ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγικά : Απευθύνεται σε :
Advertisements

A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ.
Ο Οργανισμός Enterprise Greece αποτελεί μετεξέλιξη της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.» (Invest in Greece) - στην οποία ενσωματώνονται, μεταξύ άλλων, και.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Δ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ Ν.ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ. 1. Δεν είναι προτεραιότητα των επιχειρήσεων λόγω συνήθειας. Μάθαμε διαφορετικά 2. Δεν υπάρχει τεχνογνωσία, κουλτούρα και νοοτροπία.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
BIOΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Δρ. Γιώργος Μαρκάκης Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής Τ.Ε.Ι. Κρήτης
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 2ο
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
Welcome!.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΧΡΗΜ/ΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ Καραχάλιος Σπύρος.
Έλεγχος LED μέσω του Slide Bar
2. Φορτώστε το αρχείο 21_example.gms
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Abbreviations PAP = 1 Passenger PAX = more than 1 passenger 1SNGL = 1x
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Menu Οι χώρες Τις Ιταλία Μεσογείου Ελλάδα Αίγιπτος Κύπρος Αλβανία
Ταξινόμηση και Γραφικές παραστάσεις ποιοτικών δεδομένων
ΒΕΝΖΙΝΗ Για την παραγωγή έργου (κίνησης) από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνται ως καύσιμη ύλη, κατά κύριο λόγο, οι υδρογονάνθρακες (ΗC).
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
οικογενειακής επιχείρησης
Μετασχηματίζοντας την διαδικασία ίδρυσης των Ε.Π.Ε.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΕΝΑΛΛΑΚΤΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - boilers
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Λειτουργικά Συστήματα
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ – ΧΩΡΟΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΚΟΙΝΟΥ - ΡΑΜΠΕΣ
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (2)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί: Α. Ως υπάλληλος σε Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Α. Ως υπάλληλος σε Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις (Ξενοδοχεία, Bangalows, Cambing, Eνοικιαζόμενα (Ξενοδοχεία, Bangalows, Cambing, Eνοικιαζόμενα δωμάτια, Ξενοδοχεία ιαματικών πηγών, Χιονοδρομικά δωμάτια, Ξενοδοχεία ιαματικών πηγών, Χιονοδρομικά κέντρα, Ξενώνες, Πανσιόν, Κρουαζιερόπλοια, κέντρα, Ξενώνες, Πανσιόν, Κρουαζιερόπλοια,Εστιατόρια, Bar, Καφετέριες κ.λ.π.) Β. Ως υπάλληλος σε Τουριστικά Γραφεία (Γραφεία Εσωτερικού και Γενικού Τουρισμού) (Γραφεία Εσωτερικού και Γενικού Τουρισμού)

Α. Στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις μπορεί να εργαστεί ως: Α. Στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις μπορεί να εργαστεί ως:  Υπάλληλος υποδοχής (ρεσεψιονίστ)  Υπάλληλος κρατήσεων  Λογιστής  Υπάλληλος τηλεφωνείου  Υπάλληλος θυρωρείου  Προϊσταμένη ορόφων  Υπεύθυνος εστιατορίου κ.α.

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ(FRONT OFFICE) Αν ο μαθητής /τρια εργαστεί ως υπάλληλος Υποδοχής (ρεσεψιονίστ) έχει μάθει να:  Βοηθά κατά την άφιξη και αναχώρηση των πελατών των πελατών  Καταγράφει τα στοιχεία των πελατών στα χειρόγραφα βιβλία και έντυπα του ξενοδοχείου χειρόγραφα βιβλία και έντυπα του ξενοδοχείου  Χειρίζεται το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων σε Η/Υ σε Η/Υ  Ενημερώνει τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου (εστιατόριο, bar, λογιστήριο κ.ά) ξενοδοχείου (εστιατόριο, bar, λογιστήριο κ.ά)

 Δίνει πληροφορίες σχετικά με τα αξιοθέατα, τη διασκέδαση, τις εκδηλώσεις εντός και εκτός τη διασκέδαση, τις εκδηλώσεις εντός και εκτός του ξενοδοχείου, τα δρομολόγια των μέσων του ξενοδοχείου, τα δρομολόγια των μέσων μεταφοράς κ.α. μεταφοράς κ.α.  Ταξινομεί τα παραστατικά που εκδίδουν τα τμήματα εκμετάλλευσης του ξενοδοχείου τμήματα εκμετάλλευσης του ξενοδοχείου  Μαθαίνει να συμπληρώνει: Voucher Voucher Reservation form(Δελτίο κράτησης) Reservation form(Δελτίο κράτησης) Registration card(Δελτίο άφιξης) Registration card(Δελτίο άφιξης) Χειρόγραφα βιβλία και πλάνα κρατήσεων Χειρόγραφα βιβλία και πλάνα κρατήσεων Χειρόγραφα βιβλίο κίνησης πελατών πόρτας κ.α. Χειρόγραφα βιβλίο κίνησης πελατών πόρτας κ.α.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ & ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ Αν ο μαθητής /τρια εργαστεί σε εστιατόριο έχει μάθει:  Τους χώρους ενός εστιατορίου  Τύπους γευμάτων π.χ. Ευρωπαϊκό πρωινό, ορεκτικά, επιδόρπια ορεκτικά, επιδόρπια  Τα χαρακτηριστικά σύνταξης ενός καταλόγου  Βασικές αρχές σύνθεσης εδεσματολογίου(menu)  Τρόπους σερβιρίσματος π.χ. Βιεννέζικος, Γαλλικός  Τρόπους λήψης παραγγελίας  Συνδυασμούς κρασιών και εδεσμάτων  Μαγειρική ορολογία κ.α.

Β. Ως υπάλληλος σε Τουριστικά Γραφεία (Γραφεία Εσωτερικού και Γενικού Τουρισμού) ο μαθητής/τρια μαθαίνει:  Τι είναι το τουριστικό πακέτο διακοπών και πως διαμορφώνεται διαμορφώνεται  Ποιος είναι ο Tour Operator(τουριστικός πράκτορας) και πόσο σημαντικός είναι για τα τουριστικά γραφεία και πόσο σημαντικός είναι για τα τουριστικά γραφεία  Ότι τα τουριστικά γραφεία δουλεύουν με προμήθειες, δηλαδή με ποσοστά από ξενοδοχεία (για ενοικίαση δηλαδή με ποσοστά από ξενοδοχεία (για ενοικίαση δωματίων), ποσοστά από κλείσιμο εισιτηρίων με δωματίων), ποσοστά από κλείσιμο εισιτηρίων με αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρίες κ.α. αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρίες κ.α.

 Τα έγγραφα που είναι απαραίτητα για να ανοίξει δικό του τουριστικό γραφείο ανοίξει δικό του τουριστικό γραφείο  Τι είναι η τουριστική αγορά, η τουριστική ζήτηση και η τουριστική προσφορά ζήτηση και η τουριστική προσφορά  Για το τουριστικό marketing και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος προώθηση του τουριστικού προϊόντος

ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ:  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΟΛΗΣ  ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ  ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΙΝΗΤΡΩΝ  ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ  ΟΡΕΙΝΟ  ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΣΠΟΡ  ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ  ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ  ΧΡΟΝΟΜΕΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ