ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ TOPIKH ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΠΕ02) 4 o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Advertisements

ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΜΑΚΗΣ ΜΠΑΜΠΛΕΚΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΣΤΟΡΗΣ
ΙΑΠΩΝΙΑ - JAPAN 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Beta English: Δραστηριότητες για τη Β΄ Δημοτικού
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο1 Ωμή Βία Είναι μία άμεση προσέγγιση που βασίζεται στην εκφώνηση του προβλήματος και τους ορισμούς.
ερευνητική εργασία: Κινηματογραφική Συνάντηση
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
 Το Τάε Κβον Ντο είναι η πιο δημοφιλής κορεάτικη πολεμική τέχνη και το εθνικό σπορ της Κορέας. Είναι μια από τις πιο διαδομένες πολεμικές τέχνες παγκοσμίως.
Τ Ο HOBBY ΜΟΥ tae kwon do 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Βασίλης Αθανασιάδης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση 29 Οκτωβρίου 2015 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Δημοσθένης Τζήμας Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας Επιβλέπων καθηγητής: Εμμανουήλ Φλεμετάκης.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
Πρακτική άσκηση 09/07 – 31/08/2012 Από τους φοιτητές: Μαρία Καϊάφα Γιώργος-Πορφύριος Γαζής Μιχάλης Σαρδέλης Του τμήματος Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής.
Απόδιακου Αναστασία Τμήμα Βιοτεχνολογίας Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Φορέας πρακτικής άσκησης : Εργαστήριο Φυσιολογίας και Μορφολογίας φυτών ΓΠΑ Επιβλέπουσα.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Introduction: explain that what we do – in a nutshell – is to help ambitious SMEs innovate and grow internationally.
Ενθύμιο των μαθητών του Στ 2 για τη σχολική χρονιά
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 9: Εργαλεία και μέθοδοι της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Ανάλυση τμημάτων DNA και ένζυμα περιορισμού
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
TAE KWON DO Αλεξανδράκη Κατερίνα Βογιατζή Σταυρίνα.
Πολεμικές Τέχνες-Στίβος
ΕΥΡΥΒΙΑΔΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΝΑΚΑΣ
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Dick Hebdige «Υπο-κουλτούρα: το νόημα του στυλ» Κεφ. 7ο & Κεφ. 8ο
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Πρότυπα Προγραμματισμού
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταναστευτικό Αιγαίο
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 4: Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
judo Γιώργος Πατάπης Στέφανος Τσιμής Έλενα Καραδήμου Ανέστης Ανδριανός
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Εργασία 5 Μάθημα 795.Πρακτική Άσκηση, ΔΔΜ (α)
Κλειστά πλαστικά κανάλια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – EVENTS SCHEDULE
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Ηλεκτροφόρηση πρωτεϊνών και νουκλεϊκών οξέων
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
JANUARYFEBRUARYMARCHAPRILMAY BASIC CHEVRON PROCESS SMARTART Consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore Event Title Consectetur.
عضو هیئت علمی گروه عمران و محیط زیست موسسه آموزش عالی جامی
ДИЗАЛИЦЕ.
Croy 8 - Exercises ὁ θεὸς ἀποστέλλει τοῦτον τὸν προφήτην εἰς τὸν λαόν.
پایش کیفیت اختصاصی. پایش کیفیت اختصاصی روندکلی بررسی «خوب بودن» گام نخست: شناختن معیارهای کارخوب معیار‌های کیفیت.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Grk 101, ch6 civ.
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη
Fig. 4. Scenes from the banquet and social program
Do Now: 3) y = -1/2cos (x - π/2) + 3 4) y = 25sin (x + 2π/3) - 20
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ TOPIKH ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΠΕ02) 4 o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ

Προταθέντα θέματα Τ.Ι. Μετά από μια σύντομη δική μου εισαγωγή, σχετική με την Τοπική Ιστορία της πόλης μας, οι μαθητές κλήθηκαν να προτείνουν θέματα. Προταθέντα θέματα από τους μαθητές:  Το Μπαρουτάδικο.  Η Ιερά Οδός.  Τα παλιά σινεμά. 2

 Η ιστορία της πόλης του Αιγάλεω.  Οι βιομηχανίες της πόλης μας.  Η ομάδα «Αιγάλεω».  Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω.  Τα παλιά μαγαζιά. Προταθέντα θέματα Τ.Ι. (β) 3

Συμπληρωματικά θέματα Τ.Ι. Όταν μου ζήτησαν να προτείνω συμπληρωματικά θέματα, πρότεινα τα εξής:  Τα λαϊκά κέντρα διασκέδασης του Αιγάλεω.  Οι Εκκλησίες του Δήμου μας.  Ο Ελαιώνας. 4

Συμπληρωματικά θέματα Τ.Ι.(β)  Ο Κηφισός.  Γ. Ζαμπέτας, Μ. Νίνου, Στρ. Παγιουμτζής και άλλοι καλλιτέχνες που συνδέονται με το Αιγάλεω.  Τα πρώτα σχολεία του Αιγάλεω: αναμνήσεις- συνεντεύξεις – φωτογραφίες από τη μαθητική ζωή.  Η ιστορία του σχολείου μου. 5

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι. Η πλειονότητα των μαθητών της τάξης ήταν αγόρια, μέλη αθλητικών σωματείων της πόλης. Έτσι η απόφαση να επιλέξουμε ως θέμα «Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω» υπερίσχυσε. Οι μαθητές της τάξης χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 ατόμων και διαμόρφωσαν έναν κατάλογο ζητουμένων: 6

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι. Κατάλογος ζητουμένων:  Πότε ιδρύθηκε η ομάδα «Αιγάλεω» και από ποιους;  Με ποιο άθλημα ασχολείται; Ποια είναι η «έδρα» της;  Ποια είναι η εμφάνισή της (τα χρώματα και το έμβλημά της);  Σε ποια κατηγορία αγωνίζεται; 7

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι. Κατάλογος ζητουμένων (β):  Ποια η πορεία της και οι διακρίσεις της;  Σημαντικοί αθλητές- προπονητές- πρόεδροι.  Πόσοι περίπου είναι οι σταθεροί φίλαθλοί της;  Φωτογραφικό υλικό- άρθρα εφημερίδων.  Συνεντεύξεις με ενεργούς και παλαίμαχους. 8

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι. Την περίοδο εκείνη δραστηριοποιούνταν στο Αιγάλεω τα εξής αθλητικά σωματεία: 1)Αιγάλεω, 2)Ιεράπολις, 3)Θεμιστοκλής, 4)Γαλαξίας, 5)Κρόνος, 6)Ολυμπιάδα, 7)Πρωτέας, 8)TAE KWON DO Τσιδημόπουλος, 9)Ορφέας, 10)Ζέφυρος, 11)Διαγόρας,12)Λέσχη Οπλομαχίας, 13)Ορειβατική Λέσχη, 14)Ελλάς Ποντίων, 15)Σκακιστικός Όμιλος, 16)Ειρήνη Φλαμπουριωτών, 17)Αθλητική Ένωση Φίλων ΕΛ.ΑΣ. 9

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι.(β) Κάθε ομάδα:  Ανέλαβε δύο τουλάχιστον από τα μεγαλύτερα σωματεία και ένα από τα μικρότερα.  Κατασκεύασε πινακίδα με σχεδιαγραμματικές απαντήσεις των ζητουμένων, φωτογραφικό υλικό και αποσπάσματα συνεντεύξεων και άρθρων.  Έκανε παρουσίαση του υλικού της.  Κάποιες ομάδες έφεραν και εμφανίσεις των αθλητικών σωματείων. 10

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι.(γ) Αθλητική δραστηριότητα:  Στο Αιγάλεω υπήρχε τη δεδομένη περίοδο πλούσια αθλητική δραστηριότητα: ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, κολύμβηση, ενόργανη γυμναστική, ορειβασία, πάλη, σκοποβολή, ξιφασκία, TAE KWON DO.  Πολλά από τα αθλητικά σωματεία διατηρούσαν πολυάριθμα τμήματα διαφορετικών αθλημάτων. 11

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι. (δ)  Υπήρξαν διακρίσεις Αιγαλεωτών αθλητών εντός Ελλάδος, αλλά και σε ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διοργανώσεις ακόμη και σε Ολυμπιακούς αγώνες.  Τα αθλητικά σωματεία καταδεικνύουν την πληθυσμιακή σύνθεση και την ιστορία της πολυ-πολιτισμικής πόλης του Αιγάλεω: « Α.Ε. Ιεράπολις» των Μικρασιατών προσφύγων,«Ένωση Πυριτιδοποιείου» των εργαζόμενων στο Μπαρουτάδικο. «Α.Ο. Αιγάλεω»,«Διαγόρας» των Δρυοπιδέων του Αιγάλεω,«Ελλάς Ποντίων » της συνοικίας «Ρώσικα»,«Ειρήνη» των Φλαμπουριωτών από το νομό Σερρών. 12

Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω ως θέμα Τ.Ι. Ιστορικές διαπιστώσεις Με το θέμα Τ.Ι. Τα αθλητικά σωματεία του Αιγάλεω διαπιστώνουμε τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της πόλης, αλλά επιχειρούμε και τους αναγκαίους συσχετισμούς με την ιστορία της Χώρας μας:  Μικρασιατική καταστροφή - πρόσφυγες.  Πυριτιδοποιείο Αιγάλεω- η μεγαλύτερη πολεμική βιομηχανία της Ελλάδας.  Μεταπολεμική εσωτερική μετανάστευση- απασχόληση στις βιομηχανίες.  Εγκαταστάσεις παλιννοστούντων από τη Ρωσία και προσφύγων από άλλες Χώρες. 13