Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Advertisements

Κλάσματα.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Μαθηματικα και χορος.
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
2-1 Ανάλυση Αλγορίθμων Αλγόριθμος Πεπερασμένο σύνολο εντολών που, όταν εκτελεστούν, επιτυγχάνουν κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα –Δεδομένα εισόδου και εξόδου.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Προβλήματα. Ο Γιάννης έχει 14 βόλους. Κέρδισε ακόμα 2. Πόσους βόλους έχει τώρα;
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 1η.
Βασικά στοιχεία της Java
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Βασικές έννοιες προγραμματισμού Κεφάλαιο 7 ο. Βασικές έννοιες προγραμματισμού Αλφάβητο και τύποι δεδομένων Σταθερές και μεταβλητές Τελεστές, συναρτήσεις.
Διαστήματα Εμπιστοσύνης για αναλογίες. Ποιοτικές μεταβλητές χαρακτηρίζονται εκείνες οι οποίες τα στοιχεία τους δεν έχουν μετρηθεί με κάποιον τρόπο – οι.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Αναλογική συλλογιστική οι λόγοι και οι αναλογίες.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Στέλιος Πετράκης
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση

και πάλι μας ενδιαφέρουν...  οι εναλλακτικές αναπαραστάσεις, σχέσεις, κατανοήσεις  η σύνδεσή τους με συγκεκριμένες εμπειρίες και καταστάσεις  η «αίσθηση» της κάθε αριθμητικής πράξης

μοντέλα αναπαράστασης

η έννοια του πολλαπλασιασμού  πολλαπλασιασμός ως επαναλαμβανόμενη πρόσθεση  πολλαπλασιασμός και συνδυασμοί (ή καρτεσιανά γινόμενα)  πολλαπλασιασμός και εμβαδόν

η έννοια της διαίρεσης  διαίρεση ως δίκαιη μοιρασιά  διαίρεση ως επαναλαμβανόμενη αφαίρεση (μέτρηση)  διαίρεση με υπόλοιπο

βασικές δομές για τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση σε προβλήματα πλοκής

ίσες ομάδες, πολλαπλάσια μιας ποσότητας Ο Μάρκος έχει 4 τσάντες με μήλα. Η κάθε τσάντα έχει 6 μήλα. Πόσα είναι όλα μαζί τα μήλα που έχει ο Μάρκος; Ο Μάρκος έχει 24 μήλα. Θέλει να τα μοιράσει δίκαια στους τέσσερις φίλους του. Από πόσα μήλα θα πάρει ο κάθε φίλος του; Ο Μάρκος έχει 24 μήλα. Τα τοποθέτησε σε τσάντες, βάζοντας 6 μήλα σε κάθε τσάντα. Πόσες τσάντες χρησιμοποίησε ο Μάρκος;

ίσες ομάδες, ρυθμός μεταβολής επί μια ποσότητα Τα μήλα κοστίζουν 1,50 ευρώ το κιλό. Ο Τάκης αγόρασε 4 κιλά μήλα. Πόσο κόστισαν όλα τα μήλα; Ο Τάκης αγόρασε 5 κιλά μήλα και πλήρωσε 7,50 ευρώ. Πόσο κόστιζε το ένα κιλό μήλα; Ο Τάκης αγόρασε μήλα με 1,50 ευρώ το κιλό. Πλήρωσε στον μανάβη 7,50 ευρώ. Πόσα κιλά μήλα αγόρασε ο Τάκης;

πολλαπλασιαστική σύγκριση Ο Πέτρος μάζεψε 6 μήλα. Ο Μάρκος μάζεψε 4 φορές περισσότερα μήλα από τον Πέτρο. Πόσα μήλα μάζεψε ο Μάρκος; Ο Μάρκος μάζεψε 24 μήλα. Ο Μάρκος μάζεψε 4 φορές περισσότερα μήλα από τον Πέτρο. Πόσα μήλα μάζεψε ο Πέτρος; Ο Μάρκος μάζεψε 24 μήλα και ο Πέτρος 6. Πόσες φορές περισσότερα μήλα μάζεψε ο Μάρκος από τον Πέτρο;

συνδυασμοί Ο κ. Μοδάτος αγόρασε στις εκπτώσεις 4 παντελόνια και 3 σακάκια, έτσι ώστε όλα να ταιριάξουν μεταξύ τους. Για πόσες συνεχόμενες μέρες θα μπορεί ο κ. Μοδάτος να πηγαίνει στη δουλειά του με διαφορετική φορεσιά, αν φοράει ένα καινούριο παντελόνι και ένα καινούριο σακάκι κάθε μέρα; Ο κ. Μοδάτος αγόρασε στις εκπτώσεις καινούρια παντελόνια και σακάκια, έτσι ώστε όλα να ταιριάξουν μεταξύ τους. Τώρα ο κ. Μοδάτος θα μπορεί να πηγαίνει στη δουλειά του με διαφορετική φορεσιά για 12 μέρες. Αν αγόρασε 4 παντελόνια πόσα σακάκια αγόρασε;

εμβαδόν!

ξεχωριστές ιδιότητες  ο ρόλος του μηδενός στον πολλαπλασιασμό  η μεταθετική ιδιότητα στον πολλαπλασιασμό  η επιμεριστική ιδιότητα

ξεχωριστές ιδιότητες  η διαίρεση και ο ρόλος του μηδενός