Radio ads rule! Listen in! 1
Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2
ΕΛΕΓΞΕ ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ? ΠΡΟΣΟΧΗ? ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ? Resonance and relevance? ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΗΜΕΙΟ? 3
Checklist : ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο Σ.Α.? ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ SFX? ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ? ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ? 4
Checklist : ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ? ΞΕΚΑΘΑΡΟ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ? ΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? ΘΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? Imagery? ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ? ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? 5
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ script Το ‘T format σαν την TV. (sfx ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) (Βλ. Επόμενη σελίδα) 6
ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΦΩΝΗΣ, jingle, fonts, effects ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΣΑΙ. ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! 8
The creative side ΔΙΑΘΕΣΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΛΠ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΞΑΚΑΘΑΡΟ ΟΡΑΜΑ Πως ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. 9
ΧΡΗΣΗ ΔΥΝΑΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ 10
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΌΤΙ ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ, ΕΤΣΙ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ 11
ΤΟ jingle ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟ jingle ΤΗΣ TV ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ 12
Η ‘cool’ ΦΡΑΣΗ / slogan ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΗ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ 13
ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟ drive time audience είναι πιθανά το πιο σημαντικό 14
ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΌΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΨΗΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ 15
Get to the point! ΤΟ ‘Attention span’ (χρόνος προσοχής) ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΟ. 16
ΜΑΘΕ ΑΠΌ ΑΛΛΟΥΣ! ΑΚΟΥΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΠΟΙΕΣ ΣΕ ΤΡΑΒΑΝΕ? 17
‘ΔΩΡΕΑΝ’ ΕΙΚΟΝΟΠΛΑΣΙΑ! ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΠΧ. ΠΕΣ ΌΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, ΜΕ ΚΑΛΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΕΦΦΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ! ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ. 18
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΑ SFX. music_loops.shtmlhttp:// music_loops.shtml
NA ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ 20
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΗΜΕΙΑ! Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ SFX ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ? ΧΡΗΣΗ emotion ΚΑΙ logic. ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΙΛΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΑΓΟΡΑΣ 21
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Media ΠΟΣΑ ΝΑ ΞΟΔΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ? ΤΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΠΟΙΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ? ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ? ΠΟΣΑ spots? ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ? 22