Radio ads rule! Listen in! 1. Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!
Δημιουργία Διαφανειών
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Διαφημιστικό Κείμενο.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ MARKETING
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Radio ads rule! Listen in! 1

Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2

ΕΛΕΓΞΕ ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ? ΠΡΟΣΟΧΗ? ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ? Resonance and relevance? ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΗΜΕΙΟ? 3

Checklist : ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο Σ.Α.? ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ SFX? ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ? ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ? 4

Checklist : ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ? ΞΕΚΑΘΑΡΟ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ? ΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? ΘΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? Imagery? ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ? ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? 5

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ script Το ‘T format σαν την TV. (sfx ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) (Βλ. Επόμενη σελίδα) 6

ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΦΩΝΗΣ, jingle, fonts, effects ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΣΑΙ. ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! 8

The creative side ΔΙΑΘΕΣΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΛΠ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΞΑΚΑΘΑΡΟ ΟΡΑΜΑ Πως ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. 9

ΧΡΗΣΗ ΔΥΝΑΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ 10

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΌΤΙ ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ, ΕΤΣΙ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ 11

ΤΟ jingle ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟ jingle ΤΗΣ TV ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ 12

Η ‘cool’ ΦΡΑΣΗ / slogan ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΗ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ 13

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟ drive time audience είναι πιθανά το πιο σημαντικό 14

ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΌΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΨΗΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ 15

Get to the point! ΤΟ ‘Attention span’ (χρόνος προσοχής) ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΟ. 16

ΜΑΘΕ ΑΠΌ ΑΛΛΟΥΣ! ΑΚΟΥΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΠΟΙΕΣ ΣΕ ΤΡΑΒΑΝΕ? 17

‘ΔΩΡΕΑΝ’ ΕΙΚΟΝΟΠΛΑΣΙΑ! ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΠΧ. ΠΕΣ ΌΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, ΜΕ ΚΑΛΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΕΦΦΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ! ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ. 18

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΑ SFX. music_loops.shtmlhttp:// music_loops.shtml

NA ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ 20

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΗΜΕΙΑ! Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ SFX ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ? ΧΡΗΣΗ emotion ΚΑΙ logic. ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΙΛΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΑΓΟΡΑΣ 21

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Media ΠΟΣΑ ΝΑ ΞΟΔΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ? ΤΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΠΟΙΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ? ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ? ΠΟΣΑ spots? ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ? 22