Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες ------------------------------- -Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Στην ενότητα αυτή εντάσσεται η εκμάθηση της χρήσης αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από τις μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικού.
Advertisements

H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ ´ Λυκείου.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 12: Ο Ρόλος της Εκπαιδευτικού Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
15/1/2013 Επιμελητήριο Ηρακλείου ΚΑΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ «Ζωοδόχος Πηγή»
«Ανέστη Χριστός, και νεκρός ουδείς επί μνήματος» Αληθώς ανέστη ο Κύριος!
Σχολικός εκφοβισμός 1 ο Δημοτικό Αγίου Στεφάνου Ομάδα Γεωργία, Θανάσης, Μάγδα Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Μαρία Καρρά ΠΕ 19.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 24/9/2016ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ1.
ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ – ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΝ.Α.Α ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ART-THERAPY- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΤΕΧΝΗ- ΜΟΥΣΕΙΟ.
Slide 2.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 3: Οικολογικές ιδιαιτερότητες αστικών χώρων Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, 2015.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΙΤΑΝΗ ΧΡΥΣΑ ΣΑΙΤΑΝΗ Καλαμάτα. Άποψη της Καλαμάτας, 1880.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής Ανατολική Αφρική Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
Ενότητα # 3: Εισαγωγή στο Ms Word CLAUDIA BOETTCHER Τμήμα Ιστορίας
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Διαθεματική προσέγγιση
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΑΡΚΩΔΗ ΧΕΙΛΗ ΟΡΧΙΔΕΑ ΘΑΝΑΤΙΦΟΡΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!
©G Dear2008 – Not to be sold/Free to use
ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΚΛΙΜΤ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
Πνευματική ιδιοκτησία στο ακαδημαϊκό περιβάλλον και ανοιχτή πρόσβαση
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
Παρουσιάσεις PowerPoint
Γενικό Λύκειο Σκύδρας Α’ τάξη
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Μαθηματικά και Γραφιστική στα Logos των Ποδοσφαιρικών Ομάδων
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παιχνίδια αλτικής και σκυταλοδρομίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΠΡΟΕΝΤΑΣΗ Έννοια – Βασική ιδέα
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Εμπορικές Εταιρίες ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ - ΙΚΕ
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Πειράματα με οξέα, βάσεις και άλατα σε μικροκλίμακα.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Art Psychotherapy Art as Therapy
ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ - ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Γύρος Του Κόσμου Σε 80 Ημέρες Συγγραφέας: Ιούλιος Βερν -Εκδοτικός Οίκος: Brijbasi Art Press Limited, India

Η ιστορία αρχίζει πριν εκατό χρόνια περίπου στο Λονδίνο. Ο Φιλέας Φογκ ήταν ένας Άγγλος ευγενής, ψηλός, εμφανίσιμος σαραντάρης. Είχε ανοιχτόχρωμα μαλλιά και μουστάκι, κατάλευκο δέρμα γοητευτικό χαμόγελο χαμόγελο. Ο υπηρέτης του ήταν ο Πασπαρτού. Ο Πασπαρτού ερχόταν από το Παρίσι και είχε δουλέψει ως τραγουδιστής, διασκεδαστής σε τσίρκο, δάσκαλος γυμναστικής και πυροσβέστης. Μια μέρα ο Φογκ σαν ήταν στο κλαμπ έβαλε ένα στοίχημα 20,000 λιρών ότι θα κάνει τον γύρο του κόσμου σε 80 μέρες. Πηρέ το τρένο από το Ντόβερ και έφτασε στην Γαλλία και από εκεί στην Βομβάη. Όταν έφτασε στην Βομβάη πηρέ το τρένο για να φτάσει στην Καλκούτα.

Η διαδρομή του τερματίστηκε στην μέση του δάσους γιατί εκεί ήταν το τέλος της γραμμής. Ο Φογκ και ο Πασπαρτού κατέβηκαν. Ενώ περπατούσαν, βρήκαν στο δρόμο τους ένα ντόπιο με ένα ελέφαντα. Ο Φογκ αγόρασε τον ελέφαντα και συνέχισαν την διαδρομή τους για την Καλκούτα. Ξαφνικά άκουσαν φωνές και ο Πασπαρτού σκέφτηκε ότι ήταν λίστες. Στην πραγματικότητα ήταν πολεμιστές που κουβαλούσαν το νεκρό σόμα του Ράντζα. Μαζί τους έπαιρναν και την γυναίκα του, την Αούντα, γιατί η παράδοση τους έλεγε ότι έπρεπε να καεί ζωντανή μαζί του. Μόλις άναψαν την φωτιά, ο Πασπαρτού πήδηξε και έσωσε την Αούντα από τις φλόγες πριν καεί. Την πήραν μαζί τους και συνέχισαν τον γύρο του κόσμου.

Έζησαν διάφορες περιπέτειες στις χώρες από όπου πέρασαν όπως το Χονγκ Κονγκ και την Γιοκοχάμα τις Ιαπωνίας. Διέσχισαν την Αμερική και τον Ατλαντικό ωκεανό οπού έζησαν ακόμη παραπάνω περιπέτειες. Στις 20 Δεκεμβρίου το βράδυ, βρίσκονταν στα νότια της Ιρλανδίας και είχαν μένει μόνο 24 ώρες για να κερδίσει το στοίχημα του. Μόλις πάτησε το πόδι του στην Αγγλία ο Φογκ συνελήφθηκε για ληστεία 55,000 λιρών από μια τράπεζα. Εκείνη την στιγμή νόμιζε ότι δεν θα φτάσει έγκαιρα στο Λονδίνο, και ότι έχασε το στοίχημα, όμως μετά από λίγες ώρες του ανακοίνωσαν ότι έγινε ένα λάθος και ότι ο αληθινός κλέφτης συνελήφθηκε τρεις μέρες προηγουμένως. Έτσι ο Φογκ αφέθηκε ελεύθερος και συνέχισε το ταξίδι του αφού του έμειναν μόνο 5 ώρες για να φτάσει στον προορισμό του.

Βλέποντας το ρολόι, ο Φογκ, συνειδητοποίησε ότι θα φτάσει αργά και έτσι παραίτησε και αποφάσισε να παντρευτεί την Αούντα. Όμως ο Πασπαρτού του είπε πως δεν είχε πάρει το ρολόι του μια ώρα πίσω και ότι έχει ακόμα 10 λεπτά για να φτάσει στο κλαμπ. Ο Φογκ βιαστικά έτρεξε για να προλάβει. Όλοι στο κλαμπ έβλεπαν το ρολόι και όταν οι δείκτες έδηξαν 8:44 μ.μ. ο Φογκ μπήκε μέσα. Έτσι έφτασε ακριβώς στην ώρα του στης 21 Δεκεμβρίου και κέρδισε το στοίχημα. Αυτό το βιβλίο το προτείνω σε όλα τα παιδιά και σε όσους αγαπούν τα ταξίδια. Είναι ένα βιβλίο που όλοι θα λατρέψουν επειδή περιγράφει συναρπαστικούς τόπους και περιπέτειες.