Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 9 προετοιμασία και τεχνικές για το σχεδιασμό της εξάσκησης Ελιζάνα Πολλάτου, επικ.καθ.ΤΕΦΑΑ-ΠΘ.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο μάθημα ‘’Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές’’ Υπεύθυνη Μαθήματος: Μαρία Μιχαλοπούλου Μυρτώ Παληογιάννη ΑΕΜ 948

Παραδοσιακοί Χοροί Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου, σε τρεις μήνες από σήμερα. Ο Γιάννης μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή που κατάγεται. Ζητά από τον πατέρα του που συμμετέχει σε χορευτικό συγκρότημα και γνωρίζει καλά να χορεύει να τον βοηθήσει. Ποια προσέγγιση πρέπει να ακολουθήσει.

Λαογραφικά στοιχεία χορού Ο χορός Καραγκούνα χορεύεται στην Ήπειρο και την Θεσσαλία από άνδρες και γυναίκες. Η ονομασία του χορού προέρχεται από τους Καραγκούνηδες που ήταν κάτοικοι της Κεντροδυτικής Μακεδονίας και χόρευαν τον χορό. Χορεύεται σε κυκλικό σχήμα και κατεύθυνση προς την φορά και επί τόπου. Η λαβή των χεριών είναι από τις παλάμες και με λυγισμένους τους αγκώνες. Τα βήματα του χορού είναι 8 και το τέμπο του αργό Ο χορός χωρίζεται σε 2 μέρη: Α) Βήματα προς την φορά (1-4 βήμα). Β) Βήματα επί τόπου (5-8 βήμα).

Χαρακτηριστικά Ασκουμένου Ποιος είναι ο μαθητής? Ο μαθητής είναι ο Γιάννης, 10 ετών, με προηγούμενη εμπειρία 2 χρόνων και θα πρέπει στην σχολική γιορτή να παρουσιάσει έναν χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του.  Ποια είναι η δεξιότητα? Η δεξιότητα είναι ο χορός Καραγκούνα.  Ποιες είναι οι τελικές συνθήκες εκτέλεσης? Οι τελικές συνθήκες εκτέλεσης θα είναι στην σχολική γιορτή,παρουσία κοινού.

Αξιολόγηση Προβλήματος: Χαρακτηριστικά Ασκουμένου Ηλικία:10 ετών Προηγούμενες εμπειρίες:Γνωρίζει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια. Ο χορός Καραγκούνα που καλείται να χορέψει συνδυάζει τα πωγωνίσια βήματα με τον συρτό στα τρία. Κίνητρα :εκμάθηση του συγκεκριμένου χορού και συμμετοχή στην σχολική γιορτή. Φυσικές Ικανότητες:Συντονισμός, συγχρονισμός μελών σώματος, προσανατολισμός στον χώρο, ισορροπία Στάδιο μάθησης που βρίσκεται ο ασκούμενος : αρχικό στάδιο (γνωστικό). Δεν γνωρίζει τον χορό Καραγκούνα. Επίπεδο διέγερσης: Χαμηλό.

Στόχος Μάθησης Εκμάθηση του χορού Καραγκούνα Κινητικός Έλεγχος Εντοπισμός και Διόρθωση Λαθών Γενίκευση Τελειοποίηση της Δεξιότητας

Χαρακτηριστικά Δεξιότητας  Ο χορός είναι μια κινητική δεξιότητα που απαιτεί μέγιστο κινητικό έλεγχο και ελαχιστοποίηση λήψης απόφασης. Κλειστή δεξιότητα γιατί παραμένει σταθερό και προβλεπόμενο το περιβάλλον. Διακεκομμένη δεξιότητα και το επίπεδο διέγερσης χαμηλό προς μέτριο. Υπάρχει ο Φόβος αποτυχίας και δεν υπάρχει ο φόβος τραυματισμού. Κλειστό κύκλωμα κινητικού ελέγχου. Μεθόδευση πληροφοριών. Αναγνώριση ερεθίσματος (δεν απαιτεί), επιλογή απάντησης (καθυστερεί), προγραμματισμός της απάντησης. Δεν απαιτεί ο χορός χειρισμό αντικειμένου και δεν απαιτεί μεγάλη ανταλλαγή ταχύτητας/ακρίβειας.

Τελικό Περιβάλλον Εκτέλεσης Αρχικά ο Γιάννης θα εξασκηθεί στον χορό Καραγκούνα στο σπίτι μαζί με τον πατέρα του και με τους φίλους του. Τελικό περιβάλλον εκτέλεσης: σχολική γιορτή. Παρουσία κοινού (δάσκαλοι, γονείς) Αρκετός χρόνος για την επίτευξη στόχου (3 μήνες) και αρκετός χρόνος για προετοιμασία Πιθανά φόβος αποτυχίας

Προετοιμασία Εξάσκησης  Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας  Μεταφορά μάθησης η οποία επιδρά θετικά (πωγωνίσια βήματα και συρτό στα τρία)  Ορισμός στόχων : 1) Αποτελέσματος: να μπορεί μέσα σε 3 μήνες να χορεύει τον χορό 2) Απόδοσης: βελτίωση απόδοσης, να χορεύει χωρίς να κάνει λάθη 3) Διαδικασίας: να χορέψει άρτια τον χορό στην σχολική γιορτή χωρίς να απογοητευτεί.  Περιγραφή δοκιμασίας αξιολόγησης  Στάδιο μάθησης (παρουσίαση, επίδειξη δεξιότητας και ανάλυση).  Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης

Παρουσίαση Δεξιότητας Σημαντικά σημεία 1) Στο 3 βήμα (δεξί πόδι πατάει προς την φορά στην διάσταση) μέτωπο στο κέντρο του κύκλου. 2) Στο 4 βήμα γίνεται προβολή του αριστερού ποδιού προς τα εμπρός ακουμπώντας τα δάχτυλα στο έδαφος για τις γυναίκες και άρση για τους άνδρες. 3) Στο 6 βήμα έχουμε την σύγχρονη κίνηση των χεριών από πάνω, προς τα κάτω και πίσω, προβολή του δεξιού ποδιού πίσω, ακουμπώντας τα δάχτυλα στο έδαφος, ενώ σώμα και κεφάλι στρέφουν λίγο προς τα δεξιά και πίσω ακολουθώντας την κίνηση του ποδιού. 4) Κίνηση των χεριών σε συνδυασμό με την κίνηση ποδιών. 5) Στο 1 και 3 βήμα έχουμε στροφή!

Παρουσίαση Δεξιότητας  Μοντέλο 1) Χρησιμοποίηση ικανού μοντέλου: πατέρας του Γιάννη, θα στέκεται στο κέντρο του κύκλου με πλάτη στραμμένη στον γιο του για την επίδειξη των 4 βημάτων του 1 Μέρους (βήμα-βήμα-πάτημα-προβολή) για 10 επαναλήψεις. 2) Επίδειξη του 2 μέρους (βήμα 5-8) (πάτημα-πίσω μπροστά-πίσω) από τον πατέρα του και ο Γιάννης θα εκτελεί τα βήματα καθοδηγούμενος μετρικά από εκείνον, για 10 επαναλήψεις. 3) Γίνεται σύνδεση 1 και 2 μέρους. 4) Στο τέλος ο Γιάννης θα αποδώσει και τα 2 μέρη του χορού με την συνοδεία μουσικής. Πώς:Από το πλάι για καλύτερη οπτική γωνία Πότε:Στην αρχή και όποτε ζητηθεί.

Δομή Εξάσκησης Ενίσχυση εσωτερικής ιδιοδεκτικής ανατροφοδότησης Θα μπορεί να χορεύει τον χορό Καραγκούνα με κλειστά τα Μάτια.  1) Στάδιο Γνωστικό: προσπαθεί να κατανοήσει τα βήματα του χορού. Έχουμε 2 μέρη του χορού, ξεκινώντας από το πρώτο χωρίς μουσική με πολλές επαναλήψεις, με μέτρημα και στο τέλος αφού ο Γιάννης το εμπεδώσει θα το χορέψει με μουσική. Το ίδιο ισχύει και για το δεύτερο μέρος. (λεκτική ανατροφοδότηση, προφορική καθοδήγηση, παρουσίαση εκτέλεσης σε φιλμ & οπτική παρατήρηση).  2) Ενδιάμεσο στάδιο: Ανακαλύπτει ο Γιάννης τα λάθη της εκτέλεσής του και κατανοεί τι πρέπει να κάνει. (συγχρονισμός μερών σώματος-ισορροπία). Εξασκείται στα 2 μέρη του χορού με πολλές επαναλήψεις, με μουσική και με την μερική εξάσκηση.  3) Αυτόνομο στάδιο: Η κίνηση γίνεται αυτοματοποιημένα και απαιτείται μικρότερη συγκέντρωση προσοχής από τον Γιάννη. Τελειοποίηση του κινητικού του προγράμματος και εκτέλεση κινήσεων με άνεση.

Δομή Εξάσκησης  Ανάπτυξη σχήματος: Σταθερή εξάσκηση Ο Γιάννης θα χορέψει τον χορό αρχικά στο σπίτι του και μαζί με τον πατέρα του, στην συνέχεια μαζί με τους φίλους του και στο τέλος στην σχολική γιορτή παρουσία όλων.  Διευκόλυνση μεταφοράς: Ομαδοποιημένη εξάσκηση Ο Γιάννης εκτελεί όλα τα βήματα του 1 μέρος του χορού πριν να πάει στα επόμενα βήματα του 2 μέρους.  Κατανομή Εξάσκησης: Κατανεμημένη Εξάσκηση Ο Γιάννης θα χορέψει τον χορό μισό ημικύκλιο και θα ξεκουραστεί για 5 περίπου λεπτά.  Σειριακή Εξάσκηση Θα εναλλάσσονται αρχικά τα 2 μέρη του χορού μαζί με την στροφή στο 1 και 3 βήμα στο τέλος.

Πρόσθετες αποφάσεις για την εξάσκηση Ξεκαθάρισμα προσδοκιών (να μπορεί να χορεύει σωστά τα βήματα) Έλεγχος στρες του ασκουμένου: Ικανότητα ελέγχου Καθοδήγηση Φόβος αποτυχίας Εξάσκηση σε αργή κίνηση Νοερή εξάσκηση: απεικόνιση εκτέλεσης βημάτων Φυσική πρόβα:εξάσκηση βημάτων χωρίς μουσική Εξάσκηση για τον εντοπισμό των λαθών Αξιολόγηση

Ανατροφοδότηση Εσωτερική Ανατροφοδότηση Αισθητηριακή Ανατροφοδότηση (να μπορεί ο Γιάννης να αντιλαμβάνεται τα βήματα του χορού με το άκουσμα της μουσικής)  Εξωτερική Ανατροφοδότηση 1)Γνώση Απόδοσης, η προφορική πληροφορία για την επιτυχία μιας Κίνησης πχ. Γιάννη δεν εκτέλεσες στροφή στο 1 και 3 βήμα. 2) Γνώση Αποτελέσματος, η επαυξημένη πληροφορία για τον τύπο της κίνησης π.χ Γιάννη δεν γύρισες καλά, ή η στροφή που έκανες ήταν αργή!  Αποφάσεις Διδασκαλίας Σύμφωνα με το κινητικό πρόγραμμα. Τύπος ανατροφοδότησης: Οπτική-Προφορική, Καθοδηγητική και Περιγραφική

Ανατροφοδότηση  Οπτική Ανατροφοδότηση:δίνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνει ο Γιάννης κατά την εκτέλεση του χορού.  Καθοδηγητική Ανατροφοδότηση: περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν τον ασκούμενο σε πιο αποτελεσματικές διορθώσεις που θα εφαρμόσει στις επόμενες εκτελέσεις.  Περιγραφική : περιγραφή εκτέλεσης της δεξιότητας ενώ παράλληλα εντοπίζονται τα λάθη.  Ακρίβεια Ανατροφοδότησης Μέτρια προς υψηλή ακρίβεια ανατροφοδότησης σε όλα τα στάδια της εξάσκησης.  Συχνότητα ανατροφοδότησης Στο αρχικό στάδιο θα πρέπει να δίνεται κάθε φορά που ο Γιάννης εκτελεί μια χορευτική κίνηση και σταδιακά θα αρχίσει να μειώνεται γιατί προκαλεί εξάρτηση!  Ανατροφοδότηση Μέσου όρου: παρέχει στον Γιάννη πληροφορίες σχετικά με τον μέσο όρο που προκύπτει από όλες του τις προσπάθειες.

Χαρακτηριστικά της Απόδοσης κατά την μάθηση Βελτίωση: η απόδοση του Γιάννη γίνεται συνεχώς καλύτερη. Σταθερότητα: περιορίζονται οι διαφορές στην απόδοση από προσπάθεια σε προσπάθεια. Μονιμότητα: Η βελτίωση της απόδοσης του Γιάννη διατηρείται με την πάροδο του χρόνου.  Προσαρμοστικότητα:Η βελτίωση της απόδοσης του Γιάννη εμφανίζεται και σε διαφορετικές συνθήκες εκτέλεσης. Αρχικά o Γιάννης είχε αρχίσει να εξασκείται στον χορό στο σπίτι μαζί με το πατέρα του και τους φίλους του στο τέλος θα παρουσιάσει τον χορό στην σχολική γιορτή. Αξιολόγηση της Μάθησης  Καμπύλες Απόδοσης: για να βελτιωθεί η σταθερότητα.  Τεστ μεταφοράς μάθησης: προσαρμοστικότητα.  Τεστ διατήρησης: Μονιμότητα.(μετά από μερικές μέρες ξεκούρασης, ο Γιάννης αρχίζει να χορεύει.

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!