Όταν δύο σχολεία έρχονται κοντά... Επιμέλεια: Κίτσου Αλεξάνδρα Τσικρικώνης Γιώργος Εκπαιδευτικοί Γυμνασίου Γλαύκης, Ξάνθη Εκπαιδευτικοί Γυμνασίου Γλαύκης,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Teachers 4 Εurope ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ.
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Ελληνογερμανική Αγωγή
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όταν δύο σχολεία έρχονται κοντά... Επιμέλεια: Κίτσου Αλεξάνδρα Τσικρικώνης Γιώργος Εκπαιδευτικοί Γυμνασίου Γλαύκης, Ξάνθη Εκπαιδευτικοί Γυμνασίου Γλαύκης, Ξάνθη

Ελληνογερμανική Αγωγή

Γυμνάσιο Γλαύκης

Ελληνογερμανική αγωγή και Γλαύκη Τα δύο σχολεία συνεργάζονται από παλιά στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου « φτερά της γνώσης » “ruralwings-project” Τα δύο σχολεία συνεργάζονται από παλιά στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου « φτερά της γνώσης » “ruralwings-project” Αυτή τη χρονιά οργανώνουν από κοινού δραστηριότητες με περιβαλλοντικά και πολιτιστικά θέματα Αυτή τη χρονιά οργανώνουν από κοινού δραστηριότητες με περιβαλλοντικά και πολιτιστικά θέματα

Ελληνογερμανική αγωγή και Γλαύκη Η συνάντηση απομακρυσμένων σχολείων... διευρύνει όχι μόνο το γνωστικό αλλά και τον συναισθηματικό ορίζοντα των μαθητών με σύγχρονες εκπαιδευτικές εμπειρίες διευρύνει όχι μόνο το γνωστικό αλλά και τον συναισθηματικό ορίζοντα των μαθητών με σύγχρονες εκπαιδευτικές εμπειρίες βοηθά τα νέα παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα βοηθά τα νέα παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα να αλληλεπιδρούν και να διαμορφώνουν κοινές ταυτότητες

Το σχολείο μας Το Γυμνάσιο Γλαύκης βρίσκεται στην ορεινή περιοχή του νομού Ξάνθης Το Γυμνάσιο Γλαύκης βρίσκεται στην ορεινή περιοχή του νομού Ξάνθης Σε αυτό φοιτούν μαθητές από πομακικά χωριά Σε αυτό φοιτούν μαθητές από πομακικά χωριά ΓΛΑΥΚΗ

Οι μαθητές μας διαθέτουν ιδιαίτερη κουλτούρα και παράδοση. Οι μαθητές μας διαθέτουν ιδιαίτερη κουλτούρα και παράδοση. Ζώντας σε απομακρυσμένη περιοχή έχουν ανάγκη για ίσες ευκαιρίες στη γνώση και στη ζωή Γλαύκη... ένα πομακικό χωριό

Η συνάντηση προετοιμάστηκε στα πλαίσια ενός περιβαλλοντικού προγράμματος με θέμα «Το δάσος» και πολιτιστικού με θέμα «Επικοινωνώντας... μαθαίνουμε με το διαδίκτυο μέσα από την παράδοση, τη μουσική, την επιστήμη Επίσκεψη Ε.Α. στο σχολείο της Γλαύκης

Αναμνηστική φωτογραφία των μαθητών των δύο σχολείων

Οι μαθητές γνωρίστηκαν...

αντάλλαξαν πληροφορίες και εμπειρίες

Οι μαθητές της Ελληνογερμανικής Αγωγής μας παρουσίασαν τη δουλειά τους

Οι μαθητές της Γλαύκης ενδιαφέρθηκαν... να αναδείξουν στοιχεία της ζωής και της κουλτούρας τους με παραδοσιακά τραγούδια της Θράκης...

και απαγγελία ενός πομάκικου τραγουδιού με συνοδευτικό ψηφιακό υλικό σε πλατφόρμα διαδικτυακής μετάδοσης

Τραγούδι ευρύτερα γνωστό, με ρίζες πολύ πριν από τη μάχη του Ματζικέρτ (1071), στην Ελλάδα. Οι Πομάκοι απομονωμένοι ως ορεσίβιοι γεωγραφικά, κοινωνικά και πολιτιστικά, διατήρησαν την πιο αρχαία μορφή του τραγουδιού που συγγενεύει με την παραλλαγή της Καππαδοκίας, όπου αρχικά γεννήθηκε. ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΔΕΡΦΙΑ – “Trimína brátye” Τραγούδι ευρύτερα γνωστό, με ρίζες πολύ πριν από τη μάχη του Ματζικέρτ (1071), στην Ελλάδα. Οι Πομάκοι απομονωμένοι ως ορεσίβιοι γεωγραφικά, κοινωνικά και πολιτιστικά, διατήρησαν την πιο αρχαία μορφή του τραγουδιού που συγγενεύει με την παραλλαγή της Καππαδοκίας, όπου αρχικά γεννήθηκε. ( από έρευνα του Κ. Μητσάκη ) 1 Τρία αδέλφια γεφυριού τοίχο χτίζανε Τη μέρα το χτίζουν, το βράδι γκρεμίζεται Το βράδι γκρεμίζεται, θυσία θέλει. Καθίσανε τρία αδέλφια Να κουβεντιάσουν, να αποφασίσουν. - Αδέλφια, βρε αδέλφια, τρία αδέλφια, Ελάτε να κάνουμε δικιά μας συμφωνία Όποια θα έρθει αύριο νωρίς Εκείνη θα τη βάλουμε στη μέση στα θεμέλια. Ξεπρόβαλλε του πιο μικρού (αδελφού) Του πιο μικρού η όμορφη Γιουρκέ2 Η όμορφη Γιουρκέ, η νέα νύφη. Στο αριστερό χέρι κρατάει ζεστό πρωϊνό Στο δεξί της έχει κρύο νερό. Την είδε ο μικρότερος ο αγαπημένος της Με το χέρι της έγνεψε πίσω να γυρίσει Της έκλεισε το μάτι. Εκείνη πήγε πιο γρήγορα. - Αδέλφια, αδέλφια, τρία αδέλφια Καλή ευκολία, τρία αδέλφια. - Ο Θεός μαζί σου, όμορφη Γιουρκέ

ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΔΕΡΦΙΑ – “Trimína brátye” 3 - Γιατί μου κλαις πρώτη μου αγάπη; Πώς να μην κλαίω, όμορφη Γιουρκέ; Το δαχτυλίδι μου έπεσε στη μέση του γεφυριού. - Μη μου κλαις πρώτη μου αγάπη Θα μαζέψω το μανίκι και θα σηκώσω το πανωφόρι Θα μπω στη μέση στα θεμέλια Θα σου βγάλω το άξιο το δαχτυλίδι Το ασημένιο δαχτυλίδι με τη μαρμαρένια πέτρα.4 - Ρίξτε της αδέλφια, ξύλο για ξύλο Πέτρα για πέτρα για να χτίσουμε την όμορφη Γιουρκέ στη μέση της γέφυρας - Αφήστε με, τρία αδέλφια Έχω παιδί, μου είναι ξεσκέπαστο Μου είναι ξεσκέπαστο και ξεφασκιωμένο. - Μη μου κλαις όμορφη Γιουρκέ Έχεις μάνα, θα σου το σκεπάσει Θα το σκεπάσει και θα το φασκιώσει

Η μετάδοση της εκδήλωσης Η μετάδοση της εκδήλωσης με τη δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης έγινε εφικτή χάρη στην τεχνογνωσία που προσφέρθηκε από την πλευρά της Ελληνογερμανικής Αγωγής στα πλαίσια ενός προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Η μετάδοση της εκδήλωσης Η μετάδοση της εκδήλωσης

Οι μαθητές μας ετοίμασαν με πολλή χαρά τις δραστηριότητες στο δάσος

... για ένα παιχνίδι «κρυμμένου θησαυρού» με τους συμμαθητές τους

... όπου με οδηγίες και πυξίδες θα ανακάλυπταν «θησαυρούς του Δάσους»

Έτσι «σύστησαν» ένα δέντρο... Το δέντρο είναι γνωστό από την εποχή του Ομήρου με το όνομα "Κράνεια" (Ιλιάδα Π, 767). Σύμφωνα με τον Παυσανία οι αρχαίοι έλληνες έφτιαξαν τον Δούρειο Ίππο με ξυλεία κρανιάς από το ιερό δάσος του Απόλλωνα. Στην αρχαιότητα χρησιμοποιούταν οι καρποί της κρανιάς κυρίως για φαρμακευτικούς σκοπούς. Εμείς... τους κάναμε χυμό και γλυκό !

γνώρισαν μαζί καρπούς της φύσης...

... με το μόμπιλ που είχαν κατασκευάσει οι μαθητές της Γλαύκης για να το χαρίσουν μετά στους καινούργιους φίλους για να το χαρίσουν μετά στους καινούργιους φίλους γνώρισαν μαζί καρπούς της φύσης...

Τα παιδιά έψαξαν μαζί και συνεργάστηκαν

λειτούργησαν στην ομάδα... και ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας – διαλόγου

περπάτησαν στο δάσος...

πέρασαν από τα μονοπάτια...

... των μανιταριών

και... κατηφόρισαν για το σχολείο

Η επαφή κρατιέται... Με το blog που έχει αναρτηθεί για τις δραστηριότητες των δύο σχολείων Με το blog που έχει αναρτηθεί για τις δραστηριότητες των δύο σχολείωνblog... επίσκεψη μαθητών της Γλαύκης στους συμμαθητές τους στην Αθήνα και συμμετοχή στο εκπαιδευτικό συνέδριο ΄΄Σχεδιάζοντας το σχολείο του αύριο΄΄... επίσκεψη μαθητών της Γλαύκης στους συμμαθητές τους στην Αθήνα και συμμετοχή στο εκπαιδευτικό συνέδριο ΄΄Σχεδιάζοντας το σχολείο του αύριο΄΄ και ακολούθησε...

Στο συνέδριο συμμετείχαν με...  απαγγελία στα πομακικά μέρους ενός πομάκικου παραμυθιού, που είχε επιλεγεί να δραματοποιηθεί και να επενδυθεί μουσικά, ειδικά για τη συγκεκριμένη διαδικτυακή μετάδοση παράλληλης συνεδρίας, για εξ’ αποστάσεως μουσική εκπαίδευση.

καθώς και με... παρουσίαση της δραστηριότητάς τους σε παράλληλη συνεδρία με θέμα ΄΄Δημιουργώντας κοινότητες μάθησης σε απομακρυσμένα σχολεία΄΄ ΄΄Δημιουργώντας κοινότητες μάθησης σε απομακρυσμένα σχολεία΄΄

και πειραματίστηκαν κατασκευάζοντας ένα μοντέλο του εκκρεμούς με lego Πήραν μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες... προβληματίστηκαν με το εκκρεμές του Φουκώ, χρησιμοποίησαν PDA συσκευές

Και ταξίδεψαν στο διάστημα... συζητώντας στο μαγικό κόσμο ενός αστεροσκοπείου συζητώντας στο μαγικό κόσμο ενός αστεροσκοπείου

Η « κοινωνική δικτύωση » απομακρυσμένων σχολείων είναι μια δυναμική διαδικασία που ενισχύει την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία ομάδων μαθητών είναι μια δυναμική διαδικασία που ενισχύει την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία ομάδων μαθητών συμβάλλει στην γνωστικο-συναισθηματική τους ωρίμανση και ενσυναίσθηση συμβάλλει στην γνωστικο-συναισθηματική τους ωρίμανση και ενσυναίσθηση

Το σύγχρονο σχολείο μπορεί... να εμπνέει πολιτιστικές αλληλεπιδράσεις να εμπνέει πολιτιστικές αλληλεπιδράσεις να αξιοποιεί την κοινωνική διάσταση της τεχνολογίας σε εκπαιδευτικές δράσεις να αξιοποιεί την κοινωνική διάσταση της τεχνολογίας σε εκπαιδευτικές δράσεις να αναδεικνύει και τον παιδαγωγικό του ρόλο, ως κοινωνικό περιβάλλον μάθησης να αναδεικνύει και τον παιδαγωγικό του ρόλο, ως κοινωνικό περιβάλλον μάθησης