ανακεφαλαίωση, αναπλαισίωση της γνώσης και αναστοχασμό Να γίνει εφικτό οι μαθητές να μαθαίνουν στο σχολείο

Α. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Κριτήρια Περιορισμός της ύλης με τη βέλτιστη αναδιάρθρωση του υλικού ώστε να γίνει ελκυστικό, ενδιαφέρον για τους μαθητές και ευκολότερα προσπελάσιμο Ανανέωση του μαθήματος μέσω της αλλαγής του τρόπου διδασκαλίας Η προσέγγιση από το γνωστό στο άγνωστο, από τη συγχρονία στη διαχρονία.

Δεδομένα ΑΠΣ ΔΕΠΠΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟ Εγχειρίδια Ωρολόγιο Οι πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών για τον τρόπο κάλυψης της ύλης Η παράδοση της διδασκαλίας του μαθήματος από το 1976 έως σήμερα.

Στόχοι Οι μαθητές: Να αντιληφθούν τη γλωσσική συνέχεια και την πολιτισμική διάσταση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Να παραλληλίζουν την αρχαία ελληνική με τη σύγχρονη φάση της γλώσσας μας Να γνωρίσουν τα βασικά φαινόμενα του δομολειτουργικού συστήματος της αρχαίας γλώσσας για να προσεγγίσουν το νόημα των κειμένων

Αναδιάρθρωση της ύλης Αναδιάταξη των διδακτικών ενοτήτων Διδασκαλία πολλών κειμένων Κειμενοκεντρική μέθοδος Αναγνώριση των μορφοσυντακτικών μέσα στο κείμενο

Διδακτέα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα στην Α΄ Γυμνασίου Α΄, Β΄ Κλίση ουσιαστικών και επιθέτων Οριστική ενεργητικής φωνής των βαρυτόνων ρημάτων, το απαρέμφατο και η μετοχή Οι προσωπικές και οι δεικτικές αντωνυμίες οὗτος, αὕτη, τοῦτο Δομή της απλής πρότασης Παραγωγή λέξεων

Διδακτέα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα στην Β΄ Γυμνασίου Γ΄ Κλίση ουσιαστικών και επιθέτωνΑναφορικές, ερωτηματικές και αόριστες αντωνυμίεςΟριστική μέσης φωνής των βαρυτόνων ρημάτων, το απαρέμφατο και η μετοχή Υποτακτική και προστακτική ενεργητικής και μέσης φωνής όλων των χρόνων των βαρυτόνων ρημάτων Συντακτική λειτουργία του αντικειμένουΣυντακτική λειτουργία του απαρεμφάτου και της μετοχήςΣυντακτική λειτουργία των ονοματικών προσδιορισμώνΣύνθεση λέξεων

Διδακτέα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα στην Γ΄ Γυμνασίου Παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτωνΑνώμαλα ουσιαστικά: ἡ γυνή, ὁ παῖςΟριστική - επαναληπτική αντωνυμίαΕυκτική ε.φ. και μ.φ. βαρύτονων ρημάτωνΑόριστος β΄ ε.φ. και μ.φ.Παθητικοί χρόνοιΠοιητικό αίτιο - παθητική σύνταξηΤα είδη του μορίου ἄνΠαρατακτική και υποτακτική σύνδεση προτάσεωνΔευτερεύουσες ονοματικές και επιρρηματικές προτάσεις (είδη, εισαγωγή, συντακτική θέση).

Β. Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Πρόσθετο δεδομένο: Συνήθως δεν διδάσκονται τα βιβλία που έχουν προγραμματιστεί για το διάστημα Μάρτιος- Μάιος

Στόχοι Οι μαθητές: Να αντιληφθούν ότι τα κείμενα από μετάφραση ανήκουν στην αρχαία ελληνική γραμματεία και όχι στη νεοελληνική. Να αποκτήσουν επίγνωση της ιδιοτυπίας που παρουσιάζει η αρχαία γραμματεία και στη μορφή και στο ιδεολογικό της περιεχόμενο. Να προσεγγίζουν τα κείμενα σε όσο γίνεται μεγαλύτερη έκταση, με τη βοήθεια του απολύτως απαραίτητου υπομνηματισμού. Να απολαμβάνουν την ανάγνωση

Ο προγραμματισμός είναι ενδεικτικός Οι εκπαιδευτικοί θα δοκιμάσουν τον βηματισμό του στη σχολική τάξη, τροποποιώντας όπου πρέπει Οι μαθητές να αγαπήσουν τα αρχαία ελληνικά

Ομάδα Εργασίας Πολυξένη Μπίλλα Πολυξένη Κ. Μπίστα Αγγελική Σαπουνά Νεόφυτος Χαριλάου