Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Advertisements

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Σενάριο.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 7: Ηλεκτρονικό Εκπαιδευτικό Υλικό και Εκπαιδευτικό Λογισμικό. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1)
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Αρχές Πλοήγησης.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσίασης και προβολής Προγραμμάτων Πολιτιστικών Θεμάτων» Φώτης Θυμωδέας ΠΕ-19.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού

Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα σχέδια) Όλα τα στοιχεία να «δένουν» μεταξύ τους Να είναι αλληλεπιδραστική

Γενικές Τεχνικές προδιαγραφές Να είναι γραμμένη για πολλά λειτουργικά συστήματα Να έχει εύκολη εγκατάσταση Να είναι εύκολος και εργονομικός ο χειρισμός Να είναι εύκολη η μεταφορά αρχείων και η εκτύπωση Να είναι αισθητικά μελετημένο Να είναι διαχρονική

Γενικές Εκπαιδευτικές προδιαγραφές Να είναι ξεκάθαροι οι εκπαιδευτικοί στόχοι Να έχει σχεδιαστεί από εκπαιδευτικούς Να δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί η εφαρμογή πολλαπλώς Να αξιοποιεί τα multimedia στοιχεία

Προδιαγραφές για τις ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ Να περιέχει πολλές πληροφορίες Να περιέχει πληροφορίες πέραν του κειμένου Να είναι εύκολη η ανίχνευση και ο εντοπισμός της πληροφορίας που ψάχνουμε Να είναι εύκολη η μεταφορά και η εκτύπωση

Προδιαγραφές για τις CD-ROM παρουσιάσεις Να καλύπτει με σαφήνεια το θέμα που πραγματεύεται Οι σελίδες να έχουν μορφή διαφάνειας Η «κίνηση» των διαφανειών να γίνεται απρόσκποπτα Να αξιοποιεί την ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ κίνηση Να αξιοποιεί τα πολυμέσα Να μπορούν να εκτυπωθούν οι σελίδες σαν κλασσικές διαφάνειες

Προδιαγραφές για τις CD-ROM παρουσιάσεις Να καλύπτει με σαφήνεια το θέμα που πραγματεύεται Οι σελίδες να έχουν μορφή διαφάνειας Η «κίνηση» των διαφανειών να γίνεται απρόσκποπτα Να αξιοποιεί την ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ κίνηση Να αξιοποιεί τα πολυμέσα Να μπορούν να εκτυπωθούν οι σελίδες σαν κλασσικές διαφάνειες

Προδιαγραφές για τa ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ Να μπορούμε εύκολα να τυπώσουμε Να μπορούμε να το ξεφυλλίζουμε εύκολα (σμικρύνσεις σελίδων) Οι φωτογραφίες να έχουν καλή ανάλυση Να μπορούμε να κινούμαστε εύκολα σε όποια σελίδα θέλουμε Να κινούμαστε εύκολα από πίνακα περιεχομένων Να μπορούμε να ψάχνουμε εύκολα από λέξεις κλειδιά Να υπάρχει επεξήγηση όρων Οι επεξηγήσεις να είναι με μορφή υπερκειμένου

Προδιαγραφές για τa TUTORIALS Nα έχει ξεκάθαρο στόχο την ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Να είναι δομημένο με τη μορφή μαθημάτων για αυτοεκπαίδευση Να έχει δυνατότητες αξιολόγησης της πορείας του μαθητή Να αξιοποιεί τα Multimedia Να παρέχει ευκολίες στις εκτυπώσεις

Προδιαγραφές για τa MULTIMEDIA εγχειρίδια Να τονίζει τα βασικά σημεία του μαθήματος Να προσφέρει επιπλέον πληροφορίες (κυρίως με multimedia μορφή) Να αξιοποιεί την αλληλεπιδραστικότητα Να δημιουργεί ανακεφαλαιωτικές σημειώσεις Να δημιουργεί ερωτήσεις και ασκήσεις ευκολίες εκτύπωσης

Προδιαγραφές για cd-rom ασκήσεις και test Να περιέχει πολλές μορφές ασκήσεων Να αξιοποιεί τα πολυμέσα Να έχει δυνατότητα βαθμολόγησης Να δίνει δυνατότητα υποδειγματικών λύσεων Να δίνει τις σωστές απαντήσεις Να μπορεί ο δάσκαλος να αποφασίζει τη μορφή βαθμολόγησης Να εκτυπώνει τις ασκήσεις Να εμφανίζει διαφορετικές ασκήσεις Να αλλάζει η σειρά εμφάνισης των ασκήσεων

Προδιαγραφές για ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Να έχουν σαφή εκπαιδευτικό προσανατολισμό και σαφές εκπαιδευτικό αντικείμενο Να υπερτερεί η έννοια του παιγνιδιού Να είναι ελκυστικό Να απευθύνεται σε συγκεκριμένες ηλικίες ΠΡΟΣΟΧΗ στις τεχνικές του video klip Εύκολος τρόπος εκμάθησης