Ρ Α Τ Σ Ι Σ Μ Ο Σ Γυμνάσιο Νυδρί 2015. Τ Ι ΕΙΝΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάθημα 3ο Επεξεργασία Κειμένου και Δεικτοδότηση
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.
Συνεργασία ΒΚΠ – ΜΟΔΙΠ Θεοδωρόπουλος Θεόδωρος
Καθηγητής Χρήστος Δουληγέρης
Connect With Respect Ποιον εμπιστεύεστε? Κωνσταντίνος Άγγελος
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Aυτόνομοι Πράκτορεσ Ενισχυτική μαθηση σto Peg Solitaire
Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών  Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες  Γνωριμία με το iPAC  Νέες υπηρεσίες  Λίστα συζήτησης Horizon  Ψηφιακή Βιβλιοθήκη πτυχιακών.
Ασφαλής Διαχείριση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων σε νέες ευρυζωνικές υπηρεσίες Δρ. Χαρίλαος Κατωπόδης Πρ. Υποδ. Λειτουργίας Συστημάτων Διαχείρισης Δικτύου,
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Αναγνώριση Αντικειμένων για τo Internet των «Πραγμάτων» Object Recognition for the Internet of Things (Quack, Bay, and Van Gool, 2008) Εργασία της φοιτήτριας.
ΕΡΓΟ: «TAXISNET: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Γ.Γ.Π.Σ»
1 Κλήση Απομακρυσμένων Διεργασιών (Remote Procedure Call - RPC) Γεωργόπουλος Άλκης Κολωνιάρη Γεωργία Κοντογιώργης Τάσος Λεοντιάδης Ηλίας Πετράκης Γιάννης.
:: UCY 2010 | EPL371 Systems Programming
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ασφάλεια και Δικαιοδοσία σε Βάσεις Δεδομένων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Β. Μάγκλαρης 17/12/2012.
CSS Cascading Style Sheets
RDF Schema για ένα Συνεργείο Αυτοκινήτων
Zookeeper EPL 371 Ομάδα 2: Γιώργος Χατζηγιάννη Γαβρίλης Κοσιάρης Αργύρης Αργυρού Αντρέας Κωσταντίνου
3/9/ Content-based Publish Subscribe Πάνω από Structured P2P Networks Peter Triantafillou and Ioannis Aekaterinidis University of Patras Greece.
ΟΜΑΔΑ Π Αντάμης Ερμόλαος Αντωνιάδης Νικόλαος Αποστόλου Κωνσταντίνος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Β. Μάγκλαρης 26/05/2011.
Μάθημα 2ο Επεξεργασία Κειμένου και Δεικτοδότηση
PROJECT 2 ΣΧ.ΕΤΟΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια Αγριοπούλου Ελένη ΠΕ19.
CST-245 A Εισαγωγή στις τεχνολογίες Διαδικτύου
ΤΑ CD-ROMs ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ : ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κυριακή Μπαλτά (Παν. Μακεδονίας) Ηλίας Σάββας (ΤΕΙ/Λάρισας) Άννα Φράγκου (Παν. Μακεδονίας)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΙΙΙ Β. Μάγκλαρης 23/01/2012.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Kaποδιςτριακο Πανεπιςτημιο Αθηνων
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚΤΥΩΝ - ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ GRNET-TECH, Οκτώβριος 2004 ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΟΡΜΟΥ Διαχειριστική Ομάδα ΕΜΠ Παρουσίαση: Δουίτσης Αθανάσιος.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ III Β. Μάγκλαρης 18/12/2009.
Επισκόπηση Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη Επίλυση προβλημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Β. Μάγκλαρης 05/05/2009.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: SSL/TLS, , Firewalls, IDS
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (παρουσίαση) 1 Το Πρόβλημα Ένα από τα χαρακτηριστικά προβλήματα του μηχανικού μπορεί να τεθεί ως: Δεδομένου ενός.
1 ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Α.Ε. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ Έφη Δημητριάδου- Τηλέπ.Μηχανικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 3 Β. Μάγκλαρης 17/01/2011.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ II Β. Μάγκλαρης 07/01/2013.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
1 ΤΜΗΜΑ ΜΠΕΣ Αλγόριθμοι Αναζήτησης Εργασία 1 Τυφλή Αναζήτηση.
Ι ΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ Ανάπτυξη ενότητας σε Δ΄ τάξη δημοτικού Άντρη Θεοδούλου ΙΘ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ I Β. Μάγκλαρης 20/11/2009.
Ασφάλεια και Διαχείριση Δικτύων Διαχείριση Δικτύων – Ευφυή Δίκτυα 19/12/07.
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
“Ανάπτυξη εφαρμογής P2P για την αναζήτηση, δημοσίευση και εύρεση βιβλιογραφικών δεδομένων” Φοιτήτρια: Γεωργούλη Κωνσταντία Επιβλέπων καθηγητής:Νικόλαος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 8 – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας & Ψηφιακών Συστημάτων Ζητήματα ασφάλειας στις εφαρμογές της ψηφιακής τηλεόρασης Σωκράτης Κ. Κάτσικας.
Β. Μάγκλαρης 14/11/2016 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Διαχείριση Ασφαλείας (Ι) Απειλές Ασφαλείας Δημόσια & Ιδιωτικά Κλειδιά.
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Ασφάλεια Βιομηχανικών Συστημάτων και Κρίσιμων Υποδομών
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Β. Μάγκλαρης 30/11/2015 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Διαχείριση Ασφαλείας (ΙΙ) Πρωτόκολλα & Αρχιτεκτονικές  Firewalls.
Κατανεμημένα Συστήματα
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Διαχείριση & Ασφάλεια Δικτύων Ενότητα 3: Ασφάλεια Διάλεξη 10
Στρατηγική Κυβερνοασφάλειας
Σχεδίαση CMOS Ψηφιακών Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
AIDS Σύνδρομο επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας
ΠΝΥΚΑ Π Ν Υ Κ Α Έρευνα & ανάΠτυξη συστημάτων ηλεκτροΝικής ψηφοφορίας βασισμένων σε τΥπικές μεθόδους σχεδίασης και διαχείρισης Κινδύνων με εστίΑση στην.
CSS Cascading Style Sheets
Ρολόγια και Συγχρονισμός
Κατανεμημένα Συστήματα
TROFAZNI ASINHRONI MOTOR
Direktna kontrola momenta DTC (Direct Torque Control)
هوش مصنوعي فصل سوم (ادامه) حل مسئله با جستجو.
Κατανεμημένα Συστήματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ρ Α Τ Σ Ι Σ Μ Ο Σ Γυμνάσιο Νυδρί 2015

Τ Ι ΕΙΝΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το χρώμα του δέρματος, είτε από την εθνικότητα, είτε από τη θρησκεία κλπ.

Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποιους ανθρώπους ως κατώτερους ή ακόμη και άξιους περιφρόνησης, λόγω της φυλετικής ή εθνικής τους καταγωγής. Είναι μια συμπεριφορά που παρουσιάζουν οι κοινωνίες και είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο.

Οι φυλετικοί ρατσιστές πιστεύουν σε βιολογικές διαφορές μεταξύ των φυλών, βάσει των οποίων και προσδιορίζουν αυτές σε ανώτερες και κατώτερες. Έτσι, με την θεωρία αυτή υποστηρίζουν ότι η φυλή με συγκεκριμένα (ανώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, έχει το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν της ανώτερη από τις άλλες.

Ρατσισμός σημαίνει καχυποψία ακόμα και περιφρόνηση απέναντι στα άτομα που έχουν διαφορετικά φυσικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά από ό,τι οι άλλοι άνθρωποι.

Η λέξη αυτή χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων εναντίον μίας άλλης ομάδας.

Ι ΣΤΟΡΙΚΗ Α ΝΑΔΡΟΜΗ

Εκδηλώσεις ρατσισμού συναντούμε στην αρχαιότητα με το διαχωρισμό των ανθρώπων σε ελεύθερους και δούλους.

Ο ρατσισμός αργότερα κυριάρχησε ως ιδεολογία και χαρακτήρισε ολόκληρες εποχές στη μακραίωνη ιστορία του ανθρώπου.

Σήμερα, ο ρατσισμός έρχεται να ενισχύσει το γενικότερο κλίμα των αντιθέσεων και συγκρούσεων που κυριαρχεί στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.

Π ΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ;

Τα αίτια του ρατσισμού είναι ποικίλα και λίγο πολύ γνωστά από το παρελθόν καθώς η ανθρωπότητα δεν παραδειγματίζεται από εμπειρίες του παρελθόντος και ο ρατσισμός αναβιώνει.

Η έλλειψη ανθρωπιστικής παιδείας και η πνευματική φτώχεια είναι ένα από τα σημαντικότερα αίτια του φαινομένου αυτού. Από τη στιγμή που τα άτομα δεν διδάσκονται την αξία της ισότητας, της δικαιοσύνης, της ειρήνης, του σεβασμού είναι εύκολο να παρασυρθούν από ρατσιστικές αντιλήψεις.

Παράλληλα το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο περιορίζει τους ορίζοντες των ανθρώπων και αδρανοποιεί τη σκέψη τους με αποτέλεσμα να χειραγωγούνται εύκολα και να υιοθετούν άκριτα κάθε είδους στερεότυπα.

Η κρίση των αξιών,όπως η ανηθικότητα, ο ανταγωνισμός, η γενικότερη αμφισβήτηση των ανθρωπίνων ιδανικών καλλιεργούν το μίσος στις ψυχές των ανθρώπων που πυροδοτεί τις μεταξύ τους σχέσεις.

Τα συμπλέγματα ανωτερότητας ή κατωτερότητας που φέρουν τα άτομα ή και ολόκληροι λαοί καλλιεργούν επίσης το φθόνο και το μίσος. Επιπλέον δημιουργούν την αίσθηση της υπεροχής και την επιθυμία της κυριαρχίας έναντι των άλλων.

Τα οικονομικά συμφέροντα είναι άλλη μία σημαντική αιτία, όπως για παράδειγμα ο φυλετικός ρατσισμός κατά των μαύρων είναι ένα ιδεολόγημα που δημιουργήθηκε για να δικαιολογήσει την εκμετάλλευση των λαών της Αφρικής από τους λευκούς.

Οι κάθε είδους πολιτικές σκοπιμότητες όπως οι επεκτατικές βλέψεις μιας χώρας σε βάρος άλλης ή η έντεχνη μετάθεση των ευθυνών για την ύπαρξη σοβαρών οικονομικών και κοινωνικών προβλημάτων σε συγκεκριμένες ομάδες. Για παράδειγμα οι μετανάστες κατηγορούνται συνήθως σε μια χώρα για την όξυνση της ανεργίας ή την έξαρση της βίας, ενώ αποκρύπτεται η ανικανότητα της πολιτικής ηγεσίας να δώσει λύσεις.

Ο φανατισμός, θρησκευτικός ή εθνικός, που υποκινείται επίσης από ποικίλες σκοπιμότητες, οικονομικές ή πολιτικές.

Τέλος οι τραυματικές εμπειρίες του παρελθόντος που στηρίζονται στις μακραίωνες διαμάχες ανάμεσα σε κάποιους λαούς.

Π ΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ;

Ο σύγχρονος ρατσισμός δεν περιορίζεται μόνο στις φυλετικές διακρίσεις. Έτσι εκτός από το φυλετικό ρατσισμό υπάρχει:

Ο κοινωνικός ρατσισμός, δηλαδή η εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε ορισμένες κοινωνικές ομάδες,όπως είναι οι μετανάστες, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οι πρώην φυλακισμένοι, οι φορείς του ΑIDS, οι ομοφυλόφιλοι, οι ναρκομανείς και άλλες κοινωνικές ομάδες.

Ο εθνικός ρατσισμός, δηλαδή η αντίληψη ότι ένα έθνος είναι ανώτερο από τα άλλα.

Ο θρησκευτικός ρατσισμός, δηλαδή η αντίληψη ότι μια θρησκεία είναι η μόνη αληθινή και πρέπει να επικρατήσει έναντι των υπολοίπων

Ο ρατσισμός κατά γυναικείου φύλου, δηλαδή οι εμφανείς ή άτυπες διακρίσεις κατά των γυναικών που είναι γνωστό ως σεξισμός.

Ποιες είναι οι επιπτώσεις του στην κοινωνία;

6. Υλική και ηθική βοήθεια στους λαούς που καταπιέζονται από το ρατσισμό.

1. Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ατομικές ελευθερίες που υποστήριξαν όλα τα φωτισμένα πνεύματα της ιστορίας. Με αυτόν τον τρόπο προσβάλλει την ανθρώπινη προσωπικότητα.

2. Περιθωριοποιούνται άτομα και ομάδες, με αποτέλεσμα να χάνει η κοινωνία ένα ιδιαίτερα σημαντικό και πολλές φορές ικανό δυναμικό, που θα μπορούσε να συμβάλλει στην ανάπτυξη και ευημερία.

3. Επικρατεί αναξιοκρατία, κοινωνικές ανισότητες, διχόνοια, φαινόμενα που δυναμιτίζουν την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας (απώλεια κοινωνικής συνοχής, ομαλότητας).

4. Ξεσπούν συγκρούσεις, εκδηλώνονται ταραχές, κυριαρχεί η βία, που «πληγώνει» την έννοια και την αξία του πολιτισμένου ανθρώπου.

5. Διευρύνεται το χάσμα μεταξύ των πλουσίων και φτωχών. Δημιουργεί άθλιες συνθήκες διαβίωσης, και οδηγεί στην ανεργία και το χαμηλό βιοτικό επίπεδο, ένα, μεγάλο τμήμα του πληθυσμού. Έτσι πολλοί ωθούνται στην εγκληματικότητα και τα ναρκωτικά. Οι άνθρωποι χωρίζονται σε τάξεις «ισχυρών» και «αδυνάτων», «ανωτέρων» και κατωτέρων ανθρώπων.

6. Συντελεί στην εκμετάλλευση και την υποδούλωση των ανθρώπων και των λαών.

7. Δημιουργεί «χωριστή συμβίωση» (Απαρτχάιντ) των κατοίκων ενός κράτους.

Ποιοι είναι οι τρόποι αντιμετώπισης του ρατσισμου;

1. Οι γονείς στο στενό περιβάλλον της οικογένειας πρέπει να διαποτίζουν τα παιδιά τους με ανθρωπιστικές αρχές. Έτσι, το άτομο από τη νεαρή ηλικία θα μαθαίνει να σέβεται το συνάνθρωπό του σαν ύπαρξη και σαν προσωπικότητα.

2. Η ανθρωπιστική παιδεία είναι δυνατό να συμβάλλει στη στενότερη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των ανθρώπων ανεξαρτήτου χρώματος, φύλου, καταγωγής, επαγγέλματος. Η πνευματική καλλιέργεια θα μας απομακρύνει από το φανατισμό και τις προκαταλήψεις, βοηθώντας στο να επανατοποθετήσουμε σε σωστότερες και δικαιότερες βάσεις τις σχέσεις με τους συνανθρώπους μας (συνειδητοποίηση της αξίας άνθρωπος).

3. Απαιτείται η ενεργοποίηση των πνευματικών ανθρώπων, ώστε να αγωνιστούν για την κατάργηση των φυλετικών διακρίσεων, στις χώρες που υπάρχουν.

4. Θα πρέπει να υπάρξει επίσης μια δικαιότερη κοινωνική πολιτική, που δε θα κάνει καμιά διάκριση μεταξύ των ανθρώπων, αλλά θα παρέχει σε όλους ίσες ευκαιρίες στον τομέα της απασχόλησης, της εφαρμογής των νόμων και γενικά σε κάθε εκδήλωση της ανθρώπινης δραστηριότητας που καθορίζεται από τις σχέσεις κράτους – πολίτη.

5. Ευαισθητοποίηση όλων των κρατών σε παγκόσμια κλίμακα πάνω σε θέματα σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (μειονότητες).

Ε ΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Αγόρια: 56% Κορίτσια:44% Τι είναι ο ρατσισμός:96%

Π ΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ; Ναι: 21% Όχι% 60% Κάποιες φορές:19%

Ξ ΕΡΕΤΕ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ; Ξέρω: 67% Δεν ξέρω:4% Όχι και πολλά:29%

Ε ΧΕΤΕ ΦΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ; Ναι: 23% Όχι: 46% Ισως: 30%

Γ ΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΕΙΔΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ; Ναι: 56% Όχι: 8% Μερικά από αυτά ίσως: 36%

Θ Α ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΦΙΛΟ ΣΑΣ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ‘’ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ’’ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ; Όχι σε καμιά περίπτωση:8% Ναι: 70% Ίσως: 22%

Ν ΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΕΡΝΟΝΤΑΙ ΡΑΤΙΣΤΙΚΑ ; Ναι: 31% Όχι: 11% Ανάλογα την περίπτωση, ίσως:58%

Θ Α ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΚΟΜΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ; Ναι:18% Όχι: 42% Ίσως, ανάλογα την περίπτωση: 40%

Π ΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ; Δεν ξέρω: 37% Διαφορετικότητα: 13% Ξένοι: 13% Χρώμα: 9% Εξωτερική εμφάνιση: 6% Σχολικός εκφοβισμός: 5% …………..5% Η αγωγή των γονέων προς τα παιδιά: 4% Σύμπλεγμα ανωτερότητας: 1%

Μ ΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : Θ ΕΡΜΟΥ Ε ΛΕΝΗ Θ ΕΡΜΟΥ Σ ΤΑΜΑΤΙΑ Θ ΕΙΑΚΟΥ Ε ΙΡΗΝΗ (-Β ΙΚΤΩΡΙΑ ) Α ΡΜΑΤΑ Ι ΩΑΝΝΑ Κ ΑΒΒΑΔΑ Σ ΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

Μ ΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : Κ ΟΥΡΤΗΣ Π ΑΥΛΟΣ Θ ΟΔΩΡΗΣ Κ ΟΥΤΣΟΥΠΙΑΣ Θ ΕΙΑΚΟΣ Σ ΩΚΡΑΤΗΣ Κ ΑΒΒΑΔΑΣ Ο ΔΥΣΣΕΑΣ

Μ ΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : Γ ΑΖΗ Μ ΑΓΔΑΛΗΝΗ Κ ΤΕΝΑ Ε ΛΙΣΑΒΕΤ Γ ΑΖΗΣ Α ΝΑΣΤΑΣΗΣ Β ΑΛΕΝΤΙΝΟΣ Α ΡΑΒΑΝΗΣ Μ ΠΕΝ Κ ΑΜΠΕΛ Β ΗΣΣΑΡΙΩΝ Β ΗΤΑΛΗΣ

Υ ΠΕΥΘΥΝΗ P ROJECT : Κ ΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΒΕΡΓΙΝΗ, ΠΕ 11