ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1 Να σχεδιάσετε διάγραμμα Οντοτήτων Συσχετίσεων για την γραμματεία του τμήματος σας η οποία ασχολείται με σπουδαστές μαθήματα καθηγητές.. Για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Advertisements

ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
ΘΕΜΑ : « Διαδικτυακή εφαρμογή για την εξυ π ηρέτηση των σ π ουδαστών εξ α π οστάσεως » Σπουδαστής : Ανδρέας Μπακόπουλος Επιβλέπων Καθηγητής : Πέτρος Λάμψας.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
POINTERS, AGGREGATION, COMPOSITION. POINTERS TO OBJECTS.
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Example 1   a professor teaches zero, one or many classes and a class is taught by one professor a course may generate zero, one or many classes and a.
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Εισαγωγή Σχεδιασμός μιας ΒΔ ανάλυση ποιας πληροφορίας και της σχέσης ανάμεσα στα στοιχεία της περιγραφή.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Σύνθεση αντικειμένων Παράδειγμα: Τμήμα πανεπιστημίου.
ΜΟΝΤΕΛΟ Ο-Σ ΜΑΘΗΜΑ 2.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (εΓΓΡΑΦΕΣ)
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων ΠρογραμματισμόςΈγγραφης.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ
Βάσεις Δεδομένων ER-Διάγραμμα.
Διάλεξη 1 Εισαγωγή Επισκόπηση άσκησης Διάλεξη 1 1 Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ανάπτυξη Λογισμικού Χειμερινό Εξάμηνο
Κεφάλαιο 7 Εισαγωγή στις βάσεις δεδομένων ISBN Εισαγωγή Η θεωρία της κανονικοποίησης υποστηρίζει την εύρεση της πλέον κατάλληλης εννοιολογικής.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
1 Γυμνάσιο Τρικάλων Σχολικό έτος Αλλαγές στο Γυμνάσιο.
Οντοκεντρικός Προγραμματισμός
Βάσεις Δεδομένων και Ευφυή Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρηματικότητας
Η φάση του εννοιολογικού σχεδιασμού
Από το Μοντέλο Οντοτήτων Συσχετίσεων στο Σχεσιακό Μοντέλο
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Βάσεις Δεδομένων και Ευφυή Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρηματικότητας
ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Βάσεις Δεδομένων Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα
Εφαρμογή Μεθοδολογίας ICONIX
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Βάσεις Δεδομένων Γιώργος Λαγογιάννης.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Κανονικοποίηση 1η, 2η και 3η Κανονική Μορφή
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Επιμέλεια-παρουσίαση
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1 Να σχεδιάσετε διάγραμμα Οντοτήτων Συσχετίσεων για την γραμματεία του τμήματος σας η οποία ασχολείται με σπουδαστές μαθήματα καθηγητές.. Για τον σπουδαστή πρέπει να γνωρίζουμε τον Αρ.Μητρώου, το επώνυμο, το όνομα,το εξάμηνο εισαγωγής, το τηλέφωνο και την διεύθυνση του. Η διεύθυνση αποτελείται από οδό, αριθμό, πόλη, και ΤΚ. Για το Μάθημα πρέπει να γνωρίζουμε τον κωδικό του μαθήματος, την ονομασία του, το εξάμηνο που διδάσκεται και τις διδακτικές μονάδες. Για τον καθηγητή πρέπει να γνωρίζουμε τον κωδικό, το επώνυμο, το όνομα, το τηλέφωνο και την διεύθυνση του. Η διεύθυνση αποτελείται από οδό, αριθμό, πόλη, και ΤΚ. Κάθε εξάμηνο ο σπουδαστής δηλώνει 0 ή περισσότερα μαθήματα και κάθε μάθημα δηλώνεται από 0 ή περισσότερους σπουδαστές. Για κάθε δήλωση σπουδαστή πρέπει να γνωρίζουμε το εξάμηνο που γίνεται η δήλωση και ο βαθμός που παίρνει ο σπουδαστής στο μάθημα. Κάθε εξάμηνο ανατίθενται στον καθηγητή 0 ή περισσότερα μαθήματα και κάθε μάθημα ανατίθεται σε 0 ή περισσότερους καθηγητές. Για κάθε ανάθεση μαθήματος πρέπει να γνωρίζουμε το εξάμηνο που γίνεται η ανάθεση. Ένα μάθημα(εξαρτώμενο) έχει 0 ή περισσότερα προαπαιτούμενα μαθήματα. Και ένα μάθημα μπορεί να είναι προαπαιτούμενο σε 0 ή περισσότερα μαθήματα.

ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΞ_ΕΙΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΑΜ

ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΞ_ΕΙΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΑΜ ΜΑΘΗΜΑ ΟΝΟΜ ΕΞΑΜ ΔΙΔ_ΜΟΝ ΚΩΔ

ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΞ_ΕΙΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΑΜ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΚΩΔ ΜΑΘΗΜΑ ΟΝΟΜ ΕΞΑΜ ΔΙΔ_ΜΟΝ ΚΩΔ

ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΞ_ΕΙΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΔΗΛ ΑΜ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΚΩΔ ΜΑΘΗΜΑ ΟΝΟΜ ΕΞΑΜ ΔΙΔ_ΜΟΝ ΚΩΔ Ν Ν ΕΞΑΜ ΒΑΘΜ

ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΞ_ΕΙΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΔΗΛ ΑΜ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΚΩΔ ΜΑΘΗΜΑ ΟΝΟΜ ΕΞΑΜ ΔΙΔ_ΜΟΝ ΚΩΔ ΑΝΑΘ Ν Ν Ν Ν ΕΞΑΜ ΒΑΘΜ ΕΞΑΜ

ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΕΞ_ΕΙΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΔΗΛ ΑΜ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΩΝ ΟΝΟΜ ΤΗΛΕΦ ΔΙΕΥΘ ΟΔΟΣ ΑΡΙΘ ΠΟΛΗ ΤΚ ΚΩΔ ΜΑΘΗΜΑ ΟΝΟΜ ΕΞΑΜ ΔΙΔ_ΜΟΝ ΚΩΔ ΑΝΑΘ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜ Ν Ν Ν Ν Ν Ν ΕΞΑΜ ΒΑΘΜ ΕΞΑΜ