Πλαίσιο Υπηρεσιών για τη Χρήση του Κοινωνικού Διαδικτύου σαν Δίκτυο Αισθητήρων : Αναγνώριση Γεγονότων σε Πραγματικό Χρόνο με τη Χρήση Χωρικών, Χρονικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Διαδικτυακές υπηρεσίες που επιτρέπουν: 1. δημιουργία ενός δημόσιου ή ημι-δημόσιου προφίλ μέσα σε ένα οριοθετημένο σύστημα 2. δημοσιοποίηση ένας κατάλογου.
Advertisements

Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
Handling Local Variables General Purpose Registers
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
Developing Public Transport Network systems: The DIANA approach Dimitrios Kosmopoulos, Mihalis Kalohristianakis, Sotirios Chatzis, Athanasios Malamos,
KEPLER: AN OAI DATA/SERVICE PROVIDER FOR THE INDIVIDUAL Εμέλια Βέντα ΑΜ:Β’97072 Πάρης Κορομηλάς ΑΜ:Β’97069 Εργασία μαθήματος Ψηφιακές βιβλιοθήκες.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
Αναμενόμενα αποτελέσματα: SODIUM (IST-FP ) Service-Oriented Development In a Unified fraMework Service-Oriented Development In a Unified fraMework.
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Journey Planning Ενότητα 7: Παρουσίαση 1 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας, Δημήτρης Ριζόπουλος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
George Metakides FHW May Web Science. Web science timeline 1992: Tim Berners-Lee presents Web in Geneva (CERN) 1993: World Wide Web Consortium.
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Web Science George Metakides FHW May
Matrix Analytic Techniques
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχεδιασμός, Οργάνωση, Λειτουργία και Αξιολόγηση Υπηρεσιών Τηλεϊατρικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
aka Mathematical Models and Applications
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πλαίσιο Υπηρεσιών για τη Χρήση του Κοινωνικού Διαδικτύου σαν Δίκτυο Αισθητήρων : Αναγνώριση Γεγονότων σε Πραγματικό Χρόνο με τη Χρήση Χωρικών, Χρονικών και Σημασιολογικών Αναφορών A Services’ Framework for Using the Social Web as Sensor Web: Identifying Events in Real Time using Spatial, Temporal and Semantic References (SUSS) Επιστημονικώς Υπεύθυνη : Λ. Θεοδωρίδου, ΚΟΕ : Γ. Αντωνίου, Δ. Κοτζίνος, Δ. Πλεξουσάκης, Ν. Σπυράτος, Β. Χριστοφίδης ΟΕΣ : Γ. Καριώτης, Π. Καζάκης, Σ. Κλεισαρχάκη, Ν. Πεταλίδης

Βασική ιδέα 2  Προτείνεται ένα νέο μοντέλο υπηρεσιών του ιστού πάνω από ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης βασισμένο στα γεγονότα.  Η επικρατούσα κατάσταση : ατομοκεντρικό μοντέλο  η πληροφορία περιστρέφεται γύρω από το άτομο που κάνει την καταχώριση  Πρόταση : γεγονοκεντρικό μοντέλο όπου το σημαντικότερο ρόλο τον έχει το γεγονός που εξελίσσεται σε πραγματικό χρόνο και το οποίο φέρει και όλη την πληροφορία που το αφορά, ανεξάρτητα αν αυτή προέρχεται από διαφορετικούς χρήστες.

Διάρθρωση του έργου – Πακέτα Εργασίας 1 & 2 3  ΠΕ 1: Ανάλυση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και εφαρμογών καθώς και των δυνατοτήτων που παρέχουν οι διάφορες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης  ΠΕ 1 Δ 1: Βιβλιογραφική Ανασκόπηση - Χρονική Διάρκεια : 06 μήνες  ΠΕ 1 Δ 2: Ανάλυση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι διάφορες προγραμματιστικές διεπαφές (APIs) των εφαρμογών και ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης και οι δυνατότητες χρήσης τους. - Χρονική Διάρκεια : 06 μήνες  ΠΕ 2: Σχεδίαση και Ανάπτυξη του Πλαισίου Αναγνώρισης Γεγονότων σε Πραγματικό Χρόνο με βάση καταχωρίσεις σε κοινωνικά δίκτυα  ΠΕ 2 Δ 1: Λειτουργικές προδιαγραφές - Χρονική Διάρκεια : 06 μήνες  ΠΕ 2 Δ 2: Ανάλυση Απαιτήσεων - Χρονική Διάρκεια : 06 μήνες  ΠΕ 2 Δ 3: Υλοποίηση του Πλαισίου με τη μορφή Υπηρεσιών Διαδικτύου - Χρονική Διάρκεια : 12 μήνες  ΠΕ 2 Δ 4: Παροχή προγραμματιστικής διεπαφής (API) για τη χρήση του πλαισίου από προγράμματα - πελάτες - Χρονική Διάρκεια : 03 μήνες

Διάρθρωση του έργου – Πακέτα Εργασίας 3 & 4 4  ΠΕ 3: Διεπαφή Χρήσης (UI) του πλαισίου για τον τελικό χρήστη  ΠΕ 3 Δ 1: Χρηστικές προδιαγραφές της διεπαφής χρήστη (UI) - Χρονική Διάρκεια : 03 μήνες  ΠΕ 3 Δ 2: Ανάπτυξη της διεπαφής χρήστη (UI) - Χρονική Διάρκεια : 06 μήνες  ΠΕ 4: Δοκιμή, Έλεγχος και Διόρθωση Λαθών του Λογισμικού και Παράδοσή του σε Δημόσια Χρήση  ΠΕ 4 Δ 1: Έλεγχος και Διόρθωση Λαθών - Χρονική Διάρκεια : 09 μήνες  ΠΕ 4 Δ 2: Αξιολόγηση του λογισμικού - Χρονική Διάρκεια : 03 μήνες

Διάρθρωση του έργου – Παραδοτέα Ολοκληρωμένα 5  Π 1.1: Βιβλιογραφική αναφορά για τη χρήση των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης σαν δίκτυο αισθητήρων και τις δυνατότητες χρήσης σχημάτων για την χωρική, χρονική και σημασιολογική ανάλυση των δεδομένων τους. Αναφορά και αξιολόγηση των διαφορετικών APIs με γνώμονα τη χρήση τους σαν βάση για την κατασκευή ενός προγραμματιστικού πλαισίου κοινωνικών αισθητήρων.  Π 2.1: Περιγραφή των λειτουργικών προδιαγραφών και των απαιτήσεων του πλαισίου αναγνώρισης γεγονότων από τις καταχωρίσεις των χρηστών.  Π 2.2: Ένα σύνολο από υπηρεσίες διαδικτύου (web services) υλοποιημένες σαν ενδιάμεσο λογισμικό και ανοικτές προς όλους : θα διατίθεται το λογισμικό σαν λογισμικό ανοικτού κώδικα αλλά και θα υπάρχει μια διεπαφή χρήσης του από οποιονδήποτε χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση των υπηρεσιών. Θα είναι η έκδοση 1.0 του λογισμικού.  Π 2.3: Τεκμηρίωση της προγραμματιστικής διεπαφής πρόσβασης στο πλαίσιο ( με μορφή ανάλογη του περιβάλλοντος ανάπτυξης που θα χρησιμοποιηθεί /Javadocs)  Π 3.1: Η έκδοση 1.0 του λογισμικού της διεπαφής χρήστη (UI).

Διάρθρωση του έργου – Παραδοτέα 6  Π 4.1: Η έκδοση 2.0 τόσο του ενδιάμεσου λογισμικού των υπηρεσιών όσο και της διεπαφής (UI).  Π 4.2: Ιστότοπος με την τεκμηρίωση και τον κώδικα τόσο του πλαισίου όσο και της εφαρμογής χρήστη. (*) Π 4.1 και Π 4.2 παραδίδονται στο τέλος του έργου.

Διάρθρωση του έργου 7

Ομάδα Εργασίας 8  Επιστημονικώς Υπεύθυνη :  Λίλα Θεοδωρίδου, Καθηγήτρια, ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας  Κύρια Ερευνητική Ομάδα  Γ. Αντωνίου, Καθηγητής, University of Huddersfield, UK  Δ. Κοτζίνος, Καθηγητής, University of Cergy Pontoise, FR  Δ. Πλεξουσάκης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα  Ν. Σπυράτος, Καθηγητής, University of Paris Sud, FR  Β. Χριστοφίδης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα  Ομάδα Εξωτερικών Συνεργατών  Γ. Καριώτης, Καθ. Εφαρμογών, ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας  Π. Καζάκης, ΕΤΠ, ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας  Σ. Κλεισαρχάκη, Ν. Πεταλίδης

Προϋπολογισμός HellasGI 2014, 11 – 12 December  Δαπάνες Ανθρώπινου Δυναμικού : ,00 €  ΚΟΕ : ,00 €  ΟΕΣ : ,00 €  Εξοπλισμός : ,00 €  Μετακινήσεις : ,00 €  Σύνολο : ,00 €  Συνεισφορά στο Ίδρυμα : ,00 €

Δημοσιεύσεις 10  2 δημοσιεύσεις σε συνέδρια  2 ακόμη δημοσιεύσεις υπό εξέλιξη  1 πτυχιακή εργασία

Τεχνικά Στοιχεία του Έργου 11

Introduction to Social Media 12  Social media are internet-based applications that build on the foundations of Web 2.0 for supporting increasing social interaction  Creation and exchange of User Generated Content (UGC)  Social media enabling us to achieve near-real time information awareness  Twitter is a famous micro-blogging application

Twitter 13  users  tweets/day  searches/day  new accounts/day  1.500% annual growth  API requests/day

Tweets’ Categories 14  Status  Answer to “what are you doing now?”  Pass Along  ReTweet  Endorsement (e.g. url)  Conversational  Response  Referral  Thematic (#)  Hash-tags  Spam

Users’ Categories 15  Based on status updates  Based Followers versus Followings  Receivers  Transmitters  Conversationalists  Observers  Famous Personalities  Friends

Social Media Analytics  Emerging Trends Monitoring:  look for words or phrases of high co-occurrence  Real World Events Detection:  some related words would show an increase in the usage when an event is happening  In most of the cases are formulated as a clustering problem:  Several machine learning (ML) clustering algorithms have been proposed E.g. k-means, hierarchical, TStream 16

System Architecture HellasGI 2014, 11 – 12 December  Presentation Layer  User Interactive Interface Service  Analytic & Application Layer  Main Memory Stream Analysis Model  Event Detection Service  User Alert Service  Data Layer

Relational Model of Twitter HellasGI 2014, 11 – 12 December

Focusing on Content versus Tags 19  Reasons of filtering on content  Relate different tags of the same topic  Distinction of subtopics  Distinction of spams versus non spams  Group of tweets without having the same tag  Match tweets to a tag

Events 20  Tweets around a common theme  Does the language play a role?  Spatial and temporal dimension:  Happens in a specific place at a specific time  Can we identify events that are reported on twitter before being reported by conventional media?  Analysis  Tweet clustering  What is the required threshold to consider a topic interesting?  Proportional to: time (duration), cluster, cluster evolution, space, etc.

Usage example and information flow 21

Conclusions 22  Identifying events from social networks can provide real time information the same way sensor deployed on the road or in a building provide real time information on various variables  We can rely on information from social networks since it comes from a variety of sources (independence)  Information from social networks is multivariable so much harder to manage than sensor based information  Fusing information from multiple social networks complicates things even further

Acknowledgements 23  This research is implemented through the Operational Program "Education and Lifelong Learning" and is co- financed by the European Union (European Social Fund) and Greek national funds.

Thank You! 24