Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Coursera!.
Advertisements

Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΜΑΖΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ (MOOCs) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Διασύνδεση LAN Γιατί όχι μόνο ένα μεγάλο LAN
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Development of sample e-Hoop content
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
JAVA – Basic OOP Principles
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
<<MOOCS AND WEBINARs>>
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
Υπο-τύποι και πολυμορφισμός
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Find: ρc [in] from load (4 layers)
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
‘Εξυπνα Δίκτυα- Το μέλλον είναι εδώ Νίκος Χατζηαργυρίου,
Voice.
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Πρόσβαση και Περαιτέρω Χρήση Δημόσιας Πληροφορίας Η πλευρά του Χρήστη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις

Για να δούμε τι θα δούμε Αποθετήρια Μαθησιακών Πόρων Τo κίνημα των MOOCs  Πώς λειτουργούν τα MOOCs  Σχεδίαση υλικού για MOOCs Θέματα προς διερεύνηση

Αποθετήρια Μαθησιακών Πόρων 3 Στην πραγματικότητα είναι ένας χώρος στο διαδίκτυο ο οποίος προσφέρει πρόσβαση σε μια συλλογή από μαθήματα, ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό, εργασίες κλπ. World Lecture Hall (WLH) [ The Globwide Network Academy (GNA) [ Element K [ UNIVERSAL [ Click2learn [ OnlineLearning.net (OLn) [ DigitalThink [ Mc Graw-Hill OnLine Learning [

4 Αποθετήριο Μ.Α. - Διαδικτυακός μεσίτης μαθησιακού υλικού - Ορισμός Τα μεσιτικά συστήματα πόρων μάθησης θεωρούνται ως τα “state-of- the-art” συστήματα τα οποία διευκολύνουν την δημοσιοποίηση, προσφορά, εύρεση και ανταλλαγή πόρων μάθησης μια on-line οντότητα-σύστημα που αλλιώς λέγονται:  Learning content repositories  Learning portals Μέσω του οποίου κάποιος χρήστης προσφέρει υλικό ενώ κάποιος άλλος ζητά να έχει πρόσβαση σε αυτό. η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει δύο τύπους χρηστών:  χρήστες οι οποίοι προσφέρουν τα προϊόντα/υλικό τους (στην προκειμένη περίπτωση μαθησιακό υλικό) προς ευρεία διανομή (προμηθευτές του συστήματος) και  χρήστες που αποκτούν πρόσβαση στα προϊόντα που προσφέρονται (καταναλωτές του συστήματος).

5 Οι χρήστες―οργανισμοί είναι πανεπιστήμια, επιχειρησιακές σχολές, εκπαιδευτικά ιδρύματα ή εταιρίες, ενώ τα άτομα/χρήστες του συστήματος μπορεί να είναι καθηγητές, ερευνητές ή εκπαιδευτικοί. Το μαθησιακό υλικό που προσφέρεται μπορεί να είναι web courses, power-point slideshows, video, simulations, κοκ είτε υλικό που παραδίδεται σε πραγματικό χρόνο π.χ. διαλέξεις χρησιμοποιώντας videoconferencing. Αποθετήριο Μ.Α. - Διαδικτυακός μεσίτης μαθησιακού υλικού - Χρήστες

6 Αλυσίδα προσφερόμενων υπηρεσιών

7 Εκπαιδευτικοί μεσίτες Πλεονεκτήματα:  Πρόσβαση σε μια πληθώρα μαθημάτων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσω ενός και μόνο καναλιού επικοινωνίας.  Δημοσιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού  Ευκαιρία σύγκρισης των διαφορετικών παροχέων, των προσφερόμενων μαθημάτων και του κόστους. Μειονεκτήματα:  Έντονος συναγωνισμός μεταξύ των διαφορετικών παροχέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.  Ανάλογα με την έμφαση που δίνεται στην ποιότητα των υπηρεσιών, η φήμη κάποιου παροχέα μπορεί να σπιλωθεί εξαιτίας του χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει κάποιος άλλος μέσω της ίδιας πύλης.  Αδυναμία ελέγχου των νέων μελών της πύλης.

8 Προς ένα δίκτυο από μεσίτες

Προς μία έξυπνη αναζήτηση

10 Προς μία έξυπνη αναζήτηση SMETE Search API, Edina XML APIs and RSS Developer’s Kit:  Java classes and WSDL (Web Services Description Language) to access SOAP-based federated search service.  Syntactically & semantically similar to Google Web API and OAI PMH.  Flexible query language supports Lucene query string or IEEE LOM fields.

11 Προς μία έξυπνη αναζήτηση

12 Ελληνικά Websites

MOOC – Massive Open Online Course  Ανοιχτή πρόσβαση σε όλους  Μαζική συμμετοχή στη δια βίου μάθηση  Κανένα κόστος συμμετοχής Συζήτηση για premium users  Με ή χωρίς πιστοποίηση

Ιστορία των MOOC  2007, πρώτο MOOC, Utah State University, ~50 συμμετέχοντες από 8 χώρες  2011, συμμετέχοντες σε μάθημα τεχνητής νοημοσύνης

Page 15 OfferingFeedbackCertificatePaceDidactics EdXCourseInstructor/ automated AchievementPacedInstructor led UdacityCourseInstructor/ automated Achievement/ Participation PacedInstructor led CourseraCourseInstructor/ Automated/ Peer Achievement/ Participation PacedInstructor led Ted EdLecture--Self-directedInstructor led Khan Academy Lecture-BadgesSelf-directedInstructor led cMOOCCoursePeerNone/Achievement/ Badges PacedConnec- tivism MMOOCCoursePeer / instructorBadges / RecognitionPacedConnec- tivism Saylor.orgPrograms--Self-directedInstructor led OERuPrograms-DiplomaSelf-directed-

Συνεργασία για παράδοση MOOCs

Let’s look at one….

Segmenting Lectures: 7 weeks X 6-8 videos X min

Συμμετοχικότητα στα MOOCs

Μαθησιακό υλικό

Embedded quizzes

Συζητήσεις - συνεργατικότητα

Τι είπατε; … εκπαιδευόμενοι;

Κόστη Μέσο κόστος δημιουργίας ενός μαθήματος MOOC: $15,000-$50,000 Κάθε καθηγητής επενδύει: 100 ώρες στη δημιουργία ενός μαθήματος MOOC

Εγγραφές - Αποφοιτήσεις… 60,000 έκαναν εγγραφή για το Introduction to Astronomy (Duke Univ.) στο Coursera. 28,500 έκαναν εγγραφή για το Introduction to Solid State Chemistry στο edX.  3.5% και 1.7% oλοκλήρωσαν τη φοίτηση

Σύνοψη

Selection criteria by EPFL (1/2) VALUE  Do the faculté and the section approve this proposal?  Will this course reach high visibility? To which extent is it 'unique' ?  Is the teacher known as a good teacher?  What's the added-value compared to the existing course? Does it address a problem?  How many students currently take this course at EPFL?  Does the MOOCs contribute to networks in which EPFL is involved in (RESCIF, EuroTech)?

Selection criteria by EPFL (2/2) FEASIBILITY  Does the teacher have already a high quality material: demos, applets, assignments, textbook?  Does the teacher have a team around him that may do the production (with central assistance)?  Is the teacher available enough to produce the course and to run it ?  Will the teacher remain in charge of this course for several years ?  Is the proposed platform appropriate?  Is the financing of the MOOCs assured?

Καταλήγοντας…… Να αποφύγουμε άκριτη υιοθέτηση αλλά να τολμήσουμε να υιοθετήσουμε πρακτικές….