Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 9: Ανιμασιόν Ενότητα 10: Ανιμασιόν και απασχόληση Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Advertisements

Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Αθλητικός Τουρισμός: Υπαίθρια Αθλήματα - Δραστηριότητες Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
Ανθρωπολογία του Θεάτρου Ενότητα 4 η : Βασικές αρχές της Τέχνης του Ηθοποιού Γιώργος Σαμπατακάκης, M.Phil. (Καίμπρητζ) – Ph.D. (Λονδίνο) Τμήμα Θεατρικών.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: «Εργαλειακή Προσέγγιση Τεχνολογίας» Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ ΙΙ Θέμα «παιγνίδια» (website address) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια Τζένη.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 12: Οδηγίες δημιουργίας φυτολογίου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Ενότητα # 8: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 7: Παρακολούθηση Κινδύνων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3)
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προσχολική Παιδαγωγική
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(7)
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕνΟτητα # 8: Ms Word V CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(10)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 9: Ανιμασιόν Ενότητα 10: Ανιμασιόν και απασχόληση Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. 2

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 3

Σκοποί ενότητας Aνιμασιόν Φιλοσοφία - Μεθοδική Ανιμασιόν και Απασχόληση 4

Περιεχόμενα ενότητας Ψυχαγωγία Διασκέδαση Aνιμασιόν Τι είναι ανιμασιον Που γίνεται η ανιμασίον και με τι μέσα Επαγγελματική ανιμασιον 5

Ορολογία Ψυχαγωγία = Προερχόμενη από σύνθεση των «ψυχή» και «άγω», σημαίνει την αγωγή της ψυχής. Ψυχαγωγία είναι η συμμετοχή του ανθρώπου στα ανώτερα έργα του ανθρώπινου πολιτισμού, που τον μορφώνει πνευματικά και αισθητικά και τον εξευγενίζει.ανθρώπουπολιτισμούμορφώνειπνευματικά αισθητικά

Ορολογία Διασκέδαση Αποτελείται από τα «δια» και «σκεδάζω» σημαίνοντας «δια-σκορπίζω» (από το αρχαίο διασκεδάννυμι, το οποίο σημαίνει και διαλύω, εξανεμίζω ή, εναλλακτικά, από το «σχίζω.διασκεδάζω Κυριολεκτικά σημαίνει κομματιάζω και πετώ μακριά τα θρύμματα του άγχους, της στεναχώριας, της ανίας κτλ. Προσδιορίζει τις δραστηριότητες που αφορούν στο γλέντι, στη χαρά, στην ευχαρίστηση με στόχο τη χαλάρωση από την κάθε είδους ένταση

Σημαντικότητα και διαφορά διασκέδασης από την ψυχαγωγία Διαφέρει σημαντικά από την ψυχαγωγία καθώς εκδηλώνεται όχι με τον στοχασμό και την σκέψη που απαντάται κατά την παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης αλλά με θορυβώδη γέλια, χαμόγελα και εμφανή συμμετοχή του σώματος κατά τη διαδικασία αυτή. Νόθη» ψυχαγωγία: αναφέρονται οι μορφές διασκέδασης που προβάλλονται ως ψυχαγωγικές ενώ κατ' ουσίαν δεν εξελίσσουν τον άνθρωπο πνευματικά.

Ψυχαγωγία - Διασκέδαση  Η ψυχαγωγία επιτυγχάνεται μέσα από την «κατανάλωση πνευματικής τροφής».  Η διασκέδαση συνοδεύεται από την κατανάλωση υλικών αγαθών.

Τι είναι ανιμασιόν;  Ανιμασιόν είναι μια μέθοδος, ένας τρόπος για να μεταφέρουμε γνώση και παράλληλα να εμψυχώνουμε τα άτομα ενισχύοντας τη συμμετοχή τους σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες  Στόχος να δημιουργήσουμε μια ευχάριστη δημιουργική ατμόσφαιρα μάθησης  Σκοπός η εμπειρία (Κνούντσον, 1983) «Η αναγκαιότητα της ανιμασιόν πηγάζει από το γεγονός ότι τα μεμονωμένα άτομα δεν ενεργοποιούνται αυθόρμητα»

Που γίνεται η ανιμασιόν;  Στο νοσοκομείο  Στο σχολείο, στο μάθημα  Στον ελεύθερο χρόνο  Στη δουλειά  Στην κατασκήνωση  Στο ΚΑΠΗ  Στις διακοπές  Εκεί όπου κανείς δεν δραστηριοποιείται αυθόρμητα (Αυθίνος, 1999)

Περιέχει τα στοιχεία  Είναι ενεργητική  Είναι αυτοκαθοριζόμενη  Αυθόρμητη  Διασκέδαση  Ψυχαγωγία  Εκούσια συμμετοχή  Ενεργητική συμμετοχή

Ένταση εμπειρίας στον E.X. Έρευνες από ψυχολόγους αναφέρουν ότι: Όσο λιγότερα τα τεχνικά μέσα... όσο πιο κοντά στη φύση... όσο πιο συμμετοχική η δραστηριότητα…....τόσο πιο έντονη η εμπειρία του Ε.Χ. (Czikzentmihalyi, 1990)

Αξιολόγηση εμπειρίας - υπηρεσίας Οι Otto, J. & Ritchie, B. (1996), σε έρευνά τους στον Καναδά, βρήκαν ότι σε τρεις τομείς στον τουρισμό η εμπειρία από μια εξυπηρέτηση αξιολογείται με έξι παράγοντες: 1. Αυθεντικότητα, γνησιότητα 2. Αναγνώριση 3. Ενθουσιασμός 4. Συμμετοχή, ομαδικότητα 5. Σιγουριά, ασφάλεια 6. Kαινοτομία Ερωτηματολόγιο QOE (quality of service experience)

Αξιολόγηση εμπειρίας - υπηρεσίας Αυθεντικότητα: να λειτουργεί η δραστηριότητα με αυθεντικό τρόπο Αναγνώριση: να νιώθει ο συμμετέχων ότι αναγνωρίζεται σαν άτομο, προσωπικότητα Ενθουσιασμός: το περιεχόμενο και η διαδικασία να ενθουσιάζει τον συμμετέχοντα Συμμετοχή: να νιώθει ο συμμετέχων μέλος μιας ομάδας, να ανήκει Σιγουριά: να μεταφέρεται σιγουριά, ασφάλεια, εμπιστοσύνη Καινοτομία: να προσφέρεται κάτι νέο, κάτι πρωτόγνωρο και να αναζητείται η εναλλακτική πρόταση συνεχώς

Κατηγορίες –τομείς Ανάπτυξη κοινωνικότητας Ανάπτυξη κινητικότητας Ανάπτυξη δημιουργικότητας Περιπέτεια Ηρεμία, καταπολέμηση άγχους

Μέσα Αθλητισμός Θεατρικές παραστάσεις Μουσικές γιορτές Πνευματικά παιχνίδια Κοινωνικές εκδηλώσεις Δημιουργικές δραστηριότητες Καλλιτεχνικά

Μέσα - συνέχεια Τυχερά παιχνίδια Χορός σε νυχτερινά κέντρα Ομαδικές συναθροίσεις, Ξεφάντωμα Νέα Παιχνίδια

Ξενοδοχεία Από το 1980 αλλοδαποί ανιματέρς έρχονται μαζί με τους τουρίστες από το πρακτορείο Μεγάλα ξενοδοχεία παραλίας που γεμίζουν με τουρίστες -πακέτο Δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία στην Ελλάδα, Λύτρας (1990) και Gatti, Mereu &Tagliafero (2000) μελέτη για εξελίξεις στα ξενοδοχειακά επαγγέλματα Ε.Ε. CEDEFOP για Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Leonardo da Vinci “European animateur passport” Tzetzis & Costa(2000)

Επαγγελματική ανιμασιόν Μάνατζμεντ μάρκετινγκ αναψυχής, γνώσεις στη διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων ειδικά στην παρακίνηση Υποδομή και μέσα Γνώσεις τουρισμού, εμπειρία

Τομείς Παιδικό τμήμα Εφηβικό τμήμα Ενηλίκων – Καλλιτεχνικά – Πολιτιστικά – Φυσική κατάσταση – Αθλοπαιδιές – Ήπιες δραστηριότητες

Πως γίνεται κανείς ανιματέρ; Ακολουθείται γενικά διαδικασία ανακοίνωσης ενδιαφέροντος από τους ξενοδόχους, αποστολή βιογραφικών, συνεντεύξεις, επιλογή και δοκιμαστική περίοδος συνήθως μέσω δικτύου γνωριμιών/ σχολών ΤΕΦΑΑ

Εργασιακές πληροφορίες Οι ανιματέρς είναι υπάλληλοι των ιδιόκτητων ξενοδοχείων στα οποία εργάζονται Αναφέρονται στη διεύθυνση των ξενοδοχείων και πληρώνονται από το γραφείο προσωπικού

Διαμονή Συνήθως διατίθεται ελεύθερα δωμάτιο ανά δύο άτομα με τουαλέτα και ντους Μέσα ή έξω από το ξενοδοχείο Αν είναι έξω υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς

Διαμονή για φίλους Έχουν έκπτωση μέχρι 50% η οικογένεια μέχρι 20% οι φίλοι Αν μένουν στο ξενοδοχείο χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη του διευθυντή

Προνόμια- ασφάλεια-παροχές Βιβλιάριο ενσήμων, Ασφάλεια υγείας ΕΟΠΠΥ

Διατροφή Κυρίως εστιατόριο Στην καντίνα του προσωπικού Στο σημείο που έχουν πρόγραμμα αν δεν υπάρχει συνωστισμός Κουπόνια για ποτά, καφέδες

Συναντήσεις Κάθε πρωί με την ομάδα Ο υπεύθυνος κάθε βδομάδα με τον υποδιευθυντή ή διευθυντή Ο υπεύθυνος συμμετέχει σε όλες τις συναντήσεις των επικεφαλής τμημάτων

Συμμετοχή σε άλλα τμήματα Οι ανιματέρς συχνά καλούνται να συμμετέχουν σε παραδοσιακές βραδιές, χορούς, γάμους κλπ. Αλλά και να οργανώσουν την ψυχαγωγία ειδικών ομάδων σαν να ήταν εξωτερικοί συνεργάτες

Αναφορές -επικοινωνία Κάθε μήνα ο υπεύθυνος συντάσσει αναφορά που είναι γραμμένη από τους ανιματέρς Όλοι αναφέρονται στον υπεύθυνο και προσπαθούν να λύνουν τις διαφορές μεταξύ τους

Μισθοί-αμοιβές 600 ευρώ ο νέος, κάθε χρονιά περίπου 50 ευρώ αύξηση Στα 950 περίπου ο υπεύθυνος του τμήματος Η εκπαίδευση είναι προσφορά της επιχείρησης- Δώρα Χριστουγέννων Πάσχα και επιδόματα απόλυσης αναλόγως συμφωνίας

Εκπαίδευση Η εκπαίδευση μπορεί να διαρκεί από 1 -3 εβδομάδες ανάλογα με την επιχείρηση Σε μερικές εταιρείες πρέπει να πληρώσει κανείς την εκπαίδευση Κοστίζει περίπου 1 μισθό

Εμφάνιση Οι ανιματέρς φορούν τη χαρακτηριστική τους «εμφάνιση» (sport-chic) Σπορ ρούχα για τα προγράμματα και τις εκδηλώσεις της ημέρας Το βράδυ φορούν δικά τους αλλά ιδιαίτερα προσεγμένα

Πρόσληψη Οι εταιρείες ανακοινώνουν ενδιαφέρον το φθινόπωρο Αιτήσεις γίνονται συνήθως πριν τα Χριστούγεννα Συνεντεύξεις τέλη Γενάρη Εκπαίδευση αρχές Μαρτίου

Ώρες δουλειάς Για ωράριο υπεύθυνος είναι ο..υπεύθυνος Όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει κανονικό «ωράριο» Τρεις ζώνες εργασίας Πρωί – απόγευμα από 3-4 ώρες και βραδάκι η τάση είναι να καθιερωθεί 5νθήμερη 8ωρη εργασία

Επίλογος Ο υπεύθυνος της ανιμασιόν έχει καθήκοντα Sport manager, πρέπει να είναι επαγγελματίας – οι υπόλοιποι μπορούν να είναι φοιτητές και πτυχιούχοιΤΕΦΑΑ, πρώην αθλητές, με εμπειρία προσκόπου για εργασία σε υψηλό πολιτιστικό περιβάλλον Κατάλληλοι για ανιμασιόν είναι όσοι διαθέτουν παιδαγωγική εκπαίδευση, και έχουν αίσθηση κοινωνικής προσφοράς (Opaschowski, 1998)

Βιβλιογραφία Σφακιανάκης, Μ. (2000) Εναλλακτικές μορφές Τουρισμού, ΕΛΛΗΝ Opaschowski, H. (1987). Freizeit und Tourismus, Αυθίνος, Γ. (1998). Άσκηση - Άθληση Κινητική Αναψυχή οργανωτική διάσταση, εκδ. ιδίου, Αθήνα Λύτρας, Π. (1993). Τουριστική Ψυχολογία, Eκδ. Interbooks, Αθήνα Finger, K. & Gayler, B. (1993).Animation im Urlaub, EOT σε μετάφραση Κώστα, Γ. Γλυνιά, Ε. Αντωνίου, Π. Γούδας, Μ. Κουθούρης, Χ. (2002). Εκτίμηση της ποιότητας υπηρεσιών άσκησης και ψυχαγωγίας σε ξενοδοχεία διακοπών, Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή& τον Αθλητισμό (υπό δημοσίευση)

Βιβλιογραφία Otto, J. & Ritchie, B. (1996).The service experience in tourism Tourism Management 17 (3), Czikzentmihalyi, Μ. (1990). “Flow” -The psychology of the optimal experience NYQ Harper Perennial Edition. Barlow J. & Maul, (2000). Emotional Value Berrett Koehler Publishers, San Francisco. Totti, G. (1985). Ο ελεύθερος χρόνος, εκδ. ΜΝΗΜΗ Λύτρας, Π. (1993). Τουριστική Ψυχολογία, εκδ. INTERBOOKS

Τέλος Ενότητας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ